Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nokia 5140 - vyrážíme do terénu (recenze)

Nokia 5140 je vybavena fotoaparátem s rozlišením 640x480 pixelů. V následující galerii si můžete prohlédnout několik fotografií, které jsme pořídili během návštěvy pražské ZOO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wildstyle

jo ma to kompas a musim rict ze je ten mobil slusne naslapanej!mam ho doma a jsem s nim dost spokojenej!
0/0
15.10.2004 16:50

Peter

skusenosti
Ja sem mnel i siemens m65 a ted sem si koupil nokiu 5140 a podle mne je nokia lepsi jedine co mi trochu vadi je displej ale jinak je podle mne lepsi ma lepsi funkce a taky lepsi odolnost {z mych skusenosti}. takze pokud se nevite rozhodnou ja bych vam poradil nokiu ale je to na vas podle toho o co vam jde bud displej a nebo funkce.
0/0
22.9.2004 12:17

pavel

určitě m65
N 5140 není k zahození ale!!! neumí využít displej, nic moc funkce - S M65 displej OK(využití) a hlavně vybavenost
0/0
6.9.2004 8:43

Petr

5140-M65
ze svích zkuseností ze Siemensi bych vzal raději Nokii! Už jen kvůli baterii.
0/0
29.8.2004 23:04

RuZa

ja bych si 100PROCENTNE vzal nokii protoze je to velice dobry mobil porovnaval sem ho s kamosem s M65. nokie ma lepsi barvy na foto a lepsi obraz i zvuk pri nahravani . nokie je zatim nej gumovej mobil co mam.tak cau RUZA.
0/0
15.8.2004 1:36

????????

Obrovské Zklamání.
0/0
24.7.2004 20:47

katuš nemá nohy

...............
všichni chcípněte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.7.2004 20:20

R-Petr

O Nokii 5140 toho zatim moc nevim, ale o M65 jsem toho uz precet dost na ruznych servrech o mobilech. Ten telefon je opravdu bomba, mel jsem ho v ruce a chvili si s nim hral a je jeste lepsi nez jsem si o nem myslel po precteni recenze. Muj nazor prosim berte s nadhledem, Nokii jsem mel a dost jsem po ni touzil a  ted uz vim ze si zadnou nikdy nekoupim a jsem na strana Simense i kdyz vsechy mobily bych taky nekoupil. Ted mam Siemense ME 45 odolna verze z drivejsich dob a co jsem zjistil vydrzi dost.
0/0
19.7.2004 21:44

katuš

nokia5140 nebo siemens M65???
nokia5140 nebo siemens M65
0/0
9.7.2004 18:27

Garfield

Re: nokia5140 nebo siemens M65???
Hoď si korunou :-( Nevím co je lepší, ale v příštích mobilitách bude jejich crash test, tak uvidíme :-)
0/0
18.7.2004 21:25

????????

Re: nokia5140 nebo siemens M65???
Určitě Siemens M.Tahle nokia je oproti SIEMENSU naprosto blbej mobil.
0/0
24.7.2004 20:49

ja

Re: nokia5140 nebo siemens M65???

ja by dal prednost simensu m65 ale nokia 5140 je vice zalesacka

0/0
26.8.2004 13:25

ja

Re: nokia5140 nebo siemens M65???

ja by dal prednost simensu m65 ale nokia 5140 je vice zalesacka

0/0
26.8.2004 13:25

Karel

Re: nokia5140 nebo siemens M65???
Nokia 5140 je zajímavel telefon ale telefon za 11000kč by si zasloužil lepší displej, jak bylo psáno v předešlém příspěvku je to bl... telefon, jedinou výhodu vidím v tom že se dá dobře otevřít pro případné sušení.
0/0
30.8.2004 8:47

Daem0n

Nokia trošku zaostala v kategorii odolnejch telefonů.
Řekl bych. že Siemens M65 ma skoro stejnou cenu ale je lépe vybavem a ma kvalitnější display. Nokia trošku zaostala v kategorii odolnejch telefonů.
0/0
10.11.2004 11:26

Nokiář

nic - moc
nic - moc ! Nic víc, nic míň. Erik 310s je opravdový. Ty před ním a ty po něm, pouze tápají. Já ho nepotřebuji, ale brácha má tři roky E-310s zatím fakt MAKÁ ! ! Já bych si ho nekoupil, je to jako cihla....... 
0/0
8.7.2004 19:35

zuzana

Já bych určitě brala siemens m65.Hlavně kvůli displeji,ale j edocela škoda,že nemá bluetoth.Ale jinak se mi zdá lepší než nokia 5140.A cena je taky lepší.Já si myslim,že prostě nokia už neví,co by udělala za trhák,jenže je z toho zase pěknej propadák. Měla by udělat nějakej pořádnej mobil bez zbytečnejch blbostí a ne uvádět na trh jeden mobil za druhým,který stejně stojej za nic.Ale samozřejmě,že se mezi tou spoustou mobilů najde i něco fakt dobrýho,jako třeba 6230.
0/0
6.7.2004 20:50

Verunka

Mam dotaz kdyz se mi porouchala nokia 6250i a mam popraskanej displej da se to nejak spravit..??
0/0
5.7.2004 22:56

Policak

No nazdar...
Tak jsem si prolit prispevky a co vidim...nikdo, kdo by mel jedinou praktickou zkusenost s timhle mobilem, zato spousta tech, co uz vedi, ze je to shit, kram, blbost a kazdej, kdy by jen na vterinu pomyslel na jeho koupi je naprostej debil, neznalec Siemensu, Ericssonu, etc...etc...Jezisi, proc sem taky nenapise svuj nazor nekdo, kdo ma co rict k veci a nejsou tu jen ubohe zvratky a bezplatne reklamy na vlastni stranky?
0/0
29.6.2004 20:11

Andre

No ahoj...
Bohužel mají ty lidi pravdu. Nokie jsou předražený a téměř nic neuměj. Podívej se třeba na Siemens.:) A nevim proč sem píšeš tyhle hovadiny, když to je diskuze o mobilech. Nikdo není zvědavej na tvojí buzeraci. Proč sem vůbec píšeš, když žádnou zkušenost s timhle mobilem nemáš??? Prostě si jdi jinam a sem nelez. Kdo má tyhle ty tvý zvratky(to je tvůj ubohej výraz) číst?
0/0
30.6.2004 13:28

Policak

Re: No ahoj...
Ano, presne tenhle typ prispevku jsem mel na mysli. Dekuji potrefene huse, ze se ozvala.
0/0
30.6.2004 14:49

Andre

V pohodě.
0/0
3.7.2004 20:20

Garfield

Re: No nazdar...
Nevím jak to mysleli výrobci, ale tyhle tzv nerozbitný telefony, by mohli mít aspoň o 50% větší odolnost a vodě odolnost. Klidně si zato připlatím, klidně atje větší a těžší, ale ať něco vydrží. Nevím jak ostatní, ale mě se dostal do ruky jak Siemens m65, tak Nokia 5140. Každý má své. Pokud na 5140 funkce které jsou tam integrovaný jsou spolehlivý tak na 75% je to super. Zase m65 a jeho display, krytky konektorů, foťáku... Osobně foťák na mobilu moc neviužiju, zase svítilna, nebo kompas, teploměr je o něčem, jiném, ale jak říkám záleží na jejich funkčnosti. Abych pravdu řekl m65 mě docela sklamala. Ten "tachometr" co má integrovaný je nic moc. Funkce stisni a mlouv je daleko zajímavější, bohužel jí ještě naši operátoři nepotporují, ale to se podá :-). Tohle jsou zatím teoretické poznatky. Zatím oba telefony testuju. Příště, nebo v horách čau
0/0
4.7.2004 17:22

neon

cena
jezis krasna cena :), jeste chybi v mobilu svicarsky nozicek a zapalovac, zase klasickej prodrazenej nokia shit
0/0
29.6.2004 16:39

Bourák

Re: cena

Jo, jo... Máš pravdu, ale problem je v tom, že švícarskej nožíček se píše         švýcarskej nožíček :))

0/0
29.6.2004 17:58

Jirka

Re: cena
A ty jsi fakticky znalec ČJ. Já myslel, že se to píše švýcarský nožíček.
0/0
29.6.2004 20:08

neon

Re: cena
jasne , omluva , svycarsky ... ja vedel, ze neco nestimuje :))
0/0
30.6.2004 6:01

crko

vsem

TADLE NOKIE JE PROSTE FAMOZNI A NEVYEROVNA SE ZADNEJM JINEJM SRACKAM NA TRHU ..... ERIK...SIM....ATD. JE TO SUPER OUTD.

MAM JI Z NEMECKA ASI MESIC A DOST JSEM JI PROVEŘIL.DELAM PRUVODCE V HORACH...PRO TY ZABRZDENEJSI... .CHAPU BLBECKY Z MESTA KTERY NIKAM NEVYRAZEJ,SEDEJ NA PRDELI  A JENOM KECAJ V HOSPĚ KDO MA LEPČEJSÍ DEBILNI SIGNAL A TELEFON, KTEREJ MA HLAVNE TReBA SKLADATELE MALODIDI.a zoufalce ktery ta dy jenom trapcej spravnou cestinu.Nejsem dobrej cestinsr ,tak si polibte prdwel...

0/0
29.6.2004 14:05

mikinoo

VODOVAHA!!!
vazeni prispievatelia,nepochybujem o vasej inteligencii ale pochybujem o tom ze niekto z vas v zivote naozaj potreboval outdoor telefon!ta vodovaha tam neni len tak, je tam kvoli kompasu ktory ukazuje spravne smer len ak je vo vodorovnej polohe...ak si spomeniete na skautske casy z vaseho mladi tak urcite viete ze kazda lepsia buzola (kompas) mala taku bublinku pomocou ktorej ste mohli spravne drzat kompas. tot vse. ad:nokia zisla z cesty, kto ju kupi je magor... tasko povedat aky fon je lepsi, nokia ma ako bateriu 3aaa clanky, take kupite v obchode hocikde, aj v zahranici a su lacnejsie ako original baterie,na cesty super, ale kez by to boli aa baterie,ozelel by som velkost, sak mat bateriu 2400mah stoji za to. takisto ma nokia lepsi kryt a krytku konektoru, radio sa zide, svetielko tiez,siemens ma zas lepsi display, kopec pamati, ale semtam nedomyslene menu a to som zaryty siemensak vlastniaci me45... ak by daky z tych dvoch fonov mal mmc, tak ho berem, ale oni nic...
0/0
29.6.2004 12:27

Copy

Re: VODOVAHA!!!

jasně .. k elektronickýmu kompasu je třeba vodováha :-))) asi to bude tím, že nokia vymyslela speciální čip, který má uvnitř dutinku s nokia-olejem a v něm plave nokia-rafička a její polohu pak snímaj CCD snímačem (stejně už tam jeden je pro foťák) a zobrazujou na displeji :-)) no a ten čip je placatej, tak kdyby to bylo nakřivo, tak by ta ručička uvnitř dřela :-) ++++ tááákže se příště podívej na specifikaci hallovejch čidel používanejch jako elektronický kompasy .. mají slušnou přesnost v rozsahu náklonu až 50st. .. a úhel 50st. fakt odhadnu i po 20ti pivech ... a to už na vodováhu neuvidím :-)

Btw .. mít to barometr, vodotrysk a toustovač .. a tak si ji faaakt koupím :-)

0/0
29.6.2004 19:40

Ikarus

Re: VODOVAHA!!!
Napriklad aj spickove hodinky znacky SUUNTA maju vodovahu pre digitalny kompas takze nejake opodstatnenie to urcite ma. Ciao
0/0
3.8.2004 13:17

Copycut

Re: VODOVAHA!!!

Fakt? to bude nějaká snobárna, aby vytáhli víc peněz ze zákazníků, co musej mít vždy o naprosto zbytečnou fíčuru víc než soused :-)) mám SUUNTO M9 na loď (která si pluje fakt hodně nakřivo) a kromě kalibrace kompasu, která je nutná, to vodováhu nemá ani přibalenou v tašce :-) a ať hejbu jak hejbu směr to ukazuje stejnej v klidu i za pohybu .. leda to nakloním prakticky kolmo .. tak pak se to fakt zblázní :-) na to ale nepotřebuju vodováhu, abych to viděl .. takže se snažej dosáhnout větší přesnosti - třeba řádu 0.1st - u hodinek, který stejně nakroutíš odhadem na cíl s chybou 10 st. :-) ale obchodně to jistě funguje

 

0/0
4.8.2004 1:45

Honza

Re: VODOVAHA!!!
Hňupe! Vodováha je nutná pro kalibraci kompasu pro danou zeměpisnou šířku a délku (tzn. vzdálennost od magnetickýho pólu), např pro ČR.Zkrátka bez kalibrace by to jinak ukazovalo v Helisinkách, Praze anebo Madridu.Funkce kalibrace je v menu KOMPAS, ale při spuštění kalibrace je nutné držet telefon ve vodorovné poloze, pro co nejpřesnější zkalibrování.
0/0
24.10.2004 22:38

Ossis

Pro koho?

Položme si základní otázku: Pro koho je tenhle telefon určen? Pro "aktivni" sportovce? Pochybuju, ze vyuzijou vodovahu(asi pro zedniky:). Je to jen dalsi zbytecnej telefon, ktery ma zaplnit diru na trh, ktera jeste nestacila vzniknout... Podle mě dopadne stejne jako 5510, N-Gage, ...

S úctou Ossis

http://gimik.borec.cz

0/0
29.6.2004 11:54

crko

Re: Pro koho?
zamysli se co píčeš....dube
0/0
29.6.2004 13:50

Ossis

Re: Pro koho?

zamysli se co píčeš....dube

To rika ten pravej... Predpokladam, ze neco inteligentnejsiho se vam psat nechtelo...

S úctou Ossis

http://gimik.borec.cz

0/0
29.6.2004 18:52

Dony

Mobil s integrovanym zahradnim grilem ......
To jsem zvedavej,kdy zacne nokia prodavat mobily s integrovanou motorovou pilou pro drevorubce nebo se zabudovanym svajcem pro karosare...... Telefony uz nejsou proste to, co bejvaly. Zbytecne se precenuje jejich vyznam. Strka se do nich kde co a pri tom to dohromady stoji obvykle zaprd. Ale aby vyrobce napadlo prodavat napr. model se dvema akumulatory a s kvalitni externi nabijeckou v zakladnim setu to ne.  Nepotrebuju mobil nabitej vsemoznyma pseudofunkcema, ktery s telefonovanim nemaji nic spolecnyho.......
0/0
29.6.2004 11:43

Patrick Zandl

Re: Mobil s integrovanym zahradnim grilem ......
Napadlo - hodně Samsungů a LG má automaticky dvě baterky ve výbavě, jednu menší jednu větší.
0/0
29.6.2004 15:12

M

kterej debil psal ty popisky k fotografiím ?
0/0
29.6.2004 8:52

Jirka

Kompas
Panove, jak muzete zpochybnovat funkci vestaveneho kompasu proto, ze nevite jak funguje? Dneska se kompas celkem bezne montuje i do hodinek a presnost je slusna...
0/0
29.6.2004 8:50

basic

Re: Kompas
S tim naprosto souhlasim elektronicky kompas je naprosto bezna vec vzdyt je integrovan i v mnoha GPS zarizenich snad nechcete pochybovat ze by do nich davali neco co dava nejiste udaje
0/0
29.6.2004 10:30

Copy

Re: Kompas
přesně tak, pokud se dobře zkalibruje, což je třeba, tak to dosahuje slušný přesnosti, ikdyž oproti gps za pohybu je to furt ještě nepřesný :-)
0/0
29.6.2004 19:48

mikki

Nokia nebo Sie
Měl jsem N5210, N5100 , ale tentokrát jsem si koupil Sie M65, protože ta cena, kterou Nokia stojí je otřesná! Sie stojí alespoň o 1500kč míň a nabítí mnohem lepší výbavu! Jediný, co mě štve je  to,že nemá kapesní svítilnu,protože to sem na té Nokii používal několikrát denně a bylo to super! Jinak ten hlukoměr sem použil asi třikrát - když jsem ho zkoušel,kalorimetr tak dvakrát a rádio možná pětkrát. Navíc ten displey od Nokie stojí za pěknou belu  Kdo se rozhodujete mezi Sie M65 a N5140, určitě sáhněte po Siemensu!
0/0
29.6.2004 8:38

CzechOne

Re: Nokia nebo Sie
Myslím si to samý... dlouho jsem používal ME 45 a tak sem automaticky sáhnul po M 65 a sem maximalne spokojenej.Nokie v outdooru podle mého názoru ještě hodně zaostáva (myslím technicky) a tak se do telefonů snaží nacpat věci které člověk využiívá minimálně. takže u mně vítězí Siemens  
0/0
29.6.2004 9:17

Jakub

Re: Nokia nebo Sie

Nemyslím, že by Nokia v outdoorech pořád zaostávala. Spíš sešla z cesty.

Pokud si vzpomenete na model Nokia 6250, tak to byl outdoor jako řemen. Kam se na něj v odolnosti hrabaly M35 a ME45. Siemensy strčil do kapsy i SE R310. Viz starší test odolnost mobilů na Mobil.cz: http://mobil.cz/testy_a_srovnani_mt/outdoorovesrovnani.html

Dneska jsou to takové polooutdoory. Má to vydržet víc, ale žádná sláva...

0/0
29.6.2004 10:32

eriksonak

Re: Nokia nebo Sie

co to je SE R310???? snad Ericsson 310 ne?!

tahle mlokia je k smichu jak displejem tak poutovyma funkcema. je to proste rok a pul stara 5100 v jinym krytu s nepouzitelnou vodovahou.

0/0
29.6.2004 12:25

Martin

Re: Nokia nebo Sie
Tak na Nokii 6250 si vzpomínam, outdoor jak řemen to byl a maximálně tak velikostí. Mě po 14 dnech vození na horskym kole totálně odešla a ty zážitky u reklamace bych nikomu nepřál. Pak jsem koupil Ericssona R310s ( asi za 3 tisíce, Nokie stále asi 13 tisíc ) a vození na horskym kole přežívá už více než dva roky naprosto v pohodě. R310s je asi jedinej telefon kterej byl vyráběnej jako čistě outdoor ( magnéziovej rám, gumový těsnění úplně všude, goretexová membrána u reproduktoru, ohebná anténa - neskutečnej příjem signálu ) a neni to klasickej telefon danej do odolnýho pouzdra. Jinak nad 5410 výtězí jasně Siemens M65. Nevim jak si může někdo za 11 000 telefon s displejem kterej má 4096 barev, to bych bral tak před rokem. 
0/0
29.6.2004 15:55

Karel

Re: Nokia nebo Sie
A co má Siemens navíc? Navíc má akorát displej náchylnější na prasknutí při větěím nárazu!
0/0
29.6.2004 10:07

Palousek

Re: Nokia nebo Sie
Třeba ma 6MB navic!!!!!!!!
0/0
29.6.2004 13:39

Martin

Re: Nokia nebo Sie
A co takhle držák na kolo, funkce cyklocomputeru a funkce navigace na kole. I když uznávam že Nokie 5140 jde zase propojit se sporttestrem Polar.
0/0
29.6.2004 16:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.