Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eurotel: "Rozšíříme nabídku CDMA terminálů, zavedeme PCMCIA karty"

Přinášíme vám shrnutí online rozhovoru s Michalem Heřmanem, ředitelem Eurotelu. Ptali jste se především na připojení k internetu pomocí CDMA, také na nové tarify a telefony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hugoventil

CDMA - Jedna velká tragédie...
Kdyby to jeste slo, tak bych se pana reditele zeptal, jak je mozny, ze si Eurotel dovolil vypustit mezi lidi takovy zmetkovy model modemu??? Me nezajima, ze Gtran "pracuje" na novem firmwaru - na to mel od jara casu dost, kdy se melo cdma rozbehnout naplno - puvodne kveten. (Pane rediteli a jak podle vas dokaze novy ovladac modemu zabranit vypadkum, kdyz je problem v elektronice? LOL) Takze Eurotel mel dost casu na testovani a moc dobre vedel jaky smejd bude prodavat a taky nesouhlasim s tvrzenim, ze problem modemu se tykal zacatku, kdy byla sluzba nabizena, tento problem trva dodnes.. Jeho odpovedi me ani trochu neuspokojili.. Neustale se ohani 13tis uzivatelu, ale uz nerika kolik jich je nasr... A potom to cislo jen roste, protoze vetsinou utect nejde - smlouva je na rok. Myslim, ze u EDGE takovy problem jako ted s CDMA nebude, protoze to nebude takova "hura akce - budme prvni a s problemy pod koberec" Hugo
0/0
25.10.2004 12:29

bm

mam pocit, ze se modem vic vypina prez den...
jestli vono to neni dany nakejma vykyvama site...?? ted mam upscream 134kb/s a down kolem 400 kb/s
0/0
25.10.2004 3:45

XXX

ET - SHIT
Dobry den,

rad bych Vas na zaklade Vaseho clanku informoval o mem problemu s pripojenim vysokorychlostniho internetu od ET.

1. Pripojeni bylo od zacatku vcelku dobre, stahovani cca 40 - 60 kb/s porad. Koncem zari sem zaznamenal pokles kdy stahovani spadlo pod 15 kb/s - predevsim prez den. Na ET me rekli ze se na to podivaji. Byl sem informovan ze v me lokalite bude signal posilen. To se opravdu stalo, dostal sem se se stahovanim prez den opet na onech 40 - 60 kb/s, od 24:00 jsem se dostal nekolikrat prez hranici 100 kb/s, 3x za sebou sem stahoval i prez 150 kb/s, coz me bylo receno ze sit neumoznuje, ale ja stahl 60 megovy soubor za necelych 7 minut. Posledni tyden vsak rychlost spadla prez den na stahovani pod 10 kb/s, nekdy i pod 5 coz je uz mene jak GPRS co ma otec doma. Rekli mi ze to je tim ze je hodne lidi, sit je pretizena a ze s tim nejde nic delat, ze v dane lokalite Telecom zakazal zvysit rychlost. Mam z toho celeho pocit ze nalakali lidi ze zacatku a v soucasne dobe to proste budu muset platit rok, at to bezi jak to bezi, onech 256 kb/s v prumeru je prez den do 12 hodin prakticky nemozne, sice je pekne ze v noci rychlost je vyssi, ale klesa, navic pripojeni potrebuju prez den k praci.

2. modem od eurotelu je zmetek nejvyssiho kalibru. Vsechny co znam maji stejny problem jako ja. Modem se proste z niceho nic tak 10x - 20x denne vypne. Na lince ET me nejdriv rekli at zkusim novy ovladac, potom me rekl at zkusim zapnout podsviceni displaye na modemu, nakonec poradil at zkusim jinou zasuvku, a ted ad jdu reklamovat pristroj, coz znamena byt 30 dni bez internetu....

3. ADSL - kolega si objenal pro firmu ASDL od telecomu protoze mu udelali absolutne nejvyhodnejsi nabidku, avsak objednavka nebyla vyrizena a uz sou to 2 mesice, vzdy kdyz tam zavola, dozvi se ze zitra... za tyden.....

4. pripojeni ADSL v praci... nebudu se vyadrovat - 512 od telecomu se chova jako max 350....

Poradte mi jake pripojeni je opravdu spolehlive ale i financne prijatelne...

Dekuji (email muzete klidne zverenit)...

S pozdravem treba UZIVATEL...


PS: JESTE JSEM ZAPOMEL. POKAZDE ME PORADI AZ ZKOUSIM DAT JINAM ANTENU. JA SE CHCI PRIPOJIT A NE BEHAT MO MISTNOSTI JAKO IDIOT KDE JE LEPSI SIGNAL...
0/0
24.10.2004 23:26

hugoventil

Re: ET - SHIT
Eurotel ti milosrdne pujci modem jiny po dobu "opravy". Je usmevne, ze na infolince stale radi nove ovladace :)))))))))) Ty ovsem resi jen problem s nahodnym restartovanim windows... Podviceni displeye je taky pekna rada a jsem zvedavej, kdy budou radit, aby zakaznik mel pri pouzivani Gtran modemu otevrene okno a stal na prave noze... Modem prece musi bezet i bez podsviceni.. Hugo
0/0
25.10.2004 15:42

Katastrofa

CDMrdAt!!!
Kdybych za peníze vložené do pokusného projektu CDMrdAt šel do bordelu, tak bych své peníze zhodnil velmi efektivně. Teď za mé peníze do bordelu chodí pánové z Eurotelu a já jim to ještě rok budu platit a pro připojení k internetu jsem si koupil ADSL. Achjo....
0/0
24.10.2004 16:41

Railbot

omg
To je bezva rozhovor...polovina odpovedi je jednou vetou s ridkym obsahem a druha polovina odpovedi se sklada ze slov "Viz. výše", omg...pan reditel by si mel rozsirit slovni zasobu.
0/0
24.10.2004 8:39

polib si
0/0
23.10.2004 19:52

QEntity

Nečekal jsem zázraky, ale faktů jsem se také nedočkal

Nečekal jsem zázraky, ale faktů jsem se také nedočkal...

Proč jste se neobtěžoval říci klientům, kolik desítek procent modemů muselo být vyměněno???

Proč nejste schopen přiznat, že 256 kb/s je ve většině lokalit pro většinu uživatelů nedostupné scifi???

Chtělo by to trochu více otevřenosti a tedy i serióznosti...

 

0/0
23.10.2004 14:10

Nektere odpovedi jsou k popukani!S takovou bych se do DISKUSE:-) nepoustel.
0/0
23.10.2004 0:57

Ja

Prujem
Panove, to je pekny prujem co zde predvadite :-), vic se k tomu rici neda. A ted hrr na me. Nebojte, ja to cist uz nebudu. To je uz ten prujem hodnotnejsi.
0/0
23.10.2004 0:21

Olda

PCMCIA modem asi v nedohlednu.
Tak jsem se zase dozvěděl něco konkrétního,modem PCMCIA pro CDMA se připravuje,měsíc,dva,tři.....Díky za konkrétnost.Čekám na něj již od uvedení služby na trh a stále jsem neslyšel přibližný termín uvedení na trh.Asi to skončí nákupem telefonu s podporou EDGE.
0/0
22.10.2004 22:58

tora

pochopte to
to není lehká pozice, co Heřman zastává. Ne v tom mít znalosti, ale hlavně v diplomacii s jeho šéfy z telekomu. Takže se nedivím, že takto odpovídal. To že to nejede dobře musí vědět sám, předce na cdma.cz je průměrná hodnota rychlosti. Je,sice relativní, ale přes 200 kbps jsem tam videl jenom párkrát, většinou je to pod. To musí, pokud opravdu čte tyto servery taky vědět. Ale říkám, manažerská pozice není med. Chce to mít hodně silnej žaludek. Takže nemá cenu se vztekat. Buď se smiřme s CDMA takovým, jaké je, nebo, převeďte smlouvu na někoho jiného, nebo vyčkejte než budete mít jinou možnost připojení a po roce tradááá. Eurotel bude potřebovat příjem i po tom roce, takže pocítí, jestli hodně z nespokojených službu zruší. Anebo se to opravdu zlepší a eurotel bude nejlepší operátor, jako býval kdysi.
0/0
22.10.2004 21:23

C.O.D

Takže CDMA je vlastně naprostá bomba!

Takže CDMA je vlastně naprostá bomba!

akorát se mi modem pravidělně vypíná a k tomu ještě vytuhává, no a rychlost, tak ta je opravdu HighSPEED, obvykle dosahuju rychlosti normálního vytáčenýho připojení přes obyčejnej 56kbit modem ;( 

... a co můžu dělat, poslat modem na 30 dnů do reklamace abych dostal výměnou jinej vadnej, kterej už jim někdo vrátil ;( sou to lháři a podvodníci.... svoji GO kartu už sem zrušil a mám oskara...

Nechápu lidi, kteří mě přesvědčují jak je eurotel bomba... už i můj fotr podnikatel přešel k oscarovi a řikal že ušetří tak 40% nákladů na telefonování..

nesere mě že jsou drazí, ale že nám lžou do ksychtu... u eurotelu na prodejně mi pořád tvrděj, že sem snad jedinej kdo má problém s vypínáním CDMA a že všem to vlastně jede a hodně rychle samozřejmě.... eerrrhgg... eurotel never more...

0/0
22.10.2004 19:41

GMCliffe

je to pako stejně, jako jeho teplý žlutý bratr!

Keď jsem to štl, tak jsem si myslel, že mluvím s debilní ženskou na *11 ,,no my s tím nic neuděláme, ale posilujeme" leda prsty při psaní nudných odpovědí ,,viz. víše"

Lidi vízva!!!!

Přejděte jinam...vys*rte se, že budete mít jiný číslo...za ty uštřený prachy to stojí osobně vyzkoušeno a jednoznačná úspora....

 

Děkuji toť vše...

0/0
22.10.2004 15:54

uz ne zakaznik

ubohost
Po precteni odpovedi tohoto telete prechazim k jine staji.
0/0
22.10.2004 14:19

Prof

Eurotel je zloděj-okrádá ve svých fakturách

Eurotel mě okradl při převedení Go karty na tarif o 1300Kč a pokračuje v tom dál. Ve fakturách účtuje gprs a po zaplacení 2500navíc Vám tyto peníze dobropisuje až po 2 měsících. Dávejte si pozor na bezúročné půjčky eurotelu respektive mistrně kamuflované krádeže.Celou věc už bude řešit Telekomunikační úřad.

0/0
22.10.2004 12:57

Tomáš Liškutín

Určitě ?
Využívám Eurotel přes 3 roky a ve fakturách se chyby nevyskytly. Než měníte (pane Profesore?) služby, nebo začínáte využívat nový servis, např. ve formě splátek, pročtěte si pečlivě všechny podmínky, ušetříte tím čas i jiné prostředky nejen sobě, ale i ostatním pracovníkům úřadů, kteří jsou poté vašimi žádostmi zahlceni. Přeji přijemný a úspěšný den.
0/0
23.10.2004 17:08

Prof

Re: Eurotel nemůže Plnit ISO nromu

To bych si opravdu nedovolil...:-) eurotel vystavil už na desítku dobropisů k fakturám a situace se neustále opakuje. V současné době jsem ve spojení s deseti lidmi kteří měli nebo mají podobný problém.

Pokud Vás Eurotel podobně obtěžuje, spojte se se mnou přes email

0/0
24.10.2004 10:42

Tomáš Liškutín

Eurotel nemůže Plnit ISO nromu ?
Je samozřejmě možné, že se na některých fakturách vyskytly chyby, poté je ale dobropis částky seriózní přístup. Budu muset reklamovat 2 poslední účty od Českého Telecomu, kde se opravdu bojím, aby reklamace byla vyřízena, u ET bych takové obavy neměl.
0/0
24.10.2004 11:11

Prof

Re: Eurotel nemůže Plnit ISO nromu ?

Dobropis je seriozní přístup pokud se tak stane jednou nebo dvakrát, ale po desáté už je to trochu moc. I když jsem už dvakrát za chybné faktury dostal kompenzaci tak mě to neustále zatěžuje.Pokud Vám Telecom vystavil špatnou fakturu navrhuji také požadovat kompenzaci.

Pokud člověk platí 25 tisíc ročně za telekomunikační služby tak vyúčtování musí být přesné. Eurotel to prostě zkouší, jestli to zaplatí jestli to bude reklamovat, jestli se ho povede okrást.

JE DŮLEŽITÉ ABY ZA TO BYL POTRESTÁN TELEKOMUNIKAČNÍM ÚŘADEM

0/0
24.10.2004 12:19

Re: Eurotel je zloděj-okrádá ve svých fakturách
Změna z go na tarif je zdarma respektive za korunu. To už vás mohlo trknout že něco neni v pořádku ne?
0/0
25.10.2004 8:31

Mys

Mno
Ano, rozhovor o nicem.. Smutne je, ze takovych telat sedi ve vedeni Eurotelu mnoho a co se tyce nejake vystavby site? Tak to pekne keca - protoze Telecom udelal velke skrty a budget na vystavbu site je tak maly, ze tento rok uz se nebude dit skoro nic.. Proc? Odcerpavaji se penize - Telecom chce rychle svoji investici zpet. S takovou bude sit Eurotelu stat zanic. Uz aby se udelala ta privatizace..
0/0
22.10.2004 11:54

THIS_ONE

Pane Heřmane, gratuluji

Umění minulého režimu, a to, jak toho říci co nejméně s použitím co nejvíce slov jste zvládl dokonale.

Je smutné, jakým způsobem jste se vyhnul konkrétním odpovědím na položené dotazy, jak jste ignoroval argumenty, které se nehodily.

Zejména by mě zajímalo, jak to, že Vaše tvrzení o tom, proč jste zavedli FUP, je v rozporu se statistikami NIXu. Ale nakonec - nevadí - každý si může odpovědět sám.

Co se týká poruchovosti modemů, vyjádřené v procentech, to je přece údaj, který nepochybně znáte... atd...

0/0
22.10.2004 10:26

hnědka

Re: Pane Heřmane, gratuluji
ale statistiky NIXu se po zavedeni FUP zmenily!!! - ovsem taky narostl pocet uzivatelu, takze jsme, tam, kde jsme byli
0/0
22.10.2004 16:28

THIS_ONE

Re: Pane Heřmane, gratuluji
Podívej se na to, jak se mění křivka v 01:00 a v 9:00. Jde o to, co prinasi, nebo neprinasi FUP.
0/0
23.10.2004 12:26

Milan K

trochu moc "politiky"

 Podobne "politicke" odpovědi jsem myslim slysšel naposled když se rušilo odesílání SMS přes internet "zdarma" ... pamatujete ?

 No ale ruku na srdce .. on toho pan Heřman asi víc říct nemohl .. dle těch odpovědí je jasné, že je situace s poruchovostí kritická a na kvalitu signálu přenosovou rychlost nemá EuTel žádné konkrétí krátkodobé (možná ani dlouhodobé) řešení (tedy možná krom PR propagandy že je vlastně vše OK)

 Nebo si opravdu myslíte, že kdyby řešení existovalo, tak aby ho takový profík jako pan Heřman je nevytáhl ?

 Chtělo by to jen trochu seriozního přístupu pane Heřmane - hádám že když máte v nepojízdném voze již potřetí zničenou řídící jednotku tak se také nespokojíte s odpovědí že "na zlepšení stávajícího stavu se průběžně pracuje" .. viďte ?

0/0
22.10.2004 10:12

Web

rovnou mohl napsat: "jsme drazí a CDMA jsme pokurvili, jak to po nás chtěl velký žlutý bratr"
0/0
22.10.2004 10:09

Zdeněk

Rozhovor o ničem
Jak už píšou ostatní, tento rozhovor je naprosto o ničem, protože pan Heřman nedal jedinou konkretní odpověď na konkrétní otázky!! Ještě že jsem do toho CDMA nešel! Nakonec bych na tom byl stejně jako se svým GPRS! Je to naprosto nehorázný podvod na zákazníky slibovat prům rychlost 256 kbps, když po pár týdnech rychlost klesne na 50 kbps a podobně! To, že se posiluje kapacita sítě je sice hezké, ale zákazník platí teď za to, co mu bylo slíbeno, takže pokud není ET schopen dostát svým slibům, měl by adekvátně snížít cenu (dejme tomu na 500 kč/měs), dokud nedojde k nápravě stavu.
0/0
22.10.2004 9:31

Fido

Hmm
asi jsme si tohle vycinkali na náměstích s klíči  při velké hadrové. 
0/0
22.10.2004 9:18

John Brown

Pane Heřman, chováte se nabubřelým stylem, odpovídajícím 70. létům minulého století. Skvělá selekce dotazů. A odpovědi na ně? Pustá demagogie, sebejistá ironie, zaměňování důsledků a příčin, naprostá hluchota k oprávněným připomínkám, nadvláda s vědomím, že EuTel má obsazeny nejlepší lokality, nestoudná manipulace s termíny při vědomí, že na EuTel nikdo nemůže. Např. výmluva, že rychlost je malá, protože se jedná o mobilní síť. Co je to za blbost? Mobilní může být váš nejvýš uživatel. Síť přece není mobilní (leda převáděcí buňka k demonstraci 800 kbps za rohem výstaviště)!! Ovšem ono to tak dopadá, že budu muset sednout do auta a zajet si pro signál k nejbližší buňce, jinak bude rychlost závratných 20 kbps. A po zavedení FUP už mi nebude platné ani to. Pane Heřman, to si opravdu myslíte, že národ je stádo blbců? Zdá-li se vám, že jste obr, rozhlédněte se, zda nejste na hostině trpaslíků... Podle mého názoru má EuTel štěstí, že Čecháček nerad mění číslo telefonu a to je často jediný důvod snášet vaše nevídaně sprosté ceny za každou blbost, aktivaci a drahé SMS...  Jste arogantním produktem doby. Jak vy osobně, tak celý ten váš Eurotel. Vím, že na tuto připomínku bych se dověděl od vás "viz výše". Naštěstí je mi to jedno, ale vím, že mnohým vašim uživatelům a hlavně jejich peněženkám to jedno není. Vám je ovšem jedno zcela vše, hlavně že sběrný penězovod do kapes Eurotelu je plně využíván.
0/0
22.10.2004 8:47

Robert E. Lee

Nashledanou v Harpers Ferry
Mobilní síť není blbost, stejně jako John Brown nebyl blbec, ale vrah, který ovšem rád a často řečnil o svobodě. Říká se tomu tak nejen česky, ale třeba i anglicky. Všichni - kromě Johna Browna - chápou, co to znamená. Mimo jiné i to, že budou nastávat situace, kdy bude rychlost závratných 20 kbps nebo dokonce nulová. To se prostě v síti, kde se mohou uživatelé libovolně hýbat bude dít, ať už je to CDMA, GPRS, EDGE nebo UMTS. Pokud to někomu vadí a mobilitu nepotřebuje, nic mu nebrání si pronajmout pevnou linku se SLA. Nebo místo nadávání shromáždit hrstku statečných a udělat si nějakou tu WiFi síťku. Hlavu vzhůru a pozdravujte v Charlestownu.
0/0
22.10.2004 18:58

arnost

Re: Nashledanou v Harpers Ferry
ÁÁÁÁ PAN ŘEDITEL OSOBNĚ.TAK VY OPRAVDU TY DISKUZE ČTETE?TAKY MÁM CDMA A DIVTE SE ,PATŘÍM MEZI TĚCH "PÁR" UŽIVATELŮ CO UŽ MAJÍ NEJMÉNĚ TŘETÍ MODÉM.MYSLEL JSEM ,ŽE EUROTEL JE SOLIDNÍ FIRMA.MÝLIL JSEM SE.MĚ BY NA VAŠEM MÍSTĚ BYLA HAMBA.A Z TÉ PRÁCE V KANADĚ VÁS VYHODILI ZA CO?
0/0
22.10.2004 23:23

lky

Právě teď nejede v Ostravě CDMA skoro vůbec. Provádíte úpravy sítě vždycky v době kdy se na vás chystají nespokojení uživatelé CDMA? Viz výše - ohledně kapacity. Doporučuji postupovat standardním postupem prostřednictvím zákaznického centra. Díky za radu. Postupoval jsem dle návodu a technik mi zdělil, že se s tím musím smířit, je nás moc a tak rychleji to nepojede, dokud se nepostaví další BTS. A tak platím 1100,- za rychlost kolem 50-80kb. Prostě nejdražší pomalý internet na světě.
0/0
22.10.2004 7:45

Marek Sedlář

Re:
Já mám od 100 do 300kbit, Ostrava Fifejdy, těch 128kbit po osmé hodině večerní, takže si nestěžuju, průměr v deset hodin večer 160-180kbit, o půlnoci 200-300kbit, bez ztráty packetů, což je myslím slušné ne? :-)
0/0
22.10.2004 9:28

Pavel

Proč?
Ano, ptám se proč nebo spíš k čemu jsou tyhle "rozhovory" s lidmi, kteří ani na jednu jedinou otázku nedají konkrétní odpověď?!
0/0
22.10.2004 7:16

Zbyněk A.

Re: Proč?
Naprostý souhlas, k ničemu. S Eurotelem to asi půjde z kopce, pokud něco takového sedí v jeho čele.
0/0
22.10.2004 9:43

Jirka

Re: Proč?

 Odpovědi naprosto o ničem, vše je přeci skvělé, kritika je nepatřičná.

0/0
22.10.2004 12:34

ewerell

Chce to vzít kalkulačku vážení!!!
Nejvíce mně pobavily otázky ohledně toho jak je tarif Relax drahý, protože se z něj volá za 11 Kč ve špičce do vlastní sítě... Doporučuji autorovi dotazu: 1. Vzít si kalkulačku a spočítat si kolik jej stojí předplacená minuta z těch volných 30 (včetně započtení volných 30 SMS za cenu po řekněme 2,20). 2. V případě že volá více jak 40 minut měsíčně přejít na Relax Plus, pokud je to ještě více tak další vyšší tarif, kde volná (!) minuta určitě nestojí zmiňovaných 11 Kč... 3. Zajít případně do prodejny Eurotelu a upravit si tarif!!!!!! Myšlení holt někdy bolí, jednodušší je nadávat bez přemýšlení...
0/0
22.10.2004 1:48

aR

Re: Chce to vzít kalkulačku vážení!!!
:) myslím, že sms za 0,75 u eurotelu je docela zajímavá cena
0/0
22.10.2004 8:45

Aloha

Re: Chce to vzít kalkulačku vážení!!!
Ty ses zas nejakej chytrej! Jde o to ze me tech 30min a 30sms vetsinou staci takze nevim proc bych si daval vetsi pausal a kdyz tak uz bych si spis aktivoval top volani, ale sou holt v roce mesice kdy musim neco zarizovat tudiz potrebuju volat a to vetsinou ve spicce! A jestli se ti zda volani ve spicce do vlastni site za 11Kc v poradku tak ses osel!
0/0
22.10.2004 13:14

Aloha

Blahopreju panu Hermanovi!
Uspesne se vyhnul jakekoliv konkretni odpovedi! No ,ale posledni dobou mi dela Eurotel radost tak s vama jeste nejakou dobu vydrzim:-)!
0/0
22.10.2004 0:47

hnědka

Re: Blahopreju panu Hermanovi!
nechci nejak snizovat kvality pana Heřmana, ale takhle "okecat" bych to taky zvladl
0/0
22.10.2004 1:31

Re: Blahopreju panu Hermanovi!
Takovou hromadu nadutosti a arogance jakou predvedl p. Herman nema smysl komentovat...dokud nebude na trhu konkurencni produkt, tak se ale neda cekat ze to bude jinak...
0/0
22.10.2004 8:27

Marek Sedlář

Re: Blahopreju panu Hermanovi!
Myslím že tohle je už u nás normální že člověk na vyšším místě se chová tímto způsobem, divím se, že se tomu divíte
0/0
22.10.2004 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.