Diskuze

Pozor na Eurotel Live: zaplatíte i za nic

I za odmítnutý pokus o přístup k informačnímu portálu Eurotel Live (dříve Juice Easy) prostřednictvím kódu *111*# zaplatíte. I když totiž máte přístup k portálu Eurotel Live zablokován kvůli nedostačujícímu kreditu, zaplatíte cenu za odeslanou SMS zprávu, jako kdyby vám Eurotel poskytoval nějakou službu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pb

18. 9. 2004 11:01
Kód *104*#
Netuším, jestli je moje informace pravdivá a aktuální (nechce se mi to testovat), ale zjištění zůstatku přes *104*# je bezplatné pouze jednou za den. Pak už se za zjištění platí 2 koruny. Nejsou to tyto 2 koruny, které se odečetly z kreditu?
0 0
možnosti

4. 10. 2004 13:24
Re: Kód *104*#
O tomhle uz jsem taky slysel, takze by to tak mohlo byt...
0 0
možnosti

Tomi

17. 9. 2004 21:11
vychodni sousedi
doporucuji vsem navstivit Slovensko a zjistite ze je tam telekomunikacni raj. Neomezeny internet pres pevnou linku za 280,- Nebo uctovani hovoru po sekundach uz od prvni sekundy. Nebo moznost ukoncit hovor pri vstupu do hlasove schranky do 2sekund, aniz by se hovor zpoplatnil a jine supr veci. A to tam maji jen dva mobilni operatory Piczotel SK a Orange
0 0
možnosti

Tomi

17. 9. 2004 21:10
vychodni sousedi
doporucuji vsem navstivit Slovensko a zjistite ze je tam telekomunikacni raj. Neomezeny internet pres pevnou linku za 280,- Nebo uctovani hovoru po sekundach uz od prvni sekundy. Nebo moznost ukoncit hovor pri vstupu do hlasove schranky do 2sekund, aniz by se hovor zpoplatnil a jine supr veci. A to tam maji jen dva mobilni operatory Picotel SK a Orange
0 0
možnosti

Reddy

17. 9. 2004 10:12
To už vím dávno.Ono je zpoplatněno i to jejich starší číslo infolinky 601 601 601,které je uvedeno na starších letácích.Normalně se spojí a za čtvrt hodiny to vyůčtujou a Vás vomejou.(Jiný čísla na paušálisty *11 nebo 800330011 Vám z Go karty totiž přesměrujou na Go linku)
0 0
možnosti

dave

16. 9. 2004 18:07
Nechapu jak v dnesni dobe...
jeste nekdo muze mit Eurotel?
0 0
možnosti

Advokátní kancelář

16. 9. 2004 12:46
Celou věc by bylo dobré předat ČOI
Eurotel porušuje zákon na ochranu spotřebitele, protože jestli člověk něco platí a nedostane za to patřičnou službu či produkt, pak je to jasné porušování ochrany spotřebitele a celou věc by měla prošetřit Česká obchodní inspekce. Eurotel se chová v této věci podivně. Když máte záporný kredit, tak normálně nemůžete odeslat textovku, ale když vytočíte kód *111*#, pak to Eurotel bere jako odchozí textovku a za nic vám naúčtuje poplatek. Takže buď by měl Eurotel zablokovat toto číslo *111*# v případě nedostatečného kreditu a tím pádem nic neúčtovat, nebo by měl zaplatit nějakou pokutu za porušování ochrany spotřebitele.  Dále se můžete ptát, pokud si nejste jisti na http://www.spotrebitel.info" target="_blank" rel="nofollow">http://www.spotrebitel.info
0 0
možnosti

Martin Kalián

16. 9. 2004 11:22
Typická arogance

Ono nazývat USSD textovými zprávami je samo o sobě drzostí. Celá tahle služba je předražená a velice neprůhledně zpoplatněná. Než se zákazník dostane k požadované informac, zpravidla ztratí přehled, kolik platil, každé chybná volba znamená vyhozené peníze do vzduchu.
Proti tomu zpoplatnění této hlášky už je jen nepodstatným nedostatkem.
A opětovná typická arogance tiskové mluvčí hovoří za vše. Než by přiznala, že systémově se špatně zajišťuje, aby k situaci nedocházelo, hodí vše na novináře a označí ho za méněcenného, jenž pochybuje o zdravém rozumu zákazníka.
Co od ní lze čekat, v poslední době je placená snad jen za lhaní. Doufejme, že nepříjemnou masku dokáže odhodit alespoň při odchodu domů, protože v práci se o to rozhodně nesnaží.

MatKal

0 0
možnosti

FBI censored

16. 9. 2004 11:21
Václav a jeho ochranka
Proč Eurotel inkasuje poplatek za sdělení o tom, že má zákazník nepovolený přístup ke službě, nám během úterního večera uspokojivě nevysvětlil ani ředitel kvality a klíčových programů Eurotelu Václav Kadeřábek, ani bezpečnostní supervizor Eurotelu Josef Hološka. Václav Kadeřábek se otázce podivoval s tím, že vlastně neví, o čem je řeč a Josef Hološka řekl:"Nebudu se k tomu nijak vyjadřovat. Kdyby se vám ztratil někdo z rodiny nebo vás někdo sledoval, obraťte se na mne. Jinak kontaktujte naše tiskové oddělení."
0 0
možnosti

ds

16. 9. 2004 8:32
volani do schranky??

Na takovém chování operátora bohužel není nic překvapivého. Už jsme si například téměř zvykli, že se postupem doby jaksi vytratilo upozornění na přesměrování hovoru do záznamníku.

A ono tam někdy nějaké upozornění bylo? Že jako budeme přesměrováni a tak jsme měli možnost zavěsit?

 

0 0
možnosti

Martin

16. 9. 2004 9:22
Re: volani do schranky??
Taky cumim jak puk. Pane autore, mohl byste to nejak objasnit?? Nikdy jsem nic podobneho nezaznamenal.
0 0
možnosti

zz

16. 9. 2004 8:24
neni se cumu divit....
... jsou to proste vycurani zm*di!
0 0
možnosti