Diskuze
Nevolejte na infolinku, operátor se může naštvat
Děkujeme za pochopení.
slidic
I já mám špatnou zkušenost s TM
ještě pod názvem Paegas. Měl jsem tarif Ekonom, nejprve v něm bylo 60 minut paušál, potom přišel dopis, že máme jásat, protože zavedli novinku - už jen 20 minut měsíčně v paušálu. Vzal jsem si vyšší tarif asi za tisícovku měsíčně, abych měl zase 60 minut. Zvýšení šlo obratem. Platby složenkou, jednou jsem ji někam založil. Náhle byl bez jakékoliv výstrahy telefon odpojen. Přesto, že při založení tarifu se musela složit nemalá zálohová platba předem. Němý telefon, ale platba běží dál, za službu, kterou neposkytují. Takže to chci zrušit. To se musí dát písemná výpověď, potom celý další kalendářní měsic běží výpovědní lhůta. Poněkud jiná procedůra, než zvýšení tarifu. Pak se musí nechat mobil zapnutý, aby mohli dálkově deaktivovat (spálit) SIM kartu.
Takže doporučuji tarif u T-Mobile, nic nepotěší tak, jako cizí něštěstí.
Hmhator
Re: I já mám špatnou zkušenost s TM
Hm.. tak nejak nevim jestli jsem tu vasi sagu pochopil spravne.. ale prijde mi to jako zcestne blaboleni.
povalecka
volani na linky
Na linku volam, kdyz mi neco nefunguje, kdyz je chyba ve fakture nebo kdyz chci aktivovat/zrusit nejakou sluzbu. 90% hovoru na linku by se nestalo, kdyby "operator" splnil svuj slib, napr. "nejpozdeji do zitrka se vam ozveme", nebo "jedna se o kratkodoby vypadek, do zitrka bude vse v poradku".
Naposledy jsem rval na pani, co nas mela na starosti jako "vyznamnyho zakaznika". Odesli jsme od TM, 3 mesice pred koncem smlouvy se pisemne na prodejne radne ukoncila smlouva. Po 2 mesicich nam prisla faktura asi na 120 tisic (stodvacet tisic), ze nam byla obnovena smlouva vyznamnyho zakaznika a ze jsme ji "porusili". Smlouvu "obnovil" sam TM po te, co jsme starou smlouvu radne zrusili. Nakonec nam TM pokutu "odpustil", fakt rekli, ze odpousteji :) . Ackoliv slibili, ze zavolaji, tak nezavolali ani jednou.
Diktátor
Zpoplatnit infolinky
Já bych všechny bezplatné infolinky zpoplatnil a pokud možno satelitní cenou tedy cca 3 až 4 dolary za minutu. Dále bych omezil četnost volání v rámci měsíce, 3x a dost. Ten kdo by infolinku zneužíval by měl jít na veřejně prospěšné práce, ovšem to by se musel změnit příslušný zákon.
Homer1
Re: Zpoplatnit infolinky
zapomněl jsi dodat, že by bylo dobré náhodně vybrat 10% klientů a tyto veřejně pro výstrahu popravit...
kotatkoxxl
ŘVOUCÍ ZÁKAZNÍK ???
Už jich to pár zkusilo a vždy jsme se dohodli. Nabídla jsem mu pouze 2 varianty - buď se uklidní, jelikož nejsem placená za nadávky a poslouchání jeho řevu a pokusíme se to:
1) v klidu vyřešit
2) ukončím hovor a on si zavolá, až se uklidní
Možná se budete divit, ale funguje to. Je fakt, že za 5 let praxe na IL TMCZ jsem ten hovor ukončila asi 6x, ostatní jsme v pohodě zvládli a nakonec se zákazník je schopen i omluvit a poděkovat. Řešení se vždy najde, ale musí být vůle na obou stranách
zapvit
Re: ŘVOUCÍ ZÁKAZNÍK ???
samozrejmne ze to jde v klidu..... ale jedine co mne rozcili je pristup NEKTERYCH operatoru kteri nechteji prilis resit reklamaci i kdyz jednoznacne doslo k chybe v systemu, ale nekteri zase pochopi a v klidu a ochotne reklamaci resi
ted stale pracujes pro TM na IL?
ghul
business case
chapu operatora, proc te tisicovce oprudantu vypovedel smlouvu - na poplatcich zaplatili mene, nez pozadovali za sluzby, proste nevysel business case .... Na druhou starnu, kdyz toho operatora fakt potrebujete, neni vzdycky legrace se k zivemu cloveku dostat ...
AE
Debilní infolinky, n. zákazníci ..??
Nadáváte jedni na druhé, z čeho vyplývá, že debilové (jak jste řekli vy sami v několika příspěvcích ..) jste všichni ..
..Většina z vás se neumí chovat a uvědomit si, jaké možnosti jsou toho
druhého a jak reagovat .. Samo, že operátoři jsou normální lidi, tj.
hloupí, liknaví a kdovíjací, jako každý jiný, ..
AE
Re: Debilní infolinky, n. zákazníci ..??
a stejně tak zákazníci
.. a toto si člověk uvědomí, když musí s lidmi pracovat, jedno, jestli
na infolince, či v obchodě, ve službách, kdekoli .. prostě lidé se
chovají neuvědoměle a často vulgárně a jen málokdo má inteligentní
nadhled .. a vo tom to je,..
Mablung
Vodafone
Já osobně jsem u T-mobile a jsem s infolinkou spokojený. Ovšem, nedávno se mi dostal do ruky Vodafone. Táta chtěl aktivovat roaming (jestliže ho nemá aktivovaný, nevěděl). A začaly problémy.
Vzal jsem tátův telefon (on mi nabízel návod v novinách, ale nejsem přeci blbec) a řekl jsem si že zavolám operátorovi a prostě ho aktivuji. Po pěti minutách prohledávání menu jsem si vzpomněl, že Vodafone chtěl omezit infolinku. Zdálo se mi že jí zrušil úplně, protože spojení na operátora jsem v menu prostě nenašel. Když jsem začal prohledávat menu, tak jsem po dalších pěti minutách vztekle zahodil telefon a podíval jsem se po přímém telefonu na operátora na jejich stránkách. Neměli, tak jsem si šel potupně pro noviny kde byl návod. Asi bych aktivaci v menu časem našel, ale nechtělo se mi nad tím trávit 15 min či více.
Můj závěr? Vodafone nechci, díky.
p.s. Byl to Vodafone s předplacenou kartou, nevím zda tam jsou nějaké rozdíly.
digitalnivysilani
Re: Vodafone
uff, tim jste chtel podtrhnout jaky jste pitomec? pokud ano, mate za jedna
.-)
karneval
no, třeba se to teď po začlenění pod UPC změní na upcčkové služby, ne? uvidíme. ale jinak souhlasím, karnevalácká linka je snad nejhorší v čechách, placená, ještě zvláštní sazbou, což se třeba neodečítá z kreditních mobilních tarifů a ještě na ho...o
Russ
Re: karneval
Je to normální sazba, modrá linka, místní volání v pevný síti :-) Uvidíme, co přinese spojení
.-)
o´pora
mě nejvíc štve, když volám operátora, že chci nějakou službu a oni ani neví, že ji mají přiznám, že v tu chvíli zvýším hlas, ale nikdy neřvu, nemá to smysl. Co z toho. A 2x jsem udělal to, že když "keca" kraviny, řeknu "díky, obrátím se znovu na toho, kdo o tom ví, nashledanou" a zavěsím. Je to lepší, než se rozčilovat.
honzarov
jo
Můžu potvrdit , že nejhorší je dovolat se na Karneval , po stránce vyřizování problémů u mě jednoznačně nejhorší "velká" firma . Jinak zdravím Jana co odchází z Karnevalu , já bych tam taky nedělal .
Neomezená data dává O2 ještě levněji než dříve. S odměnou jsou za hubičku
Základní datově neomezený tarif za cenu nižší, než standardně stojí tarif s 12 GB dat? U O2 na...
Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace
Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
K mobilu teď dostanete televizi zdarma a levnější jsou také iPhony
Výrobci mobilních telefonů se už zase začínají předhánět ve výhodných nabídkách. Přímé slevy jsou...
Čínský smartphonový standard dorazil do Česka. Není co vytknout, ani cenu
Motorola představila hned tři modely z top řady Edge. První se začne prodávat model Edge 50 Pro,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pošlete sportovní fotku a vyhrajte smartphone nebo dres Patrika Schicka
Zachyťte na fotografii sportovní moment a vyhrajte úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou...
Mají dost kompromisů, sem tam něco navíc. Nejlevnější mobily známých značek
Výrobci telefonů mají zpravidla řešení i pro ty zákazníky, kteří potřebují co možná nejlevnější...
Pošlete sportovní fotku a vyhrajte smartphone nebo dres Patrika Schicka
Zachyťte na fotografii sportovní moment a vyhrajte úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou...
Tento podnik budou milovníci vína zbožňovat. Musí se ovšem vzdát mobilu
Se zajímavým způsobem, jak strávníky přimět ke vzájemné komunikaci, přišel majitel restaurace v...
Ultra smartphone i odlehčená novinka. Motorola zahustila nabídku
Společně s modelem Pro se na český trh chystají ještě další dvě novinky od Motoroly. Jednou je...
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...