Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

NOKIA: (DIS)CONNECTING PEOPLE (fejeton)

Jsem hrdý majitel nejnovějšího modelu Nokie a žádám opravu v záruční lhůtě, anebo se snažím v nočním bazaru prodat nějaký starý šunt, který jsem krátce předtím čórnul nějakému ubožákovi v tramvaji? Přesně tuhle otázku jsem si kladl jednoho červnového odpoledne, když jsem stál uvnitř autorizovaného servisu firmy Nokia v ulici V Mezihoří č. 2.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Armavir

20. 6. 2004 19:22
O (ne)pochopení článku

Mnohým z Vás unikla pointa článku. Autor měl s novým zbožím problém. A snažil se ho vyřešit standartním způsobem, tj. reklamací. Jak to celé dopadlo, všichni už víme. Jednoho dne z mnou zašel se slovy: "Mam problém... Nefunguje mi klávesnice, takže si nemůžu data poslat mejlem, a Nokia hrozí, že mi data při opravě vymaže, protože zálohy nedělaj..." Za 15 minut jsem zbavil svůj notebook software k vlastní Nokii 6600, za dalších 15 minut jsem již "myší a klávesnicí" přetahoval data z rozbitého mobilu na harddisk. Souhlasím s ostatními, že na tom nic není. Pro nás "digitální profíky" je to trapně triviální. Ale majitelem mobilu "určité kvality" se může stát za příslušný finanční obnos kdokoliv a stejně tak má kdokoliv za své peníze právo na servis "určité kvality".

A v tom je, podle mého soudu, jádro pudla. V solidním servisu by to samé provedli bez řečí, snad jen s omluvou za způsobené komplikace. Ve špatném servisu by to udělali za příplatek, no řekněme 500 Kč. Ale v servisu firmy Nokia vás pošlou někam, protože vaše data = váš problém.

Fejeton tedy míří k jednomu bodu: Autor má kur3vskou smůlu, že své peníze  a naděje investoval do výrobku konkrétní značky, která ho zklamala na všech frontách, a důrazně varuje ostatní BFU před stejnou chybou. Pro nás, digitální profíky, článek mít větší význam nebude - jsme totiž nespokojeni s jakýmkoliv výrobkem jakékoliv značky, vlastně všechno je to šmejd, spotřební zboží, co když se rozbije, je lepší než opravit jej vyzálohovat a zahodit... :)

0 0
možnosti

Jirka Svejdar

17. 6. 2004 15:07
Shrnuti aneb Co jsme se z clanku dovedeli

Mily autore, napisu vam, co jsem se z vaseho clanku dovedel.

1) Rad se vytahujete.

2) Neumite se ve meste dopravit na misto podle adresy.

3) V servisu na Palmovce maji protivnou obsluhu.

4) Neumite pripojit telefon k PC a stahnout vsechna data.

O kvalite servisu, ohledne oprav, jste nanapsal nic. A protoze jste psal clanek o servisu, napsal jste vlastne clanek o nicem.

Pro ctenare by bylo lepsi, kdybyste se rozhodl zivit se v jinem oboru.

P.S.: Vysmivat se cizim monoklum a skrabancum je hloupe.

0 0
možnosti

tcbbbp

14. 6. 2004 22:21
uz brzo bude hur
Koukam, ze se tady rozjela docela slusna debata. Tak zkusim trochu "kouzlit".

Uz brzy bude v CR o jeden autorizovany full servis mene. A co myslite ??? Bude to ten v Mezihori, nebo ne ?

Asi tezko, kdyz je to jen byvaly Celadon prevleceny za mobilAsk ;-)))
0 0
možnosti

Zoltan Nemeth

14. 6. 2004 9:56
Nokia vs. Ericsson

konecne dalsi, kto netvrdi, ze NOKIA je to najsamsuper na trhu!!!

ked som pred casom publikoval clanocek o "pretazeni" mojho kardiovaskularneho systemu prehodom z Ericsson R320 a Nokia 6310i, tak som bol na tomto fore temer ukrizovany ako kacir....

moja skusenost so servisom Nokie je tiez negativna - no na ludi v servise si stazovat nemozem, skor na skutocnost, ze pri upgrade fw sa STRATIA VSETKY data v telefone - vratane nastaveni a interneho telefonneho zoznamu - co pri Ericssonoch je vec NEZNAMA!!!!!!!

dalsia pozitivna vec u Ericssonu su takzvane Service Point-y (nachadzaju sa obvykle v znackovych predajniach), kde vam na pockanie urobia vsetky mechanicke opravy + upgrade fw, iba kvoli opravam elektroniky je nutne navstivit "velky" servis....

dalsia vec: mam jedno BT sluchatko - na N6310i s fw 4.8 funguje blbo, s 5.22 ako-tak pouzitelne ale s najnovsou verziou uz VOBEC NIE!!!!

0 0
možnosti

Ignor

14. 6. 2004 9:52
Autorovi :

Sice chápu autorovo spravedlivé rozhořčení - tohle by se nemělo stávat v žádném servisu, natož autorizovaném. ALE !!! Mně by např. nikdy nenapadlo, zanést svůj poškozený telefon do opravny, aniž bych si svá data před tím sám nezazálohoval !!! Tím se dostávám k ještě nepochopitelnější věci - proč si autor kupuje přístroj, jehož ovládání je nad jeho síly ? Zálohování dat je snad zásadní funkce, bez které se ten, kdo telefon pužívá k práci už neobejde. Co by autor dělal, kdyby svůj mobil ztratil, nebo mu ho někdo ukradl, nebo by mu zkolaboval firmware, nebo.....Navíc je zálohování u dnešních telefonů poměrně triviální záležitost

0 0
možnosti

Carnero

14. 6. 2004 10:46
Re: Autorovi :
Ne každý to k compu připojuje. Já svůj telefon sice často, ale proč dělat zálohu? V servisu mi vždy tvrdí že o ot můžu přijít, ale vždy ty data zálohovai (Siemens) a doma? Mam přeci spolehlivý telefon...
0 0
možnosti

Honza

13. 6. 2004 19:26
Servis u Siemensu - byl jsem spokojeny!
Mam vyborne zkusenosti se servisem u Siemense, slysel jsem podobne veci i od mych kamaradu, kteri nekdy meli s mobilem problem (i vlastni vinou). Muzu Siemens z tohoto ohledu jenom doporucit!! U Nokie jsem uz podobnou vec slysel, jsou bezkompromisni!!
0 0
možnosti

BkV

12. 6. 2004 20:59
Moc hezky napsané :-)
Mám podobné zkušenosti, ale tak hezky popsat bych je neuměl, navíc jsem člověk poněkud prchlivějšího naturelu, takže ten monokl by po mém odchodu neměla jen ta jedna slečna, ale i kravička Milka a možná i pan technik :-)
0 0
možnosti

J.R.

12. 6. 2004 16:12
Ach.....
 Neco takoveho se muze stat snad jen v Praze!!!
0 0
možnosti

Xenik

13. 6. 2004 20:40
Re: Ach.....
Jo, jinde by v tom servisu uz nikdo nebyl
0 0
možnosti

12. 6. 2004 14:47
Kvalita servisu

Koukam ze vetsina "mistnich" nepochopila smysl a jadro clanku (nebo fejetonu, to je jedno). O prakticky vsech servisech se da rict totez:

1.) Najit je musis sam

2.) Dovezt tam musis vsechno sam (at uz je to mobil, nebo 21 monitor)

3.) Vetsinou servis byva v te nejzapadlejsi budove, v nejakem zrusenem hangaru na konci Prahy, dal uz byva jen pole. Obchody jsou samozrejme na hlavni tride, nablyskane a oblozene mramorem

5.) Musite mit tuny a tuny ruznych papiru a ja nevim ceho, dokonce i originalni igelitak, do kteryhop vam to zabalili

6.) zamestnanci jsou vrcholne neprijemni, neochotni, vsechno jim trva a zavadu vetsinou resi radikalne

Jedina vyjimka na kterou jsem zatim narazil, byl servis Alzasoftu. Prestaly mi hrat sluchatka s mikrofonem, patrne byl poruseny kabel - podle zarucaku se na to patrne nevztahovala zaruka. Prisel jsem do servisu, a tam velky napis: "REKLAMACE NIKDY NERESIME (NEVYMENUJEME) NA POCKANI". Prijde chlapik, a ja mu povidam: "Sluchatka nehrajou, vypadava prave ucho". A chlapik zaleze do kamrliku a za dve minuty mi prinese komplet novy sluchatka, originalne zabaleny s novym zarucakem. Tomu rikam jednani. Proto u nich nakupuju, i kdyz vim ze jinde bych to mozna nasel levneji.

0 0
možnosti

maasha

14. 6. 2004 14:03
Re: Kvalita servisu
siemensi servis je taky servis presne podle mych predstav, cena za 1hod prace je sice nemala, ale opravi co si clovek vzpomene a k tomu rychle....a zatim spolehlive
0 0
možnosti

FOS

12. 6. 2004 11:58
Realita
Mně se článek líbil a doufám,že se autor  nenechá odradit od další tvorby.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

Dětem neprodáváme. Britské děti si dost možná už smartphone nekoupí

27. dubna 2024

Premium Britští ministři zvažují přijetí zákona, který by omezoval prodej smartphonů. Jsou totiž...

Váš iPhone může být hacknut, varuje Apple uživatele v desítkách zemích

27. dubna 2024

Jednotlivci z řad uživatelů iPhonů z více než devadesáti zemí světa obdrželi ve středu 10. dubna od...

Úřad chce zatočit se spoofingem. Podezřelé hovory operátoři nespojí

26. dubna 2024  16:02

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) vydal novelu všeobecného opatření, která stanovuje nové podmínky,...

Hlasujte o nejlepší sportovní fotku. Vyberete tak vítěze smartphonu vivo

26. dubna 2024

Soutěž o úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou výbavou nebo podepsaný dres...