- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja pouzivam Oskartu uz tak 3 roky a nikdy jsem nepremyslel, jestli kdyz si koupim kupon, kterym si dobiju 400 resp. 500,-Kc tak me bude stat presnou castku, nebo o neco vic, nebo o neco min.... A to, ze Oskar timto sjednocenim bojuje s nejakou konkurenci proti svym distribucnim centrum - chtel bych vedet jak presne. Ja napriklad od nejblizsiho distribucniho centra Oskara bydlim asi 15km, takze jsem tam byl tak 3x v zivote...
Ale je jedna vec, co mi vadi, ale asi to nebude chyba Oskara... ze ve vetsine obchodu maji pouze nejnizsi dobijeci kupony, parkrat se mi stalo, ze chci drazsi, ale misto toho musim kupovat dva levne.
A to je tak asi vsechno, proste je to asi tak, ze Oskar je nejvetsi svine, protoze kdyz jdu s petistovkou do trafiky pro kupon, tak uz si nemuzu koupit zvykacky... Todle me fakt s***
Chteli jsme nabizet sluzbu (loga, ringtony apod.) a diky skvelemu partnerstvi z jednim velkym dodavatelem jsme mohli nabidnout i zajimavou cenu (kolem 7,-Kc za logo, ringtone. Jake bylo me rekvapenim, kdyz mi operatori (vsichni) svorne ozamili, ze cena nesmi byt nizs nez jejich 20,-Kc!!!
Neni to nahodou trochu uz moc???
Take podily, ktere si berou operatori (50 - 70%) z koncove ceny je jejich podil a to se nepodili na marketingu, vyvoji, nekupuji content, neplati programatory, jen vas jednorazove pripoji a pak kazdy mesic vystavuji statistiky.
Jsem ochoten akceptovat 50%, ale 70% (Oskare) je uz trochu moc i na me.
Skoda...budete holt (vy uzivatele) stale platit takovym spolecnostem, jako je napr. ATS, Digitania, Airtoy, nekrestanskym 50,-Kc za wap push a vsichni jsou spokojeny...
Váš podnět ohledně výše stanovování cen za loga a vyzváněcí tóny je velmi zajímavý. Budeme rádi, pokud se s námi v této věci spojíte.
Předem děkuji
Karel Pavlík, pavlik@spotrebitele.info
Sdružení obrany spotřebitelů ČR (http://www.spotrebitele.info" target="_blank" rel="nofollow">http://www.spotrebitele.info)
Vážený pane Beránku,
pokud již si autorsky upravujete text tiskových prohlášení, neměňte prosím alespoň jejich obsah.
Vámi upravené sdělení potom není pravdivé. Píšete: "Ti musí od roku 2002 prodávat dobíjecí karty za ceny určené ceníkem Oskaru nebo jim byla stanovena pevná cena."
Skutečnost je taková, že právě v začátku roku 2002, kdy bylo zahájeno šetření ÚOHS ve věci znění obsahu distribučních smluv, tak Český Mobil okamžitě preventivně upravil znění ve všech napadených smlouvách.
Od roku 2002 tedy prodejci nemusejí prodávat za stanovenou koncovou cenu.
Vaše sdělení tedy spíše mohlo být:
Do roku 2002 si Oskar přál, aby jeho dobíjecí kupony nebyly prodávány předražené a aby se koncová cena dobíjecího kuponu rovnala dobíjené, tedy účastníkem získávané hodnotě služeb. Toto si vyložil ÚOHS jako porušení zákona na ochranu hospodářské soutěže.
Viz nove obchodni podminky ktere rikaji: budeli prekrocen limit objemu stazenych dat bude uzivateli snitena rychlost.
Coz je jasny az na to, ze nikde neni napsano jaky limit ani jaka rychlost.