Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vladan Crha bude ve středu odpovídat On-Line

Český Telecom je firma, která budí v lidech rozporuplné pocity. I proto jsme jejího mluvčího pozvali na on-line rozhovor. Ve středu v pravé poledne budete tedy moci na Mobil.cz pokládat otázky mluvčímu Českého Telecomu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Létající Šnek

Pá pá dráty
Děkuji !!! Konečně i v naší malé vesničce na Vysočině již firma z Třebíče zřídila anténku a k netu se připojujeme přes WiFi modem. Poličku s prašivým Telekomáckým zgarbem jsme s radostí svrhli do pekel :o) Ten nádherný pocit svobody, rychlosti a vítězství stojí za to !!!
0/0
1.7.2004 11:44

JVC

Proc diskutovat ?
A o cem vubec ? Firma ktera zakaze CDMA a nez by ho povolila radeji vyhodi reditele je pro me firma ztracena. Jejich posledni sance je "velky" Standa, ktery jim zase se svymi poskoky nejakou kost hodi.
0/0
30.6.2004 21:16

123freak

cháácháá
 Mluvčí největší brzdy rozvoje internetového připojení a internetové gramotnosti v čechách překonal pro telecom charakteristický odpor k tomuto médiu a jal se hlásat monopolistická moudra někde, kde se díky jeho neschopnosti na ČT raději dávno zapomělo a někomu(všichni co mají rozum a počítačům aspoň trochu rozumí), komu jsou jeho supervýhodné nabídky zcela ukradené a při pohledu na jeho žloutenkoidní logo má nutkání zvracet.
0/0
30.6.2004 20:43

méďa

Úpadek ?

Proč mi na vesnicích rušíte telefonní budky!? V cizině se dovoláte přes karty EC/MC.

Další věcí je nikdo neupozorní uživatele netu na to, že kdokoliv může přesměrovat hovor do tramtárie. Proč to operátor dovolí, aby se mu někdo cizí hrabal v siťi! Jak mohu ovlivnit to, že nějakej externista se mi napíchne na linku!! Já chci zaplatit pouze to, co mi proteče přístrojem ane to co Vám uteče v linkách.

Jaký má smysl "prodávat" telefonní seznam dál do cizích rokou. Každý operátor by měl mít seznam účastníků. Stejně je tam .............

Proč jsme přečíslovávali, když v cizině mají 10 míst telefonní číslo - stále a nevadí jim to!

 

0/0
30.6.2004 17:40

Martin

Mrtvá firma

Českého Telekomu se již nic ptát nechci.

Jeho služby jsou totiž dost směšné a účtuje si za to nekřesťanské peníze. Například dosud není k dispozici dial-up nonstop internet za paušál, což v civilizovaných zemích mají všude. A situace kolem ADSL je katastrofická. Poměr rychlost/cena je do očí bijící, jsou to násobky oproti civilizovaným zemím.

Pan Crha bude zase papouškovat, že museli investovat a že technologie jsou drahé. Prd drahé. Jsou stejně drahé, jako v civilizovaných zemích, akorát Telekom si účtuje nekřesťanské peníze.

Jediná možnost na zlepšení je vyvlastnění ústředen a drátů mezi ústřednami a lidmi a pronájem tohoto zařízení všem bez rozdílu, tedy Telekomu i alternativním operátorům.

0/0
30.6.2004 9:03

nespokojeny

Re: Mrtvá firma
Souhlasim s tim. Jejich manazeri si mysli ze jsme asi uplny dementi. Ale to si musi kazdej srovnat a pokud chce prispivat na jejich blahobyt...tak at plati.
0/0
30.6.2004 11:29

kusaj

Čtc je brzda
Nejenom že samotný Čtc je neschopný a nepružný, ale proč sakra ještě brání například Eurotelu k rozšíření rychlého mobilního internetu?? Vlastně vím proč, ale není to normální a za takové chování si nezaslouží Čtc být dále téměř jediným operátorem pevných linek. Myslím že takové jednání by jinde ve světě nebylo vůbec možné!!!!!!!!! Ptám se tedy pana Crhy: Proč hází Čtc klacky pod nohy Eurotelu? To je Eurotelí CDMA takovou velkou hrozbou pro Čtc???
0/0
30.6.2004 7:43

už to nemá smysl
Na cokoli se ptát Telecomu už nemá smysl. Je to firma, která opakovaně a pokaždé prokázala, že zájem klienta je to poslední, co ji zajímá. Už jsem si ani nebyl vyzvednout nový telefonní seznam. Mnohokrát jsem doufal, že s nějakou jejich novinkou přijde něco zajímavého i pro mne, ale vždy to byly jenom neprůhledné nabídky podmíněné řadou podmínek, balíčky věcí, o které nestojím, zabalené do spousty keců o výhodnosti. Život netrvá tak dlouho, abych pořád dokola studoval jejich novinky a zjišťoval, že je to v podstatě jenom zdražení toho dosavadního, s touhle firmou se už otravovat nebudu. A tohle byl můj poslední příspěvek na téma Telecom.
0/0
30.6.2004 7:32

Bebéé

Zlodějkom
Zlodějů, ke kterým tento ansábl patří se nemá cenu na nic ptát, protože pro nás obyčejné lidi stejně nic neudělá. Vlastně udělá, zdraží nám to, co je jinde ve světě skoro zadarmo - INTERNET.
0/0
30.6.2004 6:46

nespokojeny

Re: Zlodějkom
jaký stát, takový telekom. Aneb u nas v Kocourkove.
0/0
30.6.2004 11:36

Bebéé

Zlodějkom
0/0
30.6.2004 6:43

Urna

Nemá smysl

To co zítra proběhne už teď nemá žádný význam.
I kdyby W.C. řekl cokoliv.
CTc do ř.i.ť.i. a pak nám bude hej pač teď z toho tak akorát blej.

URNA

0/0
30.6.2004 0:40

aleff

kontra příspěvek
možná si nikdo ze všech těch spravedlivě rozlobených občanů neuvědomil, že alternativní operátoři chtějí především peníze těch 10 mil. lidí, co tu žijou a čes.telecom, který je pod drobnohledem všech institucí, regulačních "orgánů" a vlády, musí čelit při každém kroku celému spektru reakcí, od těch seriózních až po ty, které mu mají jen účelově zlomit vaz. takže mi to celé alternativní oprátoření připadá jako by Vám někdo nabízel úžasně výhodné záložny místo velkých bank se vším rizikem, co k tomu patří. v týhle situaci se dá telecom očistit jen velmi složitě a těch pár nahoře, co mají podle každýho královský plat, mají taky trestně právní odpovědnost, takže by každý ty peníze za pracovní nasazení neměnil. panu Crhovi bych rád položil otázku, kdy lze očekávat, že čes.telecom viditelně změní svůj dosavadní přístup na zákaznicky orientovanou firmu ? A.
0/0
29.6.2004 17:23

PSE

Internet

Vzhledem k tomu, ze mi Telecom nebyl schopen sdělit kdy bude přípojka ADSL v místě mého telefonu, tak jsem celou linku ISDN zrušil. Platit něco okolo 1700 Kč měsíčně za 64kb používané pouze večer mi připadalo být doopravdy nesmyslné.

Takže pokud možno, položte prosím otázku proč Telecom nenabídne paušál za DialUp alespoň v těch případech, kdy ADSL není z nějakého důvodu dostupné. Zákazník, který je v ADSL oblasti dostane nabídnut dial up paušál dokud mu ADSL nebude zavedeno. Proč takový paušál není nabídnut ostatním zákazníkům, kteří tolik štěstí s ADSL nemají?

Ještě k tomu TELECOM nepotřebuje v takovém případě investovat ani korunu do DSLAMů či modemů a tudíž by i ta cena mohla být lidská.

0/0
29.6.2004 14:51

Josef

ADSL
Neohrabaneho, neschopneho Telecomu jsem se zcela zbavil. Drive jsem vyroky CTc sledoval s beznadejnou hruzou, nyni vsak jiz budu debatu pozorovat zpovzdali a s usmevem. Nezeptam se Crhy, zda dozene nekdy CTc v procentualnim pomeru rozsireni ADSL treba Cinu, kde ma jiz nyni vice nez 1% obyvatel ADSL pripojku, oproti nasim 0.25%. Neptam se, zda dozeneme vubec nekdy aspon nekoho. Vim totiz, ze ano, ale urcite to jiz nebude s CTc.
0/0
29.6.2004 14:09

Milan

Rozporuplné reakce?
Pane redaktore, asi jste se pomátl budí POUZE ZÁPORNÉ reakce.
0/0
29.6.2004 13:45

Jan

Re: Rozporuplné reakce?
Souhlasím s Tebou, jedinou dobrou věcí je celkem solidní spolehlivost.
0/0
30.6.2004 5:40

pet

Stejně skončí v propadlišti dějin
ČTc stejně skončí na propadlišti dějin. Rychlost s jakou přejímá nové technologie připojení na net je šílená. ( v ADSL byli skoro poslední ), a jejich markenting také nechápu. Kdybych jim dal rok nebo dva tak bych byl optimista, ale pět. Kdo ví? Jinak telecom může zachránit jedině nový majitel! Vyházet ty zkostnatělé bolševiky a komunistické kádry a dosadit někoho nového ze zahraničí. I ti budou vydělávat na uživatelích ale možná jinak. ZDAR!!!
0/0
29.6.2004 13:05

koprivka

Ono to není jen v Telecomu
Privatizace určitě pomůže - ona to taky není legrace být rychlý a pružný, když máte za zády takové superinstituce jako je ČTÚ nebo Ministerstvo informatiky.... A navíc stát jako největší vlastník chce vyždímat maximum peněz.....
0/0
29.6.2004 13:18

Josef

Re: Ono to není jen v Telecomu
Pokud by chtel stat maximum penez, mel uz davno privatizovat. Kazdym dnem se trzni hodnota snizuje. Zisky Telecomu po privatizaci znacne vzrostou a spolu s tim se zvysi i odvadene dane.
0/0
29.6.2004 16:32

Worm

Re: Ono to není jen v Telecomu
"..ona to taky není legrace být rychlý a pružný, když máte za zády takové superinstituce jako je ČTÚ..." No ještě, že tu ČTÚ je. aqlespoň občas vysolí pokutu (když už nic), aby si Telecom uvědomil, že si nemůže dělat to chce.
0/0
29.6.2004 16:52

Jirka N.

Re: Ono to není jen v Telecomu

A kdo si myslíš, že tu pokutu zaplatí? Telecom. A co to je Telecom? Peníze vybrané od zákazníků. Já osobně nejsem rád, když firma, od které nakupuju (ať už telekomunikační služby, benzín nebo v supermarketu) dostane pokutu, protože to budu muset zaplatit já a ostatní zákazníci.

Můžu si samozřejmě vybrat jinou firmu, ale kdyby byly podle mého názoru lepší, tak už u nich dávno jsem a ne vždy se orientuju podle ceny, ale podle dalších kvalitativních parametrů.

0/0
30.6.2004 9:48

Jakub

Re: Ono to není jen v Telecomu
Promiňte, ale takže vy souhlasíte s tím že se nějaké firmy dohodnou a zvednou bezdůvodně ceny (benzínky)? A to si myslíte že neplatíte? Kdyby jim nehrozily pokuty, kam až by to mohlo dojít?
0/0
30.6.2004 11:37

Worm

Re: Ono to není jen v Telecomu
Aha, takže zrušíme pokuty a necháme Telecom, ať si dělá, co chce. Telefony budou levnější a všichni budeme štastní... Benzínky v klidu necháme, aby si uzavírali kartelové dohody, alespoň budou všude stejné ceny... Váš pohled na věc je velmi krátkozraký.
0/0
30.6.2004 13:46

jdete

ale no tak

Myslim, ze to je zcela zbytecne! Nic konkretniho stejne nerekne, na jasne otazky necekejte jasne odpovedi, proste mlzeni az do roztrhani tela.

0/0
29.6.2004 12:32

Worm

Re: ale no tak
No jistě, budou to jenom PR řeči a jinak nic konkrétního.
0/0
29.6.2004 16:54

Datel

Mam dotaz
Pane Crho, jaky dalsi postup doporucite lidem, kteri naleti vasi neprilis pravdive reklame o neomezenem vysokorychlostnim internetu, objednaji si jej za ne zrovna lidovou cenu a pak zjisti ze nemaji ani vysokorychlostni ani neomezeny internet, natozpak slibovanou kombinaci obojiho?
0/0
29.6.2004 10:48

Atheist10

Re: Mam dotaz
Cist asi neumite, co? Podivejte se na konec clanku....ach jo :-/
0/0
29.6.2004 13:00

Pavel

redakci MOBIL.CZ s prosbou o předání dotazu panu Crhovi

Dovoluji si Vás požádat o pololožení následující otázky panu Crhovi:
Je nesporné, že pro plnou liberalizaci telekomunikačního trhu je klíčová fungující volba a převolba operátora (CS/CPS). Gabriel Berdár se v rozhovoru pro deník Právo dne 22. 6. 2004 vyjádřil, že: "Lidé si stále více uvědomují, že to, co jim nabízí Český Telecom, není žádným jednoduchým marketingovým vnadidlem a svědčí o tom i malé využívání služby volba operátora, která telefonním účastníkům umožňuje svobodný výběr provozovatele. Zprovoznění předvolby operátora (CPS) ze strany Českého Telecomu je svázáno velmi přísnými a rigidními kvótami objednávkového systému, které bez ohledu na skutečný zájem zákazníků umožňují denně zprovoznit jen velmi malý fixní počet CPS zákazníků. Tato skutečnost budí jednoznačný dojem, že Český Telecom obchází zákon a faktické uvedení předvolby operátora tímto způsobem velmi účinně sabotuje. Co hodláte učinit abyste takto dále flagrantně neobcházeli zákon a vyvarovali právních následků tohoto svého chování?
Předem děkuji za předání a zodpovězení dotazu.

0/0
29.6.2004 10:34

importer

Re: redakci MOBIL.CZ s prosbou o předání dotazu panu Crhovi

Na to ti muzu odpovedet, protoze jsem primo u zdroje.
Kvoty na CPS nastaveny jsou, je to z duvodu ze aktivace teto sluzby bezi plne automaticky od objednavky az po nastaveni CPS predvolby na ustredne.
Samozrejme kazdy takovy system a jeho provoz neco stoji a ma nejake provozni limity. Z pocatku byl system dimenzovan na danne kvoty / ktere si operatori sami predpovedeli / a tyto hodnoty splnuje. Kapacita systemu se da samozrejme navysit, nicmene operatori se na takove zmene musi financne podilet. Pro CTc je to plne ztratova sluzba provozuje ji pouze kvuli ostatnim operatorum !. Jeste zaverem
operatori muzou tento problem resit CS kodem ktery bude uzivatel pred volbou cisla vytacet. Pripadne mu muzou na docasnou dobu nez bude aktivovan CPS na ustredne pucit tzv dialer, ktery prefix bude vkladat automaticky za nej. Tady se musim CTc zastat, poskytovani sluzby ostatnim operatorum rozhodne neomezuje. O co si rekli a co financovali maji. Zadny krik neni platny.

Nezlobte se, ale cela cituace mi pripada jako kdybych si za mrzky peniz pucil auto, nenesl bych zadne naklady na benzin, opravy, pojisteni, udrzbu   jeste bych kricel ze to auto jezdi pomalu. Je hrozne jednoduche prizivovat se na cele infrastrukture kterou nefinancuji a jeste kricet ze mi omezuje business.

howk

0/0
30.6.2004 14:20

Re: redakci MOBIL.CZ s prosbou o předání dotazu panu Crhovi
Sorry, ale tady si zastanci CTc dost drsne odporuji - na jedne strane tvrdi ze o CPS nemaji zakaznici zajem diky !kvalitnim! sluzbam CTc ("zajemcu je malo") ... a na druhe strane, ze system zavadeni CPS je pretizeny a jde to pomalu. Někdo tady sprostě lže !!!
0/0
1.7.2004 11:34

Herm

Telecom
Telecom by chtelo rozdrobit na nekolik nezavislych firem nebo aby se stal pouze jakousi servisni organizaci pro infratrukturu. Nejvic, co mi leze krkem u C.telecomu jsou jejich pausaly, ktery v podstate znemoznujou uplatneni dalsich operatoru v nejake vetsi mire (i kdyz se i tech jinych operatorech nedelam iluze, ze by se chovaly jinak, kdyby mely tu moznost).
0/0
29.6.2004 10:28

Rafter

Ja bych jednu otazecku mel :-)
Zajimalo by me, jestli maji nejaky volny mistecko v dozorci rade. Taky bych si potreboval nahrabat :-)
0/0
29.6.2004 9:12

Fakyr

Re: Ja bych jednu otazecku mel :-)
No, já bych mu třeba nosil kufr s upravenými barevnými grafy,aby mohl ukazovat jak sou dobrý,za 100 litrů měsíčně.
0/0
30.6.2004 17:09

M.Novak

Co tak asi Crha může říct - musí držet linii firmy, tvrdit o všem z ČTc, jak je to dokonalá firma mající na mysli v první řadě klienta a spokojenost zákazníka.

Nikdo  ČTc neřekně pravdu o tom, jak to je s umělým bržděním ADSL, nakupování zastaralého vybavení (dnes ADSL, dříve ISDN), jak je to všemožným blokováním konkurence nezpřístupněním (popř. předražením) přístupu k lokální smyčce (poslední míle + ko-lokace), převzetím ET a utopením CDMA450, aby ET náhodou nenaboural předražené ADSL... O neustálých opičkách s údajnou nemožností zavést paušál na dial-up nebo ISDN-up v hladině kolem 500Kč (klidně i s povinným přerušením spojení po 2 či 3 nebo 4 hodinách... O chystaném rozprodeji a zpětném pronájmu (chytaném) budov a kdo si na tom nahrabe, o tomtéž plánovaném pro vozový park. Jako by se opakovala situace z před cca 5-7 let, kdy ČTc snižoval stavy a v zápětí tytéž lidi najímal přes outsourcingovou firmu za cenu 2-3x vyšší, než kolik stálo totéž ve vlastní režii (navíc firmy, které zaměstnali pracovníky se snížených stavů měli a mají tajnou výhodu ve výběrových řízeních) - a to vše jen proto, aby se zvýšil obrat na hlavu a tím i rating a hlavně odměny a odchodné hlavnounských managerů...

Prostě kostlivců ve skřini je hodně, ale stále se tvrdí, jak je všechno ok. Pomalu to vypadá, jakoby degradace ČTc byla záměrem, aby se co nejvíce snížila cena pro případné privatizátory (otázkou je, kdo to bude, kolik tváří a jmen spojených s nynější vládou to bude, a kolik firem a jmen spřažených se součastným managementem bude mít vazby na nové vlastníky). Prostě jako obvykle - pár lidí si pohádkově nahrabe, stát ostrouhá a na vše doplatí jen lidé (ať již na daních nebo na cenách telekomunikací, popř. na ztrátách způsobených zbržděným Internetem a s tím souvisejícím IT průmyslem u nás a mnoha navazujícími službami nad tím)...

0/0
28.6.2004 21:37

M.Novak

Re:
Btw. PR a tiskovým mluvčím by měli vždy před takovým rohovorem píchnout drogu pravdy, aby to vůbec stálo a to a nebyl to jen promarněný čas :-)
0/0
28.6.2004 21:41

Emil

Re:
A nejsmutnejsi na tom je, ze mas pravdu :o( Par veci by mne zajimalo, ale jedine odpovedi, ktere z nej polezou budou bud vseobecne známé, nebo typu "zvazujeme i tuto moznost". Nic konkretniho rict nesmi, i kdyby sam nahodou chtel.
0/0
28.6.2004 22:19

Worm

Re:
Takové chování není u firmy s monoplním postavením nic neobvyklého, co mě ale štve (možná i s***) nejvíc je, že se Telecom nacpal i do Eurotelu, aby udržel svoje impérium. Kde je slibované CDMA? Žeby se jeho spuštění v době, kdy Telecom pokryl další lokality ADSL, nehodilo?
0/0
29.6.2004 17:06

pet

Re:
Tak hlavně zůstaň zákazníkem eurotelu, aby si pracovníci telecomu mohli vyplatit královské dividedy!
0/0
30.6.2004 10:16

Worm

Re:
Neboj, zatím u něj určitě zůstanu. ;)
0/0
30.6.2004 14:03

nespokojeny

Re:
jo kdyz vladnou neschopni lumpove, kteri statni penize a majetek vyhazujou oknem, zadluzujou stat a na vsechno maji "odborniky",  jak pak muze byt u nas napr. levny internet....
0/0
30.6.2004 12:08

Pepca Dvorak

Telecom
Ať jde Crha i s ČTc do háje. Všichni vědí co je ČTc zač. Na to jejich mlžení a vymýšlení snad můžou skočit jen důchodci.
0/0
28.6.2004 20:17

sysoj

Re: Telecom
Můžou, a pak se nebudou stačit divit. Jejich "nabízeči služeb" jsou čím dál agresívnější. Nedávno volali mému strýci (už důchodce, poměrně nedávno se naučil používat internet), jak fantastickou službou je ISDN pro internet, blesková rychlost proti dial-upu a jánevímcoještě, on z toho byl nadšený a málem se upsal, naštěstí jsem byl nablízku.
Mé matce volali nedávno - nabízeli nějaký fantastický balíček za 500 Kč paušálu (mooc minut hovorů, mooc minut a sekund na internetu za to..) - a že to zařídí okamžitě, ani se nemusí nic podepisovat... no trnu hrůzou, když takto osloví nějakého (např.) důchodce, který se v tom nevyzná a kývne, pak se bude moc a moc divit a horkotěžko se z toho bude vyzouvat ...
0/0
29.6.2004 10:37

Laďa

Re: Telecom
Navrhuji abychom se na nic neptali. Stejně žádnou odpověď nedostaneme a tím, že zde nebudou dotazy bude alespoň zřejmý nezájem o produkty Telecomu.
0/0
29.6.2004 11:35

Re: Telecom
On to ani nemusel byt nekdo z telecomu jako treba nekdo z jakoby alternativniho operatora, ktery nema ani ustrednu ale jen preprodava sluzby telecomu. Samozrejme s patricnou prirazkou,mirnym zamlcenim vsech plateb a neustalym opakovanim "je to vyhodny, je to vyhodny,je to vyhodny"
0/0
29.6.2004 13:37

Martina

Re: Telecom
tak přesně tohle dělají ti alternativní operátoři - křičeli jsme po zrušení monopolu, trh se otevřel. Novou linku ti Tele 2 a jim podobní nevytvoří, parazitují na telekomáckých, ale nabízí "výhodnější" minutu. Paušál za vedení linky ale platíš Telecomu, alternativní operátor ti nabídne levnější minutu, už ale nezdůrazní to, že v paušálu už nějaké máš, o ty samozřejmě neprovoláním příjdeš = v konečném součtu tě tahle sranda s alternativním operátorem vyjde dráž než původně. A chudáčci důchodci, kteří chtějí ušetřit a jsou důvěřiví, mají smůlu.
0/0
30.6.2004 7:40

Worm

Re: Telecom
Důchodci už dávno přešli na mobily (tedy ti, kteří s nimi umí alespoń torchu zacházet). Bohužel existuje mnoho lidí (i mladých), kteří znají jenom dial-up a když přijde nabídka na ISDN, tak na ní hned skočí.
0/0
29.6.2004 16:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.