Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se dostat do klubu vyvolených?

Kolik musíte provolat, abyste mohli mít nadstandardní výhody? Co jsou to firemní tarify? Co je potřeba k jejich aktivaci? A vyplatí se to i malým firmám?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nemoudrý jan

Jak je to u ET?
Pořád jsem nepochopil jak je to s Eurotelem a jeho firemní klientelou. Je tam povinný úvazek, případně na jak dlouho? Kam jsou slevy, pouze do VPN? Skutečně dostane do vínku 250 minut i tarif RELAX? A jak je to s balíčky ET TOP, víkend apod. Děkuji autorovi, že se možná vyjádří.
0/0
16.10.2004 3:09

Honza

CHYBA V ČLÁNKU
Firemní zákazník může být i na rodné číslo stačí když bude platit alespoň 3600,-
0/0
15.10.2004 16:56

milka

Re: CHYBA V ČLÁNKU
joooo, a jak si na to prisel? Smlouva vyznamného zákazníka se podepisuje na IČ, kde se může uvázat min. na 3600,--. Takže na jaké RČ?
0/0
16.10.2004 7:56

Píítr

Spolužák je asi Rumcajs a stojí na vodě?!

Hlavně, aby na spolužáka nenarazil finančák !!!
To by potom mohlo probíhat asi takhle       
Symbol mříží, případně pokuty jsem nenašel

Ale jinak, např. u ET vidím jisté výhody tak v objemu 10+ SIM (Mobil+, Benefit, atd.,) potom se tam dá něco občas vykouzlit za rozumné peníze. 

0/0
15.10.2004 13:22

LaMe

Re: Spolužák je asi Rumcajs a stojí na vodě?!

Nerozumím tomu, jak s tím, o čem píše článek souvisí Finančák. Jedna věc je, na jakém jsem se dohodnul tarifu s operátorem a do toho nic Finančáku není a druhá věc je, co zahrnuji do odpočtu DPH a do daňových výdajů ve své firmě, a to samozřejmě bude Finančák kontrolovat.

Neplatí ale rovnice, že firemní zákazník = firemní náklady!

LaMe

 

0/0
15.10.2004 13:39

Icetiger

Oskarova výhoda???

Tarif Naplno 300      300 minut       1.190,- včetně DPH

Tarif NA ZISK          300 minut          900,-

                             +paušál              250,

                             +DPH 19%      = 1.368,50 včetně DPH

Nevýhoda firemního zákazníka 178,50 měsíčně

KDE JSOU TEDY VÝHODY????? z vychytralé dvouleté smlouvy

0/0
15.10.2004 11:08

Myk

Re:

Na zisk  jsme si poridili protoze:

1) zadny dvoulety zavazek tam neni, muzes skoncit treba pristi mesic.

2)Chces-li zlevneny mobil uzavres akorat zavazek, kolik mesicne provolas a jak dlouho (rok nebo dva to je na tobe)

3) Az pojedes na dovolenou nebo na mesic do zahranici platis u Naplno porad 1200 i kdyz neprovolas volne minuty, u na zisk jen 250 Kc.

4) K naplno si neporidis VPNku

Tady jsou výhody.

0/0
15.10.2004 13:55

Jakub

Nové telefony
Už jsem to tu jednou psal. Jsme významný zákazník (první telefon jsme koupili chvíli po spuštění sítě) a prodlužovali jsme smlouvu o další 2 roky. Využili jsme při tom nabídky T-Mobile Extra (nové telefony za zvýhodněné ceny). Kdysi (Paegas) to celé zabralo 3-4 dny a telefony přinesl poslíček zároveň s fakturou, naposledy (před dvěma měsíci) to trvalo přes 3 týdny a telefony dorazily NA DOBÍRKU!!!! (Jako kdybychom objednávali nějaké hrnce u zásilkové služby). Jinak to prý prostě nejde (ani na zálohovou fakturu). Máme asi 17 SIM a představte si kdyby jsme prodloužili smlouvu u všech najednou a ke každé koupili telefon za 6-8 tisíc. To je zlepšení služeb.
0/0
15.10.2004 8:10

bukake

Re: Nové telefony
no vsak to je ten program kompletni pece  :)))   pro vas lepsi svet :)))
0/0
15.10.2004 9:12

Bezmobilnik

Re: Nové telefony
To miluju, kdyz nekdo prohlasi, ze je vyznamny zakaznik! Je to podobne jako kdyz o sobe nekdo v inzeratu uvadi ze je sympaticky. A taky me zaujal odhad poctu SIM karet - asi 17 :>>>. No proste vyborny prispevek!!!
0/0
15.10.2004 9:13

Re: Nové telefony
Že jsme významný zákazník není moje hodnocení, to je oficiální termín T-Mobilu (prostě máme smlouvu významného zákazníka). Asi 17 - v poslední době jsme přiobjednávali nějaké SIM karty a je to v řízení. 15 jich máme určitě a z toho většinu několik let. Ale o to přeci nejde jestli jich máme 15, 17 nebo 25. Popisuji zacházení se zákazníkem který je přeci o něco více než soukromá osoba s tarifem. Nehledě na tu uzavřenou smlouvu.
0/0
15.10.2004 10:26

MoB

Re: Nové telefony
Hele, a proč si myslíte, že jste "přeci o něco více než soukromá osoba s tarifem"? Jedině firmy jsou ty pravé, a my "soukromé osoby s tarifem" se můžeme jít klouzat? Jestli si to opravdu myslíte, tak jste pako. -- Ano, firma většinou více provolá, ale jestli začneme poměřovat kdo je více podle útraty v hospodě a obdobných ukazatelů, tak to s námi bude hodně špatné...
0/0
15.10.2004 22:02

bertik

Re: Nové telefony
obecně máš určitě pravdu, ale já bych nebyl zde tak striktní - je řeč o přístupu T-Mobilu k zákazníkovi a v tom případě může být firma (s vyššími účty) hodnocena výše než např. předplacená karta s útratou 500,- Kč/měsíčně; pěkný víkend! :-)
0/0
16.10.2004 15:55

Staňa Kladivo

Re: Nové telefony

To je snad jasné, že zajímavější je ten, kdo operátorovi přinesl více peněz a to bezesporu asi firma se 17 simkama je spíše než jednotlivec.

Tak nezáviď. To je jako kdybys deně chodil do obchodu koupit jeden rohlík a chtěl aby ti firma vyhradila před obchodem parkovací místo.

Nesnáším závistivce....

0/0
16.10.2004 19:52

Abrahamo

Sleva T-Mobile
Pracuji v nadnarodnim koncernu (nemecky vlastnik), ktery ma uzavrenou globalni smlouvu s T-Mobilem a mohu rici, ze sleva na VESKERE SLUZBY A TARIFIY je 76%!!! Ja osobne jsem s touto slevou VELICE spokojeny!
0/0
15.10.2004 7:56

Kokrhel

Placená bezplatnost

Eurotel v rámci své služby Eurotel VPN nabízí volání v rámci firmy za 1,79 korun. Další možností je objednání služby VPN Nonstop, kde za 474 korun můžete volat v rámci firmy zadarmo celý měsíc.

To jsou obraty !?  Tak za 474 nebo zadarmo ???

To by mohli použít hospodští na jídelní lístek: za 120 Kč se u nás můžete zadarmo najíst  

0/0
15.10.2004 7:46

bukake

Re: Placená bezplatnost

to ses tak natvrdlej nebo to jen delas??   zaplatis 474 korun mesicne pausal (poplatek) za neomezenou VPN a diky tomu se ti nepocitaji provolany minuty, platis jen tech necelych pet stovek a muzes provolat 5 minut nebo taky 500 nebo i 5000, porad jen za cenu toho pausalu.

0/0
15.10.2004 9:08

Martin

Re: Placená bezplatnost
Natvrdlej jses ty. Ten clovin to velmi dobre chape. Pokud za to platis 474 Kc, tak to neni zadarmo. Maji napsat ze muzes volat neomezene za 474 Kc.
0/0
15.10.2004 9:49

Tom :-)

Re: Placená bezplatnost

Kolik stojí minuta, ze by 0,- - tedy ZADARMO - nejsi jediny kdo umi vytrhnout cast z kontextu

0/0
15.10.2004 9:59

Honza

Re: Placená bezplatnost
Ne, kdyz provoláš jen tu minutu, pak ta minuta bude za 474
0/0
15.10.2004 14:38

Touch

Usmevna historka

Nemyslim si, ze by klicovy zakaznik na tom byl nekdy lepe...

Volal jsem, uz po nekolikate, na infolinku Tmo ohledne nejakeho nastaveni telefonu, coz vzdy bylo z hlediska komunikace bez problemu. Ale jednoho dne operatorka zvolala: "..no ale vy volate z cisla klicoveho zakaznika, to ja vam nemohu rict bez hesla pro komunikaci s infolinkou...." A v tu chvili jsem byl v pr...

 

0/0
15.10.2004 6:42

bukake

Re: Usmevna historka
nojo... proste si narazil na neochotnou babu, to se ti v zivote stane jeste hodnekrat...     treba na urade mas takovou pravdepodobnost 99,99999% protoze tam neni ochotnej temer nikdo.
0/0
15.10.2004 9:11

Rožka

Re: Usmevna historka

Jojo, je to tak. Veeelka nevyhoda klicovych zakazniku - overeno v praxi jak u TMO, tak u ET - je, ze pokud clovek zavola treba o vikendu nebo po cca 22:00, tak ma smulu. Proste ho obslouzi uz jina cast Operatorek, ktere nemaji uplny pristup do databazi klicovych zakazniku a neni co resit. 

Jako klicovy zakaznik T-Mobile si predstavuji plnou podporu nejlepe 24/7 !

Ale zase velke plus je, ze vyrizeni jakychkoliv veci u vyssi kategorie zakazniku, je v radu sekund az minut - naprosto bez problemu.

0/0
15.10.2004 19:33

voslogin

Chybka?

Operátoři mají firemní zákazníky mnohem radši protože mívají lepší pracovní morálku

To jistě, a někdy i platební což je ještě lepší....

 

0/0
15.10.2004 1:43

Radek

Aby známý nenarazil...
"Jeden můj spolužák vzal živnostenský list a šel ... získat pro sebe a několik kamarádů firemní výhody ... ... takové podmínky za 150 Kč měsíčně mi připadají zajímavé" Ehm, zajímavé to je, ovšem jen do doby než se na něj kámoši postupně vykašlou a jemu zůstane úpis na 3 litry měsíčně na krku...
0/0
15.10.2004 1:30

Martin

Re: Aby známý nenarazil...
Tak vypovi smlouvu. Pokud v ni nema casovy zavazek, ale jen mesicni objem, nema problem.
0/0
15.10.2004 9:47

Anonym

Re: Aby známý nenarazil...
Presne tohle me napadlo. Kamosi jsou kamosi, ale jak jde o prachy, tak kazdy za sve a na vlastni ucet. A co se stane, kdyz jeden bude chtit neco zmenit v nastaveni a ostatni souhlasit nebudou? Neni to tak, ze nastaveni sluzeb je pro vsechny firemni telefony jednotne? Jsem sice riremni zakaznik, ale sirsich sluzeb nevyuzivam, nevyplati se mi.
0/0
15.10.2004 9:47

Petr Souček

Re: Aby známý nenarazil...
Není to tak, každé číslo může být nastavené jinak. Dokonce každý může mít svoje heslo k samoobsluze platné jen pro jeho číslo.
0/0
15.10.2004 12:34

mr_syck

Oskarovy tarify

Dovolím si doplnění nepřesnosti v článku. Pro získání firemního tarifu nestačí jen IČO a SIM, je potřeba IČO a 2xSIM.

Citace z Oskarových stránek:
Programy služeb Na jistotu a Na zisk jsou určeny pouze firemním zákazníkům; jejich užívání je podmíněno současným užíváním minimálně jedné další SIM karty s libovolným Programem služeb Oskara s výjimkou Odepiš a Oskarta.

0/0
15.10.2004 0:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.