Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile má nové tarify - sazby jsou přehlednější

Na včerejší tiskové konferenci představil T-Mobile čtyři nové hlasové tarify a jeden tarif datový. Podobně jako tarify Oskara Naplno se vyznačují zjednodušením účtování. Nejlevnější Relax 30 nabídne za 190 Kč 30 volných minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor Lahodný

Skvělý tarif
Tento tarif je óóóóóóópravdu nejlepší
0/0
9.9.2004 15:02

Galis

Proč jsem se stále nestal zákazníkem T-Mobile?

Proč jsem se stále nestal zákazníkem T-Mobile?

Protože mne nebaví neustále sledovat, na které číslo volám, (mimochodem v číslech začíná být pěkný chaos a abych memoroval, které předčíslí patří kterému operátorovi...? - mám důležitější věci na práci), jestli o víkendu nebo náhodou v pracovní den nebo v noci, ráno, nebo "jestli je už konec září" atd. Nějaké "dokupování" balíčků se slevou? Směšné, přesně v duchu "nechci slevu zadarmo. Potřebuju jenom vědět, kolik minut provolám a za kolik je provolám. Kam volám je podružná věc. Telefony jsou přece od toho, abychom se kdykoli a kamkoli dovolali.

Nové tarify jsou jen mediálním humbukem  a jedině "červení" skutečně nedostanou při telefonování "šok". Protože přesně ví, kolik a za kolik, což je jediná relevantní informace. V jednoduchosti je síla. Mimochodem, zkuste si vydělit u nejlevnějšího tarifu cenu (pozor na DPH přátelé) počtem "minut zdarma". Vyjde Vám cena téměř jako na předplacené kartě typu Go, Twist nebo Oskarta. Takže vlk se nažral a koza zůstala celá.

Hezký den. Galis

0/0
31.8.2004 21:12

Pepe

Clanek jsou kecy

Co to jsou za kecy v tom clanku, ze se zjednodusi uctovani a dojde ke sjednoceni volani do ostatnich siti.

Nevidim na tom absolutne nic noveho, vzdyt to maji uz ty stavajici tarify. Fakticky jde jen o zdrazeni...

0/0
26.8.2004 10:28

TWIST je snad lepsi
Nevim nevim, ale srovnam-li tarif za 190 za 30 volnych to dela nejakych 6,3 Kč minuta. Tak to je celkem dost drahe. Myslim ze je daleko vyhodnejsi co provolaji do 400 korun normalni twist. Do T-mobile za 5,7min a 3,4slaby provoz. Ostatní site 7,9. To zas takovy rozdil neni. Navic co provolam to provolam.Mel jsem tarif student, ale spatky jsem se vratil na TWIST, prtooze mi pripada opravdu nejvyhodnejsi. Nepocitam samozrejme oskartu, ktera je opravdu nejvyhodnejsi. Nez pudete do tarifu, tak si nejdrive vypocitejte kolik Vas stoji volne MINUTY
0/0
25.8.2004 19:20

Petula

to jsou nové výhody,žádné nevidím, v době,kdy Telecom zlevňuje, ostatní zvedají ceny ...... Hlavně,jak na ně nadávalo
0/0
25.8.2004 18:01

markor

jasne zdrazeni =lzi v tiskove zprave

tak nam T-Mob zdrazil protoze:

1.zvednul mesicni pausal, ktery ne vsichni protelefonuji, ale musite platit vic a kdyz vam nahodou stacil tak je to zdrazeni o to co jste doposud nepotrebovali

2. zdrazil vsem volani do T-Mob, protoze jsme nelenili a vsechny zname nalakaly na ceny dosud platne, ale trest za to je ze ted zaplatime vic (chudaci T80 a T200 + 0,80kc) T400 + 0,40Kc

3. Partneri jdete k oskarovi, zdrazeni do T-Mob + 0,70Kc resp 1,50Kc vecer, do ostatnich siti +1,50Kč, resp 2,40Kč noc+vecer pevna

4. sleva tu preci je za pausalni minutu u 200 o 0,54kč u 400 o 0,42Kč

5. uprava cen na volani jinam je pouhe opiceni po ostatnich operatorech a prece nebude T-Mob nejdrazsi, ze, ale za to si to vybere u volani ve vlastni siti za kterou nikomu nic neplati (rozumej propojovaci poplatky) a ciste teoreticky by mohly tyto hovory byt pro vsechny za 1kc, neco podobneho dela oskar (60min za 10Kc Oskarta kdysi davno) az po 1kc 1min.

6. proto vsichni kdo mate ted tarif prodluzte, kdo jeste ne udelejte ho pred 1.zari, tesim se na TARIF OPTIMAL, kde se to krasne vybarvi.

 

0/0
25.8.2004 17:24

Vláďa

Vsadím se, že negativní ohlasy jsou od zákazníku Eurotelu:o) My Oskaráci a T-mobiláci můžem jenom slavit a smát se Eurotelu. Oskar a T-Mobile se přetahují o trh a ceny jdou dolů jenom ten Eurotel pořád chrápe a jejich zákazníci jsou tím pádem podrážděný:o) Ať žije T-Mobile a Oscar- je to dobře pro zákazníky, kteří mají nižší ceny za hovory a jiné služby, Eurotel se může jít zakopat!!!
0/0
25.8.2004 16:24

Pepca Dvorak

Re:
Možná že je Eurotel dražší než oskar, ale oproti oskaru má daleko lepší signál. Mám simku od Oskara, a než nehybně sedět při telefonování tak to raději dražší Eurotel a můžu se vrtět. Ale nezastávám se Eurotelu tím spíš že koupil zapráskanej telekom
0/0
25.8.2004 17:57

Petula

Re:
Pepčo, přesně naopak Telecom koupil Eurotel....
0/0
25.8.2004 18:07

Pavel

Tady asi někteří nevědí co je to arogance. Arogantnější mi připadá Eurotel než T-Mobile. Eurotel je jako Telecom (taky pod něj patří) je předraženej. Narozdíl od T-Mobile chce ze zákazníku vysosat maximum za nižší používání služeb. T-Mobile je opak. Když u Eurotelu zaplatíte 1000 Kč využijete služby o 45% méně(méně hovoru, sms) než u T-Mobile(odhad analytiku, kteří se mobilním trhem zabývaj). Nevím Eurotel jde podle mě ke dnu, od té doby vůbec nezlepšil co patří pod telecom. Naopak Oscar a T-Mobile udělali za poslední 2 roky výrazný skok. Copak až T-Mobile představí EDGE(vysokorychlostní internet)? 
0/0
25.8.2004 16:07

Honza

Jenom pro srovnání tarifu za podobnou cenu:
                                         Eurotel Relax                   T-Mobile
měsíční paušál                       195 Kč                           190 Kč
volné minuty                            30                                  30
volné sms                                30                                0/20(na t-zones)
Sítě Eurotel(špička/mimo)     9,90/2,70                             6 Kč
Pevné sítě  (špička/mimo)     9,90/2,70                             6 Kč    
T-mobile     (špička/mimo)     9,90/6,60                             4 Kč  
Oskar         (špička/mimo)    9,90/6,60                             6 Kč
SMS                                      3 Kč                                 1, 70 Kč

U T-Mobile s Hitem to může být ještě levnější sms 1 Kč, do T-Mobile hovory za 3,20 Kč za min  ostatní sítě 4,80 za min. Kdo má eurotel by se měl naučit počítat a pořádně si to spočítat. Ceny bez DPH(19%).

Myslím že, kdyby CDMA bylo přístupné všem operátorum tak nestojí 1070 Kč, ale někde kolem 700 - 800 Kč.

             

0/0
25.8.2004 15:50

Zdeny

Převod volných minut ?

Nevíte jak je to s převodem volných minut. ?

Podle mě to T-Mobile stále nezavedl, takže nelze tyto tarify až tak srovnávat s konkurencí. Jednou pojedu na dovolenou, a zdánlivá úspora bude v ...

0/0
25.8.2004 14:29

PiR

Re: Převod volných minut ?

Kdyz nevycerpas volne minuty neni pausal pro tebe - zakladni pravidlo.. :)

Kdyz jedes na dovolenou - dej si dovolenou i na pausal.. a je to.. (vim ze pak nemuzete volat, ale od toho je to dovolena, aby nikdo neotravoval)

0/0
25.8.2004 15:35

michal

T-mobile, dobra strategie

ja bych spis rekl, ze ty tarify nejsou vubec urcene pro stvajici zakazniky, ale pouze ke ziskani zakazniku od konkurence... jak jsem zatim pochopil, stare tarify se mozna nebudou rusit, takze clovek bude mit na vyber jestli pujde do starych nebo do techhle RELAXu.... Coz je myslim od T-mobile vcelku dobry tah, tak nevim proc takove emoce....

Pokud by se rusily tarify 80 a 200 atd, to by pak byla jina pisnicka a pekne by me namichli!!! A asi by stalo za to rozhlidnout se vice...

tak se dobre rozmyslete manazeri T-mobilu nez budete resit zachovani nebo zruseni starych tarifu!!!!!

M.

0/0
25.8.2004 12:30

app

Týmobajl žertuje, že? :-(

Mám tarif 200+HIT za 900 a platím 2 do sítě TM a 3,60 do ostatních.

Teď tedy 250 + HIT za 990 do cizí sítě o 10 haléřů zlevní, ale do vlastní o 80 haléřů, tzn. o 40% zdraží????

Týmobajl si fakt dělá z lidí           P R D E L

0/0
25.8.2004 11:31

Homer1

Re: Týmobajl žertuje, že? :-(

Nikoli. Jen ti dávají srozumitelně najevo že je tvoje peníze obtěžují.

 

Jó jó. Dědeček si otevřel hospodu ale lezli mu do ní lidi. Tak ji zase zavřel.

0/0
26.8.2004 23:40

Milk

Data Unlimited Speciál
Zajímalo by mě, jestli si k Data Unlimited Speciál mohu pořídit i nějaký dotovaný modem, když se upíšu na rok ...
0/0
25.8.2004 11:08

fgsdhdhdsfdh

0/0
25.8.2004 11:06

Danny

Srovnání starého a nového

Co se týká mě konkrétně - Tarif80 HIT vs. Relax80 HIT:

- vlastní síť 2,- a 2,80

- ostatní sítě 4,40 a 3,60

Takže volání do vlastní zdražuje a ven zlevňuje.

Zůstane mi původní tarif, nebo se automaticky přehodí ?

0/0
25.8.2004 10:41

j

Re: Srovnání starého a nového
zustane ti puvodni tarif, dokud neskonci smlouva
0/0
25.8.2004 13:08

gregor

DPH!
To si delate legraci, ze ceny v tabulce uvadite bez DPH! Jste snad vice na strane T-Mobilu nez na strane zakazniku? Asi jo.... Vyznamny inzerent...
0/0
25.8.2004 9:22

jenda

Re: DPH!

u tarifu 30 (za 190 bez DPH) mi to vychazi na cca 7.30 Kc za minutu...

to si snad nekdo dela prdel, ne?

zlatej oskar...

0/0
25.8.2004 9:55

Petr

Re: DPH!
Tak nejak, taky jsem nedavno po temer 4 letech definitivne zrusil smlouvu u TM a sel jsem k Oskarovi a jsem velmi spokojeny, hlavne s tim, ze si clovek muze hlidat aktualni stav uctu i behem uctovaciho obdobi ... a muze mit nejakou latku.
0/0
25.8.2004 10:24

Jakub

Re: DPH!

DPH je věc vlády, tu nekasíruje operátor. DPH je daň.

Protože s ní vláda ráda čachruje, udávají se ceny obvykle bez DPH.

0/0
25.8.2004 13:32

tomík

název
čekal bych daleko originálnější název, tohle je prachsprostý obšlehnutí části jména od konkurence. Moc práce si s tím profesionálové od T-debilu nedali.
0/0
25.8.2004 9:09

martin

abych byl upřímný začínal jsem v roce 97 s Eurotelem, jeden z mých prvních tarifů byl tuším Global - 60 minut za 1000,-, teď mám Oskara 300 za 1000,- a zvolil jsem ho kvůli číslu, které mám až na předvolbu stejnou, ale docela mě zaujal za 990,- nový tarif T-mobilu, jelikož provolám o takových 200-300 minut víc, je volání za 2,80 kamkoliv docela oproti 3,50 u Oskara výhoda...
0/0
24.8.2004 23:50

Marťas

Re:
Tak zvaž, jestli nevoláš někomu z rodiny často a přiaktivuj si něco z Moje Rodina nebo Moje jednička
0/0
25.8.2004 11:11

Marťas

Re:
Nebo balíčky jako víkendy zdarma, popř. 5 hodinových hovorů.
0/0
25.8.2004 11:15

snovac

Re:

Tal si ty bambulo spočítej, kolik stojí volná minuta u Oskara a kolik u Téčka..

SMS brána na inetu, zjišťování provolané částky, hlasovka zdarma atd. atd. taky neni k zahození!!!!

OSKAR rules

0/0
25.8.2004 13:01

JP

ach jo, zase zdražení
Proč já jsem si tenkrát nenechal tarif Diamant a přešel jsem na nový 400
0/0
24.8.2004 21:40

Honza Marek

Skryte zdrazeni
V podstate se jedna o skryte zdrazeni pro vsechny, kteri maji tarif vetsi nez 20. Ted mam na t-mobile volani za 2 Kc bez DPH, pak bych mel za 2,80 (mam HIT)...
0/0
24.8.2004 17:04

PiR

Re: Skryte zdrazeni
Ale zlevni ti ostatni site.... teda vyjma 400 HIT (kontra 500)
0/0
24.8.2004 18:16

Luboš

Re: Skryte zdrazeni
Jsem ve stejné situaci jako Honza Marek a víc jak 90% volám do T-Mobile... Takže zlevnění do jiných sítí je mi ....
0/0
25.8.2004 7:15

Homer1

Kosmetické zlevnění
Mám tarif 200min/900Kč, teď je to 250min/990Kč. Čili +10% paušál za +25% minut. Tu je celkem dobrý. Horší je to s extra minutama. Ty jsou zajímavý jen v režimu HIT, ale kdo se jim upíše na 2 roky aby ho získal? Přenositelnost čísla (doufám) klepe na dveře a tak se operátoři snaží svoje psy uvázat na řetěz dokud to ještě jde... Celkem by mě zajímalo, kolik lidí se nechá nachytat.
0/0
24.8.2004 15:15

Ladino

Re: Kosmetické zlevnění
A kam bych měl od T jako přecházet????
0/0
24.8.2004 16:16

Homer1

Re: Kosmetické zlevnění

Já nevím. Kam chceš. Podle toho komu, kdy a jak dlouho voláš...

Já jsem chtěl jen naznačit, že až bude jednouše možné přejít jinam a číslo ti zůstane, bude cena hovorů hrát daleko důležitější roli. Dneska existuje spousta lidí (včetně mě) kteří by celkem rádi odešli jinam ale při pomyšlení na ten vopruz se změnou čísla se na to radši vykašlou. Ale jak říkám, každému vyhovuje něco jiného. Někdo se zajímá jenom o nejnižší cenu hovorů, další bude radši kecat za dražší sazbu ale vyhovují mu datové přenosy, někdo je SMS maniak, apod... A taky každý operátor má svoje mouchy.

0/0
24.8.2004 17:37

David

Re: Kosmetické zlevnění

Já se na přenositelnost "připravuji" už teď, ačkoliv ještě na dveře neklepe. Já naprosto paralelně s cenami řeším způsob, jak se firma ke mě jako zákazníkovi chová. A po několikerých nepříjemných peripetití s T-mobilem mě definitivně dorazila nabídka prodloužení smlouvy o další dva roky formou, že spolu s pravidelnou fakturou bez jakéhokoliv průvodního dopisu či komentáře z ničeho nic (kdo si pamatuje s přesností na týdny kdy před dvěma lety podepsal smlouvu) přijde předvyplněný dodatek ke smlouvě. Žádné "vážený zákazníku, brzy ti vyprší smlouva a tak si dovolujeme nabídnout ti její prodloužení a odměníme tě...", jen tak přijde cár papíru, kde jediné volné místo je na váš podpis.

Takové jednání je pro mě pohrdání stávajícím zákazníkem, kdybych se já takhle choval k partnerům, se kterými mám dlouhodobé smluvní vztahy, tak už by byli bývalými partnery. On pravda T-mobile odjakživa svou politikou v tarifech preferoval získávání nových zákazníků před svými stávajícími, ale jejich CRM je poslední dobou stále tragičtější.

Když už jsem to nakousl, přijde mi spíše adekvátní, aby operátor nebo i obecně jakýkoliv subjekt, který má zájem o prodloužení nějaké doběhnuvší smlouvy, nabídnul za prodloužení nějaký bonus, většinou ještě lepší podmínky. U T-mobilu si jako nový zákazník můžete pořídít dotovaný telefon a zlevněné volání HIT. Pokud vám doběhla smlouva, máte nárok jen na jednu z těch dvou věcí. To je pro mě jako obchodníka symbol, jak málo si někdo váží stávajících klientů.

Čili už teď jsem se radši vyvaroval pevného smluvního závazku a buď se během těch následujících měsíců něco stane (asi zázrak), nebo budu z prvních, kteří využijí přenositelnost čísla.

0/0
24.8.2004 18:17

Zdenek

Re: Kosmetické zlevnění
vždyť se připravujte :o))) abyste nebyli překvapeni, že budete platit paušíá jen za tu předvolbu tomu operátoru, kterému patří
0/0
24.8.2004 20:20

Pavel

Re: Kosmetické zlevnění
to jako fakt? nekecej? kde si to slysel? ze to neni pravda?
0/0
24.8.2004 21:22

Stag

Re: Kosmetické zlevnění

Dobry den, Davide. Nebudu reagovat na vse, co jste zde napsal, urcite by se naslo nekolik pasazi o kterych by se s Vami dalo polemizovat. Ale zaver Vaseho prispevku je co se tyce informacni hodnoty nulovy a ponekud zkresleny.

Mimo jine pisete :

U T-mobilu si jako nový zákazník můžete pořídít dotovaný telefon a zlevněné volání HIT. Pokud vám doběhla smlouva, máte nárok jen na jednu z těch dvou věcí. To je pro mě jako obchodníka symbol, jak málo si někdo váží stávajících klientů.

Ma reakce:

Pisete, ze jste obchodnik. Jako obchodnik byste se mozna mel seznamit se vsemi nabidkami operatora. Prekvapilo by me, kdybyste nikidy neslysel o nabidce, ktera se nazyva TME (T-Mobile Extra). Jedna se o nabidku, ktera je urcena POUZE pro stavajici zakazniky, kteri maji podepsanu smlouvu na dobu neurcitou, nebo pro ty, kteri prodluzuji smlouvu o dalsi 2 roky (je mozno prodlouzit za stejnych podminek jako hit, tzn. 3 mesice pred vyprsenim smlouvy, resp. 6 mesicu, pokud jste firemni zakaznik). Nabidka TME je velice vyhodnou moznosti, jak ziskat mobilni telefon za priznivou cenu. Ceny mobilnich telefonu v nabidce TME je cenove srovnatelna s nabidkou dotovanych telefonu pri aktivaci a upisu na 2 roky, navic zde neni zadny reaktivacni poplatek (ktery je v soucasne dobe 2990 Kc - coz neni zrovna malo) a navic je mozno cenu tohoto mobilniho telefonu snizit i pouzitim Vasich bonusovych bodu.

Jinymi slovy: Vas prispevek je lzivy (a nejenom cast na kterou reaguji). Vzhledem k tomu, ze jste (jak tvrdite) zakaznikem T-Mobilu a Vas prispevek jste zverejnil na odbornem serveru, nemohu uverit moznosti, ze skutecne nevite o moznosti TME. Pokud se podivate napr. na web nebo temer jakykoliv prospekt T-Mobile ktery se tyka nabidky novych mobilnich telefonu, je u kazdeho z nich nekolik cen. Procpak asi? Napovim. Jedna cena je plna (nedotovana), druha uvadi cenu dotovaneho mobilniho pristroje pri nove aktivaci a podpisu smlouvy na 2 roky (zde je potreba pripocist reaktivacni poplatek 2990 resp 1990 Kc), no a konecne treti cena je ona Vami dle meho nazoru ucelove a umyslne opomenuta nabidka TME.

Pokud se chcete dozvedet vice, staci kontaktovat infolinku, úpodivat se na web, nebo zajit do prodejny. Je to lepsi, nez zde sirit nepravdy.

S pozdravem

Stag.

P

0/0
24.8.2004 20:48

T

Re: Kosmetické zlevnění
TME? Jo. To sem udělal a už to víckrát neudělám! Souhlasím s Davidem, že přístup TMO ke stávajícím zákazníkům je slušnými slovy nepopsatelný. Cokoliv má řešit, řeší až přes urgence poslané cestou ČTÚ. Děkuji, takový "partner" není pro obchod.
0/0
25.8.2004 8:01

David

Re: Kosmetické zlevnění

Já nejsem příznivcem silných slov, tudíž Vám odpovím, že si nemyslím, že máte pravdu. Ano, existuje T-mobile Extra, což je možnost při prodloužení smlouvy získat telefon za dotovanou (tedy nižší) cenu, ale není kumulativní s tarifem HIT, což byla pointa mého příspěvku!

Při podpisu nové smlouvy nebo přechodu z předplacené karty máte k dispozici jednak HIT a zároveň dotovaný telefon, při prodloužení máte pouze tuto službu. Ačkoliv na webu T-mobilu ta formulace není zcela exaktní, na dodatku ke smlouvě (o prodloužení na dobu určitou dvou let) je velice jasně napsáno, že zákazník má nárok využít pouze jedné z těch dvou nabídek.

Rád bych Vás upozornil, když už jste mě k detailnímu prozkoumání informací nabádal, že cenové hladiny dotovaného telefonu (při aktivaci tarifu) a T-mobile Extra jsou u mnohých přístrojů totožné, ostatně přesvědčte se sám. Čili zcela evidentně je stávající zákazník v nevýhodě proti zákazníku novému. Na stránce http://t-mobile.cz/cms/default.asp?menu=181 je relativně jasně u T-mobile Extra i u tarifu HIT separátně napsáno, že podmínkou využití je uzavření/prodloužení/změnu smlouvy na dobu určitou dvou let.

P.S. Chcete-li civilizovaně diskutovat, zkuste se naučit, když už by to náhodou byla pravda, jako že není, říkat "musel jste se zmýlit" a nikoliv "jste lhář".

0/0
25.8.2004 10:18

Re: Kosmetické zlevnění

Dobry den,

musel jste se mylit, kdyz jste psal, ze pri nove aktivaci je moznost poridit si novy tarif s cenovym zvyhodnenim hit a zaroven vyuzit moznosti dotovaneho telefonu. V soucasne dobe existuje sice moznost, ktera se nazyva Hitove (resp. Superhitove) balicky, ale jedna se o nabidku casove omezenou. Navic cena mobilnich telefonu v teto nabidce neni shodna s cenou dotovaneho telefonu pri aktivaci a upisu na 2 roky. Jak uvadim, jedna se o casove omezenou nabidku. Stejne tak c minulosti existovala moznost prodlouzit smlouvu s TME a HITem (ale pouze u tarifu 200 a 400). 

Dale si nemyslim, ze by byl stavajici zakaznik v nevyhode oproti novemu zakaznikovi. Uvadite, ze cenova hladina TME a noveho dot. telefonu je mnohdy stejna. Ano, je to tak. Ovsem jak uz jsem psal vyse, u nove aktivace s dotovanym pristrojem je potreba uhradit reaktivacni poplatek ve vysi 2990 kc, resp. 1990 kc, coz pri prodlouzeni smlouvy odpada...

S pozdravem

Stag

Ps: Rozhodne jsem se Vas nechtel nikterak dotknout, nebo Vas urazit. Pokud se tak stalo, prijmete, prosim, mou omluvu.

0/0
25.8.2004 11:32

David

Re: Kosmetické zlevnění

Napsal jste "zmýlil jste se, ale teď máte dočasně pravdu". Nebudeme si prosím hrát na akce a neakce nebo balíčky a nebalíčky. Jde jen o to, jaká je aktuální cenová nabídka (viz Vaše správná poznámka, že jistý čas šlo využít kumulativně TME a HIT). A ta je taková, že nový zákazník kumulativně HIT+TME (resp. jeho obdobu) využít může, stávající pro prodloužení nemůže.

Stávající zákazník JE dle mého názoru přec jen v nevýhodě, jelikož i ten stávající, který by nyní prodlužoval smlouvu, jednou aktivaci také zaplatil, jednoduše všichni jednou zaplatí. A prosím teď bych nechtěl absolvovat diskusi na téma různých cen aktivace v různých údobích.

Mějte se.

0/0
25.8.2004 17:16

Oskar

Re: Kosmetické zlevnění
0/0
25.8.2004 13:38

Homer1

Re: Kosmetické zlevnění

VÁMI VYCHVALOVANÉ CENY TELEFONŮ JSOU TRAPNÉ. Proč si mám kupovat telefon u TM za X peněz - navíc buď s TM firmwarem (tragédie), odečtem spousty bodů, naprosto nesmyslným tzv. aktivačním poplatkem, atd.. když mohu koupit ten samý telefon LEVNĚJI, navíc neblokovaný, bez debbilního firmwaru (viz. S-E T630), a bez zlodějského aktivačního poplatku?

Dodávám že telefon je určen pro český trh a má plnou záruku.

Řešil jsem koupi telefonů 2x. Jednou cca před dvěma roky když jsem kupoval Sony-Ericsson T68i a před několika dny když jsem kupoval T630. Pokaždé jsem si myslel, že se TM úplně zbláznil.

 

AD tvrzení že příspěvek Davida je lživý. Chce to jen trochu méně silných slov a nechat si svou Goebblesovskou rétoriku na firemní výplach mozků kterých pro Vás vaše firna T-mobile jistě připravuje bezpočet.

 

Přeji méně zahleděnosti do sebe a více zájmu o zákazníky co Vás živí. Jinak Vám utečou. Já k tomu nemám daleko.

0/0
26.8.2004 23:55

Re: Kosmetické zlevnění

Dobry den,

neslo o vychvalovani cen telefonu.

AD tvrzení že příspěvek Davida je lživý. Chce to jen trochu méně silných slov a nechat si svou Goebblesovskou rétoriku na firemní výplach mozků kterých pro Vás vaše firna T-mobile jistě připravuje bezpočet

V celem mem prispevku jsem pouzil mnohem mene silnych slov, nez vy v jedinem odstavecku, ve kterem me kritizujete za pouzivani nadmiry silnych slov.

na zaver: Skutecne se nejednalo o vychvalovani cen telefonu, jednalo se jen o pristup T-Mobilu k novym vs stavajicim zakaznikum, jednim z argumentu byl pouzit TME vs nova aktivace s upisem na 2 roky, vs hit....  Skutecne nebylo smyslem mych prispevku vychvalovat ceny novych pristroju ziskanych tak ci onak.

0/0
28.8.2004 7:09

Petr

Re: Kosmetické zlevnění
Napr. k Oskarovi, protoze je mnohem serioznejsi, TM je od doby, co neni Paegasem, pekne arogantni a nafoukanej operator, kdy zakaznik je az na poslednim miste ... hlavni je pro ne bombasticka reklama a propagace loga TM ...
0/0
25.8.2004 10:27

Petr

?
30 volných minut za 190 czk? Opravdu nevím, kdo může uzavřít takovou smlouvu. 1 min. za 6,3333 bez dph. Jen magor.
0/0
24.8.2004 15:04

patejl

Re: ?
hehehe, presne tak. to je vyhodny asi jako rezavym dratem do oka. to jsou snad na tom i twistaci lip ne? :-))
0/0
24.8.2004 18:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.