Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oskar do toho jde Naplno

Oskarovy nové tarify Naplno budí stejnou zvědavost jako jejich předchůdci - tarify Nové generace. Jak se popere Naplno s konkurenční nabídkou? Volání do vlastní sítě podražilo u základního tarifu Naplno 50 proti bývalému Řekni mi o celých šedesát haléřů za minutu. V prostřední kategorii je Naplno 150 tarifem s nejdražším paušálem, ale zase nabízí nejvíc volných minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jsou to sulini ti oskari, stejne jako vsichni jini, uz se snazi jen vytriskat co nejvic penez i ze studentu v dobe kdy i snobsky Eurotel zavadi studentsky tarif ho oskar rusi...to je opravdu prinejmensim padle na hlavu at se jdou vycpat
0/0
5.10.2004 14:40

Karel

Oskar = ET = TMO - stejná banda

Oskar začíná být jako ti ostatní, tj. čím dál arogantnější a dražší. Suma sumárum, nic moc nového vlastně nepřinesl, zato se rychle naučil všechno negativní od ET a TMO. 

Chtělo by to 4. operátora, který by trochu "pročeřil vodu" v zatuchlém českém rybníku. Myslím si, že pro "virtuálního" operátora, jako je třeba Virgin v Británií, tj. fungujícího na infrastruktuře již existujícího operátora by tu místo na trhu bylo. 

0/0
2.8.2004 15:21

JAn

Chybí
Chybí mi v podstatě u llibovolného operátora tarif cca 20 min za 100 + sms kolem 1 kc. Nejnizsi tarify jsou vždy na dvojnásobku...
0/0
1.8.2004 20:13

Pepik

Re: Chybí
no ja nevim, ale mam tarif u oskara za 12Kc? To je min nez stovka, ne? (sms za 0,35 do oskara, jinam za 1,35)
0/0
2.8.2004 19:19

samson

Individual
V tarifu Individual 178 minut za 178 korun ? Pravdepodobne tam mate chybku
0/0
1.8.2004 18:51

Dan/Brno

Naplno! Nic moc !
Raději by se měli soustředit na vlastní síť = levné volání a levné sms mezi Oskary a měli by zákazníků, že by nevěděli co s nimi.(nevím asi jsou tam chytřejší)
0/0
31.7.2004 21:02

Fany

Re: Naplno! Nic moc !
To je pravda. To bylo ještě nedávno slávy - červené čepičky s logem Oskaru se rozdávali skoro na každém kroku, nafukovacích balonků měl doma každý vagón, zákazníci Eurotelu a T-mobilu houfně přecházeli ke konkurenci a Telekomu se plnily skříně zrušenými telefony a teď takový podraz. Asi nás "věrné Oskary" nepotřebují. Tvrdím to samé vlastní kvalitní levná síť a konkurence může utřít nos!!! Náš národ je stejně takový, že čím bude hovor levnější tak tím víc stejně provolá. 
0/0
31.7.2004 21:21

Pavel /Plzen/

OSKAR SE ZACINA CHOVAT JAKO OSTATNI OPERATORI:

Dle meho nazoru Oskar nepredvedl nic noveho, pouze zdrazil sve hovory do vlastni site. Oskar se zacina chovat jako ostatni konkurence, jiz kouka jak nejlepe z lidi vyzdimat penize. Kde jsou ty casy, kdy se Oskar snazil. Dnes ma jiz dostatek zakazniku, tak si zacina troufat. Nove tarify hodnotim negativne, chybi datovy tarif, plus dalsi drobne sluzby, ...! Mozna nesouhlasite, ale je to muj nazor. Ja sam mam Oskara, vyuzivam 3 sim karty  

0/0
31.7.2004 16:41

Jyrki

Re: OSKAR SE ZACINA CHOVAT JAKO OSTATNI OPERATORI:
Tak jsem si to zpocital podle faktur za posledniho 1/2 roku a ja s novymi tarify usetrim :-) takze jdu do nich. Nicmene datovy tarif mi u Oskara opravdu chybi. Pokud jde o tarify s levnym volanim do Oskara - poradu tu jsou Odepis a Mezi nami - nicmene oba vhodne jen pro volani do Oskara
0/0
2.8.2004 5:42

Jara

diskuze

Asi jsem Oskara přechválil.Zdá se, že má dost zákaznínů a doby kdy byl Oskar oblíben hlavě u mládeže,lidi finančně slabsích a dokonce i menších firem ktere oskarovi náhončí navštěvovali apřesvědčovali o výhodách u Oskara jsou nenavratně pryč.Nicméně, OSKAR PODRAŽIl .Ja jen doufám, že se mu to nevyplatí a zákaznící mu budou odcházet. Zbohem OSKARE měl jsem Tě rád.

0/0
31.7.2004 7:58

TC

tak me zajima

Jen by me zajimalo v cem je Rozjezd Naplno lepsi nez predplacene karty ostatnich. Platim za to, zadne volne minuty a drahsi volani...no to je teda sluzba. Osobne si myslim, ze nejlepsi kombinace je oskarta, popr. ten pausal za 10k=40minut do site v kombinaci s special GO. Tohle co se tyka lidi co moc nevolaj. pro ty co volaj jak o zivot to bude jeden z tech vyssich tarifu, ktere me vsak nezajimaj

0/0
30.7.2004 16:18

ladik

Re: tak me zajima
No, mít dvě předplacenky různých opů a hlídat kdy a kam ze které volat kvůli pár ušetřeným halířům mi přijde dost šílené.
0/0
30.7.2004 16:42

dlouhan

honiči signalu
Kdyz vas tady tak procitam, musim se vam vsem smat...honite se kde v lese ma kdo signal, jak je plne videt mobil pro vas neni pomuckou, ale stali jste se jeho otrokem, kdyz nemam signal, tak proste pockam az budu na miste kde ho mam. A je stli je nekdo skudlil nebo rozhazuje a je mu to jedno. Osobne si vyberu sluzbu ktera mi vyhovuje, ale zaroven prece nebudu platit vic nez musim....to delaji snad jen v rusku, kde se pysni tim, ze zaplatili vic nez to stalo jinde...
0/0
30.7.2004 14:11

Marty

Re: honiči signalu
sešnormální nula
0/0
30.7.2004 23:25

dlouhan

Re: honiči signalu
no to je v skutku plnohodnotna reakce
0/0
2.8.2004 16:40

Otmar

Socky

Oskari zakaznici, to jsou socky. Normalne zdravy clovek si prece nemuze poridit takovouto kartu, bych se musel zahrabat, kdybych si neco takovyhohle poridil. Kdykoliv jednam s kymkoli, kdo ma mobil s oskari kartou, tak na nej hledim jako na meneceneho.Proste takovej ten skudlil, co se snazi usetrit kazdej halir.

Lidi bdete, nehledte jen na prachy, taky na kvalitu!!!!

0/0
30.7.2004 14:06

Honza

Re: Socky
Monžná jsem "socka". Zato Otmar je, dle jeho větné stavby a vyjadřovacích schopností, primitiv a to je horší. Když mi takový člověk pošle SMS, tak si zase já myslím, že je méněcenný.
0/0
30.7.2004 14:34

ladik

Re: Socky
Možná jsem socka, možná jsou socky u Siemensů či Aliatelu a dalších velkých firem, které bez problémů používají Oskara. Fakt je ale, že všichni by se jako na méněcenného dívali na tebe, pro tvé hodnocení lidí. Pohybuji se ve vyšších obchodních sférách a moc dobře vím jak velcí a bohatí  podnikatelé "škudlí", v tom je totiž tajemství úspěchu, dostat dobrou kvalitu za co nejnižží cenu. Zvláště němci, jejichš měsíční příjem se pohybuje v desítkách tisíc EUR i výš si leckdy nechají vrátit drobné do centu. V těchto sférách nerozhoduje jméno mobilního operátora partnera či protihráče, ale hodnotí se auto, mobil, oblečení, hodinky - vše by mělo být evropské, kvalitní. Tvé hodnocení lidí je projevem mentální chudoby a je mi tě líto. Jak to děláš, všude ukazuješ display svého mobilu aby bylo vidět logo operátora, aby tě snad náhodou neměli za méněcenného ? A kdo je protebe dostcenný, uživatel ET, nebo vezmeš na milost i TM ?
0/0
30.7.2004 15:46

Snovač

Re: Socky
Otmare promiň, ale ty jsi u mě poloidiot. Už by jsi to fakt neměl kouřit
0/0
30.7.2004 15:49

tomas

Re: Socky
Jestli my jsme socky, tak takovy jako ty jsou hlupaci, co plati za stejne sluzby mnohem vic. A nekdy je lepsi byt socka nez hlupak. Tomas
0/0
30.7.2004 18:39

Copycut

Re: Socky
Bohajeho ty jsi ale debil :-)))) ale na druhou stranu jsi mě rozesmál :-))) tož jsem socka, socky všech zemí spojme se :-)))
0/0
30.7.2004 22:58

Roumen

Re: Socky
Je to pravda...kdybych ti volal, asi bych si pripadal menecne...domluvit se s takovym volem, jako si ty, to chce asi klesnout hodne hluboko. B-)
0/0
1.8.2004 16:30

Pepik

Re: Socky
Nemyslim si, ze si uplny idiot jako ostatni, jen ti nerozumim. Proc bych mel calovat spoustu penez za neco, co muzu mit nekolikanasobne levnejsi? P.S. mesicne provolam okolo 160min za cca 80-90 Kc. (slysim te za 12 ja i draha polovicka + spec oskarta, kdyz volame nekomu na jinej operator) Pred tim sem mel tmobile a eurotel a platil sem okolo tisicovky. Akorat to chce se domluvit se znamyma. Pak ste v pohode.
0/0
2.8.2004 19:15

Tomas

Re: Socky
Az nekdy budes vyplnovat IQ test, tak nezapomen napsat jmeno operatora... a do kolonky "IQ" dej jako hodny chlapec pekne jednicku:)))). A sms upozorneni na mejly ti zdarma chodi?
0/0
8.8.2004 20:54

zdenek

pokrytí
Pokrytí signálem na severní moravě, konkrétně v beskydech má eurotel prachbídné, přestože v reklamách tvrdí opak. Oskar i TM tam vedou na celé čáře, proto do lesa nosím dva mobily ET i TM. eurotel to má prostě v paži. Po srovnání v tomto článku začínám silně uvažovat o oskarovi místo ET.
0/0
30.7.2004 10:44

Martin

Re: pokrytí
Sam mam TM a specialne v Bezkydech, Jesenikach vim o mistech, kde se nechyta OS, ET prachbidne a TM perfektne :-) Kazdy operator ma mista, kde pokryti nema, nebo je nepouzitelne spatne. Nikdo nema 100%... Co tak sleduji a slycham od znamych, je na tom TM s ET v postate srovnatelne (cetnost vyskytu "bilych" mist je srovnatelna), OS je na tom stale hur. V Jesenikach vim o mistech, kde OS byl a ted neni... jestli zrusili BTS, nebo tam (jen) proste nestiha, je nepodstatne, proste si nezavolate... Osobne bych nad OS silne uvazoval, ale bohuzel se pohybuji v mistech, kde se OS nechyta...
0/0
30.7.2004 11:30

jou

Re: pokrytí
kazdy proste vi o mistech, gde to nejede... bo u nas v dolni lomne v beskidoch leta letouci byl jen eutrottel, s pekacem sme byli dycky na jedne carce na zahrade na lavicce na spickach a muselo se kricet az kajsi do trinca.... pak na slezske dni tam jednou chodily hostesky v cervenych perovkach, oeshkaer tam postavil antenku a uz je to neeejlepsi operater siroko daleko... teda az do horni lomne, kde se to strida s ostatnima dvema. proste v zatocitem udoli to jinak nepujde.
0/0
30.7.2004 13:18

Michal Aichinger

hmm sms u eurotel o specal za 5.50 :-)
jak mam vasemu clanku verit, kdyz pisete ze sms v go special stoji 5.50? dle ceniku stoji 3.30. To si mam vse kontrolovat v cenicich? to je potom tekovejhle clanek upne na prd.
0/0
30.7.2004 9:54

Jan Beránek

Re: hmm sms u eurotel o specal za 5.50 :-)

dobry den,

omlouvam se za chybku. uz je opravena. diky za pripominku

0/0
30.7.2004 10:12

tRest

mně Oskar až tak výhodný nepřijde
Ještě před minulou úpravou tarifů jsem zvažoval, jestli firmu nepřemigrovat na Oskara. Vyšel mi ale jen o špetku levnější. Na 4 číslech nějaké desítky, max stovky korun měsíčně. Ono je totiž třeba započítat různé doplňkové karty bez paušálu a charakteristiku volání. A samozřejmě také služby, které chce člověk používat, ceny v roamingu, dostupnost infolinky a tak... Takže jsme u TM a asi zůstaneme... Ale nikomu neberu, že je pro něj Oskar výhodnější - určitě je.  ;-)
0/0
30.7.2004 9:27

Petr

Re: mně Oskar až tak výhodný nepřijde
Já mám ve firmě 5 čísel na dohodu s Oskarem a jsem v pohodě.Chce to vybrat si pravou dobu na uzavření smlouvy.U oskara oceňuji že tyto doposud absolutně nejvýhodnější tarify ponechal v platnosti i po vypršení 4 (3) letého období na které byly podepsány.Škoda jen že datové služby nejsou na úrovni.To je jediné s čím jsem u  Oskara nespokojen.
0/0
30.7.2004 9:53

Andy

Re: mně Oskar až tak výhodný nepřijde
Mas pravdu. Jedine, co me vadi na Oskarovi, ze nema nejaky "spešl" tarif na GPRS.Jinak pokryti a sluzby vcetne nejlevnejsiho roamingu ori prijeti hovoru - nemuzu rict pul slova. Na Oskaru mam 2 tarify. 1.Odepis (12kc/mes) a 2.Rekni mi (300kc/mes). Z prvniho volam jen na Oskar a z druheho na ostatni. Mam 2 telefony a nemuzu si stezovat. Proste Oskar je fakt nejlevnejsi a kdo to jeste nevite, staci si to jen spocitat! Caago!
0/0
30.7.2004 10:15

Fido

Re: mně Oskar až tak výhodný nepřijde
Ono by ani nemuselo jit o spesl tarif. Stacilo by kdyby data byly za akceptovatelne ceny. Tak jak jsou ted je to o nicem. Prece jenom kazdy nepotrebuje neomezeny pausal ale cena za data je brutalni.
0/0
30.7.2004 12:01

JFB

Re: mně Oskar až tak výhodný nepřijde
A pocital si i Bussines tarify? S VPN kdy si ve firme violate za kacku? Zkus to, neznamena to ze to bude o moc lepsi, ale mozna ano...
0/0
30.7.2004 11:35

Martin Kalenda

Re: mně Oskar až tak výhodný nepřijde
toto je snad prvni zmena tarifu, kdy jsem coby zakaznik dlouho dobu vyuzivajicich firemnich tarifu (10+ cisel) zjistil ze to nebude az tak horky. A s tou prenositelnosti by me to fakt zajimalo, jen doufam ze rodice plati mistni hovor prestoze mam v Praze na stole prave kvuli nim brnenske cislo. Doba kdy nepoznate kam volate se blizi a operatori se budou muset snazit a dle meho vypukne velka bitka o firemni zakazniky ET protoze co si budeme povidat hromada velkych firem (napr stavebni a spol) maji stovky ba tisice sim a u vetsiny lidi jsou jen v roli pageru. zavolat zburcovat :) takze argument ze ma oskar horsi pokryti je pase. sam pamatuju dobu kdy zkolabovali vsichni 3 operatori vcetne VTS a ja malem vzteky rozmlatil ten automat telecomu s trick kartou v rucekdyz kolaboval pod rukama. Vidim ze se coby firemni zakaznik ochuzuju o jednu zivotni srandu a to neustale badani nad tim jaky operator/tarif je pro me nejvyhodnejsi.
0/0
30.7.2004 13:06

Marek

Re: mně Oskar až tak výhodný nepřijde
No, to ano, ale opravdu velke zakazniky ET zrovna neco takoveho, co popisuje clanek myslim nenalaka. Spravujeme ve firme aktivnich cca 1.500+ SIM od ET a prozradim Ti sladke tajemstvi: Dostat se na verejnost konkretni ceny, ktere mam na hlas nebo i na data, tak je asi revoluce a pul naroda jde na Roztyly, Vinohradskou nebo Vyskocilovu defenestrovat toho sveho operatora. Vezmu-li to jen velmi odhadnutym aritmetickym prumerem, tak za cca ~600,-Kc/mes/SIM mam hlas i data (do vlastni hlasove a datove VPN podniku vlastne zadara a furt a do zbytku ceny se vejdou veskere hovorne ucastnika bez ohledu na destinaci v radu stovek minut). A takoveho zakaznika zkousejte ohromit cenou 3-nevimkolik za minutu nebo korunamnoho/SMS HA HA HA.... O utoku nebo akvizici skutecne velkych korporatnich zakazniku ET (a asi i TM) nemuze byt rec ani nahodou. Alespon jsem se dobre pobavil a take si znovu potvrdil, ze drobni zakaznici mobilnich operatoru (v jednotkach SIM) nebo i ti vetsi (v desitkach nebo malo stech SIM) zatim nemaji ani tuseni, co jsou schopni operatori pro zajisteni stabilniho dlouhodobeho prijmu podniknout na poli ceny. Pripoustim, ze s nasimi cenami asi take nedocenim starosti obycejneho smrtelnika. Dobre to vsak rozkryva fakt, ze operatori maji stale jeste co nabizet a zlepsovat a ze motor opravdoveho boje o klienta se jeste ani nezahral.
0/0
30.7.2004 18:53

Lukáš

Zlatý Oscar.

To co má oscar, tj. smsky zdarma, stav účtu přes internet, veškeré nastavení, nikde nechodím a je mi to jedno jestli jsem v Ostravě nebo v Aši. Vidím i faktury pozadu, nastavím si limity. Tohle nemá ani eurotel, ani T-mobile. Naše rodina pomalu přechází k oscarovi. Když jsem počítal náklady u T-M, tak jsem u oscara za loňský rok ušetřil skoro 7tis. !!! Za 7tis. mám dovolenou na týden

0/0
30.7.2004 8:56

tomi

Re: Zlatý Oscar.
to maš pravdu, zas tak spatny ten oskar neni. Clovek ale nemuze byt nikdy spokojeny. Byznys je byznys a Oskar chce sve penize spatky, tak zdrazuje. Hodne ted vydela na hovorech do vlastni site
0/0
30.7.2004 8:59

Honza

Re: Zlatý Oscar.
Jo, a taky ještě víc prodělá na hovorech do všech cizích sítí. Máš pravdu, byznys je byznys:-)
0/0
30.7.2004 9:25

SmartBOY

Re: Zlatý Oscar.

Pro mne je zase důležitější volat levně především do sítí cizích. Je dobré mít třeba SIM 2v1 a na jedné pozici mít klasický tarif, na pozici druhé pak třeba "nekonečnou" Oskartu, kde volání do Oskara je bezkonkurenčně nejnižší. (služba jde ale jen u lidí s IČO)... Anebo pak klon. :o)

SmartBOY (wap: http://tagtag.com/smartboy)

0/0
31.7.2004 20:39

janek

Re: Zlatý Oscar.
Za 7.000 nemam ani letenku na dovolenou...
0/0
30.7.2004 10:01

pedol

Re: Zlatý Oscar.

tak si přečti tuto recenzi  http://finance.atlas.cz/article.aspx?cat=52&art=4689

Musíš se ale probrat včas. A nebo jezdi autem na počesku.

0/0
30.7.2004 11:03

Baryk

Re: Zlatý Oscar.
Tak to seš snad jedinej, co Osrala chválí za to co udělal. Ale já vím kdo jsi. Ty jsi zaměstnanec Osralova týmu. Tak je to.
0/0
2.8.2004 0:48

tomi

mel sem i Paegas i Eurotel. S Oskarem jsem spokojen. Akorat me u neho zarazi na mobilnim telefonu signalizovani intenzity signalu. Tam kde TM a EU ukazou treba 2 dilky signalu, Oskar jich ukaze 4-5, ale staci trochu zastinit telefon rukou nebo jen proste par sekund pockat a najednou je z 5 dilku jen jeden. Slysel jsem ironickou poznamku, ze Oskaruv signal zalezi podle toho jak fouka vitr, nekdy mam pocit, ze tomu tak je
0/0
30.7.2004 8:51

robo

Re:
...coz je o to zajimavejsi, ze vsichni tri jedou na +/- stejny technologii :))
0/0
30.7.2004 9:03

Fido

Re:
To bude asi lokalni zalezitost. Me se presne stejne chova ET. Ale z obou se dovolam bez vypadku tak nemam duvod si stezovat.
0/0
30.7.2004 12:04

tomi

pred rokem sem presel k oskarovi. V te dobe ho jiz uzivala spousta kamaradu i bratr. Nedavno k nemu presli i rodice a pritelkyne. Zdrazeni hovoru do vlastni site je zajimavy tah, ktery urcite zvysi prijmy oskara. Nebot ze znamych, kterym nejcasteji volam maji vetsinou uz Oskara. A ted je volani do vlastni site drazsi a drazsi. Oskar by se mel nejak za takovato volani do vlastni site nejak odmenovat, treba nejakymi bonusy, volnymi sms ci minutami.

Ale je fakt, ze neresim komu a v kolik hodin volam. Je to vsechno za stejnou cenu

0/0
30.7.2004 8:46

saryk

Re:
Ahojky Tomi.můžeš si aktivovat doplňkové služby,jako moji nej,čí pět nejčastěji volanych cisel na Oskara,a volas za jednu korunu:-)))
0/0
30.7.2004 8:57

Jirka

Re:
Saryku:Služba Moji nej umožňuje o korunu levnější volání v síti Oskar nad rámec volných minut, takže žádné volání za korunu!.-))
0/0
30.7.2004 21:58

Roumen

Re:
Jestli volas ne moc a hlavne do oskara, tak si nekupuj ty tarify, ale "odepis". Mas tam 40 minut do oskara zadara za 10 korun. Treba misto tarifu za 250 korun, kde je 50 minut do vsech siti das 10 korun za 40 do oskara a za zbylych 240 korun muzes volat 24 minut do cizich siti...dohromady mas 64 minut... Kdybys volal JEN do oskara, tak mas 40 zadara a za 240 dalsich 40 minut, to je 80 minut do oskara za 250,-...a to nepocitam, co usetris na SMS. Jestli mas vyssi tarif, tak tam se to takhle nevyplati, ale zas je lepsi mit oskartu a vyuzit flexisazbu. B-) Treba misto tarifu za 600 se 150 minutama, muzes pri flexisazbe (2kc/minutu) do oskara volat 300 minut. U tarifu za 1000 mas misto 300 minut moznost provolat na flexisazbu 500. Ty tarify sou uplne na nic...ale to byly i ty novy generace...
0/0
30.7.2004 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.