Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Účtování kreditu Oskaret je nepřesné

Částka, kterou sděluje automatická informační hláska informující o okamžitém stavu kreditu Oskaret, nemusí být sdělena vždy ve správné výši. Potvrdil to test, který jsme s Oskartou provedli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DAvid

Blbost hned v nadpisu
Autorovi se dostalo poznání, že "rozdíl" je způsoben odlišnou formou výstupu informace o stavu kreditu prezentovanou zásadně odlišným typem média a ÚČTOVÁNÍ kreditu oskaret JE PŘESNÉ NA OSM DESETINÝCH MÍST.
Neměl by se autor za svůj titulek a také za svou blbost Oskarovi omluvit? Výstup je plně logicky přizpůsoben těmto typům médií - v psané formě je zvykem informace okrouhlená na dvě desetiná místa, v méně komfortní audio formě je oříznut na celé koruny dolů ( -> nevytváří iluzi o případně vyšším stavu kreditu). Je to nanejvýš smysluplnné, mnohem smyslupnější než si ověřovat kredit dvakrát po sobě odlišným způsobem.
Závěrem: Názor čtenáře Mobil.cz je takový, že se jedná o špatné informování čtenářů, které může čtenáře mást a nepůsobí důvěryhodně!
0/0
10.8.2004 19:14

Ctenar

A stejne je nejlepsi!
To, ze system na *77 zaokrouhluje mi bylo jasne uz davno, pro me je dulezita informace na *22#. Ale stejne musim rict, ze Oskar je nejlepsi, protoze provozuje bezne sluzby za velmi dobre ceny. (Samozrejme ten, kdo potrebuje GRPS a dalsi veci, tak asi spokojeny nebude, ale ja jsem, a to maximalne.)
0/0
8.8.2004 13:27

JaF

autor je asi moc pysny priznat chybu
proc autor proste neprizna, ze cely tenhle clanek je o nicem! kdyby nekde rozdil byl v korunach, desitkach korun... ale jedna se o KORUNU. JEDNU KORUNU... a vlastne- castka je presna, jen ji samoobsluha zaokrouhli trochu jinak a jinak sdeli. to uz je opravdu 'hnidopichovani' a ne konstruktivni psani...
0/0
5.8.2004 13:50

Článek o ničem. celej idnes.cz je bulvár. s kreditem sem řešil problém jednomu maníkovi s eurotelem, kterýmu se dobil až po asi půl hodině. a to mu došlo ať si vypne a zapne telefon...jo holt špičková síť..
0/0
5.8.2004 13:03

Michal

Problém jsem měl daleko větší
Já si na vlastní kůži zkusil něco jiného. Nabil jsem si kredit za 500 kč, uskutečníl asi 2 volání za cca 75 Kč a ejhle na kreditu najednou bylo 150,. Kč. Koukám na to jak maník, zkouším po druhé i po třetí, a nic. Nechal jsem to tak být, volal znovu a ejhle kredit byl najednou zace cca 400.- NEPOCHOPITELNÉ...
0/0
5.8.2004 11:51

xxx xxx

Eurotel
S Osakrem jsem nadmíru spokojen. Zde př. co se mi stalo Eurotelu v prosinci 2003 jsem si poridil do notebooku Eurotel Data Nonstop s aktivaci proste complet. A protoze 2 carky signalu v miste bydliste stacili na rychlost 7kb/s tak jsem to reklamoval, přišel technik a řekl ať si ho postavím na bok a pojede 20kbús po dlouhém dohadování jsem ho 3 ledna vrátil s tim že mi strhli za prosinec 1000,- + leden 1000,- + aktivace (modem jsem také vrátil)atd. 2000,-. Po dalších 7 měsíců mi chodila faktura na internet s částkou 2500,- a reklamaci nebyl schopen nikdo vyřešit. Nic jsem neplatil!!! Dostal jsem asi 3x omluvnej dopis, 4x dobropis a pořád chodila špátná faktura. k 1.8.2004 se mi podařilo celou událost ukončit ---- tímto pro mě Eurotel neexistuje mám OSKAR volám jak divej a neplatím ani třetinu víc, co u Eurotelu
0/0
5.8.2004 9:18

Hony

problém je spíš u Eurotelu
Jako perličku uvádím uctování eurotelu kde kolegovi prislo vyuctování dvou mms a přitom používá n3410 která umí jen wap . ha ha
0/0
4.8.2004 22:05

Frank

Re: problém je spíš u Eurotelu

Mozny to docela urcite je.  Mohl na priklad:

  1. Objednat odeslani MMS na jiny cislo pres WAP nebo Eurotel Live portal
  2. Poslat MMS pres MMS branu

 

0/0
5.8.2004 8:00

Profa

Ja jsem spokojenej

Po precteni tohodle clanku se mi dela z mobil.cz docela spatne. S Oskarem jsem nadmiru spokojenej a myslim si ze ma dobry sluzby. Pripada mi divny, ze tu v clanku resite takovy blbosti, jako zaokrouhlovani. Nakonec jste stejne zjistili ze Oskar nikoho neokrada a navic si clovek muze vsechno zkontrolovat na internetu. Docela bych rad vedel kolik a kdo Vam zaplatili za takovouhle slataninu.  

Oskar rulezzz

0/0
4.8.2004 16:08

Janek

Blafuje spíše jiný provozovatel
Zaměřil bych se spíše na Eurotel, neboť jeho fakturace po provedení hovoru je někdy velmi zvláštní (při kontrole délky hovoru na telefonu někdy účtováno méně, jindy po půlminutě vysoká částka).
0/0
4.8.2004 14:52

Petr

Re: Blafuje spíše jiný provozovatel
Jednak u Oskara se nejedná o žádnou chybu, ale pouze o logickou vlastnost, že když se oznamují pouze celé koruny, tak zaokrouhlovat nahoru je naprostý nesmysl. Ale co, na Oskara se tady pro jednu korunu napíše ohromně kritický článek a za způsoby Eurotelu, kdy kredit strhává až když se mu to zrovna hodí a tím uvádí zákazníka v omyl o aktuální výši kreditu minimálně o desetikoruny, to nikoho nezajímá. U Oskara stejně většina lidí používá *22# protože je to rychlejší než volat na nějakou infolinku.
0/0
4.8.2004 16:05

PG

Bacha!

Autor upozornuje na rozdil 14% oproti skutecnemu stavu, ale muze se stat, ze rozdil bude i 50% a v krajnim pripade dosahne nekonecna!

Pr.1: Pri zustatku 1.999 Kc se na infolince dozvite, ze vam zbyva koruna a pres zjistovani zustatku to budou koruny 2.

Pr.2: Pokud vam zbyva 0.998 haleru, na infolince se dozvite, ze mate 0 Kc a pres *22# to bude koruna! Takto nehorazne si oskar zvysuje zisky do astronomickych castek!

Tenhle clanek mi opravdu prijde jako slapnuti vedle, navic na misto, na kterem lezi ho*no. Jeste par takovych a odkaz Mobil.cz zmizi z mych bookmarku..

0/0
4.8.2004 12:42

Ing. Kevin

To si snad z nas delate srandu, ze takle se vyjaduje clovek z tiskoveho oddeleni?

Pane Frkous, chodil jste nekdy na cestinu? Asi ne, jsem opravdu v soku, jak muze u Oskara na TISKOVEM ODDELENI pracovat clovek, kteri se ani neumi vyjadrovat spravne cesky. Chapu, Oskar = pratelsky pristup, ale co je moc, to je moooc.

Jak muzete napsat neco takoveho jako:

Dovolte mi vysvetlit, stejne, jako jsme to rikali panu Volynskemu, jak to s tim kreditem je. Vysvetlil Vam nekdy nekdo kam se v CESKE vete dava predmet a kam prisudek?

Kdyz si zavolate *77, rekne plechova huba (tedy po PRarovsky receno Oskarova hlasova samoobsluha), zustatek kreditu v celych korunach bez zaokrouhleni. Myslite si, ze vsichni zakaznici Oskara jsou idioti, ze kdyz se rekne "hlasova samoobsluha", tak zacnou slintat a hledat v priruckach od Oskara co to je ta "hlasova samoobsluha"? Tvrdite, ze pracujete na tiskovem oddeleni, tak se podle toho prosim vyjadrujte!!!

Muzete mi primo napsat na roman.frkous@oskar.cz. Rad se pokusim odpovedet srozumitelneji. (I kdyz jsem ten zloduch z tiskoveho oddeleni.) Nemyslim si, ze jste zloduch, rekl bych, ze jste spatna parodie na cloveka, ktery nema zadne predpoklady pracovat v PR. To uz by potom tiskoveho mluvciho mohl delat opravdu kazdy...

 

0/0
4.8.2004 11:42

Kevin

Re: To si snad z nas delate srandu...
Jsem se tak vytocil, ze sem zacal motat hodinky a holinky, misto predmet sem chtel samozrejme napsat podmet, ale to neva, pan Frkous je jiste vetsi specialista ;)...
0/0
4.8.2004 15:28

wang

boze to je uroven, chce se mi zvracet

plnej cztek fetaku? no nejen tam... pardon ale takhle jako pan Frkous se vyjadruje leda tak vysmazena buzna, uz to ten oskar fakt prehani, tohle je teda sila, muze nekomu pripadat oskar jako seriozni firma? mozna tak pubertakum na smsky, ikdyz i tam to kazi ty zpozdene dorucenky i smsky  

no ale odhlednu-li od toho jaxe vyjadril ten kaspar, tak stejne nechapu:

  1. k cemu se pocita kredit na 8 desetinnych mist, to nejak postrada logiku
  2. proc neni system zaokrouhlovani stejny na obou kanalech, to je proste bug a zadny sladky recicky v radobysympatickem a chapavem tonu to nezastrou
0/0
4.8.2004 11:08

Já Osobně

Re: boze to je uroven, chce se mi zvracet

...boze... ...wang... ...chce se mi zvracet... ...fetak... ...pardon... ...vysmazena buzna... ...mozna... ...pubertak... ...zpozdeny... ...kaspar...  Sorry wangu, ale nedalo mi to

Já Osobně

0/0
4.8.2004 15:06

wang

Re: boze to je uroven, chce se mi zvracet
tomu moc nerozumim, ale hlavne ze jsi neco napsal a podepsal se svym typickym zpusobem, no jestli ti to dela dobre, tak je vse v poradku...pravda je ale, ze jsem se narozdil od tebe vyjadril k tematu, ale to pro tebe nebylo nikdy hlavni...dulezity je dycky nekam neco napsat vid, ty kasparku
0/0
10.8.2004 10:15

Já Osobně

Re: boze to je uroven, chce se mi zvracet

Nekomentoval jsem tvoje vyjádření k tématu ale ten blábol na začátku. Chápu, že tomu nerozumíš... Co bych měl napsat k tématu, když už bylo vše řečeno? Že mobil.cz se snaží uplést z ho*na bič?

Já Osobně

0/0
12.8.2004 10:27

renoar

souhlasím s většinou článků, dělá se tu velbloud z komára a i když jsem zákazníkem TM a oskara mám jen na oskartě, už mě pomalu začíná srát, jak se všichni naváží vždy jen do oskara.

Každý má své mouchy, ale některé jakoby někdo nechtěl vidět.

0/0
4.8.2004 10:57

Marti Kalián

Výžený pane Frkousi,

poněkud mě zarazilo Vaše vysvětlení tohoto triviálního problému.
Použít jako důvod pro nezaokrouhlování jednoduchos je typické jednání pracovníků Oskara.
Poněkud nelogicky jste nám totiž zapoměl vysvětlit, proč se tedy v rámci srozumitelnosti částka v samoobsluze zaokrouhluje dolů. Určitě to není pro jednoduchost, když jste schopni zaokrouhlit informační SMS, pak snad dokážete totéž i v samoobsluze. I já si myslím, že je to nepodstatný problém, ale Vaše vysvětlení mě urazilo. Jako vlastně téměř každá reakce Vašich nevyškolených operátorů na každý nestandardní dotaz.
Jinak navážet se do novináře proto, že můj systém je nedokonalý a ještě drze tvrdit, že je to pro blaho zákazníka je nehoráznost. Vy jste asi zapoměl na podstatu problému! Vy prostě v jednom případě klamete zákazníky a je nepodstatné o kolik i že je to z bohulibých záměrů!!!

MatKal

0/0
4.8.2004 9:29

Haryk

Re:

No schválně se zamysli, co je lepší, jestli Ti bude říkat o něco víc nebo míň?

Hm? Na co jsi došel?

A pak, je tu ještě jedna možnost, není tak těžké se dovolat na operátora, který Ti řekne přesně, že tam máš šest kaček a padesátdevět halířů...

0/0
4.8.2004 18:46

VlK

Chyba zobrazení
Někteří si diskutující si snad dělají srandu. Jak mohou nazvat dva způsoby zobrazení kreditu jako krádež? Když z proncipu rozdíl mezi těmito částky je nanejvýš 1Kč, která se neztrácí??? Pro programátory (i když pochybuji, že by šli po vysvětlení od Oskara do diskuze) Vyzkoušejte si co dělá např. v Pascalu funkce Trunc a Round nad stejným měnícím číslem... Za to problém Eurotelu, který mystifikuje v řádu desetikorun, za které se dá už uskutečnit hovor, je o úplně o něčem jiným. Spokojený zákazník Oskara (paušál)
0/0
4.8.2004 7:17

Homer1

Ó jak je ten Oskar přátelský...

Ještě že se ten Románek Frkousů včas zarazil. Jinak by nás snad pozval na pivo nebo půjčil manželku.

Tak ať ti to "frká" Romane.

 

P.S. máš pozdrav jak z buzzerrantskýho srazu. Vzpamatuj se.

0/0
4.8.2004 1:06

Homer1

Ó jak je ten Oskar přátelský...

Ještě že se ten Románek Frkousů včas zarazil. Jinak by nás čtenáře v dalším odstavci pozval na pivo nebo nám půjčil manželku.

Tak ať ti to "frká", Romane Frkousi!

 

P.S. máš pozdrav jak z buzerantskýho srazu. Vzpamatuj se.

0/0
4.8.2004 1:03

Já Osobně

Re: Ó jak je ten Oskar přátelský...

Škoda, že ses nezarazil ty než si tu napsal takový skvělý příspěvek. Dokonce dvakrát

Já Osobně

0/0
4.8.2004 15:28

Petr

Mobil.cz je směšný
Většina článků na mobil.cz je naprosto směšných a pro normální lidi, kteří čtou plátky tohoto typu, naprosto nesmyslných. Píše se tu o amerických a jiných mobilech, které se tady nikdy neobjeví, pak je tu hromada rádoby fundovaných článků o nejrůznějších technologiích, které se snaží působit seriózním dojmem a přitom jsou v kontextu tohoto plátku a zejména v bagatelizujícím podání místních redaktorů naprosto komické. Koho ty technologie zajímají, ten si najde mnohem lepší popis několika klepnutími do klávesnice v googlu. Ale většinu lidí to nezajímá a přitom mobil.cz se profiluje jako zdroj informací pro masy. Pak tu mizernou upadající návštěvnost musí zachraňovat články s provokativními nápisy a nepřesnostmi, protože ty vyvolají největší debatu a spory.
0/0
4.8.2004 0:45

Petr

Autor článku neumí přemýšlet
Také jsem moc uvažoval, proč vlastně tento článek vzniknul. Chování Oskarty je naprosto logické, jestliže hlasový konverzant oznamuje pouze celou částku na koruny, pak zkrátka oznámí počet korun a nikoli haléřů. O nějakém zaokrouhlování tady není vůbec řeč. Proč by měl říkat, že 6,70 Kč je 7 Kč, když je to přece 6 Kč a 70 haléřů, ale haléře se neoznamují. Navíc už ten zavádějící název článku, že Účtování kreditu je nepřesné naznačuje, že na Mobil.cz nejde o obsah článků, ale o počet jejich zobrazení a tedy množství zobrazené reklamy. A že takhle táhnou hlavně blbosti a nesmysly není potřeba říkat. Tak zkrátka páni ředitelé těchto plátků najímají co největší hlupáky, protože ti zpravidla budí největší pozornost. To je zvrácenost dnešní doby. Věcní rozumní lidé jsou většinou lidí považováni za hlupáky a podivíny a skuteční hlupáci jsou kingové, protože jsou vidět a jsou cool. O celé kvalitě iDnes stejně hovoří i reklama na www.18let.cz, lolitky apod. a prý anonymní připojení k Internetu. Jak může být anonymní, když poskytovatel stejně zná telefonní číslo připojovaného, dostává část telefonních poplatků od Telecomu a anonymní pevné linky jaksi neexistují? Ale blbost je většinová a z ekonomického hlediska je tedy jednoznačně výhodnější zaměřit se na tuto skupinu osob, a proto mobil.cz vypadá tak, jak vypadá.
0/0
4.8.2004 0:23

charlie

co to proboha je za článek?
To snad není možné. Dělat z takového nesmyslu kauzu. Myslím, že se to příliš nehodí na stránky mobil.cz, spíš snad do Blesku..
0/0
3.8.2004 21:33

Spokojený zákazník Oskara

Pane Volyňský,

asi se přes léto hodně nudíte, že ano? Ještě také existuje tzv. samoobsluha - unikátní věc, kterou ET ani TM nebyli dosud schopni svým zákazníkům nabídnout. Tam vás asi nenapadlo se podívat, že? Používám Oskartu 4 roky a na halíř mě vždy vše vyšlo. Mám precizní přehled o volání, dobíjení, a to on-line.

Měl byste si vzít dovolenou a nabrat ztracenou inspiraci.

0/0
3.8.2004 17:03

špindíra

Re: Pane Volyňský,
jo Oskar rulezzz, ma nejlevnejsi GPRS, EDGE i CDMA a UMTS na ceste ...
0/0
3.8.2004 22:05

NIKDO

A Nikdo dělá co ?
To nejsi schopný vymyslet si vlastní přezdívku ? Nebo se vydáváš schválně za mně ?
0/0
3.8.2004 13:48

Nikdo

Re: A Nikdo dělá co ?

Mám ji 7 let a co Ty?

Ale zdravím Tě, lepší je být Nikdo než Někdo a pořád jenom machrovat

0/0
3.8.2004 14:05

magnus

Samoobsluha
Proč to ještě neporovnáte s Oskarovo samoobsluhou, kde lze u Oskarty vidět výpis volání, SMS, i KB!! To se mi zdá jako neprofesionální opomenutí...
0/0
3.8.2004 12:48

Nikdo

Eurotel-Telecom

Jo jo, protože nejlepší operátor v této republice si dělá co chce!!!!!

Myslím Eurotel + GOOOOOOOOO. Zůstatek nikdy nezjistíte a nikdo ho nepotvrdí ani na infolince. A GPRS se odečítá až po 35Kč, proto ty SMS až po měsíci, taky se mi to stalo. Na displeji Go 50Kč, nevolal jsem, pouze GPRS a pak už jen 10Kč. Pozdravujte u Eurotelu-Telecomu a nejenom tam. Čest práci a podvádění zákazníků!!!!!!!!!!!!!

0/0
3.8.2004 11:28

Policak

Okurkova sezona
Jinak si tenhle clanek neumim vysvetlit. Kdyby kazdy ko...t otravoval tiskoveho mluvciho sveho operatora kvuli jednokorunovemu rozdilu zustatku na predplacene karte, asi by se ti panove a damy museli zhoupnout. Opravdu se ve svete mobilnich komunikaci nenaslo lepsi tema na clanek? Zkuste se inspirovat na konkurencnich serverech.
0/0
3.8.2004 11:07

wang

Re: Okurkova sezona
myslim ze to je dost zavazna chyba u operatora s cca 1,6mil zakazniku (nevim koilik z nich jsou predplacenkari), nebagatelizoval bych to .. 
0/0
3.8.2004 11:42

Policak

Re: Okurkova sezona
Ano, je to takrka kriticka chyba systemu. Melo by se na ni jeste upozornit Obcanske judo, kancelar ombudsmana a mezinarodni soud v Haagu. Mozna bychom mohli pozadat bratrska vojska NATO o obsazeni centraly Oskara do uplneho prezkoumani pripadu a nalezeni chybejici koruny. Neschopne mluvci bychom mohli defenestrovat nebo aspon macet ve Vltave v kosi. Nakonec proc do toho nezatahnout BIS, mozna je temi mizejicimi kredity financovana teroristicka sit celeho sveta.
0/0
3.8.2004 13:34

wang

Re: Okurkova sezona
no a ty bys porzmenu potreboval byt chvilku ve stinu, dat si studenej hadr na celo a hodne pit vodu, abys neplacal takovy hovadiny ;) letu zdar, ale po pobytu na slunicku radeji nepis hned do diskuzi ;)
0/0
4.8.2004 11:35

Policak

Re: Okurkova sezona
Ty uz mas zase vychazky? Tak dodatluj a sup zpatky na celu, nez se bude pan osetrovatel zlobit.
0/0
4.8.2004 11:57

designer

Re: Okurkova sezona
Ale pozor! Tak jsem cvicne premyslel, co by se stalo, kdyby operatori pri hovoru "prohlasily" na 60 sekund treba 59,55 sekundy. Ze za rok to bude v treba v ramci CR obrovsky balik penez se snad nemusime dohadovat. Ale neprisel jsem na to, jak to zkontrolovat :-( Dost by me to zajimalo!
0/0
3.8.2004 12:09

Hanes

Re: Okurkova sezona

Nedelas nahodou u Oskara?:-))

ani bych se nedivil..

tak jen namatkou rozdil mezi 6 a 7 Kč dela 14,3% - kdyz si myslim, ze mam 7,a le mam mozna jen 6 a kdyz si vememe, ze se tu objevovali zpravy, ze Oskarma cca 70-80% predplacenkaru - to by mohlo byt z 1,6 mega zakazniku 1,2 mega (kdyz pocitam 75% z 1,6)

 

chytremu napovez, blbeho trkni..

netvrdim, ze to Oskar dela schvalne, ze to tak je u vsech karet, ale ruku na srdce, bude to nekdo reklamovat? spis sena to v tichosti zapomene a nejaka ta kacka nacerno domu se jiste hodi, ze?:_))

0/0
3.8.2004 14:14

JJ

Re: Okurkova sezona

Ehm ... nechci nijak rejpat, jen Te chci upozornit na to, aby jsi neveril vsemu co slysis - Oskar ma nejvyssi podil pausalu ze vsech operatoru a predplacenejch je min nez 70%.

A myslim ze jsi vubec nepochopil o co tady jde - ta koruna neni ukradena, jen se proste na jednom info kanalu nerika, to je vsechno, na tech dalsich funguje (jako Samoobsluha apod.). Nevim co Ti k tomu vic rict, ale zkus si to precist znova ... evidentne jsi potreboval trknout! ? :)

JJ

0/0
4.8.2004 10:37

Dobrodej

EuroTel neni take bez viny
Pouzivam jiz delsi dobu pausal od ET a OSK.Nemohu si zkontrolovat nic (bez vypisu). To je jasne. Vyuzivam take OSKARTU, hlavne kvuli tomu, ze si muzu i zpetne zkotrolovat kolik jsem zaplatil za jakou sluzbu. Potreboval jsem prilezitostne take na internet a jelikoz ma ET Akcelerator, tak jsem chtel vyzkouset GO kartu, jak to bude odecitat. Musim rict, ze jsem nenabil dojmu, ze ET mi strhava kredit opravdu jen za to co jsem vyuzil. Na telefonu mam kredit 7,5 Kc a pomoci *104*# je kredit 100 Kc. Karta Zablokovana. Po dobiti castkou 200 kc mi konecny kredit zustane 173 Kc. To ume zarazilo. Dokonce jsem nekolikrat zadal vyuctovani, a vypinal telefon. Zadne zmena. Pak jsem schvalne kontroloval pocet kB.Vynasobil cenou. Strhnuto mi bylo v mem pripade o 20 Kc vice. Volal jsem na ET linku, zde mi dokonce potvrdili i velikost stazenych dat, i castku kterou mi mel system vyuctovat. Ovsem SMS s cenou byla uplne jina a strhnuti tohoto kreditu mi nepotvrdili, take dokonce mi nepotvrdili vysi celkoveho kreditu. Jen to, ze jejich system je ten nejlepsi na svete. :-) No, jak jsem pocital, tak jsem se nedopocital a byl mi vnucovan nazor, ze je vsechno v poradku. Obcas si system dokonce vzpomene a posila mi SMS s odectem ceny treba za 0,10 Kc, ale nekdy vyckava, az mu to bude hodit a treba 35 Kc kredit mi odepise az treba za mesic. To si pak muze strhnout ET kdy chce co chce. Musim rict ze jsem se timto velmi zklamal. Mozna je to jen ojedinele, ale neni odvolani. lec nemate kontrolu nad vydaji.
0/0
3.8.2004 10:35

Nikdo

Re: EuroTel neni take bez viny

Jo jo, protože nejlepší operátor v této republice si dělá co chce!!!!!

Myslím Eurotel + GOOOOOOOOO. Zůstatek nikdy nezjistíte a nikdo ho nepotvrdí ani na infolince. A GPRS se odečítá až po 35Kč, proto ty SMS až po měsíci, taky se mi to stalo. Na displeji Go 50Kč, nevolal jsem, pouze GPRS a pak už jen 10Kč. Pozdravujte u Eurotelu-Telecomu a nejenom tam. Čest práci a podvádění zákazníků!!!!!!!!!!!!!!

0/0
3.8.2004 11:15

Miloš Bíba

Re: EuroTel neni take bez viny

No ja prakticky nevim o cem mluvite.

add GPRS: cena za GPRS je u go karet stanovena jednak sazbou za kB ale současně i za každých deset minut (nebo tak nějak) platíte deset haléřů, takže tam bych asi hledal tu dvacetikorunu...

add SMS: Když jsem před lety používal go, měl jsem telefon ericsson a ten uměl počítat odeslané SMS a to dokonce včetně těch třeba co se jimi objednává nějaká informace, prostě všecko. Můžu Vám s klidným svědomím říct, že se mi nikdy nestalo, aby mi chodil výpis na odeslané SMS, který by se lišil od počtu SMS, které jsem skutečně odeslal...

AoC: sam za sebe muzu rict, ze system kreditu na go karte mi vyhovuje vic nez treba to co ma twist ci oskarta. Me zase vadi, ze kdyz u oskara dovolam, tak muj telefon zapipe ze prisla zprava s tim, kolik mi to stalo (Siemens Me45) u jineho stroje zase (Siemens S40) to zase nepipne vubec a informace je na displeji tak pul sekundy, coz je bez sance precist. Uznavam, to s temi SMS je ale hloupe, protoze pak se clovek opravdu muze dostat do problemu, ze kredit jakoby ma, ale nedovoli mu to zavolat, pak ani logicky nejde dobyti pres gsm banking:-( Proto se jde proti tomuto branit pouze tim, ze si clovek jednou za cas, necha vyrovnat kredit... Eurotel sam uvazuje, ze prevezme system odecitani stejny jako ma konkurence a AoC posle k ledu (jen sem to zaslechl), coz by me osobne moc nepotesilo, ale jak ctu prispevky zde, tak vsem to asi vadi, tak to bude nejspis pozitivni zmena:-)

 

Hezky den

0/0
4.8.2004 9:47

Já Osobně

Re: EuroTel neni take bez viny

S tím AoC na Símensech si děláte srandu, když to dáváte za vinu Oskarovi, že ano? Moje zkušenost je následující: Símens C35i zobrazoval informace o výši kreditu a o doručenkách na displeji pod názvem operátora(tam, kde se u Eurotelu nzobrazují názvy míst). Samozřejmě není zapotřebí čekat až se celá informace po částech zobrazí, ale stačí zmáčknout # a potom číst CB. Sama zpráva nezmizí ani po hodině pokud ji ovšem nepřepíše jiná zpráva nebo ji nesmažete červeným telefonem. Símens C55 sice CB zprávy Eurotelu zobrazuje na displeji místo časových údajů (# funguje pořád stejně), ale doručenky přicházejí jako normální zprávy... Rozhodně to nesouvisí s operátorem, kterého používáte

Já Osobně

0/0
4.8.2004 15:17

Miloš Bíba

Re: EuroTel neni take bez viny

Dobrý den, nedávám Oskarovi nic za vinu, jen jsem zminil fakt ze telefon Siemens Me45 mi po každém odchozím hovoru pípnul jako příchozí SMS a rovnou přes celý displej zobrazil kolik jsem provolal a prekrylo to vsecko, a telefon Siemens S40 tu zpravu zase zobrazil jen zlomek sekundy. Nevim, ale ty Me45 to delali tri, ktere sem drzel, kazda mela jiny fw, u S4O to nemam jinde overene. Tezko me presvedcite, ze to moje telefony takhle nedelali, kdyz jsem je dohromady (dejme tomu rok) pouzival a delali to... Urcite to neni chyba oskara, to jsem snad nenapsal, pokud to tak vyznelo, tak jste to špatně pochopil. Proč bych měl osočovat nějakého operátora? Jenom jsem prezentoval svůj názor, že když jsem ještě používal předplacené karty, tak mi víc vyhovovalo ten system co ma Eurotel (AoC) nez oznameni tou SMS od oskara a zjistovani kodem...  S temito telefony, ktere jsou zmineny vise, my s Eurotelem ani s tehdy Paegasem (mozna) to pipnuti neobtezovalo, maji to nejak jinak... A u řady X45 byla uz normalne dorucenka na cely displej, nikoliv jakou C35i jen na radce pod logem , to je proste fakt. Me proste vadi, jak to pipe, ale treba sem jen neumel to pipnuti vypnout? Fakt nevim, Nokia6310 se s oskartou v tomto směru chova korektne, zobrazi na cas informaci a ani nepipne - tak to ma byt_:-) Jinak proti zadnemu operatorovi nic nemam - primarne pouzivam Eurotel, protoze ma u nas perfektni signal, sekundar je Oskar - protoze tam se da aspon poslat SMSka, i kdyz na volani je to malo, a T-mobile nemam, protoze jsme zrovna na bilem miste, takze bych musel jit i SMS vyzvedavat a posilat na kopec, jinak by me nejvice vyhovoval t-mobile, protoze 90% lidi v adresari maji paegasi cislo, ale kde signal neni, ani smrt nebere...

 

Hezky den

0/0
4.8.2004 16:31

Marek Horký

Re: EuroTel neni take bez viny

V tom případě se omlouvám, protože jsem nepochopil o co vám šlo

Já Osobně

0/0
4.8.2004 19:47

David Zápal

Oskar opravdu (někdy) krade...

Můj ohlas se netýká přímo podivné situace z článku. Ale několikrát se mi stalo, že jsem potřeboval vyhledat dopravní spojení a když mi, jak je pravidlem, do pár minut nepřišla odpověď, zkoušel jsem to znovu. Pak se ukázalo, že prostě zmíněná aplikace nefungovala. Urgoval jsem to proto u operátorů vrácení částek pohybujících se v desetikorunách, ti slíbili vše prověřit a ozvat se mi, jak zjednají nápravu, ale nikdy se tomu tak nestalo...

Což mě mrzí, protože jinak se Oskar k zákazníkům ze všech operátorů (mám se všemi své zkušenosti) chová nejlépe...

0/0
3.8.2004 10:29

Heady

Re: Oskar opravdu (někdy) krade...
Naprosto souhlas. Take jsem s Oskarem spokojen. Nicmene s reklamaci spatne nauctovanych castek je to bida.. :-( Uz jich tam par mam, pokazde sliby, ze se ozvou, proveri,ale nic.. Nicmene slo jak rikas o korunove castky.
0/0
3.8.2004 16:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.