- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To: (M) ---> T-Mobile už nenabízí placení Coca-Coly mobilem, protože každou láhev výrazně dotoval, aby byl schopen udržet cenu na stejné úrvovni jako v jiných nápojových automatech, u Aralu to byl asi podobný problém... prostě každý zúčastněný chce něco (resp. $) za něco (resp. cokoliv)...
To: (E-Time) ---> Souhlas, je to čím dál horší viz bulvární styl iDnes...
Ono totiž něco rychle sesmolit, aby z toho byl rychle článek ... to nestačí. Je také potřeba informace ověřovat, nejlépe z více zdrojů. Vytvořit si důvěryhodné informační kanály, ale většinou stačí také si po sobě článek pořádně přečíst a zamyslet se: Co tomu asi tak řeknou čtenáři?
Nejhorší je, když se píše článek jenom proto, že byl autor chvíli někde na prezentaci na konferenci E-Time a snaží se nyní z ničeho udělat mediální trhák. Vymyslet si lákavý nadpis článku však opravdu nestačí!
Co třeba se poptat představitelů MPA (Mobile Payment Association) v ČR, co asi tak jejich asociace chystá. V ní jsou nejen velké banky působící v ČR ale členy jsou i všichni tři čeští mobilní operátoři. To by ale již byla práce a mnohem jednodušší je vytvořit článek z již hotových materiálů nebo obšlehnout informace z obsahu prezentace někoho jiného bez citace zdroje.
Už jim nestačí těch 20mld za stahování MP3, JAVA, loga, atd... chtěj ještě rejžovat na převodech peněz.
Neni nic snadnějšiho jak vydělat, než jen přehazovat peníze z jedné strany na druhou a vždycky si něco ulejt za každej převod.(kdo by nechtěl takovouhle práci je hlupák)
Co jsem tim chtel řict je jen to, že se pracuje na novym zpusobu jak z uživatelu mobilu zase tahat prachy pro orčitou společnost vyvolenych!
A k otázce "proč vytahovat kartu, když můžme vše platit mobilem" je taky jedno proti...na kartě nemusim zadávat žádný jiný údaje, prostě to projede, ja podepišu a tečka(převod mezi bankou a obchodem). U simpay je to nekolik převodů a každej z toho bude chtit kousek pro sebe!