Diskuze

Mé zkušenosti s poskytovatelem Internetu Volný a jeho balíčkem “ADSL na zkoušku“

Přinášíme vám zkušenost našeho čtenáře s ADSL na zkoušku a reakci tiskového oddělení. Zapojte se do diskuse a napište nám o svých zkušenostech s poskytovateli připojení k internetu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jpg

16. 9. 2004 20:37
CTU zlevnil ?????????

kde jsi prosimte prisel na to, ze CTU vydal nebo urcil nove velkoobchodni ceny. Rekni prosim jednoho operatora, ktery nakupuje za tyto "nove" velkoobchodni ceny. Vsechny ceny jsou dany smlouvami, ktere jsou verejne dostupne na wholesale.telecom.cz

Tak nez neco napises o "neprimerenem" zisku, tak si zjisti jaka je pravda !!!!

0 0
možnosti

pavel t.

17. 9. 2004 14:36
Re: CTU zlevnil ?????????
Presne tak, CTU sice vydava rozhodnuti,pokuty Telekomu Eurotelu apodobny neustale, ale tomu se Telecom jenom smeje.
0 0
možnosti

bob

16. 9. 2004 17:49
ADSL na zkoušku jsem zaplatil v květnu, zatím nic.
Po objednání mi sdělili, že ADSL u mne lze zapojit, poslali mi proforma fakturu a tu jsem v květnu zaplatil. No ale neověřili si, že nejsou Dslamy, takže nemám nic. Klídek, peníze mají. A ani se neobtěžovali mi nic sdělit, prostě jsem tam po 2 měsících volal, (na e-maily reagují do týdne) a na 3. pokus jsem dostal tuto informaci. Taky jsem si zjišťoval, jaké jsou další poplatky a kolik stojí odkoupení HW. Ziskal jsem 3 informace: 1 z inetu a 2 e-maily od nich. Asi tušíte, že každá byla jiná. Detaily si už (bylo to v květnu) nepamatuji.
0 0
možnosti

ADSL

16. 9. 2004 17:28
Volný a jeho ADSL
S Volným internetem přes ADSL via Czech On Line mám svoje velmi, ale opravdu velmi bohaté zkušenosti. Nechtěl bych zde vůbec popisovat peripetii, kterou jsem s Volným prodělal, protože by u toho popisu asi všichni usnuli. Omezím se pouze na konstatování - již nikdy více. Jak se říká, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. A to opravdu Volný zazpívat uměl. ADSL jsem používal od téměř prvních měsíců, kdy bylo na trhu dostupné. Počátek byl super, dokonce volali i několikrát denně, když něco nefungovalo. Pak se spustila agregace, a zase se vypnula, aby se opět mohla spustit. Následovala nová velkoobchodní nabídka, smlouva uzavřená na dobu určitou, mezitím se výrazně změnily parametry služby, přičemž nejhorším bylo zavedení datových limitů. Mezitím služba téměř nepoužitelná, odezva na reklamace žádná, nekonečné volání a placení teklefonu na helpline, kde, jak již zaznělo, zvláště děvčata byla úplně mimo... Nakonec moje trpělivost došla konce, ADSL jsem odpijil, přestal platit a novou smlouvu, která přišla cca po 6 měsících, kdy byly všechny změny již zavedené, jsem jednoduše hodil do koše. Do koše jsem házel a ještě házím i faktury, které mi občas přijdou a mám klid. Doporučuji tento postup všem, kteří mají takovýto či podobný problém a s protistranou se nelze jiným způsobem domluvit.
0 0
možnosti

dalsi zakaznik

16. 9. 2004 16:39
tyhle zvasty miluju
Zakaznik neformuloval dotaz korektne... A podobne zavasty lidi, kteri se boji o svoji zidli, protoze byli pred tim prilis lini na reseni reklamace a nechali to vyhnit.. A ted aby nevyslo najevo, ze to byla jejich chyba, tak se snazi udelat verejne ze zakaznika vola, ktery se ani neumi podepsat. TOHLE ROZHODNE NENI KOREKTNI JEDNANI ! pro priklad jste meli treba uvest Eurotel Data Nonstop, ktery v pripade snizeni poplatku za neomezeny internet okamzite snizil tento poplatek vsem jiz aktualnim zakaznikum v nasledujicim mesici a rozhodne si nemuseli o nic zadat.. Proste hyenismus a lenost.. jenze o tom by business byt nemel a doufam ze jiz brzy nebude..
0 0
možnosti

Marek

17. 9. 2004 11:09
Re: tyhle zvasty miluju
Neslusny mozna, nekorektni kdo vi... "Nekorektnost formulace dotazu" mohla spocivat v tom, ze zakaznik opomnel zminit, ze mu jde o tuhle akci - pak operator legitimne predpoklada, ze se pta obecne. Nic proti - nechci to hajit, ale tak to je. Pokud dotycnej JASNE rekl, ze mu jde o adsl na zkousku, pak by to byla jina. Pokud jen obecne zavolal s dotazem, zda je mozna zmena smlouvy, pak by byl druhej.. A pak tbych tu ovsem nevidel nekorektnost u volnyho.. jen tu neslusnost.
0 0
možnosti

Luky

16. 9. 2004 16:11
stejná zkušenost

Mně pro změnu vyfakturovali staré ceny i po odeslání vyplněného formuláře žádosti o změnu, kterou má VOLNY na stránkách.

Nejdřív mi upravenou smlouvu poslali k podpisu dvakrát (odeslal jsem pouze jednou) a pak ještě naúčtovali další dva měsíce se starou cenou. Až po mojí reklamaci to vypadá nadějně - snad dostanu už fakturu na správnou cenu.

Operátorky a operátoři na CZECH ON LINE jsou velmi často úplně mimo (hlavně slečny). Když dostanete mladého muže, je to až na výjimky ok. Nejhorší je, že za volání na jejich podporu platíte (!!!) a čekáte minimálně tři minuty (kvůli reklamám, které Vám cpou do ucha a které není možné přeskočit)

0 0
možnosti

Pitrs

16. 9. 2004 21:23
Re: stejná zkušenost
Se vsim souhlas az na tu bezplatnou podporu.Uz asi rok a pul maji bezplatnou zelenou linku.Na jejich webu jsem nasel toto cislo 800 880 800.
0 0
možnosti

JoHo

16. 9. 2004 13:29
Voný není svatej
Mám podobné zkušenosti. Dodnes nemám uzavřenou novou smlouvu poté, co Telecom změnil poskytovatelům (tedy i Volnýmu) počátkem roku podmínky. Napřed mi Volný nabízel v nově navržené smlouvě staré (tedy samozřejmě vyšší) tarify, zatímco jinak lákal nové zákazníky na již nižší ceny. A pak ta smlouva - Volný smí vše (včetně zvýšení ceny či zhoršení parametrů) a zákazník smí jen platit. A vypovědět takto uzavřenou časově neomezenou smlouvu? Když se nasčítají všechny lhůty, je z toho rázem skoro 6 měsíců!
0 0
možnosti

bacha

16. 9. 2004 9:39
bacha na Telecom
kdyz uz je rec o ADSL. Objednal jsem si u Telecomu Internet Express pred peti mesici a dodnes mi nejede, i presto, ze jsem byl nekolikrat upozornen, ze uz mi ADSL klepe na dvere.
0 0
možnosti

Petr

16. 9. 2004 10:19
Re: bacha na Telecom

Moc bych se o telecom neotíral - neuvádíš jediný důvod, proč ti ADSL nejede, Máš ji již aktivní? Nebo máš dlouhé vedení (od Dslamu)? Nebo nelze z důvodů špatné sítě u tebe adsl udělat? Nebo máš špatné rozvody v bytě? Uvěď více a konkrétněji!!!!!

 

Takhle to je jen kec o ničem

0 0
možnosti

Radek

16. 9. 2004 9:35
Posadíte se na zadek...
Mám na zkoušku Internet Expres na 14 dní a bez sebemenších problémů. Objednal jsem si ho na internetu minulou neděli.Služba byla aktivována hned v úterý!!!! Balíček s modemem přišel poštou ve čtvrtek. Jedinou nevýhodou modemu Sagem je, že nemá sólo napájení, ale napájení přes USB.Upozorňuji že odběr je 400mA. Jinak bez sebemenších problémů rychlost 213kbps. Nebýt toho včerejšího výpadku.
0 0
možnosti

Arnost

16. 9. 2004 9:23
Podle toho co jsem si precetl a jak tomu rozumim je vina na strane zakaznika...nevim samozrejme co mu rekli na infolince ale uz pred porizenim akcniho balicku se mel poradne seznamit s podminkami a poradne si precist smlouvu,...NEZNALOST NEOMLOUVA!
0 0
možnosti

MHPlus

16. 9. 2004 8:12
Typické...

Už mnohokrát jsem se přesvědčil, že je ošidné využívat různé "akce", "balíčky", "dotace" ap., podmíněné uzavíráním smluv s omezenou možností výpovědi (úvazek na 6,12,24 atd.měsíců) - zákazník je pak vždy v nevýhodě. U služeb s předpokladem poklesu ceny mu těžko někdo cenu sníží (smlouva je formulována tak, že "to nejde"), naopak tam kde se dá předpokládat růst, využije dodavatel služby první příležitosti cenu zvýšit ("podle smlouvy lze")...
Stejná situace je třeba u hypoték, kde naopak reklama láká na nízké úroky, ale podmíněná smlouvou s fixací na 1.rok a hned druhý rok bance klient dotovaný úrok vrátí "i s úroky".

Doporučuji vždy si pořádně přečíst smlouvu, konkrétně u předmětného ADSL najdete u většiny firem spoustu zajímavých obezliček.

0 0
možnosti