Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chystá se nová Nokia 6230i s 1 MPx fotoaparátem?

Většinou poměrně dobře informované zdroje na internetu udávají, že Nokia chystá vylepšenou verzi svého populárního modelu 6230. Novinka by se měla jmenovat 6230i a v prodeji by s měla objevit již koncem léta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

medveď

Nokia 6230i
Vlastnim Nokiu 6230i, som s nim velmi spokojny, ALE Nokia by si mala dat viac zálažať na detailoch funkčnosti krytu. Kryt vôbec nedolieha, tym sa dostava vela prachu do vnutra displeja, na baterku a hlavne pod klavesy, ktoré potom znemožňujú správnu funkčnosť mobilu. Vymenil som 3 kryty original od Nokie a všetky sú také isté.
0/0
20.11.2005 22:40

Milda

Nokia 6230i
Nokia 6230i bude vybavena o aplikaci Symbian
0/0
17.12.2004 8:04

c00per

JE TO FAKE! :-(

Recently there has been a leak that Nokia are to release a new handset. The Nokia 6230i, the phone has said to be a "tweaked" version of the 6230, which offers a significantly larger screen with an extra speaker on the side of the phone and a 1.3 mega pixel camera. The 6230i looks just like the 6230 but with the screen stretched over where the Nokia logo and the speaker used to be. strange! One website has quoted the handset to be released in August 2004. Nokia have confirmed that the stories of the 6230i are just a HOAX and they have no plans of releasing a model like this.

http://www.mobiletruth.co.uk/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=72

skoda, byla by to pecka.... :-(

 

0/0
29.11.2004 0:28

-Theo-

TAK KDY??????? Už ho chci!!!!!
Jak si dopad na tom invexu ????
0/0
17.10.2004 22:03

Ivo Brůžek

pozdní léto skončilo

Podzim je v plné parádě.

Zítra se na Invexu v Nokii zeptám, zda znají roční období.

Servus...

0/0
12.10.2004 16:59

DIAN

NOKIA THE BEST

NOKIA THE BEST.Niet čo dodať.

 

0/0
6.10.2004 22:16

Re: NOKIA THE BEST
mozna prisudek...
0/0
2.11.2004 14:02

Luke

Tak kdy?
Tak kdy uz bude? nevite nekdo?
0/0
6.9.2004 21:01

kobric

Re: Tak kdy?
to bych taky rad vedel. otazka je, co je to "koncem leta"...
0/0
14.9.2004 13:54

yoyo

Nokia vs Siemens
Tiez som po najvacsom boome nokie presiel na siemens. Vtedy uplne genialny me-45 (gprs, zdielana pamat, obrazky jpg, bmp). Bolo to v roku 2001... Potom kdesi v mobilitach pisali po prichode s 55 ze je to vraj najlepsi manazersky telefon, (fotak, blesk atd.) Ihned som si ho kupil a bola to velka chyba ktoru siemens tazko napravi... Lacny plastovy kryt, klavesnica sa div po pol roku nerozsypala doslova! Siemens je lacny brak uz z cias s1,s6 atd, jediny stal za to stary dobry me45! Inak dnes je s nokiou tazko porovnatelny...
0/0
26.8.2004 0:51

rasenik

NOKIA 6230i a karty MMC

Zdravim,

zajímalo by mě jak velkou multimediální kartu MMC pojme ta nová NOKIA 6230i,  pojme už 512MB nebo dokonce už i více. Či maximální velikost je oněch 256 MB. Tak jak je to, řekne mi někdo. Dík.

 

0/0
6.8.2004 14:40

Re: NOKIA 6230i a karty MMC
Na 6230 pouzivam bez problemov 512MB Apacer karty.Fimware Nokie mam okolo 4,13 nevim teraz presne. 
0/0
1.10.2004 8:55

ivo

už ho někdo máte?

Teda ne že bych se chtěl za každou cenu předhánět v novinkách, ale to nové "i" mě doopravdy zajímá.Pokud budou slibované inovace skutečností, snad oželím i ten pochybný kurzor, zvlášť, když už si nehty zvykly.

Jinak pokud mě pamět neklame tak 6310i byla a je opravdu inovační od 6310, tak až se vám někomu 6230i dostane poprvé do ruky, tak vzhůru do psaní a do vábení dalších zájemců...

Ahoj.

 

 

 

0/0
2.8.2004 18:03

freak

konecne

uz uz jsem si chtel koupit 6230 ale sral me ten display ) na toto si pockam rad

jinak moc nechpau tu averzi vuci nokii, proste je to tradice a snobarna ....

 

0/0
25.7.2004 22:57

Kuba

Re: konecne
No, už jsem skoro šel do obchodu a kupoval Nokii 6230 ... ale teď raději doopravdy počkám na "íčkovou" verzi. Vypadá to hodně slibně! Tak se snad dočkáme, díval jsem se, že i v zahraničí jsou natěšení!
0/0
15.9.2004 9:02

lost

bomba
To bude dobry! Doufam ze ten displej bude TFD.
0/0
16.7.2004 10:44

cervik

no nechapu jak muzou tvrdit ze jeto naka nokia 6230i kdyz natom obrazku je napsano nokia 6300

ale jinak umysli super

mam 6230 a sem sni napsroste spokojen jestli mi jeet vypsi jdu do nej lepsiho telefonu ted na trhu neni v tehle velikosti bud je vetsi nebo nema urcite funkce viz treba mp3 prehravac nehravac a prehravac videa a nebo treba pametovou kartu tak tu vybehnou ze je to t610 ci t630 ne se k700 nebo naky novy siemens ale zadny znich nema slov na pametovou kartu

0/0
6.7.2004 12:07

Asterix

Re:
Mám dotaz Ty si čech? Mě to přijde, že to psal maďar. Samozřejmě nic proti maďarům, jsou to dobří lidé, ale je jim rozumět velmi podobně jako tobě. No ale možná jsi jen dyslektik, dysgrafik.....a nebo blázen
0/0
6.7.2004 12:55

Peter

Nokia sa nikdy nezmeni...

Tak sa mi zda, ze Nokia sa nikdy nezmeni a po vzore N6610-N6610i to bude aj dalej. Radsej nech urobia jeden zaklad, na ktory sa budu dat nahadzat rozne kryty, ako 6300,6230,7250i a pod. a dovnútra sa budú dat nahádzat rozne veci, IRDA,BT, alebo MPx fotak a bude to.Proste LEGO...

Ale ja mam nastastie riesenie - Siemens S65

Nechcem nikoho presviedcat ze Siemens je lepsi ako Nokia, ale jedno asi uzna kazdy - modelova rada Siemens-u je ovela citatelnejsia ako u Nokie.Je jasne, co je pre manazera, teenagera, outdoor a pod..
U Nokie si niekto kupi stylovy telefon, prave pre ten styl a jedinecnost a za pol roka vyjde novy telefon +i a jedinecnost je vcudu. Manazer si kupi reprezentativny, predstizny telefon, napr. N6230, a mozno uz za par mesiacov to bude len dalsi z xx modelov +i

Na co to robia?!

 

0/0
29.6.2004 10:28

Jan

Klávesnice
To jso vymozenosti na HOVNO. At predelaji klávesnici. Je hrozna a hlavne kurzorove tlacitko!!!!
0/0
23.6.2004 18:25

M.

Konstrukce
Kdyby spis tomu udelali nove a lepsi sasi!!!
0/0
23.6.2004 15:46

Siemensák

To je celá NOKIA

Prostě přidají položku do menu a hned je na světě nový mobil.....

V těch jejich řadách a typech se už málo kdo vyzná. Kdyby raději více pracovali na detailech telefonů než se předháněli v počtu verzí. 6230 je opravdu nabušený telefón a kdyby měl hned 1MPx foťák tak nemá prakticky konkurenci. Ale né prostě bude další verze 6230i. Mě to připadá jako takový malý podvod na věrné zákazníky..... Nemám nic proti Nokiím, ale nelíbí se mi strategie firmy proto Siemens

 

 

0/0
23.6.2004 10:20

cally

Re: To je celá NOKIA

Áno Siemens S65 brutálny zabiják Nokií, vyzerá teda fakt super. A funkcie ani nespomínam.

Pravdupovediac zvažujem kúpu nového mobilu, a rozhodujem sa medzi týmito dvomi, doteraz som mal SL45i, a ako jediný mi plne vyhovoval, nakoľko to bol jediný phone, ktorý mal možnosť používať MMC aj MP3, vrátane prípustných rozmerov a hmotnosťi, čo som u ostatných typov (či už simens resp. nokia) márne hľadal, možno teraz ... kto vie ... cena a čas sú rozhodujúce ..., nie obetovanie prípustných nákladov za pridanú hodnotu (oportunity costs) ...

0/0
6.7.2004 22:00

Mirek

Re: To je celá NOKIA
Proč by to měl být podvod na zakaznících? Naopak mě je spíše sympatické, že zdokonalují úspěšný model, než aby se hned nabízel nový přístroj.
0/0
2.8.2004 14:06

Tsunami

6300???
Když to má být 6230i, tak proč na jediné fotografii je napsané 6300??? Ten zdroj byl asi hooodně neoficiální.
0/0
23.6.2004 9:47

Karel

MATUROVA MATURA
Tak tohle jsi fakt odMaturoval, kdybys maturoval, tak bys ale neodmaturoval.
0/0
23.6.2004 6:15

Lenka Levá

Re: MATUROVA MATURA
Karle vysí ti v*rle
0/0
23.6.2004 9:31

Karel

Re: MATUROVA MATURA
Lenko Levá, mi to ale neva, však mi budeš lízat a kouřit vendelína.
0/0
16.10.2004 18:23