Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eurotel zřejmě odloží spuštění rychlého bezdrátového internetu

Eurotel má problémy s licencí na provoz rychlé datové sítě CDMA, nabízející připojení k internetu. Spuštění sítě, avizované na květen, proto bude muset odložit. Kvůli projektu CDMA chce vedení Telecomu odvolat šéfa Eurotelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavol

Valeski má odtroubeno
To bylo řečí od Eurotelu, že zavede rychlý internet přes mobil. Teď se Valeski nemůže divit, že chtějí jeho hlavu. Třeba se lekne a konečně dodrží co slíbí.
0/0
27.4.2004 16:05

Igi

Re: Valeski má odtroubeno
Zoufalče! Kdyby ČTÚ a Telecom neházeli Eurotelu klacky pod nohy, mohlo CDMA už běžet! K Valeskimu by se mohlo chodit učit většina vrcholových manažerů v naší republice. Pod jeho vedením Eurotel spustil spoustu zajímavých služeb a navyšu je stále čistý zisk!!!
0/0
27.4.2004 16:44

Krpy

Re: Valeski má odtroubeno
Zoufalec si možná ty, když vidíš úspěch v tom, jak Eurotel navyšuje zisk. Proč si myslíš, že to tak je??? Zkus porovnat ceny hlasovek u ET s ostatníma a dojde ti jak se dělá "zisk". A s tím, že CDMA odkládá, si popularity nepřidá.
0/0
27.4.2004 17:07

Tomcaj

Re: Valeski má odtroubeno
Nemam ET v oblibe, mam jineho operatora, ale kdyz maji dost zakazniku, proc by takove ceny nedrzeli, ne?
0/0
27.4.2004 17:13

Krpy

Re: Valeski má odtroubeno
Jasně, že má dost zákazníků, zatím, protože tu byl první a ti kdo potřebovali před deseti lety mobil, neměli na vybranou. Ale to potom neni o schopným manažerovi, kterej dělá obří zisk, to je o monopolu, kterej když přišla konkurence, tak neuměl nic lepšího než vysosat z lidí co se dá.
0/0
27.4.2004 17:36

MARTIN

Re: Valeski má odtroubeno

Nesehas mu ani po paty Odborniku. Soudruzi z Telecomu jsou take monopol a jak to vypada, ze !?  Kazdou chvili jiny fiskus, ktereho drive nebo pozdeji sesadi. Zbabrana privatizace, ktera privatizaci nebyla. Sluzby na dve veci a ceny jak v Rusku na mobilech. Kdo tam byl, vi kolik to tam stoji. Drazssi je uz jen Kazachstan a inmarsat.  Na Eurotelu ze zacatku byla velka cena. Ale proc, to  Te mistre nenapadlo. Kapacita NMT je v CR  POUZE na 60 tisic zakazniku. Vic to technicky nejde. Tak si to spocti. A ceny pristroju tim padem jsou vyssi, protoze je jich malo. K tomu provoz, zamestananci, reklama. A investori v zadech. Ne Ti troubove z Telecomu, ale ze zahranici. Tam vedi jak ohodnotit sluzby, apod. Tady by se meli lide take lepe prodavat, jinak budeme ostudou EU s velmi nizkym zakladem.  Je dobre, ze zde mame i Ceske spolecnosti,ktere jdou timto smerem. Soudruzi z Telecomu k nim rozhodne nepatri, jejich vedeni pusobi na verejnosti jako banda ignorantu, kteri piskaji podle zvlastnich pravidel. Netvrdim, ze jejich GR je hloupy clovek, ale pusobi na verejnosti, jak jsem uvedl. Takze pisateli, uc se nez opet vypotis takovy blabol. Bud Zrav.   

0/0
28.4.2004 9:19

Krpy

Re: Valeski má odtroubeno

Děkuji, ale asi si špatně četl co jsem napsal. Já se v žádným případě nezástávám Telecomu před Eurotelem. Naopak, to co dělá (nebo spíš nedělá) Telecom je (a tady doufám souhlasíš) Děs a hrůza. Jen jsem reagoval na článek, ve kterým je Valeski vyzdvihován jako "Pan Manažer". S tim souhlasit nemůžu. Budu s tim souhlasit až v okamžiku, kdy Eurotel obstojí před konkurencí a i pro to má ty nejlepší podmínky (kapitál a slušnou zákaznickou základnu). Zatím je to tak, že zákazníci víc odcházejí než přicházejí a reakce ET = 0. Co se týče NMT sítě, tak nevim na co narážíš, protože já sem se zmiňoval o cenách hlasových služeb, který tvoří jistě naprostou většinu příjmů společnosti a který jsou na trhu suverénně nejdražší. Proti jejich datovým produktům v zásadě nic nemám.

Pokud si myslíš, že by se ceny služeb a práce měly příblížit EU, tak s tim rozhodně souhlasím, ale zapomínáš na to, že tu není kupní síla, která by to podpořila. Takže by pak bylo pěkné mít tu společnosti, které chtějí prodávat za evropské ceny, ale už by nebylo tak pěkné, že si jejich produkty nemůže v ČR nikdo dovolit. To by šla taková společnost rychle do kytek, co ty na to??? Mýlíš se v tom, že soudruzi z Telecomu k nim nepatří. Chovají se přesně tak, jak si přeješ ty. Jsou arogantní, ignorují konkurenci a jen ledabyle sledují odliv zákázníků s tím, že se zřejmě ještě rádi vrátí.

Rusko a Kazachstán nekomentuju, protože sem tam nebyl a podmínky. neznám. Nevim co to sem pleteš.

Učit se budu, díky.

 

 

 

0/0
28.4.2004 10:05

Netz

Re: Valeski má odtroubeno
On má pomalu odtroubeno Český Telekom. Včera jsem byl na tom jejich Telepointu ze 7 zákazníků předemnou 5 rušili a 2 reklamovali. S tímto tempem odlivu zákazníků asi brzy skončí. Díky jejich cenové politice a ochotě se ani moc nedivím.
0/0
27.4.2004 17:10

LaMe

Re: Valeski má odtroubeno
To co jste napsal je buď provokace nebo jste hlupák, čímž jste nebezpečný nejen svému okolí, ale i sám sobě!
0/0
27.4.2004 18:47

MARTIN

Re: Valeski má odtroubeno
Spravne, jen do neho kopnete. Nic jineho si nezaslouzi.
0/0
28.4.2004 9:22

St.

licence ... ?

je zajimavy,  ze podle http://gadgets.bloguje.cz/38622_item.php zadny problem s licencemi ze strany CTU neni ...  ;o)

Nejak to smrdi ... ;o)

St.

 

0/0
27.4.2004 13:50

Václav

T-Mobile mohl klidně namastit kapsu Berdárovi a
Heřman se úkolu vytunelovat Eurotel rád zhostí jako pravá ruka Berdára a jako bývalý vyhozený fin. řed. ET :-)
0/0
27.4.2004 13:23

Andílek

Jako u komančů
Je vůbec možné něco takového jako je omezování druhé nejúspěšnější firmy v zemi (ET) bandou dementů (ČT) v čele s Beďarem? To, že se omylem Telecom stal majitelem Eurotelu neznamená, že bezmála pět milionů zákazníků Eurotelu dojede na to, že si nějaký monopol postaví hlavu! Připomíná mi to pohádku O Sněhurce. Doufám, že to tak i skončí...
0/0
27.4.2004 13:08

Kosťa Prudký

Re: to jsou bláboly !
Telekom fakt žádná hvězda není, ale za to, že Eurotel nasliboval něco, co zatím nezvládá a navíc udělal kiks s licencí, asi fakt nemůže - i když je kolem toho spousta mlhy.
0/0
27.4.2004 15:04

tomáš marný

Re: to jsou bláboly !
Jo jak je známo kdo chce bít psa hůl si najde v tomto případě pes je valeski a hůl je licence,která neni problém, že by ET nezařídil,protože jak si vysvětlit to že eurotel rozjede V.R. internet a zapomene na něco tak zásadního jako je úprava licence ??????? tomu bych nevěřil ani kdyby mi bylo 13 let. Pravda je taková že by půlka lidí zapoměla na zcela přetížené a předražené ADSL které půlku dne nepřesáhne rychlost modemu a není všude dostupné,neopomínám ani přemrštěný zřizovací poplatek, a zařídila by si zaručený 200 kbit bezdrátový internet . Celá tato kauza je průhledná jak rozbif z roku 45 . zásadní detail je že telecom vlastní eurotel a to se nemělo nikdy stát.Protože na to dojede jak eurotel tak Inetu chtivý občani ČR. Tomas
0/0
27.4.2004 17:01

LaMe

Re: to jsou bláboly !

To: tomáš marný

JO JE TO PŘESNĚ TAK!!!

Jediné, co může Vleski udělat, když ho vyhodí oknem, je vrátit se s jiným investorem dveřmi až se bude privatizovat Telecom. A na to se také zřejmě chystal, protože si objednal analýzu možných způsobů privatizace Telekomu od E&Y za cca 10 mil Kč. No a to muselo Beďára nadzvednout ještě víc, než nějaká licence a podobné zástupné mlžení.

0/0
27.4.2004 18:53

Zkurvení TELEKOMOUŠI - toto už je fakt moc!
Ať žije monopol!
0/0
27.4.2004 12:17

Jirka

Historie se opakuje
Je to jako pred lety, kdy T-mobile(tenkrat Paegas) zavedl Mezinaradni hovory pres Internet za rozumnou cenu. A co tenkrat CT udelal? Podal zalobu a TM musel sluzbu zastavit. Nez spor prohral (CT), tak stihl vytvorit podobnou sluzbu. Takze opet zdrzuje. Jen zdrzuj CT je to jedine co se svim pristupem muzes delat. Nic jineho ti nejde.....
0/0
27.4.2004 9:17

2GOOD4u

nepřítel státu
V něčem mi to sině pipomíná film nepřítel státu
0/0
27.4.2004 8:45

I

zásah státu

Cirkus kolem ČT a Eurotelu je při dobrých informacích možno vykládat také takto:

ČTÚ jedná dle pokynů nadřízených, kteří vyplácejí mzdy Stádnikovi i ostatním. Úředníci (patrně vládní) se rozhodli, že se Valeskiho zbaví, neboť jim na rozdíl od Berdára, za zbavení nepříjemného konkurenta, do kapsy nic nenabídnul. Po prodeji ČT a Eurotelu zůstane jen jeden generální ředitel. Vypadá to, že Valeski to nebude a doufejme, že Berdár taky ne.

0/0
27.4.2004 7:34

ben

šachy
Ono to vypadá, že každá firma chce na svou stranu, urvat co nejvíc lidí, a když to nejde tak aspoň druhého zbrzdit; a pak se stane, že zatím co se E. a CT. budou handrkovat jak si rozdělí trh a vymýšlet jakž takž kompatabilní nabídky, aby jako někdo neudělal výrazný pokrok, tak lidi co můžou přejdou úplně na jiný druh připojení, tak jako já (wi-fi 128 neomezeně cena 500kč) a zatím bych neměnil a jim zůstane jenom zbytek nas..ných lidí co nemůžou zvolit nic jiného.
0/0
27.4.2004 5:26

test

gsaasfg
hfdggd
dfghjůljůjh
fjfhj fh jf hjfghj
0/0
26.4.2004 21:06

Tom

Šedá eminence Stádník

Tak mám čím dá tím silnější dojem, že ani Berdár, ani Mlynář, Špidla, Gross, ani Valeski nejsou významnými hráči natož pak hybnou silou na tom našem telekomunikačním smetišti.

Tím skutečným, jediným a absolutním vládcem téhle kupky hnoje je Ing. David Stádník, předseda ČTÚ. Jeho nejsilnější zbraní je schopnost ZASTAVIT PLYNUTÍ ČASU, jak nám předvedl např. v kauze propojení u ADSL. Prostým odkládáním a vydáváním nekompletních a tedy prakticky nepoužitelných rozhodnutí dokáže udržovat telekomunikace v hibernaci.

A všimněte si přitom prosím, že si na něj nikdo nic nedovolí. Když se protestuje, tak vydáváním opatrných tiskových prohlášení. Podat opravdovou stížnost na činnost Stádníkova úřadu si žádná telekomunikační firma u nás nedovolí - ono totiž dráždit chřestýše bosou nohou se nevyplácí.

 

0/0
26.4.2004 15:54

Docent

Re: Šedá eminence Stádník
Ono podávat stížnost na činnost ČTÚ, potažmo přímo na pana Stádníka, je naprosto zbytečné. Stížnost se totiž dostane k vyjádření na ČTÚ, jeho odpověď orgán, u kterého jste si stěžoval, přepíše i s pravopisnými chybami a pošle Vám ji. Pan Stádník se chová tak, jak si nedovolil za bolševiků ani nejzpupnější bolševický aparátčík, a prohází mu to - viz http://www.mesec.cz/clanky/jak_prijit_zadarmo_k_bytu/
0/0
26.4.2004 18:00

abc

stejně to bude na nic
S pingem 200 ms, a sdíleným uploadem 150 kb/s mezi cca 60 lidí to CDMA stejně bude stát za nic. A to nevytrhne ani ten dobrej download.
0/0
26.4.2004 15:21

zvenku

dlouhodobé problémy v komunikaci vedení

To je trefený hřebíček na hlavičku. Ono totiž celé CDMA je jen nejviditelnější projev toho, co se mezi oběma firmama děje. Vždyť telekom se o jakous takous integraci snaží už déle než pů roku a ET se jí celou dobu velmi úspěšně brání. Bylo to probráno už v diskuzi k Patrickovu článku. Myslím, že zajímavý náhled přinesl "trAble": http://mobil.idnes.cz/ ...

Ale i další příspěvky leccos odkryjí - ostatně je evidentně píší lidé zevnitř, kteří mají informace...

0/0
26.4.2004 15:14

washa

Re: dlouhodobé problémy v komunikaci vedení
taky se mi zdá, že dnešní zpráva o odložení spuštění CDMA ukazuje, že Eurotel není tak jednoznačně ten hodnej, jak se jej někteří prezentují....chtělo by to aby si to tam hoši už nějak dohodli a začala ta spolupráce šlapat 
0/0
26.4.2004 16:45

qvarta

Re: dlouhodobé problémy v komunikaci vedení
Jste naprosto mimo. Po taneckach, co Telecom delal kolem CDMA a Eurotel nemohl na projektu pracovat, vse bylo zastaveno, i kdyz media (usty Berdara)psala, ze se na vsem pracuje. Projekt dostal na posledni chvili zelenou s totalnimi sibenicni terminy a cosi se zpozdilo o jeden mesic. Obvykle se na projektu nemusi neco podarit a projekt se spusti. Na tomto projektu se to stalo s licenci. Neni to o tom, ze by licence nebyla. Usty pana Standnika je potvrzeno, ze bude, ale ted se zrovna hodi, ze to, co Eurotel nemuze ovlivnit a to je lejstro s licenci se spozdi o mesic.
0/0
27.4.2004 8:03

bigon

Re: podezrele dobre informace
Podezrele dobre informace - ze by vysvetleni primo od Eurotelu? Jen aby to byla pravda, ja slysel neco o technickych problemech......
0/0
27.4.2004 15:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.