Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uvítací tóny T-Mobile obtěžují (názor)

T-Mobile včera spustil službu Uvítací tóny. Zákazníci si vyberou melodii, která bude hrát namísto zvonění volajícím. Problém této služby je, že se netýká jen toho, kdo si ji aktivuje, ale všech, kteří mu volají. A ty může hodně obtěžovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

buchticka

nechapu smysl clanku
fakt nechapu jak to nekomu muze vadit a uz vubec ne proc nekdo o tomhle pise takovy pi.oviny. Vzdyt je to prece kazdyho vec co si da nebo neda jako uvitaci ton a kazdy se prece sam umi rozhodnout jestli je to dobry a popripade jestli to nekoho bude presvedcovat o tom ze se dovolal do hlasovy schranky a pak zavesi. Nekdy me tady opravdu ty clanky neprestavaji udivovat svoji duchaplnosti.
0/0
2.5.2004 21:45

pajin

uz t-mobile neví kde nahrabat peníze tak vymyšlí takové píčoviny
0/0
3.4.2004 8:55

JANA

SUPR
Je to fakt SUPR!!! 
0/0
22.3.2004 1:11

Uvítací tóny jsou SUPER. Vždycky když volám svému kamarádovi, musela jsem čekat než to zvedne. Teď mě čekání, ale vůbec nevadí, poslouchám hudbu a je to v pohodě. Váš názor v článku je divnej! To je jako by jste byli naštvaný na prodavačku v obchodě s brýlema, že Vašemu známýmu prodala brýle, který se VÁM vůbec nelíbí a přitom ten Váš známej je z nich nadšenej, proto si je koupil. Vy jste ale naštvanej, že se na ty brýle musíte dívat pokaždý, když s tím známým mluvíte. Nebylo by lepší respektovat rozhodnutí kamaráda, že si koupil extravagantní brýle nebo ho jen přemluvte, ať si koupí čočky? Všichni inteligentní jistě chápou, co jsem tím chtěla říct. @
0/0
21.3.2004 19:53

Re: souhlasím, pisatel článku je někde o 30 let zpátky :-)))
souhlas
0/0
21.3.2004 19:57

Jirka

Placení i volajícím
Navrhuji logickou změnu.Poplatek za melodii ať platí   volající. Ten ji přece poslouchá. Volaný ji neslyší. Že si ji volající neobjednal ? To je jeho problém. Slyšel ji tak ať platí ! 
0/0
16.3.2004 21:31

Re: Placení i volajícím - nesmysl
Nesmysl. Když chceš někoho prozvonit máš to zadáčo. Teď si vem, že by jsi tam uslyšel úryvek melodie a aniž by jsi o tom  věděl, zaplatil by jsi za to. Za chvíli by jsi byl bez kreditu (popř. na fa by jsi se dost divil).  Byl by jsi první, kdo by křičel, že je to nespravedlivé.
0/0
21.3.2004 20:01

Ruso

Re: Re: Placení i volajícím - nesmysl
To byl jen takovej fórek, víš? ;-)
0/0
30.3.2005 11:04

Daniel Kříž

dobrej nápad
Je to zajímavej nápad,ale fakt je ten,že když mi někdo bude volat,tak ve chvíli,kdy mu do ucha začne hrát nějaká muzika,tak si asi ten člověk řekne,kam jsem se to dovolal,ale jde jenom o ten první kontakt,každej si na to časem zvikne.  
0/0
16.3.2004 19:43

Lenka

proc ne...
Je mi 20, ale uz skoro 2x a jdu do toho. Ne kvuli sobe, ale tesim se na reakce mych znamych a to mi tech nekolik  malo korunek za tu srandu stoji.
0/0
16.3.2004 16:54

Martin

Dalsi blbina
Dalsi blbina, na kterou nereflektuji.
0/0
16.3.2004 16:48

Macik

"Dokonce jsem několika lidem hovor zavěsil a choval se jako "prozváněč" třeba proto, že se mi jimi vybraná melodie nelíbila "

Tak toto delaji pubertaci a dusevne nevyrovnani jedinci. Tak nevim, zdali zaradit autora do 1. ci 2. skupiny

0/0
16.3.2004 15:50

jardas

Je to supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr!
To musi kazdy miiiiiiiiiiiiiiiiiit.
0/0
16.3.2004 15:48

Franta7

Ironie!!!
No ještě by se semnou t-mobile mohl dělit. Vyzváněcí tón 24Kč/minutu. Já bych z toho měl třeba 20Kč a t-mobile 4Kč. No a když mě někdo bude prozvánět tak se mi peníze jen pohrnou. Chce to mít jenom hodně přátel.
0/0
16.3.2004 14:30

Martin

Re: Ironie!!!
Chce to mít v hlavě mozek a ne nasráno.
0/0
16.3.2004 19:23

elipsoid

Re: Ironie!!!
Tyhle slova by se měly tesat! ;)
0/0
16.3.2004 23:34

micesh

to je ale zase pytlovina

To se zas nekdo zamyslel jak z lidi tahat dalsi penize navic. Ono uz takhle volat nekomu na paegas je za trest, hovor sumi, chrapla, sem tam vypadne slovo - to je jako kdyz clovek mluvi vysilackou. Ted k tomu jeste nekteri nadsenci muzou pridat melodii. V tom okamziku pokladam, at mi zavola pekne zpatky. To je stejny jako s hlasovkou: znam jen jednoho cloveka co ji skutecne potrebuje a pouziva - na vzkazy odpovida. Ale jinak lidem s hlasovkou nevolam - za prvy jsou to vyhozeny penize moje, pokud nahodou vzkaz vyzvednou tak i jejich, pac tam max zanadavam.

Tak operatorum zdar a velky zisky - pegasu zvlaste!

0/0
16.3.2004 12:08

mira

Re: to je ale zase pytlovina
mobilni telekomunikace je i o zabave!!! A tohle mi rozhodne prijde v pohode, s autorem clanku a ani s tebou bych na pivo teda nechtel jít....
0/0
16.3.2004 14:22

Re: to je ale zase pytlovina
Presne tak, uz nevi jak z lidi tahat prachy.
0/0
16.3.2004 16:44

hafan

Re: to je ale zase pytlovina

tak tyhle prispevky me dostavaj - kdo ty uzivatele nuti??? jde jen o jejich vlastni rozhodnuti, jestli si chteji vymenit vyzvaneci ton!

Jasne, ze chtej vytahnout z lidi prachy - o tom to taky, holenku, je - nikdy nic nebylo zadarmo a kazdy hospodar se snazi ze svych investovanych penez dostat zpet co nejvice - a na druhe strane zakaznik, ktery plati, zvazuje, za co sve penize utrati a jestli je produkt za nabizenou cenu pro nej uzitecny!

0/0
16.3.2004 17:10

Martin

Re: to je ale zase pytlovina
To ano, ale tady sere to, že ty idiotní melodie se nepřehrávají tobě ale volajícímu, kterého to může zmást.
0/0
16.3.2004 19:24

Dinsdale

Re: to je ale zase pytlovina
Ale zas jde jen o to, že idiotovi obvykle volají jeho známí, takže buď jsou stejně idiotští a nevadí jim to, nebo nejsou, a pak idiotovi řeknou, že je idiot, a nebo jsou jen potrestaní tím, jakému idiotovi to volají...
0/0
16.3.2004 23:35

hafan

Re: to je ale zase pytlovina
...a volajici za to prehrani plati? - nechci se mylit, ale rekl bych, ze ne! takze jakou to ma souvislost s tahanim penez z lidi?
0/0
17.3.2004 10:12

Martin

Re: to je ale zase pytlovina
A kdo říká, že volající platí, a kdo říká, že to má mít souvislost s taháním peněz z lidí? Přečti si napřed na co reaguješ a pak reaguj.
0/0
17.3.2004 13:03

Re: to je ale zase pytlovina

Souhlasím s "hafanem" a s "mirou". Mobilní trh je i o zábavě. Pokud se Ti ty tóny nelíbí můžeš vynadat někomu, kdo za to skutečně může, že je musíš poslouchat - vynadej kamárádovi, kterýmu voláš. Protože on si je sám a dobrovolně zaktivoval. Pokud by ve vedení mobilních operatorů stáli lidi jako ty, tak můžem dneska jenom volat a posílat sms-ky - nic víc by v nabídce asi nebylo.  

0/0
21.3.2004 20:10

Yokotashi

o nic nejde
dvakrat to zazvoni, pak se ozve pisnicka, polozim to a konec :-) jeste, ze jsem si o tom precetl driv, nez se mi to stalo, aspon se neleknu ...
0/0
16.3.2004 11:57

Vit Arcon

Redaktori Mobilu nejak obratili
Zda se mi, ze kdyz redaktori mobilu informovali o spusteni sluzby, tak ji vicemene vychvalovali; jenco to t-mobile konecne spustil, tak najednou takovyhle kritiky... Celkove si sice sam myslim, ze je ta sluzba na ho**o, ale na to mela redakce poukazovat driv..
0/0
16.3.2004 11:02

Rostislav Kocman

Re: Redaktori Mobilu nejak obratili

Snažíme se nemíchat informace s komentáři (pokud to jde, u analýzy to je nutné smíchat, u zprávy je to nežádoucí). Když jsme psali o této službě, byla to zpráva - informace o tom, co to je a za kolik to bude. V tom článku nenajdete hodnocení, nechceme ho nikomu vnucovat a navíc jsme nechtěli hodnotit službu, která ještě nefunguje.

Tento článek už je ale osobním komentářem jednoho redaktora - mně - po vyzkoušení služby. Je to názor, se kterým můžete souhlasit nebo nemusíte. Není to ale samotná informace o této službě, je to opravdu jen názor.

Takže, nic jsme nevychvalovali, jen jsme informovali. Teď jsem službu vyzkoušel a měl jsem na ni silný názor (být trošku neutrálnější, tak ho asi publikovat nebudu), takže jsem jej napsal a doufám, že se přidají i další (třeba marketing T-Mobile, spokojený uživatel, někdo komu je to jedno nebo zapřísáhlý nepřítel služby), rádi jejich názory zveřejníme.

0/0
17.3.2004 0:30

Marťas

Je to kravina a je to matoucí
Pro spoustu netechnicky založených lidí, důchodců apod. to musí být hrozně matoucí. Já osobně na taková čísla volat nebudu, pokud to nebude nezbytně nutné.
0/0
16.3.2004 10:20

vasin

Re: Je to kravina a je to matoucí
Super aspon mne nebudes otravovat
0/0
16.3.2004 10:56

vasin

zatim mi nikdo nezavesil
-- jako udiv tam je to jo .. ale zatim zadny polozeny ...... no jsem zvedavej na matku
0/0
16.3.2004 9:46

meda beda

pes steka...
.. ale karavana jede dal.
0/0
16.3.2004 9:37

mnz

nechápu
nechápu co autor článku shledal na této službě OBTĚŽUJÍCÍM?! Zavolám kamarádovi a uslyšim místo tůůů, tůůů hudbu a to má jako obtěžovat? Možná budu zprvu trochu zmatenej a překvapenej, ale je to o zvyku
0/0
16.3.2004 9:36

Scooty

neni to tak hrozny...
Neni to tak hrozny - poprve jde normalni ton a pak zacne hrat hudba a v pozadi jdou pomerne zretelne slyset dalsi tony vyzvaneni... Horsi je vyber muziky - mam docela vysoko hlasitost ve sluchatku a kdyz na me po prvnim zazoveni zarvalo WOOOOW I FEEL GOOD tak jsem se docela lek...
0/0
16.3.2004 9:30

Antares

Neobtěžují
Mě v žádném případě neobtěžují, jednoduše si to nastavím a podle reakcí známých se rozhodnu, jestli tuto službu zrušit nebo ji ponechat. Nejsem konzervativec, změna je život...
0/0
16.3.2004 9:18

LaDa

uz mi nevolej
neni nad to, kdyz si nastavim vyzvaneci ton "uz mi nevolej, nevolej mi, nech me byt" (?skupina Holki?) ... pritelkyne bude nadsena
0/0
16.3.2004 8:33

Jakub

Proti gustu zadny disputat
Nejspis dopadnu jako vetsina lidi. Zvyknu si :o| Jen si asi budu vybyrat jetsli clovek s neprijemnou uvitaci melodii opravdu nutne potrebuji zavolat. Ted me napada, dalo by se to pouzivat i jako odrazovac :o)
0/0
16.3.2004 8:13

hafan

Re: Proti gustu zadny disputat
vybyrat - no fuj! 
0/0
16.3.2004 17:13

Jakub

Re: Proti gustu zadny disputat
PARDON :o)))))))))))))))))))))))))))))
0/0
17.3.2004 8:53

XXTeens

Zbytečná schíza
Služba už úspěšně jede v GB a D. Myslíte, že by manažeři nechali službu spustit, kdyby se v těchto dvouch předchozích sítích razantně snížil počet přijímaných hovorů, což by mělo vliv na výsledek firmy?? Asi ne. Tak tady neplašte. A pokud se Vám nelíbí tón, Vaše smůla..
0/0
16.3.2004 8:01

tRest

a jak na ně?
A jak si to vlastně mohu pustit? Nemohli byste dát do článku odkaz na nějaký další, kde tu službu popisujete? Já jsem to našel až u konkurence... Ale už jsem si to objednal.  ;-)
0/0
16.3.2004 7:38

inForm

uvítací vs. vyzváněcí tóny
Přiznám se, že mi to přijde celkem dobré a asi to i vyzkouším. To mě mnohem víc rozčilují klasické vyzváněcí melodie, které člověk slyší všude - v tramvaji, v autobuse, v evlaku, na ulici, v kině... Obvykle je to nějaká šílená melodie a ještě hodně hlasitě. Divím se, že se za to ti lidé nestydí. Já mám vždy vyzvánění tak potichu, že ho někdy ani neslyším, takže pak volám zpátky. 
0/0
16.3.2004 7:26

Kamil

Re: uvítací vs. vyzváněcí tóny
Seš úplně mimo, víš vůbec o čem ten článek je!??
0/0
16.3.2004 8:08

--

Re: uvítací vs. vyzváněcí tóny
ty ses mimo
0/0
16.3.2004 9:14

Petr

Re: uvítací vs. vyzváněcí tóny
U me je to obracene. Nesnasim vselijake ty nasamplovane pisnicky, namluvene poznamky typu 'vezmi si mobil vole, vola ti stara' a tak. Stare dobre poctive zvoneni.... Jinak k tem uvitacim tonum - je to bejkarna, ale aspon budu mit pri volani neznamenu cloveku jeste pred tim nez to zvedne jasno, s kym mam tu cest ;-) A to se muze hodit...
0/0
16.3.2004 13:40

zb

Re: uvítací vs. vyzváněcí tóny - Souhlas

Souhlasim. Cela sluzba je sice hlavne vytvarenim umele poptavky a dalsi snahou o infantilizaci spotrebitelu, ale je pravda ze volajicimu prinasi jistou informaci o volanem. Ja tu informaci beru za dost negativni, nekomu to muze prijit naopak.

 

0/0
29.4.2004 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.