Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak by se vám líbily slovenské a polské varianty ADSL? Pořídili byste si je?

Internet Expres z pohledu obyčejných uživatelů Internetu zaostává za tím, co hlásá snad první opravdu vydařená reklama na produkty ČTc. Jak jsou na tom s ADSL u našich východních sousedů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bob

Zlodejna
Zkuste se pro zajimavost podivat na http://www.t-com.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/PK/de_DE/-/EUR/PK_BrowseCatalog-Start;sid=M9eIfzlAAo5Cx3gBuz2CdS-Sfz_D_NQuy_mN5xB-YOE3WJqvEV0=?CatalogCategoryID=RfMKChTYf6gAAAD7hqie8zmK cili nabidku nemeckeho Telekomu. Cena za 128 kb je 17 Euro coz je nejakych 550 Kc. Kdyz objednate do konce mesice, dostanete 100 Euro bonus, kdyz navic pres Internet, dostanete dalsich 10 Euro. Cili pres pul roku serfujete zadarmo!!! a pak platite o polovinu mene nez tady. Navic kupni sila v nemecku, ze? Co si pak myslet o nasem Telecomu???!!! Doporucuji vsem odpojit se od
0/0
10.9.2004 13:16

miki

ME TELECOM NABIDL RADIO STANICI S RYCHLOSTI 9,6

zpatky na strom, na moji zadost o zrizeni linky mi telecom napsal, ze nema volne misto na ustredne a ze si mam poridit radiostanici s uzasnou rychlosti 9,6.

Tak jake kecy ze rozsiri kapacitu okamzite - kamarad co se pristehoval pred rokem ceka doted a s nim dalsich 50 sousedu, co by linku chteli taky.

(kabely tam privedene jsou, takze v tom problem neni)

 

0/0
27.5.2004 13:17

mercik

Kde jste???
Zapálení Obhajci ČTcomu, chci tady číst vaše moudré argumenty.Jak to ,že jinde to jde a u nás NE????
0/0
19.5.2004 0:20

qwido

je to pakáž
on si asi telekom dělá z lidí pr*el, když v reklamě na expres řvou jak hovada "neomezený" ať se dou vy*rat
0/0
18.5.2004 21:45

lefkada

nerobte si tazku hlavu...

kym sa Teplekomy trasu o ADSL a porovnavaju so svetom, kablove pripojenia im unikaju...
uz polroka bezim na kabli (CHELLO) a teplekom mi moze.... to iste kamosi v Pze (Mistral/Chello)... (lutujem vsetkych ktori nemaju pristup, fakt)
takze aj tieto statistiky su presne vypocty s nepresnymi cislami...

0/0
18.5.2004 16:04

Cass

východní sousedé
Tak to slyším poprvé, že by Polsko bylo na východ od ČR...
0/0
18.5.2004 15:53

Za asi 14 dní, čo máme DSL od Slovak telecomu ho môžem len chváliť. Hoci mám verziu neobmedzené dáta 512/128 kbit pri agregácii 1:40 (u nás väčšia, 1:50, oficiálne neexistuje), zatiaľ som výraznejšie spomalenie nezaznamenal, dokonca niekedy mi www.dsl.cz namerá okolo 576-584 kbit, bežne pri sťahovaní kolíše okolo 56-66 kB/s (448-528 kbit), v špičkách na začiatku sťahovania po prvých 3-5 sekúnd to ide aj okolo 100-109 kB/s (800 kbit). Čiže je to pravda, že to ide miestami rýchlejšie, než je nominála rýchlosť. Zatiaľ nemôžem povedať nič zle na náš telecom. Možno je situácia horšia u alternatívnych operátorov, ktorí si kupujú konektivitu po 10Mbit/s kusoch od Telekomu (tuším po nejakých 50-60 tis./mesiac) a záleží len na nich, koľko tých 10Mbit/s kusov od Telekomu kúpia a jak zvládnu agregáciu, keďže telekom sám neagreguje (ti menší ISP sa samozrejme budú snažiť nacpať čo najviac ľudí do tých 10Mbit/s.) Uvidíme pozdejšie, možno keď budú plnšie agregačné skupiny, vtedy to bude horšie. A další fakt - Slovak Telecom je už vlastne Deutsche Telecom a nie štátny podnik.
0/0
18.5.2004 9:52

Laco

Nemusíš sa báť:-)
Nemusíš sa báť, s pribúdajúcim počtom uživateľov by sa mali parametre ADSL iba zlepšovať. Naviac Slovak Telecom sa určite niečo priučil od technikov v Deutche Telecome, takže je pochopiteľné, že slovenské ADSL funguje lepšie ako ten paskvil od Českého Telecomu. Tým sa nechcem nijako vysmievať bratom čechom, ale Český Telecom bude zachvíľu pre smiech celému svetu
0/0
18.5.2004 11:19

meed

Re: Nemusíš sa báť:-)
Tak máš pravdu že Č.Telecom je na h...o ale u nás je plno připojení přez kabelovku,ale teď nevim jestli se počítá kabel jako DSL to fakt netušim(ale nejspíš ne)a to si ty můžeš ten Slovak Telecom proti tomu strčit třeba do p..le protože já mám 600/150 Kbps při omezení 20GB(při překročení bez poplatku,jen zpomalí,ale ještě se mi to nepovedlo) a normálně dosahuju rychlosti přez 700 Kbps,při paření mám pravidelně jeden z nejnižších pingů.PLatim za něj 1100 Kč na měsíc.
0/0
18.5.2004 14:00

GeorgeSK

Re: Nemusíš sa báť:-)
Ja mám 512/128 kbit a ako som napísal vyššie, tiež mi to ide niekedy o trochu lepšie, nez nominal (Až DO 66-70 kB/S, t.j. 528-560 kbit/s) a mozem si stiahnut hoc aj 50GB, nemam ŽIADNE DÁTOVÉ LIMITY ALEBO SPOMALENIE. Flat je flat.
0/0
18.5.2004 17:01

Step

Re: Nemusíš sa báť:-)
Jestli se od Deutsche telekomu neco nauci, tak leda byrokracii..
0/0
18.5.2004 18:24

bullet

3Mbit za 2000 Kc!!
Tak jsem si dal praci a nasel jsem! firma ARCOR ... pripojeni DSL 3Mbit .. limit 25 GB ... za 60 Euro mesicne (cca 2000 Kc). Instalace 100 Euro (cca 3200 Kc). Tak myslim, ze to by mohl by prijemny tarif co rikate??  Zamerne neuvadim ty levnejsi, protozte zacinaji na 1 Mbit a prakticky kazdy je lepsi nez u nas.
0/0
18.5.2004 9:10

bullet

a co srovnani s nabidkou v Nemecku?
Jsme snad v uniii, tak proc se srovnavame navzajem s pristoupivsimi zememi. nemecko je nas nejvetsi obchodni partner a je to take vhodny "souper" na tomto poli. Tam jeste vice vynikne propastny rozdil mezi moznostmi a cenami ADSL (ktery uz tak mame vuci Slovensku a Polsku). Denne je v nemeckych televizich reklama na ADSL 1, 2 a 3 Mbity coz je podle me teprve ten spravny "rychly" internet, tak proc se nezminit i o tom??
0/0
18.5.2004 8:26

aquila

akcia ST

na vikendove stahovanie zdarma je platna do 1.1. 2005 (ak sa nemylim)

inak rychlosti su pri neagregovanych su presne alebo skor vyssie ako zaplatene

pri agregovanych sa agreguje cely provieder a nie uz na DSLAMoch ako je to v CR t.j. aj pri agregovanych je ta "agregacia" vlastne minimalna (odhliadnuc od faktu ze je bezne 1:10 resp 1:20)

a dalsi rozdiel je ze ST vlastnych zakaznikov neagreguje vobec.

0/0
18.5.2004 3:43

COLOR

Re: akcia ST
Nie, je to az do 31.12.2005!
0/0
18.5.2004 6:48

Jakub

Re: akcia ST

Tak jestli je tohle pravda, tak to je opravdu, ale opravdu, k naštvání!

Předpokládám, že před dělením federace byly telekomunikační infrastruktury v obou zemích stejné. Pár let potom je u nás ADSL pravěk (nebo spíš kataklizma) a na Slovensku se derou do informační budoucnosti.

0/0
18.5.2004 7:16

Re: akcia ST
Ono je to o podmínkách, které vytváří stát. A zatímco na Slovensku vládne pravicová vláda, tak u nás chce mít ČSSD vše pod palcem.
0/0
18.5.2004 9:10

Datel

Re: akcia ST
no, specielne u telekomu to u nas podelala zatim kazda vlada. Jedna potvrdila monopol aby si mohla rozdelit 300mil na uplatky, druha nastavovala monopol aby prodala za co nevic set miliard, treti dela experimenty s pripojovanim ET a defacto zase monopolizuje... To co vidime jsou holt nasledky.
0/0
18.5.2004 10:52

Step

Re: akcia ST
Souhlas, krasne je to videt na DPH: na jedne strane plno kecu o podpore internetu a informacni gramotnosi a na strane druhe naprosto bez problemu vypali DPH za telekomunikacni sluzby na 19%. Kdyby to s tou podporou mysleli vazne, udelali by to jako v polsku - misto vyjimek na detske pleny a zradlo pro psy by ziskali vyjimku na telekomunikace... jenze to by na ubohou statni kasu zbylo min penez a pani ministri by nemohli tolik utracet. Chce se mi z tohohle statu blejt
0/0
18.5.2004 18:28

komisar.durex

Re: akcia ST

no asi tak nak jenze kdyz si tady ty este navic blby lidi ktery volej CSSD........btw...sami sme si je zvolili ted nesem nasledky.........snad budou lidi v pristich volbach chytrejsi.....(podle me vyhraje ODS.....ze by konbecne aspon naka zmena?:-)....no a nejlepsi sou ti co nejdou k volbam vubec a pak nadavaj jak je to tu na pi*u atd.....

jinak ze telocomaci sou smejdi..a ze ten novej tarif je upolne o hovne....tj jasny....presne jak uz tu nekdo rikal "neomezeny":---skutecne?..tak at daj pryc datovej limit a pak top bude neomezeny!

0/0
19.5.2004 14:15

Bolek

Re: akcia ST
Nie je to az take ruzove. Este treba pripomenut, ze zriadenie pevnej linky stoji 999,-sk, Zriadenie sluzby ST DSL 3.999,-Sk a este modem (ceny su okolo 3000). Teda zriadenie DSL ma pride na cca 8.000,- Sk. Samozrejme + DPH. To je skoro 10.000,-Sk!! Samozrejme su zlavy, ked sa upisem na rok - na dva. Ale pri sucasnom rychlom vyvoji v IT sa viazat na 2 roky??
0/0
18.5.2004 12:20