- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Než si jít stěžovat k této pseudo "Radě" vytvořené z popudu alibistického zájmového sdružení, které si sice říká Asociace pro mobilní marketing, ale de facto je tvořená pouze jednou garážovou firmičkou a jejími klienty z řad reklamních agentur a tím pádem propaguje více či méně pouze své vlastní služby - to je výsměch, to si raději půjdu rovnou hodit mašli.
Škoda, že Sdružení S.O.S., jehož práce si jinak velice vážím, se nechalo vmanévrovat do tohoto pochybného uskupení.
Tato Rada nemá ani podporu a tudíž ani žádnou prestiž v očích mobilních operátorů, ale ani pokud jde o vztah k regulačnímu úřadu ani Ministerstvu informatiky.
AMM se vůbec nepodílela ani na přípravě a komentáři k návrhu Zákona o elektronických komunikacích. Proč asi? Protože má své vlastní existenční problémy. To se již spíše vyplatí si jít stěžovat na rovnou Hlavní nádraží.
PS: Je to právě jedna společnost a její klienti, (tedy jeden ze zakládajících členů AMM), kdo soustavně a opakovaně porušuje etické principy podnikání, autorské právo a další normy v této oblasti a škodí tak celému odvětví.
Proč asi není členem AMM žádný z opravdu významných poskytovatelů služeb určených pro mobilní marketing, ale pouze ti, kteří by se rádi na tomto trhu krátkodobě chtěli uchytit a přiživit:
Protože jejich strategie je teď a hlavně rychle nadělat prachy a potom ať je klidně potopa!
1. Asociace mobilního marketingu se podílela na připomínkování Zákona o některých službách informační společnost - viz http://www.amm.cz/vyjadreni.doc" target="_blank" rel="nofollow">http://www.amm.cz/vyjadreni.doc
2. Členové Asociace mobilního marketingu jsou společnosti, které si na českém trhu v podstatě konkurují - viz http://www.amm.cz/?pageID=clenove&langID=cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.amm.cz/?pageID=clenove&langID=cz
3. Nařčení o porušování pravidel se nezakládá na pravdě, nemáme žádný konkrétní důkaz od žádné z třetích stran.
4. Vaše analýza významnosti poskytovatelů se nezakládá na pravdě. Doporučujeme Vás prostudovat výsledky soutěží a v případě potřeby i statistiky operátorů jednotlivých poskytovateů. Bez těchto argumentů nemá Vaše stanovisko váhu.
5. Při řešení stížností Rada aktivně spolupracuje s mobilními operátory, kteří vznik rady vítají. Doporučujeme obrátit se na tisková oddělení s tímto dotazem a nedovozovat z vlastních informací.