Diskuze

Zisky operátorů stále rostou (analýza trhu)

T-Mobile včera zveřejnil výsledky svého hospodaření, tím byly výsledky našich mobilních operátorů kompletní a dnes si můžete prohlédnout analýzu našeho mobilního trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kamil

16. 8. 2004 10:20
Tržby Oskar
Pokud Oskar tají a nezveřejňuje informace o svém hospodaření tak tím dávává najevo , že něco tají a v není v této firmě něco v pořádku. Nelze srovnávat čistý zisk a nezdaněný u Oskary - ůpně bych ho z těchto srovnání vyškrtl.
0 0
možnosti

Bee

16. 8. 2004 9:12
Neni zisk jako zisk

Dovolila bych si autora clanku upozornit, ze davat do stejneho grafu cisty zisk Eurotelu a T-Mob spolu s EBITDA (provozni zisk pred odpisy) Oskara je znacne zavadejici. Rozumim tomu, ze Oskar cisty zisk nezverejnuje kazde ctvrtleti, ale je lepsi pak srovnat EBITDA:

Pak by to vypadalo takto: Eurotel  7.1mld, T-Mob 5.6 mld, Oskar 2mld. Z cekhoz je videt, ze Oskar ma stale co dohanet, jak v absolutni vysi zisku, tak i v marzich.

Bee

0 0
možnosti

inForm

13. 8. 2004 21:45
Kecy: uživateků je minimálněo milion méně!
Skvělé. Tak tady máme číásla, co se s nimi operátoři chlubí. Ale kolik je SIM karet, na které během posledního měsíce přišla alespoň jedna SMS a byla doručena? Řekl bych, že to bude minimálně o milión méně a řekl bych, že největší podíl na "mrtvých duších" má Eurotel. Ale abych neryl jen do něj. Copak nám to Český mobil skrývá, že nechce ukázat čistý ziska po zdanění a odpisech ? Že by ziskový prostě nebyl? Že by to byl důvod, proč "optimalizoval" svoje tarify? Jen by mě zajímalo, jak je možné, že se tímhle žádný novinář nezabývá, že to nikdo nenapíše, že se nikdo opakovaně neptá...
0 0
možnosti

antiDesinForm

14. 8. 2004 13:14
Re: Kecy: uživateků je minimálněo milion méně!
O počtu mrtvých duší, tedy málo nebo vůbec nepoužívaných SIMek svědčí jednoduchý matematický výpočet - tržba na jednu SIM kartu. A ta jasně ukazuje, kdo tady šíří kecy. Pročpak je nacisTmobil, kterého ty jasně ve svém příspěvku vyzdvihuješ (že by T-arbeiter?), na tom nejhůře? Asi má, jak píšeš, nejvíce zákazníků, kteří pošlou jednu SMS měsíčně. Takové zákazníky opravdu nezbývá než nacisTmobilu závidět! :-))))))
0 0
možnosti

mmarek26

13. 8. 2004 12:25

Lidé utratili v České republice za mobilní služby v prvním pololetí téměř 34 miliard korun. O rok dříve to bylo o tři miliardy méně. Zdá se tedy, že ačkoliv je trh téměř nasycen, tržby operátorů ještě nějakou dobu porostou.

Podíl hlasových služeb na ARPU bude klesat, uvidíme jestli tento pokles vyváží přijmy z prodeje služeb s přidanou hodnotou. Podle našeho názoru v příštích několika letech nikoliv.

 

Co je todle za blbost? Zisky jiste prostou - data, MMS, tony, temata, garfieldy a vsetky mozne hlouposticky (ktere ja sice nepouzivam, ale prosim). Jisteze podil hlas. sluzeb na ARPU poklesne, a kdyz teda ocekavame ze porostou nehlasove sluzby tak je jasne ze na tom narustu se budou podilet i sluzby z pridanou hodnotou. Data asi nejsou pridana hodnota, ale tony, melodie, temata, predpripravene MMS ...

0 0
možnosti

Michal

13. 8. 2004 12:07
Ceny hovorného

Ještě aby tomu odpovídaly ceny za hovorné. Původní plány na GSM systém byly počitány na pár set tisíc klientů. Tedy vybudování sítě a provoz mělo zaplatit podstatně méně lidí. Skutečnost ale předčila očekavání i těch největších optimistů, tady i náklady na jednoho klienta by měly být podstatně nižší a proto měly výrazně klesnout i ceny.

0 0
možnosti

tojejedno

13. 8. 2004 17:06
Re: Ceny hovorného
hahaha, akcionáři chtěj peníze, ne levnější hovorný. Pokud na trh nepřijde někdo další, kdo by se cenama tlačil, tak to prostě neklesne
0 0
možnosti

Tom

13. 8. 2004 12:00
Okolni staty

A co okolní státy jak jsou na tom?

Tom

0 0
možnosti

martin

13. 8. 2004 8:42
ARPU

... průměrný příjem na zákazníka ARPU (Average Revenue Per Unit).

Neznamená to "U" ve zkratce ARPU spíš "User"?

0 0
možnosti