- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Český Telecom alias český stát jasně ukázal, že se o svůj státní majetek nedokáže postarat, to samé tvrdí i liberálové a ekonomičtí inženýři, že stát je zkrátka špatný hospodář. Jsem tedy pro zrušení univerzální služby a všech 27 tisíc telefonních automatů, které provozuje Č. Telecom ( nebo těch automatů je více než oněch 27 tisíc ? ) zprivatizovat. Proč by měl Č. Telecom mít monopol na provozování a obhospodařování telefonních budek ? Proč by se třeba o telefonní automaty nemohli starat společnosti jako jsou např. Tele2, Tiscali, Contactel, nebo třeba města a obce ? Telecom jako páv se pyšní tím, že zmodernizoval telefonní budky a postupně je vyměnuje, jenže kvalita hovorů a to bohužel k vůli vandalům je stav telefonních budek v katastrofálním stavu. Všude v Evropské unii není pravidlo, že by se o telefonní automaty staral jeden telekomunikační gigant. A také je načase zatočit s impulsovou tarifikací, je přece nehoráznost, aby za dvouminutový hovor v místním telefonním uzlu platil volající 8,- Kč. Jsem pro zavedení časové tarifikace, tak jak to platí pro bytové a podnikatelské telefonní stanice.
Nápad ministra Mlynáře není zas tak špatný, tehdá jsem ho obvinil z likvidace telefonních automatů, potom mi došlo, že chce aby se o telefonní automaty staraly i jiné firmy než žlutý moloch.
to by bylo na dlouhé vyprávění.
V každém případě se intenzivně zeštíhluje organizační struktura (propouštění), mění se zodpovědnosti (nikdo se není jistý tím, co dnes dělá) a proto je nejlépe se tvářit, jako že toho má každý strašně moc na práci, ale příliš se nešířit o tom, co právě dělá.
Vymýšlet nové činnosti (a generovat tak náklady), to se již vůbec nedoporučuje. A co je to jiného 25.000 přelepek do budek, než další náklady. Pokud si uvědomíte, že od 1. května 2004 by to mohlo být místo 22% pouze 19% tak se nabízí otázka. Stojí to vůbec na tak krátkou dobu za to něco měnit?
Odpověď je však jasná. Ze zákona je to povinnost.
Závěr článku plně vystihuje situaci v Telecomu.
Současné zaměření managerů: znehodnocení společnosti, její značky, její pověsti.
Prostředky: snížení počtu zákazníků neodůvodněným zdražováním služeb, účelová blokace a sabotáž všeho kolem internetu, neochota k jakýmkoliv kompromisům při jednání s ostatními, vědomé okrádání zákazníků.
Cíl: privatizace společnosti za co nejnižší cenu