- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono nazývat USSD textovými zprávami je samo o sobě drzostí. Celá tahle služba je předražená a velice neprůhledně zpoplatněná. Než se zákazník dostane k požadované informac, zpravidla ztratí přehled, kolik platil, každé chybná volba znamená vyhozené peníze do vzduchu.
Proti tomu zpoplatnění této hlášky už je jen nepodstatným nedostatkem.
A opětovná typická arogance tiskové mluvčí hovoří za vše. Než by přiznala, že systémově se špatně zajišťuje, aby k situaci nedocházelo, hodí vše na novináře a označí ho za méněcenného, jenž pochybuje o zdravém rozumu zákazníka.
Co od ní lze čekat, v poslední době je placená snad jen za lhaní. Doufejme, že nepříjemnou masku dokáže odhodit alespoň při odchodu domů, protože v práci se o to rozhodně nesnaží.
MatKal
Na takovém chování operátora bohužel není nic překvapivého. Už jsme si například téměř zvykli, že se postupem doby jaksi vytratilo upozornění na přesměrování hovoru do záznamníku.
A ono tam někdy nějaké upozornění bylo? Že jako budeme přesměrováni a tak jsme měli možnost zavěsit?