Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefonní čísla mají své osudy

Telefonní čísla nekončí na mobilním hřbitově, ale recyklují se a získávají stále nové majitele. Snaha šetřit množstvím čísel s sebou ovšem nese také svá rizika. Občas někdo získá číslo s divokou minulostí a obtěžují ho telefonáty na bývalé majitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rezin1

takovy autor by mel jit psat do ABiCka
Pokud chce nekdo psat clanky na portal (iDNES), ktery nema zrovna spatnou uroven, mel by si shanet kompletni a spravne informace. S takovymhle clankem klesa uroven celeho portalu...
0/0
17.8.2004 7:39

petr

chyba u udaju o eurotelu
Ja kdyz jsem od Eurotelu pred necelym pulrokem odchazel, tak mi bylo nabidnuto "zakonzervovani" meho cisla pro pripad, ze bych se k nemu chtel nekdy v budoucnu vratit. Operatorka mi rekla, ze dokud nepozadam o novou smlouvu, tak to cislo budou mit pro me stale schovane. To vse za jednorazovy poplatek 100 ci 200Kc (uz si presne z hlavy nevzpominam). Takze v clanku je zrejme chyba.
0/0
16.8.2004 22:56

David Novák

Re: chyba u udaju o eurotelu

Dobrý den,

dříve bylo skutečně možné mít číslo na prázdninách libovolně dlouho. Dnes už ne.

0/0
17.8.2004 14:22

Maroko

Hruza des bes
No ja u tech cisel mel opravdu hodne. Od Eurotelu v CR po Verizon v US. Jednou se mi stalo (bylo to u euroteloveho cisla), ze mi na nej 2 dny po aktivaci zacali volat lide z ruznych koutu Evropy a ptali se po nejake Hance J. kdy nastoupi do prace (jednalo se o eroticke sluzby) ...hlavne volali nemecti, nebo rakousti "zamestnavatele". Napred jsem si myslel, ze si ze me nekdo dela prcu, ale pak mi to doslo a zacal jsem odpovidat, ze se Hanka nechala predelat na Josefa a tak uz asi nikdy nenastoupi, ale ze se jeste ozve. To cislo dodnes pouziva jeden clen z nasi rodiny a obcas jeste pry nekdo zavola...ale uz nejde o erotiku. Takze mila Hanicka, ktera byla vlastnikem cisla predtim, byla asi pekny cislo.
0/0
16.8.2004 22:03

Petr

Chtěl jsem zrušit
paušál u Eurotelu a převést na předplatnou kartu. No nevěděl jsem, že to nejde. Je to myslím pěkná lumpárna. Jak je to vlastně s možností přechodu k jinému operátorovi a ponechání si čísla? Mám pocit, že v zákoně něco takového je. Ale nevím jestli to už platí. díky.
0/0
16.8.2004 19:15

martin

Re: Chtěl jsem zrušit
Pred pul rokem jsem se na znackove prodejne ET ptal na moznost zmeny tarif->go a rikali, ze za 1000kc to lze...
0/0
16.8.2004 20:09

Snovač

Odepiš
Odepiš si můžete stále objednat.
0/0
16.8.2004 7:55

Spachal

Neprijemny problem ..
Jsem rad, ze tento clanek vysel, uz dlouho prmyslim o napsani podobneho ..
Kdyz jsem pred cca dvema a pul roky rusil po dlouhe dobe smlouvu u Paegasu (byl jsem jejich zakaznikem od roku '95), ani ve snu me nenapadlo, ze by mohl toho cislo znovu pouzit.. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi zacali lide volat, ze 'na tom starem cisle to zveda nekdo jiny' .. Toto cislo jsem pouzival pro firemni ucely a dokazu si zive predstavit, jak by tento 'novy majitel' mi mohl firmu velmi jednoduse poskodit. Tezko rici, na kom bych pak soudne vymahal skodu.
V kazdem pripadku to povazuji za prilis velky podraz ze strany Peagasu/T-Mobile, imho na tom nejsou tak zle, aby museli stara cisla davat do obehu (13 'řad', teoreticky cca 13.000.000 cisel ..). I kdybych nakrasne nekdy premyslel o prechodu k T-Mobile, toto bude natolik silny argument proti, ze bych to neudelal. Vim ze si v CR nevyberu, ovsem to nemuze byt pro Peagas/T-Mobile omluvou.
Uprimne lituji toho cloveka, co to cislo po mne ma. Asi ho ruzni lide obtrzuji relativne casto.
0/0
15.8.2004 17:42

fanda

Re: Neprijemny problem ..
Máš pravdu, na ty, kteří jsou jejími zákazníky od roku 1995, firma vzniklá v roce 1996 dost kašle ...
0/0
16.8.2004 10:14

FMMB

Re: Neprijemny problem ..

"Uprimne lituji toho cloveka, co to cislo po mne ma. Asi ho ruzni lide obtrzuji relativne casto."

Tomu věřím, zvlášť pokud jste byl/stále jste neplatič, že?

 

0/0
16.8.2004 19:54

n

prevod cisla
No me zase stalo to, ze mi Radiomobil moje cislo prevedl na jinou firmu, bez toho aby mi dali vedet nebo abych z tim ja souhlasil. Z toho vyplyva, ze si ani svym cislem nemuzete byt jisti. Pripominam, ze to byl pausal.
0/0
15.8.2004 17:00

DAVID

Vážený pane Novák, jak můžete psát článek o tarifech když neznáte pořádně ani Oskarovi tarify.

 

http://www.oskarmobil.cz/price_plans/add_pricing.php

0/0
14.8.2004 19:02

jaryn

Re:
jak můžeš psát do diskuze když napíšeš "oskarovi tarify"
0/0
14.8.2004 21:09

wopw;

oskarovy!
co takhle omrknout gramatiku nez napisete podobne zverstva?
0/0
16.8.2004 12:46

X

odpojení u TM
nejen student má možnost odpojení telefonu na 12 týdnů, to může každý paušál! autore, jak jsi ty informace zjišťoval?
0/0
14.8.2004 17:54

IMEI

platnost nepoužité karty?
Ještě v dobách Paegasu jsem si zakoupil novou Twistovou kartu s pěkným číslem za neskutečných 1999Kč a rozhodl jsem se, že ji nebudu aktivovat ihned, ale nechám si ji, až bude zapotřebí ji použít. Jaké bylo mé překvapení, když jsem ji minulý týden rozbalil, aktivoval a zjistil, že se nezaregistruje do sítě. Dle sdělení infolinky byla karta automaticky po pěti letech nečinnosti deativována!. Pročetl jsem veškeré dostupné informace ke kartě i všeobecné podmínky z té doby a nikde jsem na to nebyl upozorněn, takže to nehodlám jen tak hodit za hlavu. (dnes již je tam uvedeno - T-mobile - lhůta 3 roky) Je to pěkná lumpárna, něco jinéhoho by bylo, kdybych kartu aktivoval a zapomněl dobít  Má s tím někdo zkušenost? 
0/0
14.8.2004 10:53

d.aemon

Re: platnost nepoužité karty?
To se na mě nezlob, ale rozbalit kartu po 5ti letech a rozčilovat se, že se neregistruje je jen nebetyčná hloupost. Je ovšem samozřejmě problém operátora, že s takovou hloupostí nepočítal. Nikdo není "blbuvzdorný" úplně
0/0
16.8.2004 10:20

jou

Re: platnost nepoužité karty?
pokud v podminkach nebyla maxim. lhuta pro oziveni, tak nebetycne jste vy a vase obhajovani molochu...
0/0
17.8.2004 11:31

d.aemon

Re: platnost nepoužité karty?
Jak už jsem uvedl, je to problém operátora, že s takovou hloupostí nepočítal. Nebo to mám napsat tučně?? Tohle není problém molochu. Když po půl roce obnoví tlf. číslo, je to dle mého názoru příliš brzy. Zejména, pokud se na toto číslo neustále někdo snaží dovolat i po jeho deaktivaci, což zjistit mohou. Ale rozčilovat se nad nefunčností karty po 5ti letech? Musím se jen usmívat
0/0
17.8.2004 11:45

sco@wo.cz

Re: platnost nepoužité karty?
zkusil bych na to "vase" cislo zavolat. mozna ho uz nekdo ma, protoze vy jste ho nevyuzil ... Pak bude jakakoli reklamace asi zbytecna, i kdyz penize by vam vratit meli. Pokud tedy opravdu ve smlouvach nic o 5 letech neni.
0/0
16.8.2004 13:42

jou

Re: platnost nepoužité karty?
....no ja se uz ted tesim, az si pujdu do telekokomu pro penize, pac mi prestanou platit jejich tlf. karty - tez na tech puvodnich nebylo datum platnosti, ale penize mi nekolikrat odmitli dat. a esli ne, poplivu jim dvere ;-) Prosim webmastera, aby se zhluboka zamyslel nad novinkou koncit nuzkama "prilis dlouhe" prispevky timto zpusobem, kdy obvykle na dalsi strance pokracuji 2 - 4 slovy. Spocitejte si prosim prumernou delku nejdelsich prispevku trochu lepe, pravy konec gaussovy krivky neni urcite tak blby, abyste ho musel takto hloupe krotit....
0/0
17.8.2004 11:37

Kamil

Oskar vam cislo zmeni na pozadani! Poprve zdarma a pak za poplatek.. Jinak k udrzeni cisla u Oskara je nejlepsi prejit na pausal za 10Kč mesicne - coz je 120 rocne! Coz je daleko vyhodnejsi, nez cislo udrzovat na Oskarte.

Autor by si mozna mel pozjistovat udaje (treba jen zavolat na linku) a až pote zacit psat clanek.. Ach jo...

0/0
14.8.2004 8:53

David Novák

Re:

Dobrý den,

pokud myslíte tarif Odepiš, tak ten Oskar již aktivně nenabízí. Fyzická osoba jej může aktivovat jen jednou za život. Nejlevnější standardní tarif Oskara Rozjezd Naplno stojí měsíčně 59,50.

0/0
14.8.2004 15:12

Tomcat

Re:
Nechci prehnane chytat za slovo ale dva roky nejsou uplne presne. Mam oskara odepis od ledna 2003......
0/0
14.8.2004 15:31

Zdenii

Re:Odepiš!!!!!!!!!!!!!!

A proč by Oskar neměl již nabízet Odepiš.

V jeho e-shopu: http://www.oskarmobil.cz/eshop/tarify.php?lang=cz&sid=491101508&section= , je tento tarif normálně uveden... Ale nesmíte jít přes "Zvolit nejlepší nabídku" -> tam již jsou jen Tarify Naplno.

0/0
14.8.2004 15:45

Re:
Nikoliv.Spletl jste si to s tarifem Slysim vas.
0/0
15.8.2004 0:45

Luboš

Re:
Stále je nabízeno "odepiš" mám ho asi 4měsíce
0/0
15.8.2004 0:49

Arnost

Re:
Ja mám na sebe,to znamená na jednu občanku registované dva tarify Odepiš,jeden pro sebe a druhý pro přítelkyni,...ale možná už se to za ten rok změnilo...
0/0
17.8.2004 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.