Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kterému telefonu byste dali přednost? Je lepší Sony Ericsson T610 nebo Nokia 6230? Dokážete je objek

Vlajkové lodi společností Nokia a Sony Ericsson se utkaly tváří v tvář. Duel rozhodne, který z nich je nejlepší mobil na našem trhu. Zvítězí nová Nokia 6230, nebo jeden z nejprodávanějších telefonů Sony Ericsson T610?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MC

Bluetooth a iPAQ

zaujimalo by ma ci sa niekomu podarilo prepojit iPAQ a N6230 cez bluetooth.

mne pri parovani zariadeni vzdy po zadani kodu skonci s chybou. S t610 som tenot problem nemal, dali sa presuvat subory, pripajat na internet atd.

0/0
28.6.2004 23:28

peci

Re: Bluetooth a iPAQ
nokia vseobene ma problem s pripojenim na cokolvek. s notebookom ni nechce komunikovat a s telefonmi som sa nikdy neprepojil ani cez irda, bluetooth je sper, ale nie s nokiou
0/0
14.10.2004 11:29

celticglasgow

Mám T610 vytknul bych mu jen slabej příjem signálu. Máte taky podobný problém??
0/0
12.6.2004 19:39

Johny

Správné rozhodnutí redakce!!!!
Mel jsem oba telefony v ruce a plně souhlasím s rozhodnutím redakce. Nokia 6230 je lepší,jen ta cena
0/0
12.6.2004 18:34

Hracicky....
Da se taky z tech telefonu volat? Mam pocit, ze dnes se vyrabeji jen spatne digitalni fotaky, z kterych se da mimochodem taky zatelefonovat :-)
0/0
4.6.2004 12:42

Rubín

6230 a fungující MMC karty
Pokud máte někdo zájem o dobré a levné paměťové karty MMC libovolné velikosti, které 100% spolupracují s telefonem nokia 6230, tak mě kontaktujte na rubin@progressway.cz
0/0
2.6.2004 12:57

TNX

Panove, stydte se.
Chybi mi tam hodnoceni instalace sw pro PC. Synchronizace s kancelarskymi aplikacemi. Spoluprace s PDA. Moznost pouziti v jinych OS nez Windows. (napr jako modemu v Linuxu) Na co je tam asi ten bluetooth? Kdyz uz chcete delat takovou recenzi, tak si dejte aspon trochu zalezet. Tohle je opravdu hodne slabe. To dokaze udelat kazdy, kdo dostane ty telefony do ruky. Od redakce prestizniho magazinu bych ocekaval vic.
0/0
2.6.2004 8:45

Carl

T610 zklamala
Vlastnim t610 par mesicu a vytkl vych pouze 1 vec, ale ZASADNE. Je to pomaly jak swine. Java je prakticky nepouzitelna. Jinak me nic nevadi. Stejne bych se toho nejradeji zbavil.
0/0
26.5.2004 11:27

Profa

Re: T610 zklamala
A za kolik ? Chci koupit neco manzelce (ja uz ho mam a nevymenil bych ho ani za nic - za ty prachy :-) Odpoved prosim na mejl.
0/0
3.6.2004 20:59

DeeJay

autor by si mel uvedomit ,že drogy jsou špatné áááááááno ?
prostě přestaňte hulit to svinstvo a nebude psát takový nesmyslný recenze
0/0
25.5.2004 22:11

BkV

Re: autor by si mel uvedomit ,že drogy jsou špatné áááááááno ?
Lidičky zlatý, já se smíchy snad neudržím!    fakt dobrý příspěvek.
0/0
25.5.2004 23:35

Kat

SE x Nok
Takže z článku se dá jasně usoudit, že mnohem lepší je SE, protože i jejich rok starej přístroj je schopen konkurovat nejnovější Nokii. Díky pánové, jsem čím dál více potěšen, že jsem před rokem investoval svoje peníze nejlépe, jak to jen šlo. Znamená to tedy, že teď je nejlepší počkat na K700.
0/0
25.5.2004 20:54

standa

k700
Na MM je uz manual na K700 takze listopad to asi nebude
0/0
25.5.2004 18:14

Tonanek

Re: k700
Kamo,posli link na ten manual k te K700. Dik, Tonanek
0/0
26.5.2004 0:41

standa

Re: k700
tady je manual http://www.sonyericsson.com/downloads/K700_UG_R1a_CS.pdf a tady recenze s fotkama po tydenim uzivani http://www.howardforums.com/showthread.php?s=63ad2c6ce4c0c28aece57fe004fc4311&threadid=358003 bohuzel to ale zas vypada na mesic s T mobile a jejich uchylnejma predvolbama
0/0
26.5.2004 8:02

Drazdit hada bosou nohou.

Tomuto clanku bych prisoudil tento nadpis "Drazdit hada bosou nohou." jak jiz dlouho vime jsou tu uzivatele Nokii a tech ostatnich znacek a tak to je a bude. Kazdy si haji to svoje a kazdy telefon ma sve prednosti a zapoty ja bych treba nikdy nevymenil ericssona potazmo sonyericssona a jen z duvodu moznosti nastavit dva budiky a hlavne jeden opakovany, ale abych se zastal i nokie ta ma pouze jednu vyhodu pametovou kartu jinak je to prumerny telefon ktery pokulhava za mnoha telefony. Jinymi slovy tyto clanky Nokie vs. cokoli vzdy nekoho pobouri hlavne kdyz je hodnoceni 4:2 ja bych to videl 4:4 protoze jsou zde i jine klady sonyericssonu ktere nejsou brany v potaz. To je muj nazor a punkt.

IT zdar.

Odpovim si sam: nazdar

0/0
25.5.2004 18:01

VaS

A co MOTOROLA V600 ????
Na tu jsme zapomněli nebo Motorola nesponzoruje redaci ??
0/0
25.5.2004 15:50

Volonen_Smarkanto

...
Po precteni cele diskuze se divim,ze takovato recenze muze nekoho tak vytocit.Myslim,ze je kazdemu jasne,ze T610 je mnohem starsi,ale aspon vidite,ze stale muze nove Nokii konkurovat,tak co se sakra rozcilujete?Take nevim,s cim byste chteli N6230 v techto dnech srovnavat?SE K700 ani Siemens S65 na trhu jeste nejsou,no tak se udelal tento test a co jineho byste chteli k N6230 prirovnat nez prave rozsireny T610.Ja osobne si myslim,ze volba T630 by byla lepsi,i kdyby jen kvuli aktivnimu displeji,protoze by se alespon priblizily ceny a data uvedeni a zase by par lidi kricelo mene.Ja osobne bych radeji koupil N6230,uz kvuli rychlosti,lepsimu vyuziti displeje a vetsimu poctu fci.
0/0
25.5.2004 14:11

Lucínek

No tak to teda nevim...
Mám zkušenost s oběma telefony a myslím, že se nedají srovnávat. Vždyť se stačí podívat jen na displej a fotáček u 610 a je hotovo. Ale i tak jsem mu dala přednost pře nokií, která mě svými předešlými modely moc nenadchla. Počkám si na K700 a bude to.
0/0
25.5.2004 13:35

Richard

K700 bude ŠUPA!!!
Tak ja osobne si myslim ze ked pride asi o 1 mes. K700 tak nebude mat N6230 ziadnu sancu! Nokia ma kopec veci zablokovanych ako napriklad posielanie MIDI suborov alebo obraskov, potrebuje mat na to externy program a SE nic. Ved kamos mi chcel poslat z N7650 zvonenie a oni to tam proste nedali...marketing je marketing nic sa neda robit na tomto Nokia zaraba neskutocne peniaze pretoze clovek si musi kupit ich original melodie, ktore sa nedaju prenasat. Nokia - vie ako zbierat prasule!
0/0
25.5.2004 13:23

Vašek

Re: K700 bude ŠUPA!!!

Dnes jsem si s K700 pohrál... (česká lokalizace). Potěšilo mě, že vypadá ve skutečnosti líp než na fotkách, že má hezký velký displej a slušně vyhrává mp3, midi... Zklamala mě "malá" paměť (bez podpory paměťových karet), "rychlost" menu (Nokia 6230 mě asi rozmazlila - coby nejrychlejší telefon)... a opět "šílená" věc!!! úpravy T-Mobile!!! - jeden z důvodů, pro který bych si již nikdy tf od T-Mobile nepořídil (tisíc tlačítek pro přístup k jejich "tolikžádanému" wapu... jinak je pěknej.... (měl jsem SE610 i 630) a nyní mám N6230 tak mohu srovnávat...

 

0/0
25.5.2004 19:00

Re: K700 bude ŠUPA!!!
Zase customizace t-mobajlu a exkluzivita na prodej min. měsíc? To snad ne, panebože.No nic, nakoupíme někde jinde, soudruzi.
0/0
25.5.2004 21:14

Cino

Mal som oba telefóny a T610 je smiesny oproti 6230. Displej katastrofalny sice vetsý ale tie farby T630 je na tom uz lepsie s tým displejom ale funkciami a pametou sa nedajú s 6230 porovnavat.
0/0
25.5.2004 10:30

Karfik

ALE NE, KRISTEPANE!

Zdravim vsechny, normalne moc casto do diskuzi nepisu, ale dnes jsem po delsi dobe nahledl na MOBIL.CZ a neveril svym ocim...Pan David Novak je skutecne s prominutim trochu "mimon"! Bylo to tu sice uz receno, ale jak muze "profesional" ze serveru jako je mobil.cz srovnavat rok stary mobilni telefon s novinkou od Nokie? Jeste to nazve drsne duel. A to nemam nic ani proti jednomu telefonu. Pane Novak (jestli to byl vas napad), tak klobouk dolu :((

0/0
25.5.2004 10:18

Re: ALE NE, KRISTEPANE!
T610/T630 je to nejlepší, co má SE na trhu - takže to je relevantní. Chyba SE, že už neuvedl K700.
0/0
25.5.2004 10:30

David Novák

Re: ALE NE, KRISTEPANE!

Dobrý den,

jsem si vědom toho, že T610 není žádnou novinkou a v článku je to také zdůrazněno. Podstatné je, že telefony mají stejnou cílovou skupinu zákazníků a tedy i podobnou výbavu. Ve chvíli, kdy se po uvedení Nokie 6230 mnoho lidí rozhoduje, který z těchto dvou si pořídit, tak má smysl jejich vlastnosti porovnat a datum uvedení na trh mi nepřipadá nijak významné. Když se opozdí K700, tak nebude mít smysl je porovnávat s N6230, protože už bude půl roku stará?

0/0
25.5.2004 12:58

Trap

Re: ALE NE, KRISTEPANE!
Pane Novák. Samozdřejmě s Vámi souhlasím. Podobných přízpěvků jako napsal Karfik je v této diskusi spousta a nemá smysl to každému, kdo si špatně přečetl Váš článek, popřípadě nepochopil o co Vám jde, vysvětlovat. Váš článek se mi líbil.
0/0
25.5.2004 15:28

TNX

Re: ALE NE, KRISTEPANE!
Me se zdal trosku amatersky. Porovnaval jen veci, ktere zvladne porovnat bezny uzivatel. Ale porovnat kvalitu ovladacu, jednoduchost instalace, komunikaci s PC, moznost pouziti v jinem OS nez Windows, dostupnost a cenu prislusenstvi, komunikace s Palm/Pocket PC, to uz tam chybelo. A to jsou veci, ktere spoustu lidi zajimaji, ale ktere si neosahaji v obchode. A presne to je misto, kde by mel nastoupit mobil.cz, pokud chce, aby byl povazovan za prestizni magazin o mobilni komunikaci.
0/0
3.6.2004 20:55

Mustapha

Siemens
Všichni tady zmiňují jen Nokie a SE, ale myslím že během léta příjde Siemens se svojí S65 a pěkně zatopí i té 6230...
0/0
24.5.2004 23:03

droyd

To snad ne, ma redakce...
Mila redakce, takze tento duel se fakt povedl. To je stejne, jako bych srovnaval rok starej procesor (treba P4 na 2,2GHz) a novej Athlon 64FX, sou zamereny oba na domacnost, ale rok je v elektronice strasne dlouha doba, tak je jasny, ze rozdil ve vykonu je obrovskej...V duelu vyslo, ze t610 ma lepsi display- citelnost na slunci je ted v lete hodne spatna,vim to, protoze ho vlastnim. Dalsi bod pro t610 byla cena, to je asi jasny, ne? Kdyz je to rok starej mobil. A jeste neco- normalniho manazera nezajma, jestli ma v mobilu fotak,  FM radio, nebo MMC kartu- to je pro hracicky, co ctou pansky casaky typu Stuff a T3- proste lidi co na to maj, nebo sou snobove. Spis manazery zajma jestli ma velkej seznam, e-mail a diar a to ma dnes mobil za 5tisic. N6230 neni manazerskej mobil, ale jen krabicka s nejvice hi-tech vecma, co sou dnes dostupny, zabaleny do elegantniho baleni a nastavenou cenou nad 10k.Za tu cenu blbost. A vy si odvyknete nazyvat jakejkoliv na prenos dat nabusenej mobil manezerskej...ok? tak zatim. 
0/0
24.5.2004 22:11

mix

Re: To snad ne, ma redakce...
 Plně s tebou souhlasím ! Snobů je u nás dost a dost. Pro ně je typ N-6230 trefou do černého. Nejsem SOCKA ale zaty prachy, bych do N-6230 nešel .  
0/0
24.5.2004 22:36

Maxvel

Re: To snad ne, ma redakce...
No jasně, typický české - protože na něho nemám, jsou u mě ti, co na něho mají, snobi.
0/0
24.5.2004 23:32

mix

nevím, nevím ......

 O co tady jde ? Nokia nebo Ericsson ? Špióni od Nokie již zašlápli nový SE - K 700 do bláta ! Něco jsem si o tom přečetl a padlo tam SKUTEČNĚ : že K 700 není v konečné podobě ! Stále na něm makaj. Takže to porovnávání 6230 versus K 700 není opravdu fér ! ! Ale moc mě to nepřekvapilo . Co by to bylo za troufalost aby byl někdo lepší než NOKIA ....... Počkejme si .

   PS : Je ale pravda, že K 700 dřív jak v listopadu v CZ nebude k mání ! ! I přesto si rád počkám. ERIKOVÉ jsou fakt vždy ORIGINÁLNÍ ! A to MILUJU !  Věřte mi že T-610 není šunt ! Jak tu hodně NOKIÁŔŮ tvrdí. Mám ho deset měsíců a slouží bez chybičky. SMS posílám asi dest za den, MMS asi dvakrát za týden, fakt nejsem manažer kterej posílá stovky SMS a MMS za dvanáct hodin. Proto jsem asi spokojený. Jsem obyčejný živnostník. Jo a MMS posílám z digitálního foťáku. Protože žádnej telefon na trhu : DOBRÝ FOTKY NEUMÍ ! Omlouvám se NOKIÁŘŮM, protože mě určitě napadnou že NOKIA 6230 je o třídu výš než můj digi. foťák NIKON ! !   FAKT SORRY .

0/0
24.5.2004 21:46

Maxvel

Re: nevím, nevím ......
Zapomněl jsi ještě vedle špiónů od Nokie, že jsou ostatní Nokií podplacení...
0/0
24.5.2004 23:34

David Novák

Re: nevím, nevím ......

Dobrý den,

včera jsem hovořil se zástupci firmy sony Ericsson a první komerční vzorky K700 by se měly objevit koncem června - těšíme se a snad budeme mít možnost Vám ho představit jako jedni z prvních.

0/0
25.5.2004 8:34

Maniac

Co dodat
Jiz delsi dobu jsme zde v mem okoli za jeden nazor ze redakce mobilu jsou trapousi, posledni dobou se to skutecne neda cist. Informace o mobilech se dnes jiz hledaji jinde, pokud je skutecne chcete nekde pouzit a nevypadat jako debilek. Zde se nic poradneho uz nedozvite. Me to ani neprekvapuje. A kdyz uz se to tedy porovnava, tak ja mam oba. T610 pomaly, hryze se, nejde priradit zvuk k sms, zadni kryt se hybe, problemy s daty, fotak otresny, slabe zvoneni neni slyset, v hf reaguje na kazdou debilitu tedy prakticky nepouzitelne, baterka nic nevydrzi, z javy nejde pristupovat na wap (to je brutus), malo pameti vylozene trapne, zpomalovani pri psani sms uz je take ohrane az trapne, naopak midy prehrava lepe nez 6230, ale tyto na mobilu ktery prehrava mp3 nikdo nebude pouzivat, N6230 skutecne ma volny kryt to je tak na reklamacku a to je tak jediny problem 6230-ky takte SE T610 je oproti N6230 skutecne trapny srot a nepreji nikomu prechazet z N6230 na SE T610, on to snad ani neni mozne a pokud si polozime prave tuto otazku, tak asi nikdo takovy neexistuje a potom ztraci cely clanek smysl. Lze porovnavat mobily kdy je zcela bezne prejit z jednoho na druhy a opacne, coz zde nejde a tedy nelze porovnat. Jo a posledni vec, clovek, ktery napsal ze pasivni displej je lepsi nez aktivni by skutecne mel z redakce odejit, mist u lopaty je dost....
0/0
24.5.2004 19:29

Monika Š.

Re: Co dodat

Tak to asi máte nějakou jinou T610 než mám já. Zvonění je silné, k sms si můži vybrat z několika melodií a baterka mi vydrží cca6 dní. Displej mám na sluníčku celkem čitelný. Pokud byste ho obalil do silikonu, tak se nic nepohne a dokonce se líp mačkají tlačítka. Možná byste si měl nechat přehrát FW.

Nechci vám vyvracet váš názor na displeje, ale pasivní má menší spotřebu a zas tak velký rozdíl na sluníčku nevidíte. To byste si musel koupit Samsunga nebo LG, které jsou čitelné i na sluníčku.

0/0
25.5.2004 8:24

PetrVF

Re: Co dodat

Souhlasim s Monikou. K sms lze přiřadit několik melodií, vetšinou jsou docela dobré. Vyzvánění slyším naprosto zřetelně,  Zkusit nový firmwear a je po problému. O kousání jsem slyšel, ale doposud se mi to ani jednou nestalo (4měsíce), píšu denně 15-20sms, zpomalování není tak hrozné ani ho nepociťuji a to píši s T9, Volám taky dost často, baterka mi při plném provozu vydrží minimálně 3, ale většinou 4 dny. Pokud se vám hýbe zadní kryt tak musel telefon utrpět úraz (pád na beton atp), protože mě po 4 měsících velmi aktivního používání všechny kryty sedí 100% a klávesnice nevrže a je pořád stejně použitelná (narozdíl od nokie)

Jediné co mi vadí, je že se display brzy upatlá čistím vždy když nabíjím. SE je výborný telefon, má všechny funkce které jsou potřeba, přehledné menu, několik budíků, přehledný kalendář, pouze GPRS by mohlo být rychlejší.

0/0
31.5.2004 14:39

wewerka

no toto...
Ja jsem pro NOKII, Sony Ericsson me navzdy zklamal se psanim sms, telefon me vzdy zmrzne a neposloucha. Za mesic si jdu koupit N 6230 ;-) CUS
0/0
24.5.2004 18:52

Steve

Ste normální?!

Pardon, ale ste v redakci normalni?! Jak muzete srovnavat T610 a N6230. Jako zaprve,kdyz uz to chce porovnavat, tak snad vezmu T630 a zadruhe proboha. Uvedomujete si jak dlouho je na trhu T610 resp. T630 a N6230????! Jako vazeni. Obcas zacinam dost pochybovat o vasich kvalitach. To nemate jiny namety na clanky? Myslim, ze kazdymu dojde kdo tenhle duel vyhraje....tohle byl fakt zbytecnej clanek.

0/0
24.5.2004 18:25

Trap

Re: Ste normální?!
Steve. Přečti si předchozí přízpěvky. Modely T610 a T630 jsou až na displej stejné a redaktor pro test použil T610 proto, že ho vlastní více lidí. Klidně si do tohoto testu dosaď T630 a výsledek bude úplně stejný.
0/0
24.5.2004 19:47

Steve

Re: Ste normální?!
Trape, diky za upozorneni...:-), ale precti si pozorne jeste jednou muj prispevek a snad pochopis jak sem to myslel...kazdopadne mas pravdu a ja to samozrejme vim jakej je tu rozdil.....:-)
0/0
24.5.2004 19:55

Mr

Re: Ste normální?!
Plně souhlasím. T610bude mít zachvíli 1 rok a 6230? Ta 1 měsíc!!!
0/0
24.5.2004 19:59

Trap

Re: Ste normální?!
T610 bude mít možná zachvíli 1 rok ale časový rozdíl mezi modely T630 a 6230 je cca 3 měsíce a to není mnoho.
0/0
24.5.2004 20:05

Steve

Re: Ste normální?!
Ano, zase mas pravdu, ale jen castecne, protoze u modelu T630 slo jen o inovaci, sam si mi to pred chvili rikal :-), zatimco N6230 je zcela novy model. Jo, jasne muzes mi rict ze 6230 je vlastne inovovana 6220, a taky na to neco bude. Reknu to jinak. N6230 je momentalne nejlepsi a tento post si bude ted chvilku drzet a to i po uvedeni SE K700.
0/0
24.5.2004 20:14

Jakub

Re: Ste normální?!

Steve, s čím jiným bys měl N6230 srovnat, když ne se současným nejlepším Erikem. Podívej se diskusí na netu a zjistíš, že se hromady lidí pořád dokola ptají: Co mám koupit - N6230 nebo SET610/630?

A tenhle článek a tahle diskuse jim může pomoct.

Až bude K700, snad bude i srovnání K700 vs nevímco :)

0/0
25.5.2004 7:50

sherman

Re: Ste normální?!

At si koupi T630. Velky display je videt i kdyz na nej sviti slunce.

A pokud je ve vate at si koupi oba. :o)

 

 

0/0
25.5.2004 9:00

Steve

Re: Ste normální?!

Jo, to jo...na trhu asi momentalne neni jinej mobil, kterej by se dal srovnavat. Ale jako oba, co oba, vsichni vime, ze srovnavat tyhle telefony byla hloupost. Jak sem rekl uz jednou, je to individualni vec. Kazdej ma jinou predstavu, jinej plat atd. :-). Na N6230 je bezva, ze to je proste all-in-one, ale clovek se musi zamyslet jestli to je fakt to co chce a jestli to vsechno opravdu vyuzije. Oba telefony jsou manazerske a velke minus u N6230 je malý displej. Ovsem SE je zase trochu linejsi, ale na to se da zvyknout.

Clanek mozna pomuze v rozhodovani, ale ve vysledku je to stejne na tom dotycnym.

0/0
25.5.2004 18:30

Ja

To muze oprvdu jenom primitiv

Zkuste v dnesni dobe srovnavat jakou koliv elektroniku nejakou tu dobu starou s nejnovejsi, co Vam vyjde? Vyrobci jsou idioti a vyrabi cim dal vetsi krapy, takoveho s prominutim blba bych nenechal komentovat ani zavody slimaku. Pockejte si na novinku od Ericssona a pak se muze cela Nokie zahrabat i se svym zazrakem 6230, ale treba taky ne.

0/0
24.5.2004 17:07

Trap

Re: To muze oprvdu jenom primitiv
Srovnání slouží pro manažery, keří si zrovna v této době vybírají mezi těmito telefony. Až vyjde K700 tak bude na tomto serveru možná nový článek, který tento model postaví proti Nokii 6230. Můj osobní názor je takový, že K700 při vší snaze tuto Nokii neporazí. Sám vlastním T630 a srovnání s N6230 by dopadlo úplně stejně a oba modely jsou letošní. Je to spíš chyba SE, že za rok nedokázal na trh uvést plnohodnotného nástupce T610 (t630 opravdu plnohodnotný nástupce není když má pouze jiný design a aktivní displej).
0/0
24.5.2004 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.