Diskuze

Tele2 hrozí ČR arbitráží - důvodem jsou tarify Telecomu

České úřady - podle názoru Tele2 - nedokázaly zabránit Telecomu, aby svazoval poplatky za volání s měsíčním pronájmem telefonní linky. To má podle zástupců Tele2 omezovat konkurenci. Telecom toto ale odmítl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Geno

24. 7. 2004 15:21
Tele2 upadá
Tele2 se evidentně přiklonila k nechutným lžím a dezinformacím. Měsíční poplatek za pronájem linky jsou náklady na provozování a údržbu linek, zařízení a ústředen, což vždy provádí Telecom, nikoliv Tele2. To že Telecom nabízí v rámci různých tarifů volné minuty na volání a Internet je k jeho cti, protože tím vychází lidem vstříc, volající jenom ušetří - ale může si zvolit tarif, kde volné minuty nejsou, volat přes Tele2 a prodělat. Když si kdokoliv sedne s kalkulačkou v ruce a zhodnotí si, jaké má možnosti u společnosti Tele2 tak zjstí, že Tele2 dělá z lidí a ČR dojnou krávu.
0 0
možnosti

Matze

19. 7. 2004 15:32
Tele 2 je malej parazit, kterej není schopnej nabídnout nic pořádnýho
Všichni alternativní operátoři přišli a začnou si poroučet. Jasně, to je hodně jednoduchý. Oni se nemusí starat o vedení, oni nedělají údržbu ústředen, oni neprovozují již tak ztrátové telefonní budky. To se to lehce plácá do vody. Navíc Telecom má tolik programů, že NIKDO NIKOHO nenutí aby měl program s volnejma minutama. Tele2 už neví jak by lákala zákazníky....u Telecomu mám tarif 90a300 a neměnil bych, jsme spokojen, nikdy jsem neměl s Telecomem problémy a že je dražší? Jo, ale taky ty služby za něco stojí. Každej má přece volbu koho bude používat a nechápu, jak může padnout návrh na nějaký přerozdělení sítě..vždyť Telecom všechno budoval sám a v posledních letech investoval nemaléí prostředky do sítě, které do dneska splácí a měl by je jentak "darovat" těm malejm parazitům, kteří nejsou schopni nabídnout něco pořádnýho?? A TELE2 - za co chce arbiráž? Za to, že samo klame zákazníky v reklamě jak může? Proč pořád srovnává Home STandard?? Proč nesrovná s Telefonem 120 nebo 240?? Jednoduchá odpoveď, protože by se Telecomu nevyšplhala ani pod kotníky a proto pořád operuje s již starým, pro zákazníky nezajímavým programem Home Standard
0 0
možnosti

DAvid

5. 7. 2004 21:06
Proč ten telecom nerozdělí?
Je to vůbec normální chtít po komerční firmě, aby sama prosperovala, konkurovala a přitom podporovala své konkurenty v jejich podnikání? Proč ten telecom zkrátka nerozdělí na část, které budou patřit dráty poslední míle a která je bude pronajímat a druhou část, které budou patřit ústředny a dálkové dráty a která bude prodávat hovory jako ostatní nyní "alternativní" operátoři?
0 0
možnosti

13. 6. 2004 0:28

Vysledkem bude jediny tarif HOME ZERO.

Ona i cela sit - ne jen pristupove vedeni - ma svoje naklady a predplaceni si urcite castky prispivame na jeji provoz - mnoho alternativnich operatoru ma i svou mnimalni castku napr. 500 Kc kterou musim za mesic utratit- to znamena ze podle teto logiky i JA JSEM JIMI DISKRIMINOVAN, NEBOT POKUD NEMUZU U NICH 500 KC MESICNE UTRATIT, TAK JE NEMOHU VYUZIVAT !!!!!!

0 0
možnosti

Libor Stoki

8. 6. 2004 18:19
V jednoduchosti je ........
Když všichni vypovíme smlouvy na pevné linky, tak operátoři přilezou po kolenách.
0 0
možnosti

Dzerzinskij

2. 6. 2004 14:43
Vsichni "alternativni" operatori jsou IMHO zlodeji
Vsichni "alternativni" operatori jsou IMHO zlodeji, protoze ve skutecnosti vydelavaji na tom, co neprovolate! Jde o tarifikaci - zatímco se propojovací poplatky účtují mezi operátory po sekundách od začátku hovoru, AO vám naúčtuje rovnou celé dvě minuty u místních hovorů, u hovorů na mobily minutu. Na těch mobilech je to nejkřiklavější. Představte si, že se dovoláte do schránky - hovor stihnete do 10 sekund. AO musí zalatit pouze 1/6 minutové ceny propojovacího poplatku, ale vám naučtuje rovnou celou minutu - např. 4Kč 50. V této situaci AO jde z účtovaných 4,50 AO přes 80% přímo do kapsy.
0 0
možnosti

Martin

3. 6. 2004 9:07
Re: Vsichni
Nechápu, proč by měli být zloději. Telecom to dělá úplně stejně. A pro ně to znamená mimo jiné náklady na archivaci tohoto hovoru apod. Cenu určuje trh a určitě se brzo dočkáš toho, že ti někdo bude účtovat např. půl minuty apod. Telekom ti to účtuje naprosto stejně, akorát má cenu za minutu ještě větší. Takže tvůj příspěvek nechápu a nerozumím, cos chtěl říct.
0 0
možnosti

Klement Gottwald

2. 6. 2004 13:49
Naši zemi chybí Thatcherismus

Já souhlasím s ODS, že naší zemi chybí především tvrdá ruka Thatcherismus. Margaret Thatcherová udělala ve svém období s V. Británii prosperující zemi bez odborů, bez socialistů bez regulací se správným tržním prostředí. Já tvrdím, že naši zemi chybí obdoba Margaret Thatcherové. Pan Špidla místo aby nás dovedl do svobodné Evropy, tak nás dovedl do rudého bloku.

A teď k tématu.  Tele2 je společnost, která neumí nabídnout zákazníkovi přijatelné služby, proto se uchyluje k populismu ve formě arbitráže. Je pravda, že Tele2 má špatně vyjednané podmínky s Telecomem.Jak je tedy možné, že když volám do USA na tzv. free phone linky s předčíslím 001 800, tak se přes Telecom dovolám ( jenže místo 800, musím vytočit 880 )a přes Tele2 nikoli ? Jak je možné, že když jsem volal svému kamarádovi na Slovensko do mobilní sítě Eurotel, tak přes Tele2 jsem nemohl uskutečnit telefonní spojení a přes Telecom ano ?

Navíc Tele2 účtuje i tzv. chybné hovory, které jsem bohužel nevyreklamoval. Tak například, když jsem chtěl volat na Slovensko na tzv. zelenou linku s předvolbou 800, tak po vytočení čísla 1002 00421 800 jsem obdržel hlášení " Volání na barevné linky do zmíněné destinace není možné ". Pak mi přišel domů účet a za tuto hlášku jsem zaplatil 4,- Kč. Když jsem však volal přes Telecom, žádnou hlášku jsem neobdržel a po chvíli ticha ve sluchátku se ozývalo " Volané číslo neexistuje ". A hovor mi nebyl naúčtován.

Tele2 je operátor, který ani nedokáže nabídnout zákazníkovi online výpis hovorů na internetu. Na infolince mi sdělili, že nemohou tuto službu nabídnout, jelikož by to bylo v rozporu s ochranou osobních údajů. Takže výjádření infolinky je jaksi mimo mísu. Zajimavé je to, že takový " zlý " Telecom dokáže nabídnout komfortní službu online výpisu hovorného na internetu. A nejen on, ale i konkurence Contactel, Tiscali, Bluetone, atd.

U nás  však je trh příliš přeregulován a na to právě doplácí daňový poplatník. Já bych nejraději zrušil ČTU a úřad na ochranu hospodářské soutěže, protože to jsou právě ti, co poškozují zdravé konkurenční prostředí. Navíc Špidla s jeho socialistickou vládou vytvářejí v oboru telekomunikací nezdravé konkurenční prostředí. O, bože, proč pak nemáme M. Thatcherovou.

0 0
možnosti

Marťas

2. 6. 2004 11:29
Tarify bez kreditu
Tarify bez kreditu jsou naprostá pitomost. Přece si nedá nikdo Home Zero, který je o 20 Kč levnější než Standard, ale neobsahuje 90 Kč kredit. To by byl padlý na hlavu. Někdo by už měl ty naše zkorumpované úřady klepnout přes prsty. Rozhodují a šetří takové základní věci roky, přitom telekomunikace se vyvíjejí každým dnem a trh se rozděluje úplně jiným tempem. Takové rozhodnutí jim nemůže trvat déle než týden.
0 0
možnosti

Petr

2. 6. 2004 9:17
Placnuti do vody

Placnuti do vody. Business model tzv. alternativnich operatoru spociva v tom, ze stridave zebraji a vydiraji stat, aby jim pak nejaky subjekt (jehoz jsem uz od kuponovky akcionarem ) musel neco pronajmout pod svymi naklady.

Je to vsechno jedna verbez. Misto aby investovali do dratu, investuji do PR; ony jim ti draty nakonec nekdo priklepne zadara.

0 0
možnosti

Marťas

2. 6. 2004 11:26
Re: Placnuti do vody
Proč investovat do drátů, které už existují?Nikdo ti nebude rozkopávat chodníky a tahat ke každému domku jiného operátora, podle toho, co si kdo vybere. Telekom věděl, že ty dráty musí zpřístupnit a podělit se o ně. Nový vlastník, který si ho koupí, si ho kupuje s tímto závazkem. Ty náklady, které Telekomu vzniknou pronájmem vedení se mu 100x vrátí na přemrštěných propojovacích poplatcích.
0 0
možnosti

Luke

2. 6. 2004 8:46
Ehm, ehm
Takže zase zaplatíme pár miliard... Telekom se může radovat - z jeho peněz to nepůjde. Ale jen tak na okraj - kdo si myslí že Tele2 to nějak rozsekne, tak se plete (nebo s nimi neměl nikdy nic společného) - kvalitou hlasových služeb nesahá CT ani po kotníky...
0 0
možnosti

Marťas

2. 6. 2004 11:24
Re: Ehm, ehm
Co to je za pitomost - kvalita hlasových služeb? Je naprosto stejná jako u telekomu a u jiných operátorů. Všichni mají naprosto stejnou. Mimochodem - většina alternativních operátorů hovor po přesměrování k nim přepojuje zpět do sítě Telekomu, nebo si ho veze po síti telekomu po pronajatých okruzích ke své další ústředně. Tvůj hovor jde o 1 ústřednu delší cestou a jinak jde stejnými dráty jako u Telekomu, takže kvalita je totožná. To jako chceš říct, že neslyšíš toho druhého, nebo co? Co je u tebe ta kvalita, že ti ten druhý říká samé blbosti nebo co? Jedině se můžou lišit různými typy modemů pro dial-up, a to si musí každý vyzkoušet.
0 0
možnosti