- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako absolventa jmenovaneho CVUT FEL me dost fascinuje, ze nejsou vysledky uvadeny z chybou. Kolikrat jsem byl sjet na hodinach fyziky ci el. mereni, ze jsem spatne zapsal nebo vypocital chybu. Nicmene to v teto diskuzi uz padlo. Pripomina mi to predvolebnni preference. To, ze nejaka strana ma 21% je hezke, ale chybi uvest, ze je to plus minus 5% (resp. procentnich bodu) a vysledek je najednou uplne na nic. Nicmene me T-Mobile jede docela bez problemu.
Doufám, že všem lidem co četli tenhle článek došlo, že nezáleží ani na pokrytí ani na dalších blbostech čím lidi argumentují ale na tom komu a kdy chcete volat a podle toho si zvolit nejlepšího operátora.
Máte všichni základku ne? Tak si to spočítejte
PS: mám oskara(odepiš) a eurotel (special go - pouze vyjímečně online)
Upřímně, všichni se tu rozplýváte nad vaším nejlepším Oskarem, ale že se mi na něj včera doručovala třetí část dlouhé SMS (z Oskara) 3,5 hod a že dnes večer, když jsem volal z centra Phy na ulici v devět večer, kdy je traffic sítě již malý a měl jsem plný signál,jak to jen šlo,tak hovor třikrát vypadl. Poprvé při sestavení hovoru, pak při hovoru a potřetí to už bylo při loučení, tak to tak nevadilo. V těchto chvílích se váš slavný "levný" Oskar stává krapet drahým.. Tyto věci mne zatím nepřesvědčily, abych změnil hlavního operátora, kterým je stále T-Mobile (ten má také své chyby, to uznávám, ale pro mne má lepší služby).
goob