Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oskar žaluje operátory o miliardové odškodné

Oskar žaluje operátory a my vás dnes budeme postupně informovat o tom, jak se situace vyvíjí. Aktuálně i vyjádření obou žalovaných operátorů - T-Mobile a Eurotelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Sockar pro tyhle lidi...protrebuji slusnou sit a ne, ze budu mit signal a stejne se nedomluvim..Neni nad kvalitu...to muzu stejne tak nakupovat u rakosniku....
0/0
4.6.2004 14:41

Martin

Re:
Taková kravina, že na to snad je škoda reagovat. Možná se nedomluvíš, protože se neumíš vymáčknout nebo ti není rozumět, ale za to síť nemůže.
0/0
5.6.2004 21:16

Svejk

a) Kazdy oprator na sebe rad upozornuje soudnimi spory.Je to dobre PR-v zajmu nasich zakazniku. Jenomze Oskar je v tomto pripade v pravu. Jak muzet zpochybnovat to co oba operatori provozovali tak dlouho? Mam jeste schovane letacky a ceniky od obou operatoru. b)Signal sem neplette ten s tim nema co delat. Proste nekde ma signal ten operator nekde zas jen onen. Tak si poridte operatora ktery je vam po chuti. Signal toho ktereho operatora v zapadle oblasti nema co delat s c)Nejmodernejsi sit ma Oskar jakoz i uctovaci system. ET svou sit prubezne modernizuje a prubezne nahrazuje stare technologie novymi.Jde mu o spolehlivost a tak se kazda odstavka dopredu planuje podava hlaseni a pokud se pretahne zas se musi zduvodnit. T-Mobile na svoji ceskou cast kasle.Sit temer nemodernizuje, max. stavi nove BTS ze zbyleho srotu. Take jedine v siti T-Mobile jsme pri testovani zaznamenali nahodne prerusovani hovoru.Dle oficialniho vyjadreni Oskara, Oskar prerusuje hovory umyslne po 1 hodine v pripade ze by doslo k nechtenemu vytoceni cisla(no stejnak si nahrabe:) Take kvalita zvuku u T-Mobilu je nejhorsi z testovanych. Eurotel je takovy zasumneny a Oskar rve ciste. d) Zadny uctovaci system nefunguje perfektne a u vsech operatoru jsem zaznamenal chybky. U Eurotelu uctovani linek zdarma, u T-Mobile nesrovnalost v cenach pri volani ze zahranici(aktualni cenik jsem si vytiskl primo na miste pobytu par hodin pred hovorem), u Oskara dvakrat odeslana SMS v tomtez case. Dulezite je ale reseni problemu. Nejhure je na tom T-Mobile ackoliv jsem predpokladal ze jako tarifniho zakaznika si mne budou vazit vice. Musel jsem odeslat zadost a teprve az za mnesic prislo ze reklamaci uznali. ET prisel do tydne. U Oskara jsem se pri hovoru ptal kam mam poslat reklamaci a pani mi rekla at ji sdelim o co se jedna a oni se pokusi vyridit to pres telefon. Tak jsem ji sdelil oc jde. Za pul hodiny volala zpatky ze tam byly dve sms odeslane ve stejny cas na vterinu a ze mi to prictou k vyuctovani ze se omlouvaji. Mno a skutecne na vyuctovani to bylo videt. Tomu rikam reseni reklamaci na urovni! e) Oskar se predevsim orientuje na tarifni zakazniky a ma nejlepe vyrovnane tarify. Prapaidy provozuje jen tak z nutnosti. Nejlepsi predplacenkou je IMHO Eurotel GO. V soucasne dobe je to take jedina predplacenka na ktere lze aktivovat nonstop GRPS data pausal.Take nabizi vyhodna volani ET-pevna linka. Skoda ale tech drahych SMS.
0/0
4.6.2004 9:17

jura

ať platí - dacani

Nemám OSKARA, ale na jeho místě bych se nazachoval jinak. takže jim fandím ať to vyhrajou. Poznáme esi tady funguje trha a soudy. Ze zkušenosti (vlastní) ale vim že je to nic moc.

jura

0/0
4.6.2004 9:11

flinta

Re: ať platí - dacani
seš blbej ? píšeš že nemáš oskara a tak předpokládám , že máš jiného operátora , uvědom si , že to va finále stejně zaplatíme jako zákazníci
0/0
6.6.2004 21:16

pampa

zvoral to ÚOHS
Vyšší ceny volání do Oskara jednoznačně účelovou diskriminací byly, proto Oskarovi v tomto sporu fandím. Otázka je, jak to nakonec dopadne. Co je ale smutné bez ohledu na výsledek je (ne)činnost ÚOHS. Normálnímu člověku docvaklo, že se jedná o podpásovou nekalou soutěž asi tak do tří minut od pročtení tehdejších ceníků. Proč jim to trvalo roky? Kdyby tohle jednání zarazili hned v počátku, tak dneska není co řešit...
0/0
4.6.2004 1:10

Ptc

Jen tak dal..Poradne jim je potreba dat po prstech
Zacina to vypadat e se u nas konecne vyjasnuje a ze si kazdej nebude moct delat co si zamane..To prohlaseni ET o tom ze nikdy neposkozoval osk je fakt perfektni... Uz jenom za to bych te babe poradne listil aby si to pamatovala a neblbla lidi..
0/0
3.6.2004 23:53

Hombre007

Oskare, nedej se!
Mi, co máme ze žitota až až a nemusíme se odvazovat, fandíme Oskarovi. Více na www.eprdel.cz zvuky v mp3 zákaznice T-mobile   
0/0
3.6.2004 22:03

VELKOVEZIR

To celé je blbost
Když přišel Oskar měl jsem pegas a musel jsem nadávat Eurotelu a Pegasu, že vlastně zvedaj ceny a tím pádem i mandle svým vlastním zákazníkům, který chtěli volat do Oskara. Tak jsem přešel do Oskara, který byl levnější a jsem spokojen. At si troubové s Eurotelem a Pegasem volaj do Oskara třeba za 30 za minutu. Já to mam za 3,50 kamkoliv a kdykoliv.
0/0
3.6.2004 20:44

Rom

Re: To celé je blbost
Záleží,kde ti ten tvůj Oskar funguje.Hodně jezdím a Oskar jsem zkoušel dva měsíce,ale bohužel jsem se musel vrátit k T-Mobilu.Oskar dodnes v mnoha oblastech nefunguje!!!!!!!Tak k čemu operítora z kterého se člověk nedovolá.Oskar není pro lidí,kteří hodně cestují!!!!!
0/0
3.6.2004 20:58

alfabet

Re: To celé je blbost
Plně souhlasím! Oskara jsem sice nikdy nezkoušel, ale stačilo mi, když SMS zpráva poslaná z Oskara na můj mobil do ciziny mi přišla 23x! (to není překlep, třiadvacetkrát).
0/0
3.6.2004 21:30

Porota

Re: To celé je blbost
Stane se... me to zas prislo 1x!
0/0
3.6.2004 22:36

VELKOVEZIR

Re: To celé je blbost
No jo, ale co když to nebyla chyba Oskara, ale tvýho mobilu respektivě tvýho operátora?
0/0
4.6.2004 7:30

Martin

Re: To celé je blbost
To může být ale zrovna tak chyba tvého českého operátora nebo zahraničního operátora. Nebo to ten člověk poslal 23x.
0/0
4.6.2004 11:00

tyg

Re: To celé je blbost
To je opravdu na dané lokalitě. Měl jsem tehdejší Pekáč (Paegas) - na chalupě u tchána zoufale, takže jemu jsem později pořídil ET - o málo lepší na signál, v tom místě. Pak jsem sám přešel na Oskar (T mobile SHIT) a tchánovi ho koupil taky - uprostřed polí není: ČTc, T-mobile, ET, ale Oskar jo. Já vím, náhoda. Ale dnes to těžko můžeš paušalizovat, jak před rokem. Signál je podobně, začíná jít o vstřícnost. A s tou jako benjamínek musel Oskar vždycky (a věřím, že proti své vůli) ven.
0/0
4.6.2004 0:32

VELKOVEZIR

Re: To celé je blbost
Člověče tomu nevěř. Oskar a T-mobile jsou srovnatelný. ET je na tom určitě líp, ale já osobně nemam problém si zavolat. Ale protože můžu srovnávat tak Ti můžu sdělit, že když má T-mobil slabý signál, třeba jednu nebo dvě čárky je problém se lidsky domluvit protože vypadávaj slabiky a slova, u Oskara tenhle problém nemam.  Je to proto, že když to tady rozjížděli, nakoupili starší vyřazený převaděče z Rakouska, co stály celkem za prd. 
0/0
4.6.2004 6:20

jura

Re: To celé je blbost

To ale přece vůbec nerozhoduje, jestli měl signál nebo ne. Dva nebo tři subjekty na trhu - to je vždy monopol, nebo to tím zavání a všichni účastníci by měli dodržovat určitá pravidla. Nebo myslíš že ne?

Jura

0/0
4.6.2004 9:16

Martin

Re: To celé je blbost
Blbost. Funguje rozhodně líp, než T-hajzl.
0/0
4.6.2004 9:56

Rom

Oskar :-))
Někomu dochází dech tak kope kolem sebe.Opět se ukazuje co je Oskar za operátora.
0/0
3.6.2004 19:37

Porota

Re: Oskar :-))
Vzpamatuj se blbecku
0/0
3.6.2004 22:32

Cesar

Oskare, Oscare
Oscare, přečti si diskusní příspěvky a musíš sám poznat, že jsi k smíchu, anebo někomu šibe.
0/0
3.6.2004 18:54

Martin

Re: Oskare, Oscare
K smíchu jsi ty, když ani neumíš napsat, jak se ta firma jmenuje. Nebo myslíš tu sošku za nejlepší film?
0/0
4.6.2004 9:57

tom

Ceny
Oskar je opravdu bezkonkurenčně nejlevnější. Používali jsme EUROTEL a měly 3 telefony. Účet byt průměrně 7500 bez DPH. Teď používáme 5 mobilů u OSKARA ( asi 2 roky )  a účet je cca 4200 bez DPH. Voláme stejně ze 3 mobilů jako dříve, ze dvou méně. Úspora za rok je pro malou firmu zajímavá. Taky mi daly zdarma 3 mobily a aktivovali roaming bez zálohy. Zvažte  OSKARA.
0/0
3.6.2004 17:50

Porota

A dost!!!
Oskar je best. A preju mu at ty prachy z nich dostane. Do toho Oskare, jsme s tebou!! Od te doby, co jsem k nemu presel (student), klesly mi naklady na 50%.
0/0
3.6.2004 17:34

tyg

Re: A dost!!!
Ja bych raději, jako spokojený zákazník Oskara, byl raději, kdyby to TOTAL prohrali. A ještě sami museli zaplatit ÚOHS nějakou pokutu, nejlépe. Protože jinak prostě nebudou fungovat!!!!  Jediná výhoda Oskara je v tom, že je prostě menší. Ne lepší, ne "hodnější", ne mín lačný peněz. MENŠÍ!!! Přejme mu klukovi, ať se nedostane ani do puberty :o))))
0/0
4.6.2004 0:56

Martin

Re: A dost!!!
nechápu.
0/0
4.6.2004 11:02

oldrt

... a kdopak asi bude ve prospech oskaru svedcit? ze by si vyhozeny valeski chtel schladit zahu?
0/0
3.6.2004 16:37

redback

vrátit peníze
Oskarovi, má smysl jen tehdy, pokud je Oskar předá svým zákazníkům - protože jen oni museli toto znevýhodnění nakonec zaplatit.
0/0
3.6.2004 16:33

Martin

Re: vrátit peníze
No, spíše by měli ET a TM ty meníze vrátit svým zákazníkům, protože oni je utratili navíc. Ale pak by měl být odškodněný ještě Oskarm protože vzhledem k těm cenám si ho pořídilo méně lidí. I mi nadával známý, že mi musí volat za 15 místo Tmobilákovi za 10. Akorát, že já jsem mu řekl, že to není chyba mého operátora ale jeho a měl smůlu.
0/0
4.6.2004 11:04

Mr. B

Tak to me rozesmalo
Tak Cesky Mobil veri v principy zdrave ekonomicke souteze a transparentni trzni prostredi!? To me rozesmalo, protoze pak by jsme se nejspise meli vratit do roku 1999, kdy se udelovala licence. Pokud by to tehdy probehlo transparentne a ekonomicky zdrave, Oskar by ji nikdy neziskal! Aneb zlodej krici, ze ho okradli:-) Mr. B
0/0
3.6.2004 16:24

Martin

Re: Tak to me rozesmalo
Zase jeden chytrák, který se vyzná v udělování licencí a byl přímo u toho.
0/0
4.6.2004 9:59

kubi

A co zaloba na cesky stat?
Dle mych zkusenosti by oskar mel zalovat cesky stat za to, ze stat nebyl schopny vytvorit konkurencni prostredi. A ne eurotel a tmobile...
0/0
3.6.2004 16:24

Re: A co zaloba na cesky stat?
TO MAS PRAVDU!!! Vzhledem k tomu ze Eurotel a T-Mobile maji jiste nejlepsi pravniky kteri se daji za penize sehnat. Nase zkorumpovana politicka reprezentace umi akorat plkat na predvolebnich mitincich do evropskeho parlamentu ...
0/0
3.6.2004 16:32

Karel

Dobalová má pravdu.
Samotné ceny pro SVÉ zakazníky diskriminační nejsou. Z tohoto pohledu, kdyby Český mobil něco vysoudil musel by to obratem rozdat zákazníkům Eurotelu a T-Mobilu. Ti utrpěli "újmu"! Ne ČM (Oskar) :-) Nakonec právě proto tito zákazníci přešli třeba ke konkurenci - Oskar. Pro soud budou důležité ceny ve smlouvách a v těch jsou jen dvě smluvní strany (žádná tripartita) :-)) Mimochodem ÚCHS chrání soutěžení na trhu z pohledu zákazníka/spotřebitele, určitě nebude svědčit ve prospěch ČM :-)
0/0
3.6.2004 16:14

radim

Re: Dobalová NEmá pravdu.
Oskar utrpěl újmu tím, že vinou takto nastavených cen získal MÉNĚ zákazníků, než kolik by jich získal při stejných cenách. Každý zákazník získaný v letech 2000-2001 pak v dalších letech na sebe nabaloval další zákazníky, takže Oskar mohl dneska mít třeba 2 000 000 uživatelů a tím pádem i vyšší zisky. A ti druzí dva zase naopak na tom vydělali (získali více zákazníků) a vydělávají, a to mnohem víc, než Oskar požaduje.
0/0
3.6.2004 16:41

Karel

Re: Dobalová NEmá pravdu.
Doba socialismu a fiktivní konkurence je pryč, tvoje argumenty jsou zavádějící/demagogické. ČM si musel moc dobře uvědomit do čeho jde. Zisk/ztráta z toho, že zákazník "nemohl volat" do sítě Oskara či naopak si "musel koupit" SIMku Oskara je čirou spekulací. Přesná čísla nezjistíš. Kolik hlav tolik názorů a "fikcí" ...
0/0
3.6.2004 17:01

radim

Re: Dobalová NEmá pravdu.
Moc nerozumím tomu, proč argumentuješ socialismem. Já jsem přesvědčený, že nastavení dvojích cen mělo pouze dvojí účel aby si noví zákazníci nepořizovali Oskar a aby Oskar prodělával na propojovacích poplatcích (což spolu částečně souvisí).
0/0
3.6.2004 17:13

Martin

Re: Dobalová NEmá pravdu.
Přesně tak. Když měli 2 lidi Oskar a Eurotel, Tak ET-> Os platil 15 Kc, opačně 6. Takže si volali pouze směrem Os-> Et a Eurotel dostával poplatek tehdy 7,5 kč, takže to Oskar musel dotovat 1,5/min.
0/0
4.6.2004 11:06

Martin

Re: Dobalová NEmá pravdu.
Přesná čísla sice nezjistíš, ale je jasné, že jich Oskar nabral méně, než by nabral, kdyby účtovali stejně.
0/0
4.6.2004 11:07

Martin

Je správné, že se to dostane k soudu
Protože ty úřady, jako ČTÚ a antimonopolní jsou poněkud bezzubé.
0/0
3.6.2004 15:47

Marek

Jen do nich...
Oskara asi naštvala pokuta 3,5 milionu za pevné ceny u dobíjecích kupónů Oskarta a tak se na to snaží vydělat někde jinde aby nebyl v mínusu. Jsem zvědav kolik vysoudí a zdali to pomůže zlepšení kvality sítě, množství služeb a snížení cen. Toho se teda nebojím, ale nějaké vylepšení by bodlo... Tak co Oskare, jak to vidíš???
0/0
3.6.2004 12:56

Klement Gottwald

Oskare, probuď se a zabíjej !

Raději by ses měl probudit, protože nejsi schopen nabídnout kvalitní preipadovou službu narozdíl od konkurence. Jo, a ještě jednu věc ti vytýkám, usnul si na vavřínech co se týče datových služeb.

Takže se raději probuď !

0/0
3.6.2004 12:02

johny

Re: Oskare, probuď se a zabíjej !
Co takhle trochu to konkretizovat. V cem je Oskarta horsi nez karty konkurence? Napada me nekolik veci, ve kterych je lepsi, ale nic, co by bylo horsi.
0/0
3.6.2004 15:32

tr

Re: Oskare, probuď se a zabíjej !

Třeba mě chybí datový roaming GPRS. Dále chybí datový paušál. A když vezmu to, že T-Mobile začal nabízet volání z ciziny do ČR za 9,90 Kč/min, tak nevím, zda u Oskara zůstanu...

0/0
3.6.2004 16:30

kazbek

Re: Oskare, probuď se a zabíjej !
No, ja mam tarif Special GO - cely den do vsech siti 5,50 Kc a do bezneho zahranici za 8,50. Na predplacenou kartu si nestezuju.
0/0
3.6.2004 19:39

radim

Re: Oskare, probuď se a zabíjej !
Zvlášť účtování 60+30 je u tohoto tarifu výhodné, zejména na krátkých hovorech přes minutu se pak cena sakramentsky zvýší a 5,50 je jen vzdálená iluze... Mnohem lepší je Twist Home či jak se to jmenuje, tam jsou ceny stejné a účtuje se 60+1.
0/0
4.6.2004 14:23

Emil

Oskrarova sit v te dobe stala za prd. (ne ze by to vyrzne zlepsil, ale to je druha vec) Je tedy v poradku, ze hovory do oskara staly vic. Proc by mel TM a ET dotovat oskaravy hlasky, ze zakaznik neni dostupny?
0/0
3.6.2004 11:45

KW

Re:

Jak dotovat ?

Pokud se hovor nespoji tak si operatori nic neplati. Jestli ten tvuj to pak nauctuje tobe ? - moc bych se divil

KW

0/0
3.6.2004 12:05

Emil

Re:
A o to jde. Operetori si nic neplati, ale infrastrukura se vyuziva. A aby tu nevznikaly nezaplacene naklady, tak je prenesli na zakaznika.
0/0
3.6.2004 12:18

honza

Re:
Emile ty si ale vul.
0/0
3.6.2004 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.