Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobilem roku 2004 se stala manažerská Nokia 6230

Mobilem roku 2004 se stala Nokia 6230. Jaké modely vybrala odborná porota v jednotlivých kategoriích? Kteří hlasujícící se budou těšit z nového mobilního telefonu? Přinášíme vám podrobné informace o všech výsledcích...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mikanemec

Prodám nokii 3650
Prodam nokii 3650 se zarukou a veskerym prislusenstvim vcetne mmc karty kdyz mi napisete zaslu blizsi info piste na e mail mikanemec@seznam.cz  cena 5100Kč sleva mozna
0/0
16.2.2005 19:40

Pepa

N6230
Musím ještě jednou reagovat na výsledky ankety.Prosím vás když reagujete naštvaně k umístěni tohoto telefonu uvědomte si že zvitězil v kategorii pro profesionály.to znamená,že nesmí mít v žádném případě mezery v telefonování,přenosu dat a v organiz.funkcích.Ani jeden z konkurentů jiných značek nemá EDGE(dnes u špičkového telefonu povinnost),přeci nekupuji tak drahý telefon na 3měsíce.Třeba K700 nemá pamětovou kartu(Hrubá chyba).Už v minulém článku jsem psal že není problém tyto funkce do špičkového telefonu za nemalý peníz nastrkat,ale výrobci chytračí.Bohužel telefon jsem potřeboval ted a 2týdny jsem srovnával,ale nakonec volba padla na n6230.Za dva měsíce by to třeba dopadlo jinak.Nejsem fanoušek Nokie.A ještě k BT,ve spojením s jiným zařízením je nutno tyto spárovat a správně nastavit,mě všechno funguje bez problému(zatím).Toť vše.
0/0
30.11.2004 20:38

kiki

Klamavá reklama NOKIE !!
Včera jsem v prodejně ET v Pardubicích vyzkoušel tři nové 6230 určené k prodeji. Ani jednomu nefungoval BT a připojení na net padalo do 10 sekund (a NOKIA prý o tom ví). Proboha, nekupujte si ho nikdo !!!!!!!!!!!!!
0/0
30.11.2004 9:12

Pepa

Re: Klamavá reklama NOKIE !!
Pane kiki to padání spojení s BT do 10s je z toho důvodu,že ke spojení nedošlo,na displeji se objeví informace(zavádějicí),že spojení bylo zrušeno.Je třeba vše správně nastavit a pripojit se.já se připojuji s PC a s PDA Asus myPal 716 po nastavení vše fungovalo správně,než-li jsem vše nastavil mel jsem ten samý problém.Vina není u Vás ale u prodejce,který toho o MT moc neví,Já bych do takového obchodu už nešel.Jinak Vám přeji ať si koupíte telefon s kterým budete spokojen.Hodně štěstí. Pepa  
0/0
30.11.2004 21:06

kiki

Re: Klamavá reklama NOKIE !!
Díky za reakci ale nemohu s vámi souhlasit. Po odzkoušení telefonů, připravených k prodeji jsem při stejné konfiguraci zkoušel služebně-soukromý telefon (staršího data) zaměstnance ET. Spojení běželo bez problémů. Takže sorry. V nastavení to nebude. Kromě toho jsem na jedné diskuzi četl, že podobný problém někdo vyřešil výměnou až za cca desátý kus. Totéž čeká mne. Takže znovu : nebrat !! (bez řádného vyzkoušení).
0/0
30.11.2004 21:57

Majster

Sráčka
Vyhrála naozaj pekna sráčka, teraz mel vyhrať SE T630 nebo snať ňje???
0/0
29.11.2004 21:50

6230

první pravdivý příspěvek

asi je zbytečné to sem psát když tak pročítám tu spoustu naštvaných uživatelů jiných mobilů než je nokia 6230, jako majitel nokie 6230 musím naprosto upřímně a objektivně přiznat že tento telefon rozhodně neni dokonalí ale je to bohužel to nejlepší co se v čr dá sehnat a možná proto neznám až na 2 výjimky člověka který ho buď nemá nebo si ho neplánuje pořídit, jen pro zajímavost znám osobně 18 majitelů tohoto telefonu z toho je 6 z mé rodiny takže výsledek je naprosto správný

 

 

0/0
29.11.2004 9:20

miky13

Re: první pravdivý příspěvek
ahoj.dovolil by som si reagovat na chvalospev o 6230-ke ale za tie korunky a znacku by som ocakaval kvalitnejsi mobil...vidno ze ste neskusali a nevyuzivate vsetky funkcie tohto modelu lebo inak by ste zistili ze je to poriadny prepadak u nokie....pripojenie na net cez gprs sposobuje stale vypadky a nakoniec vam uplne umrie cely telefon a nereaguje na nic ani nabijacka nejavy znamky zivota ...tak ze do servisu s nim.....takze na bezne volanie a radio je troska drahy spas....poznam vela znamych a vykazuju tie iste zavady...tak ze proti nokii nic nemam ale stara 7650 ma uz nejeden rocik ale slape stale a bez poruchy....vydrz baterky maximalne jeden den tiez nic slavne ....neberte to ze reagujem iba na vas prispevok ale to je reakcia na komplet nokiuuu...dakujem a prosim kontaktujte ma na mail...vdaka a nech vam sluzi co najdlhsie---
0/0
29.11.2004 21:18

Pepa

Re: první pravdivý příspěvek
Dobrý den.Ještě musím reagovat na Váš příspěvek.Jestli-že Vám tento telefon vykazuje takové chyby je nutné ho vyměnit.Solidní prodejce Vám jistě vše dá do pořádku.Ale musím upozornít na různe prodejce kteří přehravají do telefonů nepodporujících češtinu nový firmware a to může za určitých okolnosti způsobit značné potíže.Já jsem na tomto telefonu neshledal zásadní nedostatky a hlavně nejvice kritizovaný přenos dat jsou u tohoto MT velice dobrý.nemám odskoušeno připjjení s EDGE,ale už se chystám,potom napíšu jak to dopadlo. 
0/0
30.11.2004 21:37

Romulus

Objektivní???

Anketa podle mně objektivní není:

- neboť 30000 hlasujících není reprezentativním vzorkem uživatelů mobilních telefonů, ale vzorkem čtenářů serveru mobil.cz. Anketa neměla dostatečnou propagaci na více serverech (sám jsem se o ní dozvěděl jen náhodou z diskuse  na našem serveru). Dle mého názoru je zastoupení fanoušků konkrétních značek na tomto serveru nereprezentativní, protože narozdíl od značek SE a Siemens neexistují pro značku Nokia specializované portály

- neboť si i samotní pořadatelé protiřečí (zařazením Siemens CX65 do kategorie, která svým popisem odporuje dokonce i popisu CX65 v perexu recenze na stejném serveru)

- neboť pan Zandl napsal, že "6230 je klasický telefon u kterého si člověk nemusí zvykat na ovládání" - omyl - je to klasická Nokie a já jako dlouholetý uživatel telefonů Siemens bych si na ovládání zvykat musel, stejně jako uživatelé dalších značek a opačně i uživatel Nokií by si musel zvykat na Siemens

- neboť byl do odborné poroty přizván člověk, který  není odborníkem na mobilní telefony a netají se oblibou konkrétní značky - tudíž člověk zaujatý

btw: zahájit článek o výsledcích ankety slovy "nejdůvěryhodnější zpravodajský server IDnes" to je hrůza... proč se potřebuje mobil.cz schovávat za IDnes a používat díky tomu tak silná slova?? ...ale to jsem už odbočil...

0/0
28.11.2004 11:16

ExMiniStr

Re: Objektivní???

Musím oponovat, neboť vzorek 30000 je nadmíru objektivní. Jestli vás zajímá třeba měření sledovanosti TV pořadů, tak se jedná o pouze několik stovek měřících přístrojů a nikdo se neopováží o takovém statistickém výsledku pochybovat (neboť statistická chyba je opravdu minimální). Výzkumy veřejného mínění jsou opět vzorkem maximálně stovek respondentů. Pokud s anketou nesouhlasíte jen proto, že vám její výsledek nevyhovuje, můžete založit anketu s vlastními pravidly. Nikdo vám v tom nebrání. A vězte, že se jiných výsledků nedoberete, pokud se ankety nezůčastní pouze vaši kamarádi a vrstevníci.

Máte pravdu, ovládání přístrojů jednotlivých výrobců se diametrálně liší, a pokud mohu ze své zkušenosti posoudit, je potřeba u SE mnohem více stisknutých kláves k provedení potřebné funkce srovnatelných MT než u konkurenční Nokie.

Myslím že člověk který není z oboru MT v porotě nevadí, neboť MT v převážné míře používají všichni lidé a nejenom odborníci.

0/0
29.11.2004 21:50

Romulus

Re: Objektivní???

vzorek třiceti tisíc respondentů svým počtem objektivní být pochopitelně může, ale při vhodném výběru... zde se jednalo o čtenáře jednoho serveru...

moje výtka směřovala k tomu, že např. fanoušci telefonů Siemens a Sony Ericsson mají k dispozici pravidelně aktualizované specializované portály, narozdíl od fanoušků telefonů Nokia, kterým nezbývá než v mnohem větší míře chodit na obecné servery o GSM a že anketa je o značkách a ne o konkrétních modelech není snad pochyb...

a pokud jde o počet stisknutých kláves pro vyvolání jednotlivých funkcí, tak bych Nokii neporovnával s SE, ale třeba právě se Siemensem, který má propracované možnosti personalizace klávesových zkratek a uživatelského menu...

člověku, který dlouhodobě používá Nokii a nemá objektivní možnost srovnání s dalšími telefony, bude opět vyhovovat Nokia a proto tento člověk je neobjektivním hlasem v porotě, která je jinak složena z odborníků, kteří znají mobilní telefony obecně a zatím si stojím... nevím proč tohle nechápete...

mimochodem, dnes jsem se v prodejně Oskara díval na vystavenou maketu vítězné Nokie a měla naprosto setřené popisky kláves.... tohle je telefon za více než 10000 Kč, proboha nebo jen Nokia nabízí prodejcům tak mizerné makety???

0/0
30.11.2004 0:44

ExMiniStr

Re: Objektivní???

Musím vám oponovat, myslím že první, kdo zavedl všeobecnou podporu svým výrobkům byla právě Nokia (a to nejen club). Co se fandovských stránek týká, zkuste si zadat potřebné heslo v nějakém vyhledávači. Množství fandovských stránek SE a SIE je dané jejich problémy a nedostatkem vlastní podpory ze strany výrobců.

Podle vaší reakce je zřejmé, že spíše vy jste neprozkoumal více značek telefonů. Klávesové zkratky, jak tyto funkce nazýváte, zavedl svého času Alkatel a personalizaci mobilů vládla pouze Motorola, nikoli SIE, ten se "snaží" jen kopírovat a konkuruje vlastně jen v jediném - cenou.

Myslím, že jeden hlas v porotě stejně není rozhodující i kdyby byl ovlivněn vlastní zkušeností pouze některými značkami mobilních telefonů.

Ošoupanost výrobku vypovídá pouze o častějším týrání a ohmatávání ze strany zákazníků a nesvědčí vůbec o ničem jiném. Já jsem osobně dal za uvedný telefon 4k,- i když můj první telefon před šesti lety stál 10k,-. 

0/0
30.11.2004 20:59

Romulus

Re: Objektivní???

Tak budu znovu oponovat zase já...

Fandovské stránky vznikají z touhy si o předmětu svého zájmu vyměňovat názory, sdružovat se apod. Nokia fandovské stránky nemá, protože si asi o ní není příliš co povídat. Na serveru MobilMania právě zakládají NokiaManii, tak můžeme po čase sledovat, jak se jí s podporou MM povede a jakou bude mít návštěvnost.

Prosím Vás, je hloupost argumentovat tím, kdo co zavedl. Já hodnotím co který telefon umí a jak se ovládá. Kdyby měl každý výrobce na svůj nápad 100% patent, tak kde by dnes telefony byly? Nemáte pravdu, že Siemens jen kopíruje - se spoustou novinek přišel jako první, viz např. pokrokový telefon SL45.

V porotě je každý hlas rozhodující, jinak tam nemá co dělat.

A nezlobte se na mně, ale k ošoupanosti popisků tlačítek by podle mně vůbec nemělo u tak drahého telefonu dojít od doby, kdy byly vynalezeny tlačítka vyrobená ze dvou různě barevných plastů (tuším, že s tím začátkem 80. let přišel Sinclair u svého počítače ZX-Spectrum+). Copak manažer svůj telefon používá tak málo?

0/0
1.12.2004 12:45

michal

Re: Objektivní???

neobjektivita neni dana podporou na webu .

Otazka zni co soutez hledala

a/ nejlepsi telefon ?

b/ nejlepe propagovanou znacku?

pochybuju ,ze hlasujici nekdy meli moznost srovnat vsechny vlastnosti vsech telefonu ,takze hlasujou jen na zaklade subjektivnich dojmu vytvarenych reklamou a castecne recenzi,jejichz kvalita je nekdy dost rosdilna

Takze , co jsme z ankety zjistli?

Nokie stale zije z minulosti ale neni to uz ono.

SE se zda probudil a Siemens se zda porad drzi krok i kdyz funi

a ostatni? ze by delali tak spatne MT?

Tak kde je ta objektivita?

 

0/0
30.11.2004 22:29

Pepa

n6230
Nazdar.Musim napsat taky par věcí.Jak to býva je to velká hra výrobců mob.telefonů,hlavně těch prvních tří.Dnes přeci není problém pro Nokii nebo SE vyrobit mobil se všemi špičkovými funkcemi,ele to by všechny modely za chvíli spadly v průměru na 2-3tis.a kde by byly vysoké zisky,vždyť N6230 by mohla být za 5tis. a ještě by pro výrobce byla zisková.Ale k věci myslim si,že momentálně je to jasně nejlepší mobil,hlavně pro nejrychlejší datové služby v celku včetně EDGE a do konce roku nebude mít konkurenci.Co se týče displeje ten sice není největší.ale kvalitní a pro všechny funkce dostačujíci.Nejslabši je foťák,ale já si myslím,že na telefon snad ani nepatří.Jinak bych to přál S.Ericssonu,ale ten začíná opravdu moc chytračit na úkor spotřebitelů.Dosud jsem měl SE T310 a kdyby měl rychlejší data a Blouetooth tak byl jasně lepši než T610 a to je ta hra aby spotřebitelé kupovaly pořad MT nové.Toť vše.
0/0
27.11.2004 22:56

ExMiniStr

Re: n6230
Já ji mám za 4k,-.
0/0
29.11.2004 21:51

Jenik

souhlas

Nejlepsi manazersky telefon... je N6230... manazer obvykle clovek starsi, ktery nema jenom cas protukavat se v menu a hledat kde co je, asi to proste neni hlavni napln jeho prace a pred tim mel pravdepodobne 6310i, takze neni co resit a navic 6230 je hodne dobrej foun, display velky s velkou spotrebou je dobry tak do skoly, kdy clovek "musi" ukazovat super kvalitni pseudo fotky z mobilu.Hlavne ze to jde synchronizovat s outlockem je to rychle a ma to BT kvuli netu a kalendar kalendaruje a upomina a da se perfektne hledat v seznamu...

Jinak porota.... stoprocentni souhlas multimedia E398.... Manazer 6230 a symbiam P910 a stylovka je na kazdem. Sam mam roura 398, pred tim 3650(corka) a symbian ozelim. sice PDF a excel s ICQ byly fajn a doom taky, ale da se zit i bez toho, to vse pro super MP3 a USB pripojeni jako flashdisk:) U nas se moc zavidi a telefon je moc velky ukazatel toho jak je clovek "in", proto taky kazdy nosi telefon na krku, aby vseci videli jak je bohaty.... pak nasedne do zrezle skody 120 a po vysednuti je opet nejvetsi frajer.

0/0
27.11.2004 19:07

Beldor

Re: souhlas

maly prumerny displej ,nic moc fotak.Nechapu jak se nekomu muze libit mobil co vypada jak nezvhlednej kvadr z 70tych let.Nerikam ze pocet funkci neni naprumerny,ale vyvazit ohyzdnost tohodle mobilu nemuze... ..Jenom jeden muj znamej si ho poridil a je s nim celkem spokojeny(ale radsi ho nevytahuje na verejnosti).... 

btw:kdyz si pomyslim ze v odborne porote byl treba Roman Sebrle ,tak se jeji kompetentnosti muzu akorat zasmat(nic proti jeho sportovnim vykonum)

0/0
27.11.2004 23:43

Re: souhlas
Displej naprosto vyhovuje a vzhled? Kdekoliv tu Nokii vytáhnu, každý hned chválí a tiše závidí. Takže váš příspěvek je trošku zcestný...
0/0
28.11.2004 8:16

amaro.x

Za trest
Kristepane.jak se takovy schrott muze stat mobilem roku?To nikdo nemel v ruce poradny telefon?Inu,zijeme v Ceske republice a Nokia sem bezesporu patri.Nemluvim o poruchovosti ktera bude urcite nasledovat,hlavne,ze je to Nokie.Uz vidim,jak nekdo sundava signal,proc:-),no proste bavim se.V soucasnosti jsou prece jiz vyvinutejsi technologie,ovsem,kdyby se to tady prodavalo.Jinak,jeden zde spravne napsal,kolik lidi ten schrott vubec melo v ruce,kdyz pro nej hlasovali.PS:Nokia never more.
0/0
27.11.2004 17:48

vilhaus

Vysledky
Jen bych rad dodal, ze telefony od Ericssonu jsou prakticky totozne, tzn, ze s prvnim mistem Nokie to tak slavne neni. Hlasy obou Eriku by se daly take secist. Funkcne jsou Eriky lehce lepsi, designove me spis oslovila Nokia.
0/0
27.11.2004 15:52

ExMiniStr

Re: Vysledky

Je vidět, že jste nikdy neměl možnost funkčně srovnat N6230 s SE, protože podobný blábol by jste nevyslovil. Ovládání funkcí je sice síla zvyku, ale u SE je vždy složitější.

0/0
29.11.2004 21:55

Dušan

Nokia 6230 je najlepší mobil
Osobne mi preslo rukou uz viacero mobilov a mozem zodpovedne povedat ze Nokia 6230 je najlepsi mobil sucasnosti - dizajn to je relativne, navyse su vymenitelne kryty. Displej? Mozno je na prvy pohlad maly ale porovnajte si jeho zobrazovane rozlisenie - ponuka pre SMS i WAP rovnaky ci vyssi pocet riadkov ako vacsina telefonov s 128x160 displejmi !! Telefon je velmi rychly. Ma normalnu spotrebu, mne bezne vydrzi aj tyzden - taky SE K700 nad ktorym sa tu rozplyvate vydrzi tak jeden den. Problemy s baterkou maju aj vsetky nove Siemensy - skuste si chvilu WAPovat a tretina baterky je v prdeli...Nema OS..a naco? Ved sa do neho daju dohrat Java aplikacie a kopu aplikacii uz ma v sebe vratane radia a MP3 prehravaca. Podporuje MMC karty. Ma BT takze sa mi s nim skvele komunikuje s mojim PDA. a je velmi maly a skladny do vrecka. A ak niekto naozaj potrebuje v podstate telefonujuce PDA, nech si kupi SE 900...toto je ale telefon a aj v inej cenovej hladine. Na to by sa nemalo zabudat. Takze pre mna je to jednotka, a mam ho aj kupeny.A predsa este nieco...neorezava SMS ako vacsina Symbian mobilov...
0/0
27.11.2004 15:43

petyo

CX65

Musel jsem se docela smát:

Komentář CX65 z ankety z tohoto článku:

telefony pro nejméně náročné uživatele, kteří nevyžadují žádné speciální funkce a nejdůležitějším faktorem je pro ně cena.

Komentář CX65 z recenze, na kterou je odkaz z toho článku z 2.6.2004:

Možná ještě tento měsíc začne Siemens prodávat svůj nový model střední třídy CX65. Zaujme především zákazníky kteří prahnou po bohaté výbavě. Telefon toho umí opravdu hodně, má obrovský displej a snad bude mít i přijatelnou cenu.
0/0
27.11.2004 12:18

k.s.

Re: CX65
to víš za půl roku je ze slušné střední tídy jen nejlepší low-end nebo spíš porotci jsou diletanti.
0/0
29.11.2004 17:33

Otoo

soutez

nevim, proc se tady vsichni rozcilujete. Vetsina lidi pri hlasovani proste zatrhavala moznosti stylem letem svetem. Kdo ma Nokii, tak v kazde kategorii flaknul nejakou Nokii, kdo ma doma Sony Ericsson, tak volil obdobny postup apod.

Vetsina lidi se souteze zucastnil kvuli moznosti neco vyhrat a vysledky jim lezi v ... vite kde.

0/0
27.11.2004 12:02

d

co tohle?
Slovenské dievca tza milion upln enahe jen se na to jukni http://celebs.zadecek.cz/nnc.htm a nebo i zde dalsi superstar slovenseke http://celebrityweb.ic.cz a i zde je nasjdes http://sexy.zadecek.cz a to uz se vyplati videt Veresovou nahou..ne?
0/0
27.11.2004 11:51

telefonist

jak to opravdu je
v Nokii muzou byt pysni vsichni marketaci, jsou to lidi na svem miste, protoze udelat na lidi dojem za takova sra..a je nejlepsi je opravdu poradna drina. I kdyz jim v tom na druhou stranu dost pomahaji prodejci. Skoda ze dneska muze zbozi prodavat kdokoliv bez jakekoliv znalosti toho co prodava. Kdyby prodej byl vazana zivnost tak bysme se asi dockali jinych vysledku :o)))
0/0
27.11.2004 10:44

Dj longi

Národ OVCÍ

Abyste se z těch Nokií nepos.... Všichni budeme mít Škodovky a Nokie.. Bleeee Potřebuji nutně EDGE a už jsem přemýšlel, že si koupím nějakou Nokii. Ale né. Nemůžu. Když jsem viděl 6230 , katastrofální design a ještě horší display, tak jsem si říkal, že tudy cesta nevede. Vydržím a počkám.

0/0
27.11.2004 10:22

Pampic

Nokia 6230
Nefunkční datové přenosy a některé další problémy tohoto MT ji rozhodně nedělají nejlepším manažérským tel.
0/0
26.11.2004 15:23

Rob

Re: Nokia 6230
SOuhlas. Mam uz treti novej a resetuje se, je nestabilni, blbe ebanka simtoolkit atd. kdybych nemel handsfree uz by letel do hajzlu
0/0
26.11.2004 17:28

paci

anketa

celkem zaijmave je, ze oba dva ercissony maji dohromady vic jak nokia. Bohuzel SonyErcisson ma stale oblibene DVA modely... :-( kazdopadne to beru za mnohem lepsi uspech.

Jinak co se tyce hodnoceni CXy jako telefonu pro nenarocne... kdyz clovek nama na Sko, tak CXko je nejlepsi volba...

Skoda jenom, ze siemensum nedodali dostatecne dopredu moduly s EDGE... byl by to naprosto spickovej telefon, kterej by nemel konkurenci...

0/0
26.11.2004 13:28

Beldor

Re: anketa

Ja na pul uvazku pracuju v mobilariu/bazaru a mam to celkem odskousene(krome opravdu nejnovejsich typu)..A vzhledem k tomu ze pripojeni na ten pres mobil prakticky nevyuzivam tak u me ve stredni tride bezkonkurencne vyhral S-CX65. a ktomu jsem ho este sehnal skoro novej za 4k. :)) no nekup to

uz vidim ty nove krabice od NOKIE....KUPTE SI MOBIL ROKU 2004!!!!!!!

0/0
26.11.2004 15:05

Beldor

blbost...

Nejak nechapu jak se muzou srovnavat mobily za 3k. s mobilama za 10k. kdyz bych chtel stredne drahy kupim si S-CX65 za 6k. kdybych chtel drazsi koupim si jiny.Meli by udelat srovnani mobilu v 5 cenovych kategoriich.Vsechny tydle "obektivni" ankety jsou necekane jen placena reklama(bohuzel lidi jsou blbi)

btw:mobil za 10k. bez OS zvolit mobilem roku muze jen porota co se v problematice orientuje velmi spatne.......

0/0
26.11.2004 12:31

bigr

Re: blbost...
pokud by si ten članek četl tak by si jiste věděl že N6230 zvolili mobilem roku lidi a ne porota, porota ji zvolila za nejlepší manažerský mobil
0/0
26.11.2004 13:01

Beldor

Re: blbost...

To je pekne,ale i tak plati muj predchozi post.Vidis nejaky jiny duvod delat anketu na mobil roku v tomdle stylu jiny nez PLACENA REKLAMA??????

btw:chtel bych videt co za odbornou porotu zvolilo todle za BEST managersky mobil.Kdyz je clovek manager tak ma asi prachy na to si uz koupit neco lepsiho ,i kdyz treba 2x drazsiho.

btw2:windows sux. :Symbian rulez

0/0
26.11.2004 14:59

bigr

Re: blbost...

Nevim proc by nekdo zadaval takouvouhle reklamu vsechny telefony ktere dopadly dobre maji vlastni masivni reklamni kampane nepotrebujou to.

pravdu mas v tom že N6230 si moc manažeru nekoupi ty maji spis palmy nebo poradne komunikatory (SE900) kupujou si to lidi co chtej vypadat drsne faktem je že funkcema je to jeden z nejlepšich telefonu a vzhledem (klavesnice, displej...) jeden z nejhorších, taky nechapu proč nokia trapčí s RS MMC kartama místo normálních i když i to je lepší než nic jako K700

0/0
26.11.2004 17:55

L.L. z Liberce

Re: Re: blbost...
Možná by ses divil. Pracuji jako managerka a dosud používám 6310i. Jsem s ni naprosto spokojená, prakticky nevím, co je nabíječka, neboť MT nabíjím jednou týdně při maximálním vytížení. Potřebuji do něj nasekat 1000 tel. čísel, psát velerychle sms a odkudkoli a jakkoli dlouho volat. Na focení mám digitál a na maily, videa, ICQ mám prostě comp. Takže všechny ty funkce, vestavěné videorekordery jsou pro mě zbytečné. Když srovnám svůj MT s ostatními, kteří běží na Symbianu, musím se smát. Zatímco MT se Symbianem nejedou do menu, já už mám sms napsanou, doručenou a potvrzenou. Nevidím tedy důvod, proč rvát balík do mobilu, když mi bohatě postačí pár základních funkcí. Když to tu tak čtu, prostě si koupím 6230, protože nic jiného mi asi nezbývá. Nebo jo?
0/0
21.12.2004 1:07

corwin8

Re: blbost...

Fakt to nechápu. Nic moc display, design. Ovládání mě nějak moc nesedlo. Nic extra to fakt není-a nokie jsou drahý. Já jsem na ty OS telefony......ale windows ne Symbian.:-) 

0/0
26.11.2004 13:59

Dan

Co křížení a realné použití?
Já osobně prakticky permanentně používám inet přes S55, sem tam něco fotím digitálem, využívám kalendář S55 + Outlook na PC, ICQ, MP3, rádio, přenáším data... => osobně by se mi docela zamlouvalo, kdyby Nokia, Siemens a třeba Sony dali dohromady N6230(funkce, EDGE), S65(design, rozměr displeje, umístění pamětí...), nějaký slušný OS(!!!) ať si tam můžu něco dohrát (ICQ?) a třeba ta Sony foťák - ten co mají dnešní mobily přece nejde považovat za to, čím se tváří!!! Když budu chtít něco fotit touhle "kvalitou", tak si koupim kterýkoli starý šmejd jen na focení, co můžu kdykoli nechat doma, v autě,... Nemohli by se výrobci telefonů trochu poptat výrobců digitálů, kterak na slušný výsledek? Co se týká pamětí, proč by se nemohl ten telefon připojovat na USB 2.0 tak, aby se tvářil jako standardní flash disk, když už tam můžu cpát 512MB karty? Kolik jich to umí? ...atd. Myslím, že do ideálu má daleko kterýkoli ze všech u nás prodávaných mobilů, takže výrobci, PROSÍM, dělejte něco, ať můžeme hlasovat pro ten OPRAVDU nejlepší!!!
0/0
26.11.2004 11:50

nereknu

jeee
Proboha, vsichni vime ze Mercedes je lepsi nez Fabia ale kdyz vyhraje Fabka jako auto roku tak to vsichni chapou a kdyz vahraje N6230 tak to nechapete,BEZTE SE VYCPAT
0/0
26.11.2004 11:31

iuos

hmm
uuuufff, ještěže jsem nevyhrál, moje identita by byla prozrazena
0/0
26.11.2004 10:40

ExMiniStr

Kdo chce chytré telefony, asi nikdo.
Sláva vítězům, čest poraženým ... , třeba vám výrobci slevní za horší umístění ...
0/0
26.11.2004 10:12

TNX

Re: Kdo chce chytré telefony, asi nikdo.
Az budou tak dobre, aby nahradili Palm nebo PPC, tak vsichni majitele techto stroju. Protoze pak nebudou muset nosit dve veci. Zatim jsou chytre telefony slabsi.
0/0
26.11.2004 12:56

0ddie

Vestina lidi - tech, kteri hlasovali - zrejme nepochopila, ze se anketa neptala jaky MAJI telefon, ale jaky telefon je podle nich nejlepsi...
0/0
26.11.2004 10:09

Jakub

Re:
Ja spis myslim, ze to neni o tom jaky maji telefon, ale o tom, jaky by chteli.
0/0
26.11.2004 10:20

od zdroje

celé tohle fiktivní hlasování je jenom předvánoční reklama na NOKInic
nevím proč jsem hlasoval, redakce zřejmě potřebovala od nokinic nějakej přízpěvek na provoz kdyby měla 630 video a nebo 500 BT
0/0
26.11.2004 9:53

Wandrák

Tak zas nic
sem nevyhrál. Asi si budu muset koupit novej z výplaty 
0/0
26.11.2004 9:20

Olda

V3 Razer
Zajímalo kolik lidí hlasujících pro tento telefon ho někdy vidělo na vlastní oči, o tom že ho drželi v ruce ani nemluvě. Myslel jsem že jednou z podmínek zařazení mobilu do soutěžě je to, že je BĚŽNĚ dostupný na našem trhu.
0/0
26.11.2004 8:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.