Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zákazníci si mohou stěžovat na mobilní služby u speciální Rady

Pokud budete nespokojení s nějakou mobilní službou, můžete si kromě u jejího poskytovatele stěžovat také u specializované Rady pro stížnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiřík Plha

kozel zahradníkem

Než si jít stěžovat k této pseudo "Radě" vytvořené z popudu alibistického zájmového sdružení, které si sice říká Asociace pro mobilní marketing, ale de facto je tvořená pouze jednou garážovou firmičkou a jejími klienty z řad reklamních agentur a tím pádem propaguje více či méně pouze své vlastní služby - to je výsměch, to si raději půjdu rovnou hodit mašli.

Škoda, že Sdružení S.O.S., jehož práce si jinak velice vážím, se nechalo vmanévrovat do tohoto pochybného uskupení.

Tato Rada nemá ani podporu a tudíž ani žádnou prestiž v očích mobilních operátorů, ale ani pokud jde o vztah k regulačnímu úřadu ani Ministerstvu informatiky. 

AMM se vůbec nepodílela ani na přípravě a komentáři k návrhu Zákona o elektronických komunikacích. Proč asi? Protože má své vlastní existenční problémy. To se již spíše vyplatí si jít stěžovat na rovnou Hlavní nádraží.

PS: Je to právě jedna společnost a její klienti, (tedy jeden ze zakládajících členů AMM), kdo soustavně a opakovaně porušuje etické principy podnikání, autorské právo a další normy v této oblasti a škodí tak celému odvětví.

Proč asi není členem AMM žádný z opravdu významných poskytovatelů služeb určených pro mobilní marketing, ale pouze ti, kteří by se rádi na tomto trhu krátkodobě chtěli uchytit a přiživit:

Protože jejich strategie je teď a hlavně rychle nadělat prachy a potom ať je klidně potopa!

0/0
4.3.2004 13:48

Michal Zálešák

Re: kozel zahradníkem

1. Asociace mobilního marketingu se podílela na připomínkování Zákona o některých službách informační společnost - viz http://www.amm.cz/vyjadreni.doc

2. Členové Asociace mobilního marketingu jsou společnosti, které si na českém trhu v podstatě konkurují - viz http://www.amm.cz/?pageID=clenove&langID=cz

3. Nařčení o porušování pravidel se nezakládá na pravdě, nemáme žádný konkrétní důkaz od žádné z třetích stran.

4. Vaše analýza významnosti poskytovatelů se nezakládá na pravdě. Doporučujeme Vás prostudovat výsledky soutěží a v případě potřeby i statistiky operátorů jednotlivých poskytovateů. Bez těchto argumentů nemá Vaše stanovisko váhu.

5. Při řešení stížností Rada aktivně spolupracuje s mobilními operátory, kteří vznik rady vítají. Doporučujeme obrátit se na tisková oddělení s tímto dotazem a nedovozovat z vlastních informací.

 

 

0/0
8.3.2004 16:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.