Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oskar účtoval za domácí hovory roamingovou cenu

V minulém týdnu, nejméně od pondělního večera do úterního rána fungovala v síti tohoto operátora z předplacených karet Oskarta sužba zpětného volání, která by měla za normálních okolností být dostupná jen ze zahraničních sítí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bob

Pro Bora a podobné...
Milý chlapče, pleteš si službu roaming (která Ti primárně umožní zaregistrovat se do sítě zahraničního roamingového partnera) s možností vytočit *123*atd. z Oskarty v ČR a to je celý Tvůj problém...
0/0
3.5.2004 13:38

George

vyuctovani
lidi jsem u oskaram uz 4 roky a ted se zacinaj objevovat nejaky problemky uz druhej mesic mi Erik T610 ukazuje v dobe odchozich hovoru 4:30 a u oskara na vyuctovani mam 6:25 a 7:30 coz je hustej hardcore.Tak jsem si radsi aktivoval podrobny vyuctovani abych mel neco v ruce a uvidime .
0/0
2.5.2004 12:13

Mr John

No já jsem zvědav, co mi řeknou na to, že mi za mi za měsíc naúčtovali 4hodiny volání a podle mého ME45 hodinu...nějak se mi ten Oskar přestává líbit a už vidim jak to neuznaji a voberou mě o vše co mam :()
0/0
1.5.2004 17:44

Mr Johny

Re:
A pritom jsi mel pocit ze jsi az tak moc nevolal a navic tatka s mamkou taky rikali, ze jsi vubec nevolal.
0/0
2.5.2004 10:10

Johny

Operátor
Oskara používám již od roku 1999 a za celou dobu jsem měl jen minimální problémy. Jak s voláním, tak s SMS a operátory. Možná je to lokalitou, ale na Kladensku je síť naprosto v pohodě a o jiném operátorovi neuvažuji...
0/0
1.5.2004 15:55

TM

Oskar - testovano na lidech ...
Teraz sa Oskaracky slogan prejavil naplno. Pokial viem, aj T-Mobile aj ET maju testovaciu ustrednu, na ktorej nebezi zivy traffic, ale je urcena prave na testy novych verzi ... Oskar teda asi ziadnu nema a testuje na lidech :o)
0/0
1.5.2004 11:30

Mr Johny

Re: Oskar - testovano na lidech ...
Pro dusevne slabsi se ted bude na telefony lepit. "Pokud se nalezate v CR napr. sedite v Praze na vaclavaku a budete si hrat s telefonem a pokouset se volat roamingovymi kody je mozne ze vam bude toho hrani taky nauctovano". Asi ses typek co kdyz nema na sekacce na travu ze vsech stran napsany "nestrkej tam ruce", tak si sekacku pusti, strci ruku mezi noze a pak si jde stezovat k vyrobci sekacek, ze je bez ruky. Navrch se bude citit ukrivdenej a ublizenej.
0/0
2.5.2004 10:17

Re: Oskar - testovano na lidech ...
:-) niesom american (verim, ze tam sa pripad o ktorom pises urcite niekde stal). Mna by nenapadlo v HPLMN volat cez USSD a vlastne by som asi ani nemohol, kedze nevlastnim ziadnu predplacenku ... Prispevok bol o tom, ze toto je jeden z prejavov "mladosti" tohto operatora a verim ze aj tento "incident" pomoze k tomu, aby si Oskar kupil nejaku tu testovaciu ustrednicku :) P.S: nepracujem pre Ericcsson :)
0/0
2.5.2004 14:49

milan

Re: Oskar - testovano na lidech ...
nemaj tak nahodou testovacku na cvut v dejvicich asi v sedmym patre felu?
0/0
2.5.2004 18:45

Peca

Re: Oskar - testovano na lidech ...
Co se týče testovačky, tak nevím jistě, jestli jí Oskar má nebo nemá, ale každej kdo byl někdy v praxi vlastně v jakýkoli branži s počítačema a hlavně novým SW musí dobře vědět, že dokud se to nezkusí úplně naostro, neí jistota nikdy!!! Co se týče navrácení peněz, souhlasím, že by Oskar mohl uvažovat o vyrovnání, ovšem jak je na konci článku, tak se tak pravděpodobně stane... Shrnuto vzato, Oskar má trochu starší ústředny a podobně, určitě bych to taky radši zkoušel natvrdo... Jo a ještě, jak tam píšou o tom ceníku, tak to rozhodně mluví za navrácení peněz.... Jinak proti testování nemám námitků, když je pak někdo blbej a je mu jedno že telefon povídá něco o roamingování....
0/0
3.5.2004 17:55

Tom

oskar?

S tim mam velmi podobne zkusenosti. Hadal jsem se s nimi po internetu 3 tydny, nez jsem je presvedcil, aby udelali to, co jsem povazoval za SPRAVNE. Teprve po trech tydnech velmi neseriozniho dopisovani z jejich strany, pod mymi legitimnimi vyhruzkami vyuziti ustavnich prav, podlehli a uznali, ze "to" povazuji za SPRAVNE taky.

Oskar neni tak mily, jako jeho usmevave logo ....... ani nahodou!!!!!

0/0
30.4.2004 14:19

gofy

Re: oskar?
KDYZ NENI TAK MILY TAK SI TAHNI ZA JINYM OPERATOREM,to je to samy jako kdybych psal o ciganech,kteri se zdaji hezci,ze nejsou tak mili,,ne nejsou mili,jsou to svine a ty vyjimky mezi nima tem se neda verit- clovek se boji tak podle mne nejsou mili a nejsem s nima = pouzivej jinyho operatora a nefnukej ,, a jeste neco  : mas na vyber operatora nebo nemusis pouzivat zadnyho to je tvoje svobodna volba tak se starej o sebe blbecku
0/0
30.4.2004 15:22

Re: oskar?
Blbecek jsi ty. oni jsou tady od toho, aby delali to, co jim rekne ZAKAZNIK, at uz ma pravdu, nebo ne. A pokud ji nemaji, tak je to musi byt pro ne katastrofalni nasledky, to si nemuzou dovolit!!!
0/0
30.4.2004 15:37

xor

Re: oskar?
ze to tem lidem okamzite nevratili je hodne trapny, ale asi si spocitali, ze negativni reklama je taky reklama.
0/0
1.5.2004 0:25

EPC

Re: oskar?
Ty jses fakt chudak - asi Oskaruv zamestananec. Cetls vubec, cos napsal za hlouposti? Pokud Te nekdo okrada i nechtene, tak seriozni je diskuze a naprava a ne arugance typu Oskar, Česky telekom apod.
0/0
30.4.2004 16:13

Tomcat

:(
Muzete mi rict co tenhle clanek dela mezi nejdulezitejsima zpravama dne? Aneb jak udelat z mravence z slona. Idnes
0/0
30.4.2004 12:48

Tomcat

Muzete mi rict co tenhle clanek dela mezi nejdulezitejsima zpravama dne? Aneb jak udelat z mravence z slona. Idnes
0/0
30.4.2004 12:48

Tomcraft

Re:
No v podstate jde o to ze mezi nama porad zijou blbci. Kdyz se ti neliby tak se na nej nevyjadruj. Me se zda OKi
0/0
30.4.2004 13:12

Craft

Re:
Je to takova kravina, ze to ve me vzbuzuje pochybnosti o nezistnosti takovychto "zprav".
0/0
30.4.2004 15:32

Slonik

Re:

Mě to připadá jako vcelku důležitá zpráva, když někdo účtuje několikanásobek běžné ceny za službu a ještě se nemá k tomu svoji chybu uznat a napravit. Nevím proč to neuznali a nepřipsali kredit zpátky - stálo by je to pár korun (vlastně nic, protože si k těm penězům přišli neoprávněně) a nemuseli by mít špatnou reklamu.

A s těmi slony pozor

0/0
30.4.2004 16:44

mmarek26

Re:

panacku, taky se mi stalo ze me neco zle aktivovali a neco s emi zle naratalo. Skoda cca 80,-. Po volani na *077 a dopise jsme se na to vykaslal. Jednak je to tam na tvrde nervy a dopisovat si z reklamacnim oddelenim bych asi mel vic starosti nez vydelat opet 80,- a jit dale. Proste stane se.

Jinak ten clovek je blb ze nevidel ze mi OSKAR vola zpet a ze je to zpetne volani. A mam napad. Jelikoz nechapem a neznam lidi co jsou ochotny kvoli cca 24,- vytropit takovej somarskej clanek, tak si dam asi na prodejnu vyvesku ze za lidem dam 100,- ale ze si musej nechat navrtat do kolena. A pak si pekne prohlidnu tydle prudivce.Ano dam aj na net flash banery nech se muse o tom dozvedet i Frantisek Mrkvicka z Horni Dolni ...

zakaznik zapomel a to je jeho jednoznacna chyba. Oskar ze to uznal pod tlakem medializace, tak to je fajn, ale kdyz ja jsme neco resil, tak se nam me vykaslal.Nuz "potesiletne"

0/0
30.4.2004 17:45

Jarek

Máš pravdu Jirko......
A ten"jméno"ani se neumí podepsat,ať si zavolá třebáááá do lesa  
0/0
30.4.2004 12:31

P3k

Kdyz jsi blbej, tak plat.
Kdyz je nekdo pitomec a nevi roupama co delat, tak at za to plati. Zkouset roaming doma muze jen clovek, co nevi co s kreditem. Pokud to nekdo udela omylem, je mi ho lito, ale kdyz se pri vytaceni cisla spletu a zavolam nechtene na erotickou linku, taky nebudu chtit po operatorovi, aby mi vratil penize. Kdyz si spletu u benzinky pistoli a naleju si do nadrze misto benzinu naftu, taky se nebudu zlobit na benzinku nebo na vyrobce auta. A pokud to nekdo obhajuje tim, ze chtel pomoct oskarovi tim, ze mu odhali chybu v siti, tak bych rad pripomnel, ze kdyz se nekdo pokusi prelstit zabezpeceni na letisti a vezme si do letadla granat, aby mohl aerolinky upozornit na chybu, tak ho nastesti rovnou zavrou. Je podle mne jen na dobre vuli operatora, jestli sit proti podobnym chytrakum zabezpeci. A co si budem povidat, ten chytrak to zkousel hlavne z toho duvodu, jestli se mu treba nahodou nepovede volat zadarmo. Coz uz by urcite oskarovi neoznamil a kdyby to po nem chtel treba oskar dodatecne zaplatit, tak by se mu to urcite nelibilo...
0/0
30.4.2004 12:24

Marťas

Dobře jim tak
Když si někdo hraje s kravinama, ať platí... Na druhou stranu zablokované by to být mohlo. Ale nechápu, že když to někdo povolí někdy v noci na pár hodin, že se hned najdou desítky pitomců, co to zjistí ...
0/0
30.4.2004 11:43

Inkoust

Podle kdyz Oskar uctoval Roaming tak je to jako kdyz u Eurotelu volam obycejny hovor. Mam Oskar(pausalek) a jsem prespokojen. Eurotel mi uctuje uz 3 mesic internet ktery nemam ani aktivovany -- reklamace -- se tahne uz 4 mesice ---tomu ja rikam svi*arna!!!
0/0
30.4.2004 11:20

vasek

opet
autorovi se opet podarilo udelat z prdu kulicku...
0/0
30.4.2004 11:16

.roibos

mel jsem pausal u oskara a posledni tri mesice jenom problemy.. v centru Prahy se mi nikdo nedovolal, volajicim to hlasilo ze mam vypnuty tlf...ac jsem mel plny signal, sms se mi podarilo odeslat az na podesate....kdyz se mi podarilo dovolat se na operatora, tak tam mi rekli ze operator tam je jen do 20:00 a ze mam volat jindy nebo pokud je to opravdu nutne tak na tlf. cislo xxxxxx...kdyz jsem se dovolal tam tak tam automat rekl ze mam volat *077..tedy zpatky tam kde jsem se dozvedel cislo xxxxxx...jako for to bylo opravdu dobre...

oskar je proste nejhorsi ze vsech tri operatoru...

0/0
30.4.2004 11:15

Georgik

Re:
No Ty jsi JOUDA, to jsem neviděl. Tak v centru Prahy se Ti nikdo nedovolal. Co to tu kecáš za hovadiny. Mám OSKARA dva roky a kromě dvou případů na horách jsem neměl se signálem problém!!!
0/0
30.4.2004 12:26

roibos

Re:
..ehm nekecam hovadiny, ja mam s oskarem takovouhle zkusenost, mas-li jinou a lepsi tak je dobre...v mobilu to nebylo, protoze kdekoliv v cizine mi roaming fungoval bezchybne. bohuzel uvitani na ruzynskem letisti bylo vzdycky stejne...prisla sms, obratem jsem chtel odpovedet a eeee...chyba pri odesilani zprav....mel jsem oskara rok a fungoval dobre, ale posledni tri mesice to byla hruza a hodne nespolehlive...tot zase moje zkusenost..JOUDO!
0/0
30.4.2004 14:52

XXX

Re:
Na to je jednoduchy lek --- kup si novy mobil ted leti integrovany anteny a signal budes mit vsude Alcately z r.98 uz nejsou v mode. A co se tyce volani na operatora kdyz volas o pulnoci tak se nediv sam bys tam nesedel. Volal jsem tam 3x a dovolal jsem se 3x. Jinak pro vsechny Defíčka co volaji v CR pres 123. At se do vys*at!!!!!!!!!
0/0
30.4.2004 13:08

roibos

Re:

..v telefonu problem nebyl...signal jsem mel ale ale nebylo mozne se i dovolat..a kdyz jsem volal ja, tak mi to, kdyz se mi podarilo na popate se dovolat, behem par vterin zase spadlo..v cizine jsem pri roamingu tyhle problemy nemel...zkousel jsem to i v jinych novych telefonech, a stejne problemy byly porad...

co se tyka operatora, tak t mobile ho treba ma i o pulnoci...ale clovek ma moznost volby,ne?

oskar je mozna levny ale neni spolehlivy...tot ma rocni zkusenost s oskarem.

0/0
30.4.2004 15:02

sdf

Re:
Nemel jsi nahodou T68, ta miva problem s 1800Mhz ? Moje 4 leta zkusenost - nepamatuji si spadnuty hovor, dovolat se da bez problemu a opakovane odeslani sms jsem za tu dobu musel provest asi tak 5x (posilam 150 sms/mesicne). Tot vse.
0/0
30.4.2004 15:27

roibos

Re:
ne ne..mel jsem 5210...a ted 6310i, a problemy byly jen p[rinalogovani site Oskar...pri roamingu bez jedineho problemu po cele evrope..tak to asi telefonem nebude...
0/0
2.5.2004 19:21

milan

Re:
me se tohle stava v repich a nekdy ve zminovanym centru mesta, pouzivam c35, s35 a nekdy c25, vsechny v poradku, pac s ostatnima operatorama jedou normalka, takze usuzuju, ze vychytavam momentalni pretizeni site treba ... a nekdy volam na petkrat celkem bezne ... no co se da delat
0/0
2.5.2004 18:57

Mel sem oskar a jiz nikdy vice. Jejich jednani se zakaznikem je na velmi velmi nizke urovni. Sice je pravda ze sem jim zase nenechal nejak moc vydelat nicmene ted kdyz uz to je lepsi (telefonuju mnoohem vic) tak ty penize rozhodne nedam oskarum. Kdo nevite o cem mluvim zkuste si zavolat operatorovi - resp. dovolat se tam... a nedej boze skusit neco reklamovat, ci si u nich zrusit tarif - to vam doporucuju nejvic.
0/0
30.4.2004 10:26

Pavel

Re:
chudacku. Kdyz nemas rozum ty sam nebudes spokojenej u zadneho operatora aniv CR ani nikde jinde... Mel byses zamyslet nad svym pristupem.
0/0
30.4.2004 14:02

treskoun

idnes
Fakt dobrý, na titulní straně i-dnes nadpis, že Oskar chybně účtoval, a přitom jenom účtoval roaming ko.kotům, co volaj v ČR přes 123, nechápu, opravdu důležitý článek
0/0
30.4.2004 10:24

šaškec

Re: idnes
Vcera jsem mlatil hlavou do zdi a predstavte si ze me z toho zacala normalne bolet hlava !
0/0
30.4.2004 11:17

Georgik

Re: idnes
Tak být Tebou, okamžitě podám trestní oznámení na výrobce cihel, protože na každé cihle by mělo být napsáno, že po mlácení hlavou do zdi Vás může rozbolet hlava.
0/0
30.4.2004 12:29

petras

Všichni stejní
Používám všechny operátory a všichni mají občas nějaké problémy. Změnou operátora se žádný nevyřeší.
0/0
30.4.2004 10:23

Louskesplbelu

Re: Všichni stejní
Já vyřešil. Oskar:1. nelze se operátorovi dovolat 2. když se po půldni dovoláš, stejně nic nevyřeší 3.spousta skrytých poplatků 4.využívají každé zaváhání, snad to mají i nastaveno na výdělek z chyb a chybiček zákazníků....no zkrátím to, přešel jsem na ET, je to dražší ale solidní (tedy zajiž minulého GŘ!), dovolám se skoro vždy, SMSkou upozorňují na změny ceny (EDN) a signál je nebo není a nelítá šplašeně v každém rohu téže mistnosti. I T-mobil je lepší, právě manželka na něj z Oskara přešla, byť chybičky najdete všude, jejsou tak brutální.
0/0
30.4.2004 10:38

jiri

Re: Všichni stejní
1) volam tam 2x rocne a zatim jsem se se vzdy dovolal 2) to je na slabe misto vsech infolinek 3) Poplatky za kazdou blbost ma naopak konkurence. Oskar je ze vsech 3 nejtransparetnejsi. 4) a pry jeste v noci zarikavaji na hrbitove Ale kazdy si vyber operatora a vysi plateb musi zduvodnit sam :-)
0/0
30.4.2004 11:07

jmeno

Re: Všichni stejní
add. 3 - Oskar je síť pro sociály - takže se není čemu divit, že MAJÍ !! spoustu skrytý položek a coby a kdyby a když ... stačí chtít jenom něco víc, než si zavolat v ČR a poslat SMS a je to UTRPENÍ!!!
0/0
30.4.2004 11:56

Jirka

Re: Všichni stejní
Ty jsi přece TRUBKA,myslíš si,že každý má spousty peněz a může utrácet?Studuji a jsem rád,že mám levného OSKARA na SMSky a když potřebuji zavolat.Nacpi si svoje peníze někam
0/0
30.4.2004 12:27

Pepyk

Re: Všichni stejní
Jirkovi: máš naprostou pravdu (Oskara nemám) a student už dávno taky nejsem ale ať si ten blb co nepotřebuje levný volání (on si přece může dovolit jen to nejdražší) narve ty svý prachy do pr..le !
0/0
30.4.2004 12:41

Georgik

Re: Všichni stejní
Ty jsi ubožák, hošánku, vzpamatuj se. To, že Ti účty platí tatínek, neznamená, že jsi king. A úvahy natéma, že Oskar je pro chudé - nevím, to už dnes může napsat jen velmi frustrovaný člověk.
0/0
30.4.2004 12:32

Oskarák

blbe,sám jsi sociál...
utrpění je číst Tvůj příspěvek
0/0
1.5.2004 20:16

Marťas

Re: Všichni stejní
O signálu v místnosti moc nekecej, když tomu nerozumíš...
0/0
30.4.2004 11:41

Vocas

Nemáte bejt Oskartový socky a máte mít paušál :o)
0/0
30.4.2004 10:20

Yvona

Re: Pro Vocasa
Ty jsi fakt Vocas a s velkým "V"
0/0
30.4.2004 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.