Diskuze

Klienti Telefóniky čekají na vyřízení požadavků, odbavení trvá dny

Telefónica O2 má problémy s vyřizováním požadavků svých zákazníků. Lidé čekají řadu dní například na aktivaci SIM karet, nové mobilní telefony nebo na změnu tarifů. Dříve čekali zákazníci na podobné úkony minuty, či maximálně hodiny. Za vše může zavádění nového informačního systému, který má vyřizování zákaznických požadavků urychlit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

22. 6. 2009 16:02
upresneni

jj CRM bezi na Siebelu a na tom se ted asi delsi dobu nic nezmeni! V celem tom integrovanem baliku aplikaci je toho spousta a myslim,ze i 1 nebo vice SAPu napr. troubleticketing. Nejvetsi problem neni se Siebelem jako takovym,ale prave s integraci mezi ostatni aplikace a systemy,ktere jsou vetsinou vsechny spravovany jinym dodavatelem a bezi na uplne jine platforme.

0 0
možnosti

Host

10. 6. 2009 21:41
Reportaz Na vlasni oci by potesila...

Opravdu dobrej vtip. nejhorsi je ze se operator tvari ze se nic nedeje, http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/abecedni_seznam/n_r-prenositelnost_detail_info.html. Jinak ani zminka o problemech. Jen si zazadej zakazniku o prechod k nam a uz se jen div. Otec ceka uz 3 tydny a nic se nedejeRv.

0 0
možnosti

Dana

2. 6. 2009 21:17
Přenos čísla

Netušil jsem,že přenosem čísla k O2 zažiju takový horor.Přenos se měl uskutečnit 15.5. v 6 hod.Je 2.6. a číslo není stále přeneseno.Celou dobu jsem bez telefonu,protože bývalý operátor mně služby zrušil a O2 mně doposud sim kartu neaktivoval.Nepomohlo několik telefonátů operátorovi ani písemná stížnost e-mailem(na ten mně zatím nepřišla odpověď).V ten samý den jsme přenášeli 2 čísla.Manželovi sim kartu aktivovali a moje je bohužel nefunkční.Volat operátora O2 je taky pěkný zážitek.Člověk musí být hodně trpělivý,protože to trvalo až na jedinou vyjímku vždy přes 20 minut.Vrcholem všeho byl dnešní telefonát pracovníka O2 na manželův mobil a jeho dotaz, jak jsme spokojeni se službami O2.Když vidím reklamu na služby O2,tak je mně z toho špatně.

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2009 0:26
Re: Přenos čísla

Mám velice podobnou špatnou skušenost, taky nás při přenosu čísla odpojili a 7.dní se nic nedělo.

0 0
možnosti

Adela

31. 5. 2009 15:43
Duvod

Dobrý den něco málo mám společného z O2, taže vám mohu říci že ten zkluz který vznik je opravu na chybě programu Cludia! A tuto středu by se zkluz měl zrušit

0 0
možnosti

Claudia

31. 5. 2009 20:16
Re: Duvod

To som ja, Claudia:) Ale ja som este nepovedala posledne slovo! Ako vraví Pepíček Hološka, však? Bozkám.

0 0
možnosti

Radim

29. 5. 2009 12:09
chybycka

0 0
možnosti

Radim

29. 5. 2009 12:06
Chybička

Ty jsi myslim opravdu vedator :o))) Telefonica O2 nema s Eurotelem naprosto nic spolecneho. Je to spolecnost, ktera ma na mobilni strane 4,9 milionu zakazniku a na strane fixni bez mala 6 milionu pobocek. Pochybuju, ze si vubec dokazec predstavit co je to za obrovskou firmu, ktera ma v celem svete na 30 000 zamestnancu. Nemuze vsechno fungovat 100 procentne, jsou to implementovane systemy, ktere se chte nechte musi zkouset za provozu. Co se reklamaci tyce, je od dob eurotelu reklamovost cca 6 procent, opakuju 6 procent z bez na vice nez 10 000 000 koncovych zarizeni. Reklamace netrvaji dele nez 15 dnu ( ze zakona ma operator 30) pokud neudela reklamaci do 30 dnu ma klient automaticky narok na 100 procent, jen si o to musi rict a ne hudrovat jako nejaky zakomplexovanec.

Nic nefunguje nikde na svete bezchybne a Vam vsem co nadavaji a neumi nic jineho doporucuji se podivat kolik stalo hovorne pred tim nez TO2 prisla na trh. Prumerna minuta byla za 7,70,- ted je 4,2. Zda se to moc?

0 0
možnosti

Tomáš

1. 6. 2009 9:45
Re: Chybička

A vy si myslíte, že právě díky spojení E + CT a vzniku O2 se snížila cena hovorneho?

Vy komiku ;)))

0 0
možnosti

honndzyk

29. 5. 2009 11:41
Chybička

Zkostnatělá nepružná a arogantní struktura Telecomu, O2, Telefonica nebo jak si teď momentálně nadávají, je všeobecně známá ,smluvní vztahy s tímto podnikem je slovíčkaření a  trable jsou při sebemenším problému zaručené ...

Kdo něco u nich reklamoval, tak ví o čem je řeč...

Takže jestli se jim zase něco pokakalo navíc a nefunguje to,je to jen zrcadlem současného stavu"kyslíkového" aparátu. Ten moloch se vlastně kromě vizitek na dveřích od 89 nezměnil !

Nechápu jen jediný, jak to, že tenhle ancábl ještě nezkrachoval...

0 0
možnosti

Radim

29. 5. 2009 12:08
Re: Chybička

Ty jsi myslim opravdu vedator :o))) Telefonica O2 nema s Eurotelem naprosto nic spolecneho. Je to spolecnost, ktera ma na mobilni strane 4,9 milionu zakazniku a na strane fixni bez mala 6 milionu pobocek. Pochybuju, ze si vubec dokazec predstavit co je to za obrovskou firmu, ktera ma v celem svete na 30 000 zamestnancu. Nemuze vsechno fungovat 100 procentne, jsou to implementovane systemy, ktere se chte nechte musi zkouset za provozu. Co se reklamaci tyce, je od dob eurotelu reklamovost cca 6 procent, opakuju 6 procent z bez na vice nez 10 000 000 koncovych zarizeni. Reklamace netrvaji dele nez 15 dnu ( ze zakona ma operator 30) pokud neudela reklamaci do 30 dnu ma klient automaticky narok na 100 procent, jen si o to musi rict a ne hudrovat jako nejaky zakomplexovanec.

Nic nefunguje nikde na svete bezchybne a Vam vsem co nadavaji a neumi nic jineho doporucuji se podivat kolik stalo hovorne pred tim nez TO2 prisla na trh. Prumerna minuta byla za 7,70,- ted je 4,2. Zda se to moc?

0 0
možnosti

anywhereonline

28. 5. 2009 19:32
JAK JE TO JINDE?

A jak se asi takové věci - aktivace, deaktivace, převody atd dělají třeba v Německu, Francii, Španělsku a pod. vžtyť ten náš trh je vlastně minitrh. Tam musí asi běžet mnohonásobně objemnější systémy.

0 0
možnosti

Tomáš

28. 5. 2009 11:22
RE: Chytráci

Přesně tak. Někdo si tu stěžoval, že na něho operátoři hulákají. Jsou tací, ale jsou i operátoři jako já, kteří se po telefonu nechají seřvat, ale ne protože jsou splachovací, ale protože by si zvýšit hlas dovolit neměli. To neznamená ale, že by jste v reálu nedostali přes držku.

0 0
možnosti

Maruška

28. 5. 2009 12:55
Re: RE: Chytráci

Souhlasím, práce je práce, jednoduše je to zaměstnání jehož procesy zaměstnanci ve většině případů dodržují, a děkují pomalu za to, že je někdo poslal do prdele, ale v reálu mimo práci by vážení zákazníci kteří se neumí chovat lítali takovým fofrem, že by měli ohnivou čáruza prdelí.

0 0
možnosti

Klaunia?

28. 5. 2009 10:52
Klaunia?

Nikdo ji tak neříká. Tak trapnej název by mě ani nenapadl:-)

0 0
možnosti

Host

5. 6. 2009 22:36
Re: Klaunia?

Klaunia se hodí do článku totiž mnohem víc než to, co je na prodejnách k slyšení běžně, tenhle degenerátor nervový soustavy asi nejde slušně pojmenovat...:-/

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model

24. března 2024  8:01

Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...

Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka

26. března 2024  12:06

Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat

21. března 2024  7:02

Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...

Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku

26. března 2024  7:02

Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny

25. března 2024  7:02

Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...

Toho telefonu je pouze pro Čínu škoda. Udělal by parádu i u nás

28. března 2024  12:06

Xiaomi má nový trhák. Model Civi 4 Pro trhá předprodejní rekordy, ale jen na domácím čínském trhu....

U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi

28. března 2024  7:02

Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...

Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu

28. března 2024

Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...

Smartphonům od Googlu raketově rostou prodeje tam, kde kraluje Apple

27. března 2024  7:02

Prodeje smartphonů Pixel od Googlu se mohou pochlubit neskutečným nárůstem prodejů. Tedy prozatím...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...