Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NOKIA: (DIS)CONNECTING PEOPLE (fejeton)

Jsem hrdý majitel nejnovějšího modelu Nokie a žádám opravu v záruční lhůtě, anebo se snažím v nočním bazaru prodat nějaký starý šunt, který jsem krátce předtím čórnul nějakému ubožákovi v tramvaji? Přesně tuhle otázku jsem si kladl jednoho červnového odpoledne, když jsem stál uvnitř autorizovaného servisu firmy Nokia v ulici V Mezihoří č. 2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Armavir

O (ne)pochopení článku

Mnohým z Vás unikla pointa článku. Autor měl s novým zbožím problém. A snažil se ho vyřešit standartním způsobem, tj. reklamací. Jak to celé dopadlo, všichni už víme. Jednoho dne z mnou zašel se slovy: "Mam problém... Nefunguje mi klávesnice, takže si nemůžu data poslat mejlem, a Nokia hrozí, že mi data při opravě vymaže, protože zálohy nedělaj..." Za 15 minut jsem zbavil svůj notebook software k vlastní Nokii 6600, za dalších 15 minut jsem již "myší a klávesnicí" přetahoval data z rozbitého mobilu na harddisk. Souhlasím s ostatními, že na tom nic není. Pro nás "digitální profíky" je to trapně triviální. Ale majitelem mobilu "určité kvality" se může stát za příslušný finanční obnos kdokoliv a stejně tak má kdokoliv za své peníze právo na servis "určité kvality".

A v tom je, podle mého soudu, jádro pudla. V solidním servisu by to samé provedli bez řečí, snad jen s omluvou za způsobené komplikace. Ve špatném servisu by to udělali za příplatek, no řekněme 500 Kč. Ale v servisu firmy Nokia vás pošlou někam, protože vaše data = váš problém.

Fejeton tedy míří k jednomu bodu: Autor má kur3vskou smůlu, že své peníze  a naděje investoval do výrobku konkrétní značky, která ho zklamala na všech frontách, a důrazně varuje ostatní BFU před stejnou chybou. Pro nás, digitální profíky, článek mít větší význam nebude - jsme totiž nespokojeni s jakýmkoliv výrobkem jakékoliv značky, vlastně všechno je to šmejd, spotřební zboží, co když se rozbije, je lepší než opravit jej vyzálohovat a zahodit... :)

0/0
20.6.2004 19:22

Jirka Svejdar

Shrnuti aneb Co jsme se z clanku dovedeli

Mily autore, napisu vam, co jsem se z vaseho clanku dovedel.

1) Rad se vytahujete.

2) Neumite se ve meste dopravit na misto podle adresy.

3) V servisu na Palmovce maji protivnou obsluhu.

4) Neumite pripojit telefon k PC a stahnout vsechna data.

O kvalite servisu, ohledne oprav, jste nanapsal nic. A protoze jste psal clanek o servisu, napsal jste vlastne clanek o nicem.

Pro ctenare by bylo lepsi, kdybyste se rozhodl zivit se v jinem oboru.

P.S.: Vysmivat se cizim monoklum a skrabancum je hloupe.

0/0
17.6.2004 15:07

tcbbbp

uz brzo bude hur
Koukam, ze se tady rozjela docela slusna debata. Tak zkusim trochu "kouzlit".

Uz brzy bude v CR o jeden autorizovany full servis mene. A co myslite ??? Bude to ten v Mezihori, nebo ne ?

Asi tezko, kdyz je to jen byvaly Celadon prevleceny za mobilAsk ;-)))
0/0
14.6.2004 22:21

Zoltan Nemeth

Nokia vs. Ericsson

konecne dalsi, kto netvrdi, ze NOKIA je to najsamsuper na trhu!!!

ked som pred casom publikoval clanocek o "pretazeni" mojho kardiovaskularneho systemu prehodom z Ericsson R320 a Nokia 6310i, tak som bol na tomto fore temer ukrizovany ako kacir....

moja skusenost so servisom Nokie je tiez negativna - no na ludi v servise si stazovat nemozem, skor na skutocnost, ze pri upgrade fw sa STRATIA VSETKY data v telefone - vratane nastaveni a interneho telefonneho zoznamu - co pri Ericssonoch je vec NEZNAMA!!!!!!!

dalsia pozitivna vec u Ericssonu su takzvane Service Point-y (nachadzaju sa obvykle v znackovych predajniach), kde vam na pockanie urobia vsetky mechanicke opravy + upgrade fw, iba kvoli opravam elektroniky je nutne navstivit "velky" servis....

dalsia vec: mam jedno BT sluchatko - na N6310i s fw 4.8 funguje blbo, s 5.22 ako-tak pouzitelne ale s najnovsou verziou uz VOBEC NIE!!!!

0/0
14.6.2004 9:56

Ignor

Autorovi :

Sice chápu autorovo spravedlivé rozhořčení - tohle by se nemělo stávat v žádném servisu, natož autorizovaném. ALE !!! Mně by např. nikdy nenapadlo, zanést svůj poškozený telefon do opravny, aniž bych si svá data před tím sám nezazálohoval !!! Tím se dostávám k ještě nepochopitelnější věci - proč si autor kupuje přístroj, jehož ovládání je nad jeho síly ? Zálohování dat je snad zásadní funkce, bez které se ten, kdo telefon pužívá k práci už neobejde. Co by autor dělal, kdyby svůj mobil ztratil, nebo mu ho někdo ukradl, nebo by mu zkolaboval firmware, nebo.....Navíc je zálohování u dnešních telefonů poměrně triviální záležitost

0/0
14.6.2004 9:52

Carnero

Re: Autorovi :
Ne každý to k compu připojuje. Já svůj telefon sice často, ale proč dělat zálohu? V servisu mi vždy tvrdí že o ot můžu přijít, ale vždy ty data zálohovai (Siemens) a doma? Mam přeci spolehlivý telefon...
0/0
14.6.2004 10:46

Honza

Servis u Siemensu - byl jsem spokojeny!
Mam vyborne zkusenosti se servisem u Siemense, slysel jsem podobne veci i od mych kamaradu, kteri nekdy meli s mobilem problem (i vlastni vinou). Muzu Siemens z tohoto ohledu jenom doporucit!! U Nokie jsem uz podobnou vec slysel, jsou bezkompromisni!!
0/0
13.6.2004 19:26

BkV

Moc hezky napsané :-)
Mám podobné zkušenosti, ale tak hezky popsat bych je neuměl, navíc jsem člověk poněkud prchlivějšího naturelu, takže ten monokl by po mém odchodu neměla jen ta jedna slečna, ale i kravička Milka a možná i pan technik :-)
0/0
12.6.2004 20:59

J.R.

Ach.....
 Neco takoveho se muze stat snad jen v Praze!!!
0/0
12.6.2004 16:12

Xenik

Re: Ach.....
Jo, jinde by v tom servisu uz nikdo nebyl
0/0
13.6.2004 20:40

Kvalita servisu

Koukam ze vetsina "mistnich" nepochopila smysl a jadro clanku (nebo fejetonu, to je jedno). O prakticky vsech servisech se da rict totez:

1.) Najit je musis sam

2.) Dovezt tam musis vsechno sam (at uz je to mobil, nebo 21 monitor)

3.) Vetsinou servis byva v te nejzapadlejsi budove, v nejakem zrusenem hangaru na konci Prahy, dal uz byva jen pole. Obchody jsou samozrejme na hlavni tride, nablyskane a oblozene mramorem

5.) Musite mit tuny a tuny ruznych papiru a ja nevim ceho, dokonce i originalni igelitak, do kteryhop vam to zabalili

6.) zamestnanci jsou vrcholne neprijemni, neochotni, vsechno jim trva a zavadu vetsinou resi radikalne

Jedina vyjimka na kterou jsem zatim narazil, byl servis Alzasoftu. Prestaly mi hrat sluchatka s mikrofonem, patrne byl poruseny kabel - podle zarucaku se na to patrne nevztahovala zaruka. Prisel jsem do servisu, a tam velky napis: "REKLAMACE NIKDY NERESIME (NEVYMENUJEME) NA POCKANI". Prijde chlapik, a ja mu povidam: "Sluchatka nehrajou, vypadava prave ucho". A chlapik zaleze do kamrliku a za dve minuty mi prinese komplet novy sluchatka, originalne zabaleny s novym zarucakem. Tomu rikam jednani. Proto u nich nakupuju, i kdyz vim ze jinde bych to mozna nasel levneji.

0/0
12.6.2004 14:47

maasha

Re: Kvalita servisu
siemensi servis je taky servis presne podle mych predstav, cena za 1hod prace je sice nemala, ale opravi co si clovek vzpomene a k tomu rychle....a zatim spolehlive
0/0
14.6.2004 14:03

FOS

Realita
Mně se článek líbil a doufám,že se autor  nenechá odradit od další tvorby.
0/0
12.6.2004 11:58

jan bartl

B R A V O
bravo bravo, ten clanek mne dokonale nadchl a muj pochmurny den uvedl zase do normalu diky svemu vybranemu humoru, moc pochvaluji....jak dokonale...
0/0
12.6.2004 9:19

maxvel

žlutý monokl

Pokud mám tohle brát jako fejeton, pak se dá říci, že jako slohová práce žáka zakladní školy je uspokojující, vynechám-li snahu o masochistické prvky udělat ze sebe debila.

Pokud je to zkušenost z reálu a autor popisuje skutečně své reakce na danou situaci, doporučil bych řádné psychiatrické vyšetření s následnou ústavní terapií.

0/0
12.6.2004 0:39

maxvel

dodatek
opravuji - v prvním odstavci mělo být "vynechám-li autorovu snahu o masochistické..." teď je to logičtější.
0/0
12.6.2004 0:46

Docent

Re: žlutý monokl
Jak říkával již Rudla Slánský blahé paměti, kritika musí být konstruktivní. Takže, vážený kritiku, sepište něco sám, dle vlastní úvahy fejeton, recenzi nebo třeba reportáž, redakce Mobilmánie Vám to jistě ráda uveřejní a ještě si přivyděláte nějakou pětku...
0/0
12.6.2004 0:50

maxvel

Re: žlutý monokl
"Pokud se ti něco nelíbí, udělej to sám a uvidíme" - jednoduchý a účinný argument, který také rád používám ke svým podřízeným. Nicméně doporučení nechat se vyšetřit je konstruktivní řešení. Doporučuji, pane, lépe aplikovat citovaných mouder. Mimochodem, nikde jsem se v článku nedočetl, že jde o fejeton čtenáře, u kterého bych si takto kritizovat neodovolil, nýbrž naopak bych práci pochválil. Pokud je ale dílo profesionálního žurnalisty, obávám se, co budu číst zítra.
0/0
12.6.2004 1:07

JinKal

To je úroveň...

Ač sám nemám s telefony NOKIA ani tu nejmenší zkušenost (jsem v zásadě úplně spokojený "Siemensista"), zaujal mě tento článek - je vtipný, zábavný a bohužel nejspíš pravdivý (navíc si cením osobního tzn. zaujatého pohledu daleko více než toho lehce sterilního korektního novinářského). Chci tím říct, že s tupými kravičkami (kravička Milka je aspoň hebká a fialová :o) za přepážkou jsme se už určitě setkali každý. Neochota do prodejního byznysu prostě nepatří a já bych s podobnou husičkou velmi rychle vyběhl...

Co ovšem považuju za vrchol stupidity, jsou reakce místních kritiků. Bohužel má dnes každý pitomec s klávesnicí pocit, že jsme všichni zvědaví na jeho mentální průjem. Rád bych poslal ve vší slušnosti pana Kachyňu, Lukase a všechny jim podobné do patřičných mezí s doporučením, aby sami zplodili něco lepšího a erudovanějšího. Pak můžou kritizovat...

PS: Jako budoucí právník bych jenom doplnil, že trestní oznámení pro šíření poplašné zprávy jaksi neodpovídá uveřejnění článku na internetu. Možná by se dal kvalifikovat jako pomluva, ale to by bylo poměrně složité. Asi tak...

0/0
11.6.2004 23:05

Marek

pro Romana
 Potvrzuji že Josef je Josef. I přez tu urážku, je to dobrej kluk. Pokud mu můžeš odpovědět, odpověz mu. Pařit budem asi do 23:00. Dík.  
0/0
11.6.2004 21:49

josef

mám strach !
 Právě jsem odevzdal svoji Nokia 3100 do záruční opravy. Koupil jsem ho u T-MOBILE. Reklamoval jsem ho přímo v prodejně, kde jsem ho koupil ( KOLÍN ) a prý ho pošlou do Prahy. Doufám že to není to servisní středisko ( jak všichni píšete - BOUDA s pořadníkem ) proto se bojím. Můj PROBLÉM byl že se telefon sám nečekaně vypínal. Tyto problémy jsem měl po třech týdnech. Nemáte někdo stejnej problém ? Chtěl bych znát váš názor v čem je chyba. Dost se ale bojím, protože u T-MOBILE mi předběžně řekli že, odpověď Nokie asi bude : PŘÍLIŠNÁ VLHKOST. Protože telefon  nosím v kapse a oni to zjistí. Prej to dělají dost často. A na to se záruka prý nevztahuje. Fakt nevím. Měl jsem Siemens pak Ericsson a taky jsem je nosil v kapse. Ale to by mě nikdy nenapadlo! Je možné zrušit záruku proto že nosím mobil v kapse ? ? Článek mě pobavil, ale kdybych si nejdříve přečetl příspěvky : asi bych se tak nepobavil. Držte mi palce. A ozvěte se prosím k mým otázkám. Vím že to není suprovej typ, ale je skoro novej a nebyl moc drahej. 
0/0
11.6.2004 21:01

Roman

Re: mám strach !
Chládek M a do jména píše Josef. Lhář většinou i krade.
0/0
11.6.2004 21:09

josef

Ahoj romane
 Omlouvám se ti za to že jsem použil připojení přez kámoše. Bohužel doma nemám INTERNET. Jsme na návštěvě a jsme docela v pohodě. A chtěl jsem jen odpověď na mé otázky. Nekradu a nelžu, prosím. Pokud máš nějakou odpověď na mé dotazy, ozvi se prosím. INTERNET mám bohužel jen v práci. VĚŘ MI ŽE SPOUSTA LIDÍ na to zatím nemá. A to je i můj případ. Omlouvám se, že nemám super mobil ale jen průměr a že nemám internet. Ahoj Romane.    
0/0
11.6.2004 21:44

josef

Romane děkuji za odpověď .........
 Dík za odpověď na mé dotazy, jsi hodný. I když nelžu a nekradu ale nejsem zrovna bohatý, ty jsi mi nalil energii do žil. Právě odcházím, takže v pondělí na viděnou. Romane, Romane .............. Dík Josef
0/0
11.6.2004 23:04

krtenek

NOKIA JE NA HOVNO
KUPTE SI SIEMENSE JSEM SOCKA Z HNOJARNY JA VIM CO RIKAM. LUBOS STASTNY
0/0
11.6.2004 21:00

fisch

uzivatel laik
Autor bude asi pekny........mlamlas.....machruje, ze ma gprs a modrej zub a dalsi vecicky a neumi si zazalohovat data......podle toho to taky vypada.....
0/0
11.6.2004 20:40

Emír

Super!!!
Super článek a hlavně 100% pravda!!!
0/0
11.6.2004 18:13

Petr

IQ....pod padesát
Já osobně mám se servisem taky špatný zkušenosti a chápu naštvání autora. Ale proč tady každej druhej inteligent musí rozpatlávat to, že se neumí dostat na daný místo a podobně?! Nejlepší sou ty, který píšou o ubohosti článku- zamyslete se prvně jestli nejste ubohý vy s těma názorama..... A nejlepší je výrok ,,pana´´ Lukáše- být majitelem tak na vás podám trestní oznámení....?.... :-) To je prostě k smíchu!!!!!!! Jako by každej neměl právo říct svůj názor.... Tahle diskuze je prostě, až na pár vyjímek, hnus a dokazuje jen jak sou lidi divný a zaostalý....  
0/0
11.6.2004 17:38

Jirka

Servis NOKIE je odjakziva hruza
Bohuzel naprosto souhlasim s nazorem na kvalitu "servisu" NOKIE. Reseni je proste - nekupovat telefonz teto znacky.
0/0
11.6.2004 17:06

Jerry.Gunman

Nokie, noci upije

Take jsem uz vystridal par telefonku - Alcatela, Siemense a tedka Samsunga (sve vlastni) a rovnez zopar Nokii (firemnich) Kdyz se mi 6200 po 2 mesicich podelala - odesly kontakty baterie / telefon, rekl jsem si, ze se to stava. Vymena. Po 3 mesicich - cerny displej. Vymena. Po dalsich 3 mesicich - tlacitkou zapnout/vypnout pouze ZAPINA, klavesnice tak 10x denne zamrza a 4x - 5x denne cely telefon bez nejakeho varovani - nejcasteji uprostred duleziteho hovoru vypne. Tak mila 6200 sla do porcelanu v nejmensi mistnustce ve firme a ke mne na stul prisel maly kolibricek - Samsung A 800. Uz u mne "bydli" pul roku a zatim se stale mame radi.

Dojal mne kamarad - jel svoji neteri kupovat mobil. V bazaru mu prodavacka vylozila nabidku a on povida - Milostiva, ja rikal, ze chci koupit MOBIL - tak proc mi nabizite NOKIE?

Hezke, coz?

 

0/0
11.6.2004 14:45

Karel

Re: Nokie, noci upije
SLUŠNÍ LIDÉ NENAKUPUJÍ V BAZARECH
0/0
14.6.2004 0:37

Husky

naprostý souhlas
Jen v jiném servisu ( Celnet - Pha 10 ) proto jsem odešel o Nokie ...
0/0
11.6.2004 14:22

Jakub

Re: naprostý souhlas

Já mám jinou zkušenost...

Zatímco V Mezihoří (Celadon) to bylo děsný a nepomohla mi ani osobní známost s vedením Celadonu, CellNet mi zatím vždy vyhověl a neměl jsem s nima problémy. Asi je to případ od případu.

0/0
11.6.2004 15:01

LARA

Re: naprostý souhlas
NA JAKÉ POZICI JSTE V CELLNETU ZAMĚSTNANÝ ???
0/0
11.6.2004 16:36

stargher

Re: naprostý nesouhlas

Cellnet P10 naprosta pohoda. Nemam nokii, ale SE.Novy SW nahrali, ani sem nemusel vymyslet sahodlouhe problemy. Zazalohovali bez zvlastniho vyzadani.

 

0/0
11.6.2004 22:47

Eva

Cellnet - nic moc
V Cellnetu Praha 10 jsem byla během několika let s více telefony. Ochota lidí slušná, data zazálohovali bez řečí a dokonce sami od sebe. Jenže jeden problém byl - nikdy se jim nepodařilo po opravě zase data sehrát zpátky do mobilu. Prý se to občas stává. Jenže u mě se to stalo POKAŽDÝ!!! Tak nevím.
0/0
13.6.2004 12:54

zdenek

souhlas

mam podobnou zkusenost. Od telefonu cekam funkcnost od opravaru taky.

nemam cas se zabyvat studiem detailu telefonu , kde co zazalohovat ,to nechavam studentikum a synovi. Je to spotrebni vec

chce to si vzit jinej telefonek s lepsim servisem

 

0/0
11.6.2004 13:54

LARA

UBOHÉ
 UBOHÝ ČLÁNEK (FEJETON), pan autor asi moc vzdělaný není. Mít ho za zákazníka stojí asi spoustu nervů.A příště si pane autore pořijďte mapu Prahy, když ani nevíte kam jdete.
0/0
11.6.2004 13:49

Aljosha

Re: UBOHÉ
Proč omlouvat tupost a neochotu pracovnic (pracovníků) onoho "značkového servisu" a navážet se do zákazníka, který zcela legitimně požaduje záruční opravu telefonu jisté (u některých zákazníků - včetně mě - již nechvalně proslulé) značky...? Proč ve své kritice převracet to, co bylo napsáno? Jaký (konkrétní) smysl měl mít Váš příspěvek, LARO?
0/0
12.6.2004 10:06

Marian

souhlas
Taky souhlasim. Vse radeji resim postou, ale beda jak jsou nejaky problemy. Osobni jednani a chovani lidi na prijmu je na katastrofalni urovni.
0/0
11.6.2004 13:40

Rob

Naivita

Nechci nijak obhajovat servis, ale autor tohoto článku mi připadá dost naivní i když umí napsat pěkné příbehy (chyběli tam už jen elfové, trpaslíci a draci).

Je sice nádherné, že píše knihu a to ještě do telefonu. Mě dělá problém napsat textovou zprávu o více než 100 znaků. To ho nenapadlo, že by mu mobil mohl upadnou a všechno stratit? Neznám electroniku, z kterou by se zacházelo hůř než s mobilem.

To, že se nevyzná v Praze a neumí si najít na mapě místo kam má namířeno je pouze jeho bl**st - překrásně popsaná cesta:o)

Když se mu nelíbí tento servis, mohl jít do jiného s červaným kobercem před dveřmi a občerstvením zdarma po dobu opravy.

Pokud má dostatek peněz ne tak drahý telefon, předpokládam že má i účet v bance. Neznám banku, která by neměla automaty s pořadníky.

No a obsluha může mít sve dny (je pravda, že někteří je mají každý den). Také potkávam v obchodě babu za pokladnou, která ani neodpoví na pozdrav a šklebí se, že je mi špatně. Mimochodem co vim, tak ta s tím monoklem je po autonehodě. Tak až autor bude mít nějakou nehodu, ať si zveřejní fotku, budu psát legrační romány!

 Jinak fakt dobrý počtení. Zasmál jsem se té naivitě.

0/0
11.6.2004 13:36

Re: Naivita
No co já vím, tak pořadníky v bance má ve Zlíně jen Česká spořitelna. Chodím do různých bank a na v žádné jiné  jsem je neviděl. Ale hlavně jsi vůbec nepochopil o co go, tak nedělej chytrého.
0/0
11.6.2004 15:44

jaryn

Re: Naivita
no za to ty seš pěknej deb*l - stratit??, electroniku??
0/0
11.6.2004 22:06

Karel

Re: Naivita
Robe, chlapče, pointa fejetonu je o úrovni služeb zákazníkům, aroganci a absenci elemntární slušnosti zaměstnanců servisu - ne o tom co si kdo píše nebo nepíše do mobilu.
0/0
14.6.2004 0:41

Vojta

interpunkce vs. diakritika

> Poznámkové bloky o třech tisísích znaků si můžete kdykoli odeslat na e-mail i s interpunkcí.

Vááážně? Fááákt? To je bomba! A nešlo by to náhodou poslat na e-mail i s interrupcí? (Cizí slovo, jako cizí slovo, hlavně, že je fejeton!)

0/0
11.6.2004 12:11

Vojta

Re: interpunkce vs. diakritika
Vážená redakce, jste opravdu kouzelní. Zjevný nesmysl, na který jsem upozornil, jste sice opravili, ale roztomilý překlep "Poznámkové bloky o třech tisísích znaků si můžete kdykoli odeslat na e-mail i s diakritikou." vám tam pořád zůstal. To si opravdu nevážíte svých čtenářů? (Mimochodem: spell checker znáte?) 
0/0
11.6.2004 13:25

da[x]

dobej clanek :)
znam tu diru z vlastni skusenosti. ty paka vylizany tam nereagujou ani na uplatky..., suxx.., tehda sem mel chut to tam vsechno pozabijet, ignoranty vylizany. Proto sem se pri cteni tohoto clanku docela zasmal :)
0/0
11.6.2004 10:22

Re: dobej clanek :)
ty zkuzenosti si skusoval nebo jak to ma byt chapano?
0/0
11.6.2004 13:19

CableG

no tedy, ehm...

Nezlobte se, ale tenhle pokus o fejeton je dost smutnou vypovedi o stavu ceske zurnalistiky... Tohle neni satira - to je radobyvtipne sebeztrapneni autora.

Nicmene o popisovanych realiich nepochybuji - v tomhle servisu jsem parkrat byl, domnivam se, ze jeden z mych telefonu odesel do vecnych lovist jejich zasluhou, ale tezko to nekomu dokazovat. Zkratka me tam uz nikdy neuvidi.

0/0
11.6.2004 10:03

wang

Re: no tedy, ehm...
me se to teda libilo, docela vtipny ...napis neco at se zasmeju, kdyz jsi tak chytrej ;)
0/0
11.6.2004 11:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.