Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nokia 2650 - krásná a minimalistická (recenze)

Brzy přijde do prodeje netradičně zpracované véčko Nokia 2650. Přes svůj minimalistický vzhled dokáže novinka upoutat pozornost, a tak ji ženám raději neukazujte. Bude se jim líbit. Cena Nokie 2650 by neměla přesáhnout hranici 5000 Kč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Castor

Nokia si může dovolit úlety...

Jelikož Nokia nabízí tak široké spektrum mobilů pro všechny typy používání a prezentace, mne osobně nepřekvapuje nový designérský pokus o tohoto mobilu. Jeden z důvodů, proč úspěšné typy Nokií ostatní výrobci bez váhání kopírují... Od uspořádání menu, softvare (SE vyjímaje) až po zelené a červené telefonky... A na "véčka" měli vždycky patent Motoroly i když to, co se prodává u nás, není reprezentativní výběr... Ale to už je amerika, pánové (a dámy)...Panty používali už nejspíš už ve 13.století...!Tak je tady NOKIA, aby na tom něco změnila...         A mně se líbí! A to jsem chlap. A pokud vrže? Olej na šicí stroje udělá zázraky...  Castor 

0/0
10.11.2004 7:59

Jakub

Re: Nokia si může dovolit úlety...
Klasický olej nedoporučuju, leptá plasty. Lepší je silikonový olej nebo silikonová vazelína.
0/0
10.11.2004 8:59

maXX

heeeech
Ani sem tu recenzi necetl, jen sem projel tucne nadpisy az dolu. Vim jiste ze jestli tenhle telefon bude stat 4400 tak o nej zavadi asi jen blazni...anebo cesi
0/0
27.10.2004 11:55

Marika

A mohl by mi někdo poradit?
 Přiznám se, jsem hlupák Nokiák - mám dokonce dvě. Typ 3310 a ten druhý nevím - má okolo sebe takovou oranžovou průsvitnou plastovou hmotu.  Osobně se mi tenhle telefon docela líbil, ale "véčko" jsem ještě nikdy neměla. A 150 funkcí vážně nepotřebuju. Dost často volám a píšu SMSky, s tím si vystačím. Tak co? Poradíte mi teda někdo něco jiného? Děkuju.
0/0
27.10.2004 11:08

Nemal

.:CO vam je :.
Mě se tenhle telefon líbí jsem rád že nokia má další Véčko!!!  nokie mám nejrači a chtěl jsem Véčko od nokie a tenhle mobil se my zamlouvá !!!!!
0/0
13.10.2004 19:22

onnra

v jednoduchosti je krasa
mne se ten mobil libi a uvazuju,ze si ho koupim... poradte mi nekdo prosim,chci ho srovnat s podobnymi telefony. chtel bych nejake vecko a chtel bych se vejit do 45OOkc
0/0
13.10.2004 19:22

Aress

To autor:
Vazeny autore tohoto clanku!Doufam ze si ctete ty prispevky a ted se za sebe dobre stydite!!!To co ste napsal sou nehorazny nesmysly!
0/0
2.10.2004 19:02

HAKI

Všetci vyrábajú hajzle

Tak o toto Nokii asi ide. Aby ľudia ako vy, čo nemajú celý deň čo robiť a preberajú, kto má aký telefón a aký je najlepší, mali postarané o zábavu.Každá značka má podarené aj nepodarené telefóny.A každý telefón po roku kľakne, ak sa používa na prácu. Ak ho máte na okrasu na krku, vydrží Vám aj päť rokov ako moje žene.

 

 

0/0
1.10.2004 8:52

alien

nokia disconnecting people:)
hnusnejsi mobily by uz asi vyrabet nemohli?!:)vzdyt to vypada jako dlazebni kostka...proste typicka nokia:D see ya alien
0/0
30.9.2004 19:00

lonestarstate

MOTORLA-jediný originál

Co to tu plácáte o těch korejských napodobeninách? Véčka vymyslela Motorola už v 97! Vše ostatní jsou jen kopie. A teď se k nim přidala i Nokie s nejohavněji řešeným kloubem jaký jsem kdy viděl.a klávesnice je taky pěkně levňáckej hnus.

 

MOTOROLA TRENDSETTER FOREVER

0/0
30.9.2004 18:16

dddd

dddd
humus
0/0
30.9.2004 15:57

torch

bleee
he he to se zas něco povedlo.. Samsung jsou Véčka, ale Nokia se sere do něčeho co neumí! A jestli bude vrzat, tak jak vrže většina Nokií, humus..
0/0
30.9.2004 15:56

Petr

Co to je minimalistický?
Jaký je význam slova minimalistický v případě nadpisu tohoto článku? Má to v tomto případě znamenat jako malý? Hm, mě se to zdá ale dost velké. A mimo to, co by potom byl Korejský MAXON? Mám MX-7922 a má pouze 59mm (uvádí se 60mm, ale to je asi i s vroubkem vespod)
0/0
30.9.2004 15:34

Petr

Re: Co to je minimalistický?

59 nebo 60 mm.

Pokud Ti jde jen o to, tak to by jsis měl rozhodně změřit jinej vroubek než na telefonu!

0/0
30.9.2004 23:31

Radek

Re: Co to je minimalistický?
No kdyz to tak vidim, rekl bych ze minimalisticky znamena hnusny. Je to takove osklive kacatko.
0/0
1.10.2004 15:04

[ K! ]

Re: Co to je minimalistický?
Minimalistický je v tomto případě myšleno na design, což znamená JEDNODUCHÝ, BEZ ZBYTEČNÝCH OZDOB. Tento telefon je pro mne Horkým kandidátem na nástupce po mém Bosch 909 Dual S, který již po třech letech víceméně spolehlivého provozu začíná odcházet - vybila se záložní baterka napevno připájená vevnitř... ...takže abych neměl na displeji, že je 00:00 a datum 00.00.0000, nemůžu vypínat.
0/0
28.11.2004 10:13

Fri-GO

NOKIA je nejlepší !!!
self titled
0/0
30.9.2004 15:13

Re: NOKIA je nejlepší !!!
Haha, to jsem se zasmál :)
0/0
30.9.2004 15:30

HAKI

Nehovorím, že táto Nokia je nejako zvlášť super, ale pre všetkých LG a Samsung len toľko: keď máte problémy s očami, choďte k lekárovi. Načo sú vám displaje ako záchodové dosky, aby ste videli kto Vám volá? Také displaje ako má Nokia úplne stačia. Aj tak na tých kórejských šopách nefunguje infra, synchronizácia a o Bluetoothe ešte ani nepočuli. A batéria, ktorá vydrží dva dni a po pol roku skape? Imidžisti....
0/0
30.9.2004 7:44

Misana

no, opravdu nevim, nac je treba vnejsi display a fotak. tenhle telefon vypada dobre, na nokii moc nestoji a co se tyce tech, kteri tady vykrikuji, zeneco podobneho se da poridit i za min, mam pripomonku: muj bratr ma uz v poradi 3 vecku od 3. vyrobce a porad je to to same dokola, po pul roce odejde baterka, pak display apod. (vyrobci jako samsung(, takze opatrne s tou kritikou, frajirci....
0/0
30.9.2004 7:17

Michal

Re:
vnejsi display je treba na to abys videl kdo ti vola a nemusel otevrenim prijmout hovor a pak az zjistit kdo to je (treba u milenky se to hodi-pokud vola manzelka)
0/0
30.9.2004 8:31

blue.sun

Re:
Ale to přijetí hovoru otevřením se VŽDYCKY dá vypnout, takže druhý displej není potřeba. Já osobně ho na véčku nechci, protože se bojím jeho destrukce...
0/0
5.10.2004 7:59

Aleš Brzobohatý

Jsem fanda nokií, ale tento mobil vzhledově opravdu ne!!!
0/0
29.9.2004 23:32

Fatal_Error

Je to smutny
Ja sem nebyl proti Nokiim.Mel sem 8210 a na cas i jyny telefony od Nokie.V ty dobe byla Nokia na vrcholu..vse OK,ale pak sem se dostal i ktelefonum jiny znacky a jejich cena a vybava mi ukazali jak se casy meni ata propast mezi Nokiema a jinyma znackama je cimdaltim horsi a horsi.Vysoka cena a povetsinou i smutna vybava a nesmyslny chyby.Napriklad pri tmavym obrazku neni videt zadna ionformace..no to je ubohy!!!I panasonic gd67se stim umel vyporadat a co se tyce tohodle telefonu...tak to je vrchol nemel sem ani silu na to si to docist protoze bych akorat prisel o cas kterej muzu vyuzit mnohem lip.Displeje vsech Nokii zaostavaj o generaci zpet a pritom ceny telefonu sou o generaci vpred..zajimava taktika.Nedivim se,ze Nokia prichazi o zakazniky.Jen tak dal hosi,kopejte si hrob.Jestli se nedaj rychle dohromady tak po nich za chvili pes nestekne
0/0
29.9.2004 22:35

bkf.1

Re: Je to smutny
No měli by se zase vrátit k nábytku to by jim asi šlo líp;) :DDD
0/0
30.9.2004 10:34

Eva

Re: Je to smutny
Mas pravdu, cas, ktery usetris ctenim clanku o Nokii, venuj radeji uceni se cestine.
0/0
30.9.2004 15:04

BkV

Ty reakce hovoří za vše
Pročítám ty vaše reakce a řekl bych, že Nokia moc dobře ví, co dělá. Nejde o to, jestli se líbí, nebo ne, jde o to, že i negativní reklama je reklamou a Nokia vás nutí se stavět na jednu, či na druhou stranu té pomyslné barikády. Udělá takový design, že si ho zapamatujete a diskutujete o tom, že Nokia má ale "opravdu hnusnej telefon, který vypadá jak vložka", což je mimochodem skvělé přirovnání. Nedávno jsem slyšel hezkou větu - mobilisti se dělí na "Nokiáky" a ty ostatní a tohle je docela ukázkový příklad toho, jak to vlastně vzniká - dva nesmiřitelné tábory, ochotné se bít do krve za svou pravdu.
0/0
29.9.2004 21:10

Lada

Re: Ty reakce hovoří za vše
Perfektně napsáno souhlas. Mimo jiné jsem Nokiák jak poleno.
0/0
29.9.2004 21:37

BkV

Re: Ty reakce hovoří za vše

Díky. Já také - mám 6230 a jsem vcelku spokojen - má mouchy, ale i přednosti, které to dokonale kompenzují. Zkoušel jsem různé jiné mobily Siemens, SE a pokaždé se nakonec rád vrátil právě k Nokii. Psaní SMS má propracované už od dob historické 2110. (měl jsem si jí tenkrát nechat, za pár let bych jí mohl prodat za "těžkej" peníz do můzea)

0/0
29.9.2004 21:48

Michael

Co to je za blbost?
"dva nesmiřitelné tábory, ochotné se bít do krve za svou pravdu" - co to je za blbost? Kdo je ochoten se bít do krve zrovna za svou značku, je to blbec první třídy. Ačkoliv jsem Samsungáč, je mi dokonale jedno jestli má soused Nokii, Alcatel či Samsunga. Ať si s tím dělá co chce, já mám svůj telefon který jsem si vybral a je mi jedno jestli se ostatním líbí nebo ne. Ale rozhodně se o něj nebudu bít do krve. Mě zajímá kdo takovouhle blbost kdy vymyslel a řekl. Samozřejmě nic proti tobě, jelikož jsi to pouze slyšel
0/0
30.9.2004 7:15

BkV

Re: Co to je za blbost?
Samozřejmě si nepředstavuji, že by kdokoliv kohokoliv tady, či jinde, kvůli takové blbosti jako je mobil tloukl, natož do krve! Právě proto jsem to s nadsázkou takto napsal a předpokládal, že to bude pochopeno. Lidi se rozčilují, vzájemně urážejí a napadají a přitom nejde naprosto o nic - jen o přesvědčení. Vezmeme - li v úvahu, že co člověk, to názor na design, na ovládání, na parametry atd., tak veškeré takové příspěvky ve stylu "mám takový a takový mobil a ten je nejlepší", mají hodnotu možná tak pro statistický úřad, nebo marketingová oddělení výrobců dané techniky. Rozhodně nemá smysl kvůli tomu někomu nadávat. To už je prostě o člověku, jestli má potřebu ostatní urážet, nebo řekne "mám na to svůj názor, ale respektuji i ten váš" a jsem ochotný o nich obou diskutovat.  Ideální mobil přece neexistuje, pokaždé je nutné volit kompromis a hledat takové nedostatky, které jsou pro mě méně důležité a přednosti které dokonale ony nedostatky vyváží, což ale neplatí jen o mobilech.  Hezký den. BkV
0/0
30.9.2004 11:29

mEggie

Re: Ty reakce hovoří za vše
i negativni reklama je reklama, ovsem to, ze si tenhle cervenej hnus vreju do pameti...a jako ze teda fakt jo... me stejne neprinuti si ho koupit. A netvrdila bych, ze je to nakej radikalni postoj nokiar/ostatni, protoze jsou telefony, ktery se mi od nokie treba i hodne libej a sou takovy, ktery sou proste hnus. Nevim jak vy, ale ja si nepripadam tak jednoduchoucka, abych si vybirala podle lasky k jedne znacce. Soudim dle jednotliveho typu telefonu.
0/0
30.9.2004 11:15

BkV

Re: Ty reakce hovoří za vše
"Mlho, o tom už tady ale čtvrt hodiny mluvíme!"  - kdo neví proč to říkám, ať se podívá na "Marečku podejte mi pero". Já bych si ho také nekoupil, nelíbí se mi, stejně jako řada dalších šílených modelů od Nokie. Na to přece ale člověk nemusí být odborník přes marketing, aby mu došlo, že nejhorší je, když firma vyrobí mobil, který zapadne do šedivého průměru a nikdo ho vlastně ani nezná. Jen si myslím, že Nokie má skvělý marketing, který z firmy, která kdysi prodávala nábytek a toaletní papír, holinky a pneumatiky a já nevím co ještě, dokázal udělat vedoucí firmu v oblasti telekomunikací a to prostě hovoří samo  za sebe, ať se nám to líbí nebo ne.
0/0
30.9.2004 11:51

mEggie

Re: Ty reakce hovoří za vše

mlho, ty tady uz ctvrt hodiny mluvis o dvou nesmiritelnych taborech . Ty tady mluvis o marketingovych strategiich a podobne. Ja ti naopak oponuji. Ja ti naopak tvrdim, ze me tyhle marketingovy tahy nak moc neberou. Mozna bych si radsi koupila telefon z toho sedeho prumeru. Protoze proste hodnotim podle sebe a ne podle toho, jestli se mi neco vrylo do pameti. Taky ti oponuji v tom, ze by clovek musel zakonite ctit nebo zavrhovat nokii. Sou i taci, kterym je fakt uplne jedno, jestli je to nokie nebo neco jineho, jen kdyz to funguje a vypada, tak jak zrovna on chce. Nejakej radiklnejsi nazor k nokii jako celku proste a jednoduse nesdilim. Asi holt nemam rada nazory bud prava nebo leva. Budu proste, co se postoje nokii jako cele znacce tyce, z toho "sedeho prumeru". Mlho.

0/0
12.10.2004 17:06

madbanana

Vypada jako vložka
0/0
29.9.2004 18:43

mEggie

KATASTROFICKE co se designu tyce...jinak taky na hovno

uff...

jako zastance minimalistickeho designu bych rada podotkla, ze je rozdil mezi minimalismem a hnusem...ale asi je to zbytecny, kdo se na ten telefon podiva, pochopi sam. A za holky kricim nepodcenujte nas, i nektere z nas maji vkus. Jestli mi tohle nekdo da pod stromecek, utluču ho pilnickem na nehty :-P

0/0
29.9.2004 17:59

jt

Re: KATASTROFICKE co se designu tyce...jinak taky na hovno
jestli tomu nekdo rika krasa nema vkus     
0/0
29.9.2004 18:19

Pepe

Re: KATASTROFICKE co se designu tyce...jinak taky na hovno

Zlato to by me zajimalo co ty si za Krááááávu ze si myslis ze nekomu muzes diktovat co je a neni vkusne?

Klidne pod s pilnickem ja si vemu krumpac

0/0
12.10.2004 16:13

mEggie

Re: KATASTROFICKE co se designu tyce...jinak taky na hovno
Nediktuji, pisi vlastni nazor, jestli sis nevsim. Vlastni nazor v diskuzi = subjektivni pohled na vec :-D Narozdil cloveka, ktery treba napise clanek ci recenzi, a mel by tedy podat pohled spise objektivni, ja si ve svem diskuznim prispevku subjektivne klidne muzu nadiktovat, co mi vkusne prijde a co ne. Od toho ta diskuze je ;) Ale jinak krava sem...a hodne velka a taky desne rozmazlena, takze bych to neresila. A s pilnickem neprijdu...nepredpokladam totiz, ze bys chtel k vanocum obdarovavat "nevkusnym hnusem" kdejakou "kravu". Tudis ti ode me nebezpeci vazne nehrozi :-D :-D
0/0
12.10.2004 16:56

olas

hmm
to je hruza cena hrozna za to bych dal tak 2000...este nema zadny fce...no neni co resit..nokia SUCK..a jak jsem uvidel ten kloub tak se mi chtelo smat..to nemuze byt pravda!!!proste otresnee..
0/0
29.9.2004 14:45

ddd
3x fuj!
0/0
29.9.2004 14:20

Pitris

FUJ
Pěkně ošklivý mobil!!!!
0/0
29.9.2004 14:03

mrk

každý svého štěstí ...

No né že by tohle byl telfon dle mého gusta ale konečně nějaký z kterého se dá jenom volat a posílat sms a nemá tisíce opičárek které využije jeden z deseti. (ještě tak kdyby to mělo starej dobrej čb display a né tu "barevnou" hitparádu. Doufám že vám co se bez toho neobejdete zaskočilo :-)))

Prostě a jednoduše každému se líbí něco jiného a doby 6110 jsou nenávratně pryč. Páni výrobci vraďte se k jednoduchosti a lepší výdrži. Jenže to by pak ten telefon nic nevážil a stál 1k Kč :-)))

0/0
29.9.2004 13:58

[ K! ]

Re: každý svého štěstí ...
Přesně tak, s JAVA hrama, barvama displeje, IRDA a podobnýma vopičárnama se můžou vycpat, od telefonu chci 1) volání 2)SMS 3)kalendář, který bude JEDNODUŠE dosažitelný (jako třeba Bosch 909 Dual S)a kvalitně udělaný a tím páden mebude muset být BUDÍK jako zvláštní volba.
0/0
28.11.2004 10:20

Áá, Nokie již nechce být daleko vzádu za Samsungem a LG, že? To se jí ale nepovedlo, je ještě dál. Minimálně kvalitou Samsung nikdy nedostihne a displeje jako LG mít nikdy nebude
0/0
29.9.2004 13:00

Michael

Re:
A kdo že nám to říká?
0/0
30.9.2004 7:12

pet

vypada jak vlozka
Mel sem ho v ruce a vypada jak vlozka...holkam se bude hodit
0/0
29.9.2004 13:00

mp

Re: vypada jak vlozka
mas recht!
0/0
30.9.2004 14:21

Jokr

Moc pěknejpěknej

tak tohle je konečně po dlouhé době povedený telefon i když Nokie zrovna 2x nemusím. Do toho jdu.

SUPER CENA I DESIGN. Máte ode mne jedničku pánové.....

0/0
29.9.2004 12:25

CSA

To neni mobil, to je debil :)
0/0
29.9.2004 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.