Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poškodí Valeskiho odchod koncové zákazníky? Kdo podle vás nastoupí do vedení Eurotelu v listopadu?

Generální ředitel Eurotelu Terrence Valeski, jeden z nejlepších manažerů v oblasti mobilních komunikací, nedokázal urovnat spory s mateřskou firmou Český Telecom. Dnes rezignoval na svoji funkci poté, co ho minulý týden představenstvo odvolalo z pozice jednatele firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Kavka

Telecom+Eurotel=pruser
Zdravim. To ze se Uerotel dostava dost agresivne do Eurotlůe je opravdu problem. Ke spojeni techto dvou velkych subjektu nemelo nikdy dojit. Co sakra ta vlada dela. Nechci,aby to vypadala, ze chci a by se vratil komunismus-vlada nad vsemi podniky, ale tohle snad opravdu si mel stzat pohlidat. Hlavne, ze tamhle u pekeran si hlida kartelovy dohody, ale vzdyt tohle je  nohem horsi. Sakra. Asi vsichni vime  jak se snazi Telecom.- Zadne velke zmeny , drahy, zapojeni vseho bud trva dlouho, nebo to vubec nejde. Zato Eurotel az doted byl naprosto bez problemu. A kolik novycgh sluzeb taky vytvoril. Jasne je pravda, ze mobilni komunikace rozsiruji vice nez nermal. pevne. Le to Eurotel nemuze vylepsit alespon trochu ADSL? Vzdyt je to snad u nas s ADSL nejhorsi v Evrope...
0/0
27.5.2004 21:00

Akcie

Pad akcii Ceskeho Telecom
Hodnota akcii Ceskeho Telecomu byla k 13.4. = 359,10 Kč a k 20.4. = 360,00 Kč. Od teto doby cena akcii pouze klesa a to k dnesku na 308,50, coz je pokles o plnych 18 miliard korun po odvolani pana Waleskiho z postu ředitele Eurotelu.
0/0
10.5.2004 22:56

kopr

Souhlasim s Martinem.....
Fascinuje mě, kolik se najednou objevilo expertů na řízení telekomunikačních firem. Ať už bych Valeski jakýkoli borec, nezvládl komunikaci se svými majiteli - v normální běžné firmě by takový člověk letěl okamžitě, Telecom s ním jednal dosud docela slušně. Ta rezignace je logická, ale nejvíc je za ní asi uražená ješitnost...
0/0
10.5.2004 10:19

Lékař

Re: Souhlasim s Martinem.....

Lepší uražená ješitnost Valeskiho než zaražené prdy Berdára způsobené zácpou z takovýhle koprů

No ale vážně. O tom, jaký je Berdár zoufalec, není žádných pochyb. Na označení těch jeho posledních "věrných", co mu lezou někam a oddaně slouží a obhajují jeho chování řeznického psa, se ovšem už nedají najít výrazy ze spisovné češtiny... 

Však ony boží mlýny melou pomalu ale jistě. Kdo si tipne, kde bude konec páně Berdára do roka a do dne  ?

0/0
10.5.2004 13:21

Martin

Všichni jste kecalové

a tváříte se, jak tomu všemu nerozumíte, přitom je to jenom nějaké divadélko, kde v hlavní roli je něco, o čem beztak nikdo z nás neví nic. Je dojemné si číst o tom, jaký úžasný čestný hrdina byl Valeski a jak ho zničila hrůzná bestie jménem Berdár. Všichni se tváříte, jako byste je osobně znali.

 

100 % vlastnictví znamená, že si se svým majetkem můžu dělat sám co chci. Tak uneste psychicky, že Telecom si s Eurotelem může dělat, co chce. Nemůže akorát vypnout vysílače, protože provoz některých služeb je podmínka licence, ale když se rozhodne, že licenci vrátí a vysílače vypne, je to OK. Tak se uklidněte.

 

Nevím, jestli byl Valeski tak geniální manažer. K funkci manažera určitě patří komunikační a vyjednávací schopnosti a ty tedy zrovna neosvědčil. Eurotel bude prostě pořád jednička a je úplně jedno, kdo bude v čele. Bude jednička proto, že ho používají státní instituce, které vypisují výběrová řízení tak, aby přesně sedla na Eurotel a konkurence si ani neškrtla (např. se udá podmínka, že název sítě musí začínat na E ). Státní úředníci nevolají za své, tak se neomezují. Další důvod úspěchu je korumpování uředníků různými dárky, kde např. po prodloužení smlouvy dostanete od ET poukázky na nákup telefonu po koruně apod... Takže úředník poukázku vezme, někomu v rodině koupí telefon za korunu a úřad platí 2 roky za předražené služby, které jsou u konkurence za polovinu. Telefon je samozřejmě blokovaný na ET, navíc rodinný příslušník si samozřejmě nechá ET, aby mu mohl z práce volat úředník z firemního telefonu....... To samé např. odměny za proroamingované minuty ... Lidé, kteří volají za své, používají jiné(ho) operátory(a)....

Další věcí je např. držení propojovacích poplatků na neúnosné výši vzhledem k hovorům po vlastní síti apod., diskriminace Oskara před 2 lety ..... Čili chválit někoho, že je jednička, když používá tyto metody, mi nepřijde úplně fér.

0/0
9.5.2004 23:14

Konzultant

Re: Všichni jste kecalové
Teď už může jít Eurotel opravdu do kytek a klidně i vypnout vysílače. Ode dneška jsem totiž u Oskara
0/0
10.5.2004 13:00

nasranej

SPT Telecom
5 let jsem čekal na telefoní linku kvůli netu - telecom mi dal podvojku sám se sebou...3 roky mam žádost o ISDN - přijeli dva maníci a oznámili mi že buď se přestěhuju (50000 město!) nebo mam smůlu...mam žádost o ADSL a NIKDO z těch bastardů mi neráčil ani napsat "Polibte nám P*DEL" Pořídil jsem si HSCSD za 6,-Kč za minutu a některejm nestačí že jim 51% padá do chřtánu... Škoda že nemam kontakt na Al-Kaidu
0/0
9.5.2004 23:12

Jiri Kovar

Patrie kdo z koho

Dobrý den , k tomuto tématu snad není  co dodávat.Opět zvítězila česká malost a krátkozrakost a boj o koryta.Je mi z toho na nic , znám ET velice dobře a četl jsem i záměrech p.Valeskiho ohledně privatizace.Myslím si , že myšlenka a nápad to byl dost dobrý.Nejlepší by bylo oddělit se od ČT, nebo jej koupit a karta by se najednou otočila , jujda to by mělo vedení ČT a vláda docela hoňky:-)  No co je vidět , že jsme stále v dobrých starých čechách a evropa je stále hodně vzdálená.

 

0/0
9.5.2004 20:39

Premysl Andrle

CERNA A BILA
Precetl jsem si dnes reakce ctenaru na Mobil.cz ohledne odchodu generalniho reditele spolecnosti Eurotel s.r.o. , pana T. Valeskiho. Jsem presvedcen, ze Eurotel byl samospadovou spolecnosti,ktera fungovala zejmena diky neustalemu rustu trhu mobilni komunikace. Pokud si vsimate trhu, napr. rust T-Mobile a Oskara v low end segmentu a ztratu trhu Eurotelu pochopite, ze spolecnost za posledni dobu fungovala spise regresivne. Myslim, ze pan G.Berdar hledal spise cestu opravdove symbiozy mezi spolecnostmi pri zachovani nezavislosti Eurotelu. Bohuzel, pan Bowker, Valeski a dalsi lide z top managementu spolecnosti spise vedli sami politicke boje, nez by ridili business, v posledni dobe se spise zajimali o sve vlastni dobro podepisovanim sponsorskych smluv, cerpanim marketingoveho rozpoctu apod. Nic neni ani bile ani cerne, uspech Eurotelu rozhodne neni uspechem vedeni T.Valeskiho, i kdyz on sam je prijemny, mily a charismaticky clovek, dobry strateg a politik.
0/0
9.5.2004 18:48

Informovaný pozorovatel

Re: CERNA A BILA
To si dost sám ve svém příspěvku odporujete, navíc podle Vás "regresivní a samospádový" (co to je za výrazy, nejste Vy "splachovací?) Eurotel vykazoval nárůst všech obchodních ukazatelů, především zisku. Vy myslíte že Berdár hledá symbiózu? Vy jste legrační. Berdár je psychycky postižený člověk, mnohé historky z jeho nedávného rozvodu o tom jednozančně svědčí. A své soukromé psychické trauma si pak vybíjí ve firmě (hledáním "opravdové symbiózy" např. s dosavadním managementem Telecomu  ). Asi jste jeho dobrý kámoš, když o něm tak hezky píšete, a tak tohle přece musíte ale taky vidět! Opravdu smutný příběh. Myslím, že by českým telekomunikacím prospělo, kdyby se Berdár a jeho parta rychle propadli někam do ztracena a přestali škodit.
0/0
9.5.2004 19:37

Martin Nový

Dodatek
Jo a na Eurotel taky seru a asi nebudu sám.
0/0
9.5.2004 13:46

Martin Nový

Vzkaz pro ministra Mlynáře

Pane "mimistře" i kdyby jste se stavěl na hlavu, tak si bude Telecom stejně dělat co bude chtít, protože z takové loutky jako jste vy a celá naše vláda si každý dělá jen prdel. Co tam ještě děláte? Tohle se stát jinde, tak ministr který je k tomu kompetentní okamžitě odstoupí. Je mi z Vás zle.

                                            S pozdravem Martin Nový 

 

                 

0/0
9.5.2004 13:40

Re: Vzkaz pro ministra Mlynáře
Promluvil jsi mi z duše!
0/0
10.5.2004 9:45

weis

Gabriel je svine !!!
Tenhle stat je spatnej, protoze dela takovehle kroky jako odvolani jednoho z nejschopnejsich lidi u nas !!! Strach je svine :-)) Garbiel je strach .. Mejte se .. sem z vas smutnej a ..
0/0
9.5.2004 12:22

Valeski

Máš strach, Gabriele?

"Věříme, že spolupráce pana Valeskiho při předávání funkce nástupci umožní plynulý přechod a kontinuitu v provozu Eurotelu," doplnil Gabriel Berdár.

Tak Gábo, tohle jsi mi mohl říct přímo a ne vzkazovat přes média. Ty jsi nechtěl kontunuitu a dosáhnul jsi svého, tak co to tu plácáš? Chtěl jsi Eurotel do svého područí, chtěl jsi, aby dopadl jako zbytek Telecomu, máš tedy, co jsi chtěl! A na nástupce ve funkci já Ti zvysoka...víš co...

0/0
9.5.2004 11:41

Gabriel

Re: Máš strach, Gabriele?
Vis co .. proste jsi me sral :-)) tak sem te odvolal .. zivot je tezkej .. myslis ze me zalezi na tech lidech , ktery chtely vysokorychlostni internet ? Kaslu na ne .. hlavne , ze jsi mi neprerostl pres hlavu .. mej se napis nekdy .-)
0/0
9.5.2004 12:26

Trinity

Naprosta spina
Je to ukazka zcela bezprecedetniho mocenskeho zasahovani do fugovani firem. Nebylo zadneho ekonomickeho duvodu pro oslabeni jejich pozice vedouci nakonec k jeho rezignaci. Dusledky toho povedou k oslabeni pozice Eurotelu na trhu, snizeni jeho hodnoty pro akcionare (obcany teto zeme), zhorseni ekonomicky vysledku a snizeni prijmu do statniho rozpoctu, ktere Eurotel generoval ve vysi 7 mld. korun rocne. Byt na miste drobnych akcionari Ceskeho Telecom, zadal bych od dozorcich organu zastupujici hlavniho akcionare, kterym je vlada, vysvetleni techto kroku u soudu. Je to vedome snizeni hodnoty obou podniku pred jejich privatizaci, snaha o kontrolu financnich toku spolecnosti a mocenske zasahovani do jejich fungovani a to vse podle instrukci vlady a vykonavane dozorcimi organy a figurkami ve vedeni Ceskeho Telecomu. Jedine drobni akcionari mohou zalovat vladu a dozorci radu, ze nezastupuje zajmy akcionaru a vedome nici spravovany majetek.
0/0
9.5.2004 8:53

Radek

Chtěl jsem po 30 červnu být dál u Eurotelu, ale na tomhle svinstvu se podílet rozhodně nebudu.Jinak největší podíl viny nenese telecom , ale současná vláda.
0/0
9.5.2004 8:11

Petr

Pomoc při hlasování dosoutěže

Omlouvám se všem,

máme našeho syna v soutěži firmy Chicco CZ. Kdyby jste mi chtěli pomoct, budu moc rád. Jedná se o hlasování kliknutím na fotku a zadáním kontrolního kodu. Nic víc. Našeho Michálka najdete po otevření tohoto linku http://www.chiccocz.cz/index_gallery.php zcela dole, v modré chlapecké části úplně dole vpravo (obrazek 647).Předem moc děkuji za ochotu podílet se na této věci a na oplátku všem dám v podobných soutěžích též hlas. Petr

 

0/0
9.5.2004 1:49

Téma diskuse

Re: Pomoc při hlasování dosoutěže
Co tu s tímhle opruzuješ, ZOUFALČE? (ale dík za tip, roztomilá soutěž a je tam spousta mnohem hezčích fotek než ta tvoje, takže jsem dal hlas úplně jiné   )
0/0
9.5.2004 10:50

Tygřík

Akci?
A jakou akci? Jsem ro jakoukoliv spatnost vuci Ceskymu Telecomu. Hned.
0/0
9.5.2004 1:45

XY

Děkovný dopis
Jestli někdo znáte Beďárovu e-mailovou adresu, tak ji tady napráskejte!!! Rád bych mu poslal pár vřelých slov uznání a obdivu za jeho bezcharakterní a křivácké chování neschopáka, který neunese fakt, že jsou kolem něj chytřejší a schopnější!!!!!!
0/0
8.5.2004 21:45

XX

Re: Děkovný dopis
Konvence v Telecomu je veřejně známa a je to: jméno.příjmení@ct.cz, navíc gř míval i adresu generalni.reditel@ct.cz Pozdravuj hlavouny v Telecomu!  
0/0
9.5.2004 11:00

PK

Re: Děkovný dopis
Ono to nemá smysl. Jsou tu dvě možnosti: 1. Beďar je užitečný idiot, u kterého je předem jistý výsledek. 2. Je lump, který dělá vše pro snížení cen CT i ET. Takového člověka se žádné připomínky nedotknou, ten žije v jiném světě. Můžemem mu jedině přát brzký návrat do reality.
0/0
9.5.2004 14:43

Fojt

Re: Děkovný dopis
Druhý případ je správný :-((
0/0
9.5.2004 16:28

Re: Děkovný dopis
gabriel.berdar@ct.cz
0/0
9.5.2004 18:37

uňo

odchod
odchazim od eurotelu taky
0/0
8.5.2004 19:20

Jirka

Udelejme nejaku akci..

..at si vlada a telekom nemysli, ze muze jen tak poustet k vode nejlepsi manazery co tu v cesku mame. Jen aby Eurotel nezkoncil jako CT. CT byl nejvetsi operator, nejvice lidi a ted mnoho lidi od nich mizi pryc..

Neco jako par dni bez pevnych linek a jine!!!!!

0/0
8.5.2004 15:14

CHEFF

Není možné
Upřímně, znáte někoho, kdo by chválil služby českého telekomu? Podnik jako je tenhle měl být už dávno zprivatizován a ne aby se dělaly takové věci, že se mu přihraje další komunikační společnost, která je na opačném polu, co se týče úspěšnosti a obecného povědomí. Jsem zákazníkem EuroTelu od roku 1996 a za tu dobu si opravdu nemohu na nic stěžovat. Dáky vedení p. Valeskeho se z ET stala špičková firma, která se o své zákazníky dokáže dobře postarat a ani mi nevadila vyšší cena jejích služeb, protože jsem se na ně vždy mohl spolehnout. Ted jenom čekám co ten zkur.eny telekom vymyslí dál .... Co spustí to nefunguje a kám šlápně tam tráva neroste. 800123456 číslo, když se chcete nervnout.
0/0
8.5.2004 14:08

Anti tel.

Protiakce
Jsem pro nejakou akci. Dobrej typ je na wap.ceskytelecom.wlist.cz dostupne i z netu.
0/0
8.5.2004 13:55

Honzabr

Hmmmm
A máme s Eurotelem definitivně po ptákách.Budiž mu země lehká.Jdu k T-mobile.Pro mé známé - mažu všechny pevné linky z mobilního seznamu.Sorry.
0/0
8.5.2004 12:12

Milan

vláda průměrných

Stát, tedy vláda, tahá za nitky ve státní akciovce v Telecomu.

V české povaze je bohužel i dost velké nedůvěra ke všemu, co se od průměru liší a po komunistech tady zůstala u části lidí nedůvěra ke každému schopnějšímu. Tenkrát přece bylo zvykem, že kdo měl moc a řídil, snažil se veškeré své schopnější podřízené předat někam jinam, aby ho třeba někdy nepřeskočili. A přesně tak se chová naše vláda. Když už soudruzi a pánové ministři nedoukážou řídit stát, alespoň přes nitky do Telecomu zlikvidují schopného manažera. A že pan Valeski nezvládal komunikaci s Telecomem (a na konci nitek s vládou)? Tomu se vůbec nedivím, asi bych s takovými nedokázal také komunikovat. Na nekomunikativní radní měli v minulosti na radnici okno. Tady se v minulosti používala defenestrace častěji, možná by zase stála za vyzkoušení.

Docela bych panu Valeskimu přád, aby nakonec nějak Telekom zprivatizoval a aby pan Berdár dopadl jako Vávra z ČNTS.

A nám bych přál, aby už konečně ten houf neználků i se svým náčelníkem Špidlou přestal škodit a zmizel nám z dohledu. Dokud bude strakovka jejich, nečeká nás nic dobrého a za zbývající 2 roky dokážou zlikvidovat ještě i další schopné manažery. 

 

 

0/0
8.5.2004 11:51

Informovaný pozorovatel

Re: vláda průměrných

Vina vlády tam je nesporná a souhlasím s názorem ohledně Špidly apod. S tím, co píšete, Milane, mě však příliš nekoresponduje vyhlášení V. Mlynáře, který dokonce uspořádal k danému tématu tiskovou konferenci, kde veřejně a naplno prohlásil, že s tímto krokem nesouhlasí a naznačil, že Berdár & spol. zde hrubě překročili hranice předchozích domluv ( = t.j. mimo jiné - nezasahování do managementu a přímého řízení Eurotelu).

Z toho pro mě spíše vyplývá, že nyní jsou naopak sečteny dny Berdára & spol., a to i za této vlády.

Jinak by to celé divadlo postrádalo jakoukoli logiku.    

0/0
8.5.2004 12:08

Milan

Re: vláda průměrných

Je pravda, že ministr Mlynář zatím vždycky spíš stál trochu proti Telekomu a snažil se kopat za normální uživatele služby, jako jsme my. Ale jestliže mají špidlíci  US jen jako vlastníky pár potřebných mandátů v koalici, které klidně nahradí tichou koalicí s komunisty, tak toho Mlynář asi moc proti Grosovi nevybojuje. Vzhledem k posledním tahanicím o to jestli má US odejít z vlády sama a na druhé straně vzhledem ke snaze části SD zbavit se té pidistrany, která neustále něčím kazí chuť socialistickým ministrům u korýtek, asi moc velké naděje na úspěšný zásah nemá.

Nevylučuji, že jde možná skutečně jen o snahu zviditelnit US před volbami do EP nebo před odchodem z vlády si alespoň trochu napravit téměř ztracenou tvář.

Pak tady může být ještě jeden důvod. Jsme určitě v půlce funkčního období této vlády (rád bych doufal, že jsme už co nejdál za půlkou). Pak mají Grosové skutečně nejvyšší čas začít dosazovat své kamarády do trafik. Jsou určitě takoví realisté, že počítají s historickým znemožněním socialistů alespoň na jedno až dvě volební období. Z toho mi leze jediný závěr: Valeski nebyl poslední a změny se dají čekat hlavně tam, kde firma funguje úspěšně, točí se tam proto dost peněz a samozřejmě pokud tam stát nějak dosáhne. Nepěkná vyhlídka, už aby ta naše vláda padla.

0/0
8.5.2004 18:21

mavers

Re: vláda průměrných
no, aby dopadl Bednar jako Vavra bych si nepral. Davat dalsich deset miliard asi neni dobre srovnani.
0/0
8.5.2004 14:24

Milan

Re: vláda průměrných

Nemyslím si, že Vávra něco vyhrál, spíš si myslím, že i v tomto prokázala vláda dost velkou nešikovnost, ale připomínku beru. Měl jsem se vyjádřit přesněji. Měl jsem na mysli to, že Vávra tak dlouho plival na NOVU, až boží mlýny pomalu domlely a nynější majitelé NOVY od CME koupili ČNTS včetně Vávry a jako jeden z prvních svých kroků ho vyhodili.

Pokud by Valeski skutečně privatizoval Telekom, bylo by to pro jeho nynější katy také velice zajímavé.  

0/0
8.5.2004 17:50

Informovaný pozorovatel

Telecom řídí banda úchylů...

..všichni to vidí už mnoho měsíců a pan ministr si toho, zdá se, všiml teprve ted...Opět obdivuhodný postřeh!

Copak varováním už nebylo zrušení Imaginetu, hrubé chování Berdára k zaměstnancům (rozkopávání dveří, šikana za nedodržování nesmyslných interních nařízení, atd..), vyhazování nejlepších odborníků, a akcích Davida Durone, ktereho si tam najal, aby kompletně vyčistil marketing a řízení produktů (dle hesla - jsi dobrý, máš zkušenosti = ohrožuješ mou osobu = máš padáka !!!) ?????????

To jsem fakt zvědavý, co všechno za zvěrstva bude muset ještě spáchat tahle banda neschopných - všehoschopných - úchyláků, která se nějakým nedopatřením dostala do vedení Telecomu, aby konečně oni byli vyhozeni????

0/0
8.5.2004 11:45

Marco

Re: Telecom řídí banda úchylů...

Duron je parchant a gauner na prvni pohled...

...staci se mrknout na zaznamy tiskovek ...

...arogantni pacholek jedna basen....

A kdyz se da do party s "Vladanem", pak jde o tragikomicke duo....

0/0
9.5.2004 20:30

Ladislav

Manažerské kvality
Domnívám se, že kvalitou vrcholového manažera jsou nejen ekonomické výsledky ale i komunikace s akcionáři. Pan Valeski excelentně zvládal pouze jednu část z požadovaných kvalit a proto není jeho odchod a odvolání nepochopitelné.
0/0
8.5.2004 9:25

REF

Re: Manažerské kvality
Ty si ale blb. Akcionare zajima vysledek (zhodnoceni akcii) a tyhle lzi soudruhu z CTc atd. jsou pro naproste blby.
0/0
9.5.2004 12:20

bléééééé

no já brečím steskem
tatíčku Terrenci, bez tebe život nemá smysl. Proč nás opouštíš? Sejdeme se v nebi? Určitě ti tam dá Pán bůh místo ředitele nebeského Eurotelu. Bléééé
0/0
8.5.2004 9:14

KONECNE SEL UZ NEKAM

Bud Spencer a Terrence Hill
no konecne je ten šášo pryč. Uz sem myslel ze z nej nakonec budete vsichni učurávat nebo nakonec všichni spáícháte hromadnou sebevraždu
0/0
8.5.2004 9:11

Zbyněk Fryšara

Blahopřeji Grosovi a celé vládě ...
...k dokončení "likvidace" další prosperující firmy.
0/0
8.5.2004 6:49

bléééééé

Re: Blahopřeji Grosovi a celé vládě ...
likvidace je normalní, i v byznisu platí že život je boj. Občas někdo podlehne, aby uvolnil místo druhým. A to je moc dobře, jinak by svět upadl do monotonnosti.Zduřte, hoši 
0/0
8.5.2004 9:17

peca

Debilni teleshit
Toto se da chapat jedie jako, dalsi potvrzeni debilniho a totalne nelogickeho chovani...
0/0
7.5.2004 20:46

Wifi

V Telecomu jsem 5 let pracoval a vim, jak to tam chodi... Nejprve zlikvidoval Imaginet (InternetOnLine) a ted se chysta na Eurotel, ktery dopadne behem nekolika let uplne stejne... A vsichni schopni lidi, do kterych CTc investoval spoustu statnich penez pujdou ke konkurenci :-(.

0/0
7.5.2004 20:41

Béďár, čobol jeden zas....
na Rus s nim. Takový lidi tu nechceme. Jdu někomu z CT rozbít hubu.
0/0
7.5.2004 20:23

Pepa

Telecom bych zrusil-jednoduchy,nebo hodit jim tam granat:)
0/0
7.5.2004 16:48

Tygřík

Pane Valeski, byl jste nejlepší. Máte padáka.

Kam že se to vracíme? Buď je to zlý sen nebo zlý sen. Teď už čekám jenom zvýšení paušálů ET (hlavně za data), aby byli běžní zákazníci nuceni zůstat u komančů. Ale to ani náhodou. Rušení pevných linek by teď měla být samozřejmost. Nejvíc to postihne běžné lidi, a na to je naše republika expert! Myslí, že za Telecom dostane víc, ale proděláme ta tom my jako zákazníci!!!! Místo rychlých mobilních dat se teď budeme třást, aby nám komančové nesebrali i Data Nonstop. Zasranej Telecom. ET, drž se!!!

0/0
7.5.2004 16:34

nemám rád CT

Re: Pane Valeski, byl jste nejlepší. Máte padáka.
ceskytelecom.wlist.cz
0/0
7.5.2004 20:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.