Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČTÚ kontroluje ceny za volání z budek Českého Telecomu

Český telekomunikační úřad provedl v minulém týdnu namátkovou kontrolu veřejných telefonních automatů. Zjistil, že ani v jedné z kontrolovaných budek není správně uvedena délka tarifního impulsu. Úřad proto zahájil u Českého Telecomu kontrolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helmut Niederman

Nejvyšší čas zprivatizovat telefonní budky !

Český Telecom alias český stát jasně ukázal, že se o svůj státní majetek nedokáže postarat, to samé tvrdí i liberálové a ekonomičtí inženýři, že stát je zkrátka špatný hospodář. Jsem tedy pro zrušení univerzální služby a všech 27 tisíc telefonních automatů, které provozuje Č. Telecom ( nebo těch automatů je více než oněch 27 tisíc ? ) zprivatizovat.  Proč by měl Č. Telecom mít monopol na provozování a obhospodařování telefonních budek ? Proč by se třeba o telefonní automaty nemohli starat společnosti jako jsou např. Tele2, Tiscali, Contactel, nebo třeba města a obce ?  Telecom jako páv se pyšní tím, že zmodernizoval telefonní budky a postupně je vyměnuje, jenže kvalita hovorů a to bohužel k vůli vandalům je stav telefonních budek v katastrofálním stavu. Všude v Evropské unii není pravidlo, že by se o telefonní automaty staral jeden telekomunikační gigant. A také je načase zatočit s impulsovou tarifikací, je přece nehoráznost, aby za dvouminutový hovor v místním telefonním uzlu platil volající 8,- Kč. Jsem pro zavedení časové tarifikace, tak jak to platí pro bytové a podnikatelské telefonní stanice.
Nápad ministra Mlynáře není zas tak špatný, tehdá jsem ho obvinil z likvidace telefonních automatů, potom mi došlo, že chce aby se o telefonní automaty staraly i jiné firmy než žlutý moloch.

0/0
11.2.2004 12:04

Radim Cham

to, co se nyní děje v Telecomu ...

to by bylo na dlouhé vyprávění.

V každém případě se intenzivně zeštíhluje organizační struktura (propouštění), mění se zodpovědnosti (nikdo se není jistý tím, co dnes dělá) a proto je nejlépe se tvářit, jako že toho má každý strašně moc na práci, ale příliš se nešířit o tom, co právě dělá.

Vymýšlet nové činnosti (a generovat tak náklady), to se již vůbec nedoporučuje. A co je to jiného 25.000 přelepek do budek, než další náklady. Pokud si uvědomíte, že od 1. května 2004 by to mohlo být místo 22% pouze 19% tak se nabízí otázka. Stojí to vůbec na tak krátkou dobu za to něco měnit?

Odpověď je však jasná. Ze zákona je to povinnost.

 

 

0/0
11.2.2004 11:34

Petr

Je to tak.

Závěr článku plně vystihuje situaci v Telecomu.

Současné zaměření managerů: znehodnocení společnosti, její značky, její pověsti.

Prostředky: snížení počtu zákazníků neodůvodněným zdražováním služeb, účelová blokace a sabotáž všeho kolem internetu, neochota k jakýmkoliv kompromisům při jednání s ostatními, vědomé okrádání zákazníků.

Cíl: privatizace společnosti za co nejnižší cenu

0/0
11.2.2004 9:22

generál

Jo, tak privatizace....
Už aby toho žlutýho Molocha někdo poslal do pekel...
0/0
11.2.2004 9:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.