Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hází Alcatel ručník do mobilního ringu?

Tiskové agentury včera zveřejnily zprávu, že tradiční výrobce mobilních telefonů Alcatel opouští scénu. Původní zpráva pochází z francouzského listu La Tribune. Výrobce ale zatím oficiálně nic nepotvrdil. Jak to tedy s Alcatelem vypadá?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuba

Kvalita fotografii na smartphonech
Rad bych reagoval na clanky ke kvalite foografii na smart phonech. Je mnoho telefon kltere nabizeji treba 65 tisic barev, pritom ale hraje roli i rozliseni, to znamena ze bude fotografie daleko hezci na telefonu se ctyrmi tisici barvami a rozlisenim 200 x 300 pixelu nez na telefonu s 65 tisici barvami a polovicnim rozlisenim. Je tedy hezke ze muze vybarvit pixel 65 000 ruznymi barvickami ale pokud neni co vybarvovat fotka nebude znatelna nikdy /napriklad siemens s55, 65000 barev ale naprosto nerozeznatelne fotografie/. V tomto smeru vyrabi nokia bezkonkurencni displaye. Obzvlaste se povedl na n6600, ale i predchozi dva smartphony /7650 a 3650/ zobrazuji velice kvalitne. Jinak s alcately tohoto typu nemam zkusenosti, nemohu tedy soudit ale pomer barvy/rozliseni plati vsude.
0/0
23.6.2004 11:27

xjarox

.amr ale ako ho dostať do telefónu bez kábla alebo irda?
Mám program, ktorý prevádza .wav na .amr ale ako ho dostanem, teda ten .amr súbor, do alcatelu bez použitia kábla alebo IRDA? Ak ho umiestnim na wap-ku, tak nejde stiahnuť na konci vypíše nepodporovaný typ súboru. Babo raď. Treba nakonfigurovať server pre aplictaion audio/AMR ? alebo ako?
0/0
16.4.2004 19:19

abby

alcatel je shit a dela shitove telefony. mnoho prispevku do teto diskuze jakoby snad psali zastupci alcatelu. at to prodaji do ciny a bude pokoj.

kvalita displeje je v porovnani s nokii (mam fotku na nikii a videla jsem stejnou fotku na displeji alcatelu) priserna. nemohu si pomoci.

telefony OT 535 a 735 jsou z kategorie wannabe...nejsou to kvalitni manazerske telefony, bohuzel

0/0
9.3.2004 16:21

Re:

Na tohle jako nezávislý musím reagovat anonymně. Jakou, že to máš niikii a kolik tě stála. Tedy jaký máš poměr cena/výkon/kvalita?  Ohledně těch fotek na displeji vede alcatel pokud nemáš 6600. Možná, že ano. Opravdu to nejsou manažerské telefony nejvyšší třídy, ale telefony pro širokou masu lidí. Tedy spousta funkcí které využijí lidé všech kategorií včetně manažerů. Takové manažerské funkce (diář, úkoly, kalendář,více položkový seznam ...) co má OT 535 za cenu do 4500,-  nemůže nikie za tu cenu vůbec nabídnout. Ale vždyť je asi ani neužiješ ne? Jedinej výbornej MT od nokči je 6600. Ostatní jsou dobrý MT ale nic jiného hodí se pro ně výraz volám píšu ale nic neumím. To znamená, že jsou to ideální telefony pro mojí mámu nikdy nevyužije infraport, BT, komunikaci s PC, více položkový seznam prostě nikie jsou pro  ní a pro TEBE.  

ahoj

0/0
10.3.2004 16:08

radovan

*.amr vytvořit na PC - ale jak
No brouku, seš li doctor a ne magor, tak hned piš jak z Pc např *.mp3 přetvoříš na *.amr. Na alcatel SERVICE to asi neví, ještě mi neodpověděli..... Tak piš. R
0/0
8.3.2004 15:25

Re: *.amr vytvořit na PC - ale jak
pomocí infraportu, nebo kabelu nahraj přez komunikační program soubor do telefonu, pak zpět do počítače a máš AMR.
0/0
9.3.2004 6:42

RamirG

Alcatel má poslední dobou celkem dobré mobily. Výborné nápady a mizerná podpora . Mám 715 a vyjma těch několika funkcí navíc je hlavně hlasité handsfree k nezaplacení . Nejlepší poměr cena /výkon . A at´si chválí Nokii a Siemens (Nejlepší kauf od něj byla M(T)50 za 2400.-) kdo chce ,s Alcatelem je vidět jaká je reálná cena běžného mobilu . Už se nemůžu dočkat , až přijde nová posila zahýbá zkostnatělým evropským trhem ....
0/0
6.3.2004 5:59

sef

škoda
0/0
4.3.2004 14:17

Hard-boy

Alkáč
Pokud jsem měl mobi vždy to byl Alc. momentálně mám OT511 a můžu si stěžovat jen na joystick, rozhodně bych je ale neházel do stejnýho koše jako N5110,N3210, N3310 aj.
0/0
4.3.2004 12:15

Jara

alcatel
Jsem vlastníkem 501 a vubec se nestěžuji, je totiž perfektni.Foťak v mobilu nepotřebuji ,protože je zbytečný a je to jenom modní trend.
0/0
3.3.2004 10:15

okan

Re: alcatel
me taky staci klasika - cernobily, jednohlasy telefon na volání a SMS, ale obavam se, ze vyvoj se zastavit neda a tak za par let budou jen barevne, vicehlase (polyfonni) telefony s MMS (fot´ákem), ktere dneska mnozi zatracuji ale za par let je budou mit nepochybne taky, protoze to bude zkratka budouci klasika.
0/0
3.3.2004 10:33

pepi

Re: alcatel

souhlas, co je dneska modni vystrelek je zitra standard to plati nejen u mobilu, ty byly sami o sobe modni vystrelek jeste v r. 99, pak zacal velky boom, za nasledujici 2 roky pribylo 5 milionu lidi a byl to standard. Ted uz se jen bavime o zvysujici se funkcionalite, ktera logicky musi stoupat, aby byly telefony stale prodejne.  

0/0
3.3.2004 13:48

alzbeta

Alcatel je fajn. Mam 302
Je lehky, maly, pekny, plne funkcni, vydrzi dlouho. Kdo potrebuje utracet za obrazky, anebo se chlubit s cenou telefonou, mozna sahne po jinem. Nepochybuji, ze vyssi verze tyto zbytecnosti zvladaji, stejne jako nepochybuji, ze k podnikatelskym ucelum jsou vyssi verze stedre rovnez.
0/0
3.3.2004 10:01

guru

Re: Alcatel je fajn. Mam 302
Proboha priste se zkus vymacknout na poprve
0/0
3.3.2004 11:07

Bouda

Re: Alcatel je fajn. Mam 302
Souhlasím, manželka ho měla taky. Teď jsme jí koupili 331 a super -ovládání skoro totožné- nemusela se skoro nic učit, spousta věcí vylepšených, je menší, lehčí, větší displej, seznam na čísla v mobilu, zvonění pro skupiny, paměť na SMS v mobilu, připomínač, li-ion baterka - a to všechno za pakatel - 2500 Kč.
0/0
3.3.2004 13:14

alzbeta

Alcac je fajn. Mam 302
Je pekny, maly, lehky, rychle vydrzi. Telefonuji a pisu z nej. Kdo potrebuje platit za obrazky, pripadne se chlubit s tim, jak ma drahy telefon, poridi si mozna jiny. Nepochybuji, ze ve vyssich verzich Alcatel tyto zbytecnosti zvlada. Taky nepochybuji, ze k podnikatelskym ucelum je lepsi mit rozsirene funkce. Predpokladam, ze i ty vyssi verze zvladaji.
0/0
3.3.2004 9:57

alzbeta

Alcac je fajn. Mam 302
Potrebuji telefonovat a psat sms. Na to mi bohate staci. Je lehky, design ma pekny, vydrzi dlouho a je levny. Kdo potrebuje utracet prachy za priblbe obrazky apod., musi se porad stourat v nastaveni pitomin a a chce frajerit s tim, za kolik ma mobil, musi si dost priplatit. Ovsem nepopiram, ze novejsi typy Alcatelu tyhle machrovinky zvladnou. Taky nepopiram, ze nekdo potrebuje telefon k podnikatelskym ucelum, takze jeho rozsirene funkce jsou na miste. Myslim, ze i to Alcatel ve svych vyssich verzich zvladl.
0/0
3.3.2004 9:53

le-on

konecne...
...konci.
0/0
3.3.2004 9:53

dol

mam 715ku a jsem s ni nadmiru spokojenej, umi vsechno a nema takovy cypoviny jako fotak a barevnej displej
0/0
3.3.2004 9:33

abby

alcatel do srotu
alcatel je shit, at to pordaj do asie a tam to vyrabej jako telefony pro maly deti na hrani. kvalita displeje je priserna, design priserne, jejich nejlepsi telefon neumi ani posilat vizitky, budik nema snooze, atd, atd, proste na nic, takze zadna skoda.
0/0
3.3.2004 9:00

podnikatel

Re: alcatel do srotu
nemam mobil jako hracku, nepotrebuji kvalitni display, design mi je celkem fuk, zakladni muj pozadavek je vydrz baterie a tim je alcatel nadstandartni
0/0
3.3.2004 9:57

josef novotný

Re: alcatel do srotu
"kvalita displeje je priserna" to snad ne. viděl jste alcatel 535 či 735 a jejich barevný displej, který má pouze 4096 barev? asi ne, protože kdybyste je viděl a srovnal s jinými displeji se 4096 barvami, tak byste toto nemohl říct. nebo zkuste upřesnit v čem je ta kvalita příšerná a taky u kterých modelů
0/0
3.3.2004 10:21

radovan

Re: alcatel do srotu

Jedním z důvodů, proč jsem kopil OT535 byla 24 hlasá polyfonie. Jenže většina"šílených zvuků" - které jsou nabízeny na www.alctel.cz a samotná reprodukce (prý HiFi) jsou krajně neuspokojivé, dnes jsem jim psal - horší než ubohé.

Porovnáním Siem.A55 a OT535 při midi např: happytree.mid nebo happytree_4.mid volá do nebe. mé hodnocení midi zvuků: kvalita jako Tesla kufříkový computer z r. 1985 . Rovněž nahrávání je strašné. S dnešními obvody pro audio už snad ani nelze nic tak zprasit jak to předvádí OT535.Mám na mysli zbytečné omezení frekvenčního pásma atd.

Pokud jde o displej - myslím docela Ok. Kvůli blbým zvukům už bych asi nekoupil. No budu to muset vydržet zase ty dva roky......... Radovan

 

0/0
3.3.2004 19:01

josef novotný

Re: alcatel do srotu
co se týče zvuků, tak mě až tak moc netrápí, protože mám stejně skoro pořád zapnuté vibrace.
0/0
3.3.2004 20:05

maty

Re: alcatel do srotu
Si magor,že si ještě nepřišel na to co OT535 umí........polyfonko umí fakt na nic,ale zkoušel jsi tam dostat třeba hudbu ve formátu amr.(z kompu do telefonu)?.......naprosto perfektní reprodukce zvuku!!!zkus to!
0/0
6.3.2004 10:01

Pepa

Re: alcatel do srotu
jde videt, ze nevite o cem mluvite, az vyzkousite tolik znacek co ja, tak potom muzete neco kritizovat. A kvalita displeje? 535 a 735 ma displej tak kvalitni, ze na nej nema ani nejaka draha Nokie.
0/0
3.3.2004 10:46

Jakub

Re: alcatel do srotu
No jo, ale je mu to k prdu, když si stejně hordy lidí radši koupí "drahé Nokie"...
0/0
3.3.2004 11:47

Kvakous

Re: alcatel do srotu
Na to se nedá nic říct.
0/0
10.3.2004 9:41

Kunc

Vzdyt to sou kramy, dobre ze to zmizi.
0/0
3.3.2004 8:48

FX

Alcatel forever

Můj známej má tři telefony Alcatel. Jsou to ty nejstarší, ještě bez db. A originální baterka mu v nich vydrží tři dny při normálním telefonování. Je to normální? Znáte jinej telefon, kterej by to vydržel?

P.S. Jinak je to naprosto hroznej telefon. Odchází displeje, je velikánskej a těžkej. Ale je to úctyhodný výkon.

0/0
3.3.2004 7:58

NoName

Re: Alcatel forever

Otázka je, co je to normální telefonování.
Mě tři dny vydrží obstarožní Siemens S10 Active, rozlupovač kokosových ořechů. Kdopak si ho ještě pamatuje? :)

0/0
3.3.2004 8:07

FX

Re: Alcatel forever
Pamatuju si i S6. Tenkrát jsem byl naprosto v úžasu, jak je placatej. Nešlo mi do hlavy, jak se do tak malého prostoru mohl celej telefon vejít......
0/0
3.3.2004 8:14

Maro

Re: Alcatel forever
Baterka u Alcatelu mi odesla po 5 mesicich a to jsem se o to staral podle navodu. :-/
0/0
3.3.2004 10:11

Pavel X

Re: Alcatel forever
No tak to má tu baterku už pěkně zlikvidovanou - moje máti používá kdysi můj Alcatel OTC (ne DB), kupovaný v květnu 1999 (tedy za 2 měsíce to bude 5 let) a vydrží jí podle intenzity volání 5-7 dnů. Stačí jen používat zabudovanou fci vybíjení baterky. Ptám se tedy - který jiný mobil po téměř 5 letech používání vydrží týden?
0/0
3.3.2004 12:46

Jakub

Alcatel nezmizí...
Vemte si, že podobně změny majitelů za sebou má Grundig, Moulinex, Škoda... a vyrábí se dál. Paradoxně tohle může značce Alcatel pomoci.
0/0
3.3.2004 7:37

radim

Re: Alcatel nezmizí...
Čí je vlastně teď Moulinex?
0/0
3.3.2004 8:51

jou

Re: Alcatel nezmizí...
....slysel jsem, ze patri potomkum komisare Moulina, pote co pri jedne drstne prestrelce v Parizi exnul....
0/0
3.3.2004 8:56

Jakub

Re: Alcatel nezmizí...

Patří do Groupe SEB. To sdružuje značky:
T-FAL TEFAL
Moulinex
Roventa
KRUPS
a ještě 4 lokální značky.

0/0
3.3.2004 9:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.