Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pozor na Eurotel Live: zaplatíte i za nic

I za odmítnutý pokus o přístup k informačnímu portálu Eurotel Live (dříve Juice Easy) prostřednictvím kódu *111*# zaplatíte. I když totiž máte přístup k portálu Eurotel Live zablokován kvůli nedostačujícímu kreditu, zaplatíte cenu za odeslanou SMS zprávu, jako kdyby vám Eurotel poskytoval nějakou službu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pb

Kód *104*#
Netuším, jestli je moje informace pravdivá a aktuální (nechce se mi to testovat), ale zjištění zůstatku přes *104*# je bezplatné pouze jednou za den. Pak už se za zjištění platí 2 koruny. Nejsou to tyto 2 koruny, které se odečetly z kreditu?
0/0
18.9.2004 11:01

Re: Kód *104*#
O tomhle uz jsem taky slysel, takze by to tak mohlo byt...
0/0
4.10.2004 13:24

Tomi

vychodni sousedi
doporucuji vsem navstivit Slovensko a zjistite ze je tam telekomunikacni raj. Neomezeny internet pres pevnou linku za 280,- Nebo uctovani hovoru po sekundach uz od prvni sekundy. Nebo moznost ukoncit hovor pri vstupu do hlasove schranky do 2sekund, aniz by se hovor zpoplatnil a jine supr veci. A to tam maji jen dva mobilni operatory Piczotel SK a Orange
0/0
17.9.2004 21:11

Tomi

vychodni sousedi
doporucuji vsem navstivit Slovensko a zjistite ze je tam telekomunikacni raj. Neomezeny internet pres pevnou linku za 280,- Nebo uctovani hovoru po sekundach uz od prvni sekundy. Nebo moznost ukoncit hovor pri vstupu do hlasove schranky do 2sekund, aniz by se hovor zpoplatnil a jine supr veci. A to tam maji jen dva mobilni operatory Picotel SK a Orange
0/0
17.9.2004 21:10

Reddy

To už vím dávno.Ono je zpoplatněno i to jejich starší číslo infolinky 601 601 601,které je uvedeno na starších letácích.Normalně se spojí a za čtvrt hodiny to vyůčtujou a Vás vomejou.(Jiný čísla na paušálisty *11 nebo 800330011 Vám z Go karty totiž přesměrujou na Go linku)
0/0
17.9.2004 10:12

dave

Nechapu jak v dnesni dobe...
jeste nekdo muze mit Eurotel?
0/0
16.9.2004 18:07

Advokátní kancelář

Celou věc by bylo dobré předat ČOI
Eurotel porušuje zákon na ochranu spotřebitele, protože jestli člověk něco platí a nedostane za to patřičnou službu či produkt, pak je to jasné porušování ochrany spotřebitele a celou věc by měla prošetřit Česká obchodní inspekce. Eurotel se chová v této věci podivně. Když máte záporný kredit, tak normálně nemůžete odeslat textovku, ale když vytočíte kód *111*#, pak to Eurotel bere jako odchozí textovku a za nic vám naúčtuje poplatek. Takže buď by měl Eurotel zablokovat toto číslo *111*# v případě nedostatečného kreditu a tím pádem nic neúčtovat, nebo by měl zaplatit nějakou pokutu za porušování ochrany spotřebitele.  Dále se můžete ptát, pokud si nejste jisti na www.spotrebitel.info
0/0
16.9.2004 12:46

Martin Kalián

Typická arogance

Ono nazývat USSD textovými zprávami je samo o sobě drzostí. Celá tahle služba je předražená a velice neprůhledně zpoplatněná. Než se zákazník dostane k požadované informac, zpravidla ztratí přehled, kolik platil, každé chybná volba znamená vyhozené peníze do vzduchu.
Proti tomu zpoplatnění této hlášky už je jen nepodstatným nedostatkem.
A opětovná typická arogance tiskové mluvčí hovoří za vše. Než by přiznala, že systémově se špatně zajišťuje, aby k situaci nedocházelo, hodí vše na novináře a označí ho za méněcenného, jenž pochybuje o zdravém rozumu zákazníka.
Co od ní lze čekat, v poslední době je placená snad jen za lhaní. Doufejme, že nepříjemnou masku dokáže odhodit alespoň při odchodu domů, protože v práci se o to rozhodně nesnaží.

MatKal

0/0
16.9.2004 11:22

FBI censored

Václav a jeho ochranka
Proč Eurotel inkasuje poplatek za sdělení o tom, že má zákazník nepovolený přístup ke službě, nám během úterního večera uspokojivě nevysvětlil ani ředitel kvality a klíčových programů Eurotelu Václav Kadeřábek, ani bezpečnostní supervizor Eurotelu Josef Hološka. Václav Kadeřábek se otázce podivoval s tím, že vlastně neví, o čem je řeč a Josef Hološka řekl:"Nebudu se k tomu nijak vyjadřovat. Kdyby se vám ztratil někdo z rodiny nebo vás někdo sledoval, obraťte se na mne. Jinak kontaktujte naše tiskové oddělení."
0/0
16.9.2004 11:21

ds

volani do schranky??

Na takovém chování operátora bohužel není nic překvapivého. Už jsme si například téměř zvykli, že se postupem doby jaksi vytratilo upozornění na přesměrování hovoru do záznamníku.

A ono tam někdy nějaké upozornění bylo? Že jako budeme přesměrováni a tak jsme měli možnost zavěsit?

 

0/0
16.9.2004 8:32

Martin

Re: volani do schranky??
Taky cumim jak puk. Pane autore, mohl byste to nejak objasnit?? Nikdy jsem nic podobneho nezaznamenal.
0/0
16.9.2004 9:22

m

Re: volani do schranky??
Bylo to kdysi davno u NMT telefonu. Hlaska ve stylu "volany neodpovida, budete presmerovani" a po nekolika sekundach teprve spojeni se schrankou. Ale to uz je hodne let...
0/0
16.9.2004 11:59

Michal Krbec

Re: volani do schranky??
Tohle prece porad funguje. Teda alespon me ano. A NMT teda nemam. Ozve se Cekejte prosim, budete presmerovani
0/0
16.9.2004 14:55

zz

neni se cumu divit....
... jsou to proste vycurani zm*di!
0/0
16.9.2004 8:24

citronek

špatné obrázky
Nepochopil jsem obrázky displejů pod článkem. Jak se zdá, tak kontrola kreditu proběhla 14.9.2004 ve 13:09 hodin a výše kreditu byla 66,75 Kč, pak došlo ke spojení na *111*#. Podle článku mělo jít o zpoplatněnou a nevyužitou službu, ale kredit náhle hlásí 68,75 (později v 18:34) a to je víc než před tím, ne? Nebo už fakt blbnu - mám po noční, tak mě berte s rezervou :-)
0/0
16.9.2004 6:07

Tomáš

Re: špatné obrázky
Ten kredit je záporný, jinak by službu využili.
0/0
16.9.2004 6:21

citronek

Re: špatné obrázky
Jo díky - už jsem si všiml že záporné znaménko je na předchozím řádku nahoře. Po 9 hodinách u počítače jsem to lehce přehlédl.
0/0
16.9.2004 7:45

Re: špatné obrázky
ty seš asi debil,ne ?
0/0
16.9.2004 7:18

Lojza

Eurotel a podivné způsoby...

Síť Eurotelu se chová opravdu podivně.
Neaktuální účtování a zpětné ověření kreditu hovorného u GO karet, nesmyslné zablokování funkce SIM při náhodném vyčerpání kreditu. Posledně uvedené se mi stalo, když jsem volal (Special GO) o víkendu a zvolil omylem místo pevné linky mobil do cizí sítě. Zbytek jinak dostatečného kreditu (cca 60 Kč: 1Kč/min - 5,50 Kč/min) se rychle vyčerpal, hovor přerušil. Ověření kreditu ukázalo dostatečnou částku, po opětovném vytočení ale SIM karta zablokována i pro dotaz na linku operátora...
Interní účtování v mobilu se trvale rozchází s kreditem hlášeným ze sítě (i po vypnutí a restartu mobilu). Na nové SIM GO kartě u je v menu telefonu (standardní funkce) blokováno nastavené minutové pípnutí... Starší SIM karta ET to nedělá!

U Oskarty podobné problémy s účtováním/nastavením nejsou. Taky nemám strach ji "nabít" na vyšší částku (1200,-). U Eurotelu radši jen 250,- max.  Člověk si není ničím jistý...

ET také dává nesmyslné hlášení "přesměrování zapnuto", ač jsem žádné přesměrování nezapínal a pokusy o "vypnutí" nedávají žádoucí zrušení hlášení. Prý je to "normální".

Hmmm, asi jsem do kvalit služeb Eurotelu ještě nedorostl... 

0/0
16.9.2004 1:01

gras

Re: Eurotel a podivné způsoby...
...a nebo to jsou jen parchanti, co tahaj z lidi peníze a nic jinýho je nezajímá.
0/0
16.9.2004 7:22

Milda

Re: Eurotel a podivné způsoby...
A nemáš náhodou zapnutou službu "Registr zmeškaných hovorů" Pokud jo, tak se Ti před každým odchozím hovorem bude zobrazovat hláška "Presměrování zapnuto". Mají to totiž nějak divně nastavené
0/0
16.9.2004 9:02

inForm

Re: Eurotel a podivné způsoby...
Baže tak. Kvalita je prostě kvalita a za tu se platí! Eurotel je přece ten úplně největší operátor (nejspíš je to počítáno podle simek zavbřených v šuplících). Jen nechápu, že jim lidi žerou nejen tu velikost, ale i kvalitu a hlavně: CENY.
0/0
16.9.2004 9:07

Re: Eurotel a podivné způsoby...
 jen se Vašim reakcím směju a "problému" pro hlavní článek taky. Postavit článek na puberťácích, kteří se nuděj a odesílaj kód, když jsou v záporu je směšné. Jejich blbost... Problém je vtechnologii, kde telefon s kladným kreditem na SIM dokáže USSD odeslat. ZDa by měl na SIM 0,05 tak mu nejde. Tím si myslím, že případů je minimum a předělávat kvůli tomu fungování služby, no je to blbost.
0/0
16.9.2004 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.