Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mé zkušenosti s poskytovatelem Internetu Volný a jeho balíčkem “ADSL na zkoušku“

Přinášíme vám zkušenost našeho čtenáře s ADSL na zkoušku a reakci tiskového oddělení. Zapojte se do diskuse a napište nám o svých zkušenostech s poskytovateli připojení k internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jpg

CTU zlevnil ?????????

kde jsi prosimte prisel na to, ze CTU vydal nebo urcil nove velkoobchodni ceny. Rekni prosim jednoho operatora, ktery nakupuje za tyto "nove" velkoobchodni ceny. Vsechny ceny jsou dany smlouvami, ktere jsou verejne dostupne na wholesale.telecom.cz

Tak nez neco napises o "neprimerenem" zisku, tak si zjisti jaka je pravda !!!!

0/0
16.9.2004 20:37

pavel t.

Re: CTU zlevnil ?????????
Presne tak, CTU sice vydava rozhodnuti,pokuty Telekomu Eurotelu apodobny neustale, ale tomu se Telecom jenom smeje.
0/0
17.9.2004 14:36

bob

ADSL na zkoušku jsem zaplatil v květnu, zatím nic.
Po objednání mi sdělili, že ADSL u mne lze zapojit, poslali mi proforma fakturu a tu jsem v květnu zaplatil. No ale neověřili si, že nejsou Dslamy, takže nemám nic. Klídek, peníze mají. A ani se neobtěžovali mi nic sdělit, prostě jsem tam po 2 měsících volal, (na e-maily reagují do týdne) a na 3. pokus jsem dostal tuto informaci. Taky jsem si zjišťoval, jaké jsou další poplatky a kolik stojí odkoupení HW. Ziskal jsem 3 informace: 1 z inetu a 2 e-maily od nich. Asi tušíte, že každá byla jiná. Detaily si už (bylo to v květnu) nepamatuji.
0/0
16.9.2004 17:49

ADSL

Volný a jeho ADSL
S Volným internetem přes ADSL via Czech On Line mám svoje velmi, ale opravdu velmi bohaté zkušenosti. Nechtěl bych zde vůbec popisovat peripetii, kterou jsem s Volným prodělal, protože by u toho popisu asi všichni usnuli. Omezím se pouze na konstatování - již nikdy více. Jak se říká, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. A to opravdu Volný zazpívat uměl. ADSL jsem používal od téměř prvních měsíců, kdy bylo na trhu dostupné. Počátek byl super, dokonce volali i několikrát denně, když něco nefungovalo. Pak se spustila agregace, a zase se vypnula, aby se opět mohla spustit. Následovala nová velkoobchodní nabídka, smlouva uzavřená na dobu určitou, mezitím se výrazně změnily parametry služby, přičemž nejhorším bylo zavedení datových limitů. Mezitím služba téměř nepoužitelná, odezva na reklamace žádná, nekonečné volání a placení teklefonu na helpline, kde, jak již zaznělo, zvláště děvčata byla úplně mimo... Nakonec moje trpělivost došla konce, ADSL jsem odpijil, přestal platit a novou smlouvu, která přišla cca po 6 měsících, kdy byly všechny změny již zavedené, jsem jednoduše hodil do koše. Do koše jsem házel a ještě házím i faktury, které mi občas přijdou a mám klid. Doporučuji tento postup všem, kteří mají takovýto či podobný problém a s protistranou se nelze jiným způsobem domluvit.
0/0
16.9.2004 17:28

dalsi zakaznik

tyhle zvasty miluju
Zakaznik neformuloval dotaz korektne... A podobne zavasty lidi, kteri se boji o svoji zidli, protoze byli pred tim prilis lini na reseni reklamace a nechali to vyhnit.. A ted aby nevyslo najevo, ze to byla jejich chyba, tak se snazi udelat verejne ze zakaznika vola, ktery se ani neumi podepsat. TOHLE ROZHODNE NENI KOREKTNI JEDNANI ! pro priklad jste meli treba uvest Eurotel Data Nonstop, ktery v pripade snizeni poplatku za neomezeny internet okamzite snizil tento poplatek vsem jiz aktualnim zakaznikum v nasledujicim mesici a rozhodne si nemuseli o nic zadat.. Proste hyenismus a lenost.. jenze o tom by business byt nemel a doufam ze jiz brzy nebude..
0/0
16.9.2004 16:39

Marek

Re: tyhle zvasty miluju
Neslusny mozna, nekorektni kdo vi... "Nekorektnost formulace dotazu" mohla spocivat v tom, ze zakaznik opomnel zminit, ze mu jde o tuhle akci - pak operator legitimne predpoklada, ze se pta obecne. Nic proti - nechci to hajit, ale tak to je. Pokud dotycnej JASNE rekl, ze mu jde o adsl na zkousku, pak by to byla jina. Pokud jen obecne zavolal s dotazem, zda je mozna zmena smlouvy, pak by byl druhej.. A pak tbych tu ovsem nevidel nekorektnost u volnyho.. jen tu neslusnost.
0/0
17.9.2004 11:09

Luky

stejná zkušenost

Mně pro změnu vyfakturovali staré ceny i po odeslání vyplněného formuláře žádosti o změnu, kterou má VOLNY na stránkách.

Nejdřív mi upravenou smlouvu poslali k podpisu dvakrát (odeslal jsem pouze jednou) a pak ještě naúčtovali další dva měsíce se starou cenou. Až po mojí reklamaci to vypadá nadějně - snad dostanu už fakturu na správnou cenu.

Operátorky a operátoři na CZECH ON LINE jsou velmi často úplně mimo (hlavně slečny). Když dostanete mladého muže, je to až na výjimky ok. Nejhorší je, že za volání na jejich podporu platíte (!!!) a čekáte minimálně tři minuty (kvůli reklamám, které Vám cpou do ucha a které není možné přeskočit)

0/0
16.9.2004 16:11

Pitrs

Re: stejná zkušenost
Se vsim souhlas az na tu bezplatnou podporu.Uz asi rok a pul maji bezplatnou zelenou linku.Na jejich webu jsem nasel toto cislo 800 880 800.
0/0
16.9.2004 21:23

JoHo

Voný není svatej
Mám podobné zkušenosti. Dodnes nemám uzavřenou novou smlouvu poté, co Telecom změnil poskytovatelům (tedy i Volnýmu) počátkem roku podmínky. Napřed mi Volný nabízel v nově navržené smlouvě staré (tedy samozřejmě vyšší) tarify, zatímco jinak lákal nové zákazníky na již nižší ceny. A pak ta smlouva - Volný smí vše (včetně zvýšení ceny či zhoršení parametrů) a zákazník smí jen platit. A vypovědět takto uzavřenou časově neomezenou smlouvu? Když se nasčítají všechny lhůty, je z toho rázem skoro 6 měsíců!
0/0
16.9.2004 13:29

bacha

bacha na Telecom
kdyz uz je rec o ADSL. Objednal jsem si u Telecomu Internet Express pred peti mesici a dodnes mi nejede, i presto, ze jsem byl nekolikrat upozornen, ze uz mi ADSL klepe na dvere.
0/0
16.9.2004 9:39

Petr

Re: bacha na Telecom

Moc bych se o telecom neotíral - neuvádíš jediný důvod, proč ti ADSL nejede, Máš ji již aktivní? Nebo máš dlouhé vedení (od Dslamu)? Nebo nelze z důvodů špatné sítě u tebe adsl udělat? Nebo máš špatné rozvody v bytě? Uvěď více a konkrétněji!!!!!

 

Takhle to je jen kec o ničem

0/0
16.9.2004 10:19

Jindra

Re: bacha na Telecom
On to možná ani Telecom neví, v čem je problém. Chtěl jsem (kvůli ADSL) zřídit pevnou linku. Hurá - Telecom má veselou akci za korunu. Ale čekám měsíc v centru Brna (!!!) a doteď nevím, jestli linka jde nebo nejde zařídit. Pořád volám infolinku, abych se nikdy nic nedozvěděl. Jen slíbí, že se ozve technik. V průběhu měsíce (od 13. srpna, kdy jsem službu objednal) mi nikdo nezavolal. Takže o Telecom se klidně otírejte. Hlavně aby si management vyplatil odměny.
0/0
16.9.2004 14:26

Mirek

Re: bacha na Telecom
Já mám s Telecomem dobre zkusenosti, objednal jsem si ADSL a za dva dny uz jsem frčel na netu. Žádný problém, vše tak jak má být. Možná je to tím, že jsem v Praze :-(
0/0
17.9.2004 16:57

Radek

Posadíte se na zadek...
Mám na zkoušku Internet Expres na 14 dní a bez sebemenších problémů. Objednal jsem si ho na internetu minulou neděli.Služba byla aktivována hned v úterý!!!! Balíček s modemem přišel poštou ve čtvrtek. Jedinou nevýhodou modemu Sagem je, že nemá sólo napájení, ale napájení přes USB.Upozorňuji že odběr je 400mA. Jinak bez sebemenších problémů rychlost 213kbps. Nebýt toho včerejšího výpadku.
0/0
16.9.2004 9:35

Arnost

Podle toho co jsem si precetl a jak tomu rozumim je vina na strane zakaznika...nevim samozrejme co mu rekli na infolince ale uz pred porizenim akcniho balicku se mel poradne seznamit s podminkami a poradne si precist smlouvu,...NEZNALOST NEOMLOUVA!
0/0
16.9.2004 9:23

MHPlus

Typické...

Už mnohokrát jsem se přesvědčil, že je ošidné využívat různé "akce", "balíčky", "dotace" ap., podmíněné uzavíráním smluv s omezenou možností výpovědi (úvazek na 6,12,24 atd.měsíců) - zákazník je pak vždy v nevýhodě. U služeb s předpokladem poklesu ceny mu těžko někdo cenu sníží (smlouva je formulována tak, že "to nejde"), naopak tam kde se dá předpokládat růst, využije dodavatel služby první příležitosti cenu zvýšit ("podle smlouvy lze")...
Stejná situace je třeba u hypoték, kde naopak reklama láká na nízké úroky, ale podmíněná smlouvou s fixací na 1.rok a hned druhý rok bance klient dotovaný úrok vrátí "i s úroky".

Doporučuji vždy si pořádně přečíst smlouvu, konkrétně u předmětného ADSL najdete u většiny firem spoustu zajímavých obezliček.

0/0
16.9.2004 8:12

Eva M.

Změna smlouvy

Reaguji na text - cituji: "Dostal jsem však fakturu se starými cenami. Na můj dotaz  na infolince mi bylo řečeno ať vyplním formulář pro změnu parametrů služby a tento podepsaný odešlu na zákaznické centrum. Na něj jsem obdržel odpověď, že mám smlouvu na rok a nemohu tedy očekávat žádné změny. Mám tak podle smlouvy platit celý další rok staré ceny, které už ani poskytovatel nemá ve svém ceníku, a správně podle smlouvy bych měl platit i 22% DPH."

To, co píšete o DPH, je blbost. DPH se řídí platným zákonem o DPH - a zákony mají VYŠŠÍ právní sílu než smlouvy. Takže změní-li se zákonem sazba DPH, tak se AUTOMATICKY mění i v již uzavřených smlouvách.

Ostatně vzpomeňte si na změnu DPH u telefonních služeb k lednu 2004. Nikdo z nás přece s Telecomem a dalšími operátory neuzavíral novou smlouvu - a přesto nám bylo účtováno místo původní  5%DPH nová sazba 22%, od května 19%. A tak prosím autora - když už chcete kritizovat, nepiště nesmysly.

0/0
16.9.2004 7:35

IJK

Re: Změna smlouvy
Evo, nemáš zcela pravdu - záleží na tom, jak je definovaná cena ve smlouvě. Pokud by tam bylo např. ...cena včetně DPH je 990Kč měsíčně..., tak JAKÉKOLIV změny DPH z titulu státu NEMAJÍ na tuto cenu vliv - pouze na její povinný rozpis na účetním dokladě. Operátor by pak mohl zcela legálně snížení DPH zkonzumovat jako svůj zisk (a naopak bez souhlasu uživatele NESMĚL promítnout případné zvýšení). Telekom a naši mobilní operátoři uvádějí ve smlouvách vesměs ceny BEZ DPH, proto mohli změny DPH automaticky promítat.  
0/0
16.9.2004 8:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.