Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nevolejte na infolinku, operátor se může naštvat

Náklady na provoz infolinek operátorů nejsou malé, proto se snaží je udržet v rozumných mezích. Americký operátor Sprint Nextel to vyřešil radikálně – vypověděl smlouvy příliš horlivým zákazníkům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

slidic

15. 7. 2007 23:01
I já mám špatnou zkušenost s TM

ještě pod názvem Paegas. Měl jsem tarif Ekonom, nejprve v něm bylo 60 minut paušál, potom přišel dopis, že máme jásat, protože zavedli novinku - už jen 20 minut měsíčně v paušálu. Vzal jsem si vyšší tarif asi za tisícovku měsíčně, abych měl zase 60 minut. Zvýšení šlo obratem. Platby složenkou, jednou jsem ji někam založil. Náhle byl bez jakékoliv výstrahy telefon odpojen. Přesto, že při založení tarifu se musela složit nemalá zálohová platba předem. Němý telefon, ale platba běží dál, za službu, kterou neposkytují. Takže to chci zrušit. To se musí dát písemná výpověď, potom celý další kalendářní měsic běží výpovědní lhůta. Poněkud jiná  procedůra, než zvýšení tarifu. Pak se musí nechat mobil zapnutý, aby mohli dálkově deaktivovat (spálit) SIM kartu.

Takže doporučuji tarif u T-Mobile, nic nepotěší tak, jako cizí něštěstí. :-©

0 0
možnosti

Hmhator

31. 12. 2007 12:56
Re: I já mám špatnou zkušenost s TM

Hm.. tak nejak nevim jestli jsem tu vasi sagu pochopil spravne.. ale prijde mi to jako zcestne blaboleni.

0 0
možnosti
KP

povalecka

15. 7. 2007 15:13
volani na linky

Na linku volam, kdyz mi neco nefunguje, kdyz je chyba ve fakture nebo kdyz chci aktivovat/zrusit nejakou sluzbu. 90% hovoru na linku by se nestalo, kdyby "operator" splnil svuj slib, napr. "nejpozdeji do zitrka se vam ozveme", nebo "jedna se o kratkodoby vypadek, do zitrka bude vse v poradku".

Naposledy jsem rval na pani, co nas mela na starosti jako "vyznamnyho zakaznika". Odesli jsme od TM, 3 mesice pred koncem smlouvy se pisemne na prodejne radne ukoncila smlouva. Po 2 mesicich nam prisla faktura asi na 120 tisic (stodvacet tisic), ze nam byla obnovena smlouva vyznamnyho zakaznika a ze jsme ji "porusili". Smlouvu "obnovil" sam TM po te, co jsme starou smlouvu radne zrusili. Nakonec nam TM pokutu "odpustil", fakt rekli, ze odpousteji :) . Ackoliv slibili, ze zavolaji, tak nezavolali ani jednou.

 

0 0
možnosti

Diktátor

14. 7. 2007 18:10
Zpoplatnit infolinky

Já bych všechny bezplatné infolinky zpoplatnil a pokud možno satelitní cenou tedy cca 3 až 4 dolary za minutu. Dále bych omezil četnost volání v rámci měsíce, 3x a dost. Ten kdo by infolinku zneužíval by měl jít na veřejně prospěšné práce, ovšem to by se musel změnit příslušný zákon.;-O

0 0
možnosti
AK

Homer1

14. 7. 2007 18:27
Re: Zpoplatnit infolinky

zapomněl jsi dodat, že by bylo dobré náhodně vybrat 10% klientů a tyto veřejně pro výstrahu popravit...8-o

0 0
možnosti

kotatkoxxl

13. 7. 2007 18:54
ŘVOUCÍ ZÁKAZNÍK ???

Už jich to pár zkusilo a vždy jsme se dohodli. Nabídla jsem mu pouze 2 varianty - buď se uklidní, jelikož nejsem placená za nadávky a poslouchání jeho řevu a pokusíme se to:

1) v klidu vyřešit

2) ukončím hovor a on si zavolá, až se uklidní

Možná se budete divit, ale funguje to. Je fakt, že za 5 let praxe na IL TMCZ jsem ten hovor ukončila asi 6x, ostatní jsme v pohodě zvládli a nakonec se zákazník je schopen i omluvit a poděkovat. Řešení se vždy najde, ale musí být vůle na obou stranách ;-)

0 0
možnosti
VZ

zapvit

14. 7. 2007 18:56
Re: ŘVOUCÍ ZÁKAZNÍK ???

samozrejmne ze to jde v klidu..... ale jedine co mne rozcili je pristup NEKTERYCH operatoru kteri nechteji prilis resit reklamaci i kdyz jednoznacne doslo k chybe v systemu, ale nekteri zase pochopi a v klidu a ochotne reklamaci resi

ted stale pracujes pro TM na IL?

0 0
možnosti

ghul

13. 7. 2007 16:16
business case

chapu operatora, proc te tisicovce oprudantu vypovedel smlouvu - na poplatcich zaplatili mene, nez pozadovali za sluzby, proste nevysel business case .... Na druhou starnu, kdyz toho operatora fakt potrebujete, neni vzdycky legrace se k zivemu cloveku dostat ...

0 0
možnosti

AE

13. 7. 2007 15:06
Debilní infolinky, n. zákazníci ..??

 Nadáváte jedni na druhé, z čeho vyplývá, že debilové (jak jste řekli vy sami v několika příspěvcích ..) jste všichni ..;-D;-D

..Většina z vás se neumí chovat a uvědomit si, jaké možnosti jsou toho

druhého a jak reagovat .. Samo, že operátoři jsou normální lidi, tj.

hloupí, liknaví a kdovíjací, jako každý jiný, ..

0 0
možnosti

AE

13. 7. 2007 15:13
Re: Debilní infolinky, n. zákazníci ..??

a stejně tak zákazníci

.. a toto si člověk uvědomí, když musí s lidmi pracovat, jedno, jestli

na infolince, či v obchodě, ve službách, kdekoli .. prostě lidé se

chovají neuvědoměle a často vulgárně a  jen málokdo má inteligentní

nadhled .. a vo tom to je,..

0 0
možnosti

Mablung

13. 7. 2007 14:48
Vodafone

Já osobně jsem u T-mobile a jsem s infolinkou spokojený. Ovšem, nedávno se mi dostal do ruky Vodafone. Táta chtěl aktivovat roaming (jestliže ho nemá aktivovaný, nevěděl). A začaly problémy.

Vzal jsem tátův telefon (on mi nabízel návod v novinách, ale nejsem přeci blbec) a řekl jsem si že zavolám operátorovi a prostě ho aktivuji. Po pěti minutách prohledávání menu jsem si vzpomněl, že Vodafone chtěl omezit infolinku. Zdálo se mi že jí zrušil úplně, protože spojení na operátora jsem v menu prostě nenašel. Když jsem začal prohledávat menu, tak jsem po dalších pěti minutách vztekle zahodil telefon a podíval jsem se po přímém telefonu na operátora na jejich stránkách. Neměli, tak jsem si šel potupně pro noviny kde byl návod. Asi bych aktivaci v menu časem našel, ale nechtělo se mi nad tím trávit 15 min či více.

Můj závěr? Vodafone nechci, díky.

p.s. Byl to Vodafone s předplacenou kartou, nevím zda tam jsou nějaké rozdíly.

0 0
možnosti
EH

digitalnivysilani

13. 7. 2007 15:07
Re: Vodafone

uff, tim jste chtel podtrhnout jaky jste pitomec? pokud ano, mate za jedna

0 0
možnosti

.-)

13. 7. 2007 12:30
karneval

no, třeba se to teď po začlenění pod UPC změní na upcčkové služby, ne? uvidíme. ale jinak souhlasím, karnevalácká linka je snad nejhorší v čechách, placená, ještě zvláštní sazbou, což se třeba neodečítá z kreditních mobilních tarifů a ještě na ho...oRv

0 0
možnosti

Russ

13. 7. 2007 12:42
Re: karneval

Je to normální sazba, modrá linka, místní volání v pevný síti :-) Uvidíme, co přinese spojení

0 0
možnosti

.-)

13. 7. 2007 12:28
o´pora

mě nejvíc štve, když volám operátora, že chci nějakou službu a oni ani neví, že ji mají Rv přiznám, že v tu chvíli zvýším hlas, ale nikdy neřvu, nemá to smysl. Co z toho. A 2x jsem udělal to, že když "keca" kraviny, řeknu "díky, obrátím se znovu na toho, kdo o tom ví, nashledanou" a zavěsím. Je to lepší, než se rozčilovat.

0 0
možnosti
JR

honzarov

13. 7. 2007 11:31
jo

Můžu potvrdit , že nejhorší je dovolat se na Karneval , po stránce vyřizování problémů u mě jednoznačně nejhorší "velká" firma . Jinak zdravím Jana co odchází z Karnevalu , já bych tam taky nedělal . RvRvRv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Neomezená data dává O2 ještě levněji než dříve. S odměnou jsou za hubičku

15. dubna 2024  7:02

Základní datově neomezený tarif za cenu nižší, než standardně stojí tarif s 12 GB dat? U O2 na...

Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace

17. dubna 2024

Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K mobilu teď dostanete televizi zdarma a levnější jsou také iPhony

16. dubna 2024,  aktualizováno  10:12

Výrobci mobilních telefonů se už zase začínají předhánět ve výhodných nabídkách. Přímé slevy jsou...

Čínský smartphonový standard dorazil do Česka. Není co vytknout, ani cenu

17. dubna 2024  7:02

Motorola představila hned tři modely z top řady Edge. První se začne prodávat model Edge 50 Pro,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pošlete sportovní fotku a vyhrajte smartphone nebo dres Patrika Schicka

8. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 13:04

Zachyťte na fotografii sportovní moment a vyhrajte úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou...

Mají dost kompromisů, sem tam něco navíc. Nejlevnější mobily známých značek

19. dubna 2024

Výrobci telefonů mají zpravidla řešení i pro ty zákazníky, kteří potřebují co možná nejlevnější...

Pošlete sportovní fotku a vyhrajte smartphone nebo dres Patrika Schicka

8. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 13:04

Zachyťte na fotografii sportovní moment a vyhrajte úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou...

Tento podnik budou milovníci vína zbožňovat. Musí se ovšem vzdát mobilu

18. dubna 2024  12:33

Se zajímavým způsobem, jak strávníky přimět ke vzájemné komunikaci, přišel majitel restaurace v...

Ultra smartphone i odlehčená novinka. Motorola zahustila nabídku

18. dubna 2024

Společně s modelem Pro se na český trh chystají ještě další dvě novinky od Motoroly. Jednou je...

eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie

Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...