Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český Telecom a GTS nabídly internetový paušál na noc a víkendy

Rozdíly v ceně za internetový paušál nejsou dramatické. Telecomu je nutné platit také pronájem telefonní linky a uživatelé tarifu Home Mini mají smůlu. Smůlu mají i ti, co čekali paušální internet bez omezení. Přinášíme vám exkluzivní informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

GTS spokojenost
Jedu pes ISDN, aktivace blesková,hned ten den co jim dorazila záloha.Jedu už pár dní,spojení stabilita 100% spokojenost.Ale hlavně rychlost,u telecomu max 54kb/s a tady skoro 60kb/s.
0/0
22.2.2004 14:06

Manteca

jojo.. kam to spejeme. chodim spat ted skoro kazdy den po druhe hodine nocni a rano ale musim normalne vstavat. docela by me potesilo - kdybysme se naucili pracovat v noci (misto nynejsiho spanku) a pres den odpocivat... a uzivat si svetla. no copak vas zajima svetlo pres den, kdyz jste stejne zavreni v kancelari? coz?

0/0
16.2.2004 17:05

dave

jsem spokojen
Vyuzivam sluzbu GTS pohoda doma na ISDN lince. platim 700kc mesicne talecomu zemam isdn a 600kc mesicne za pasal. ROzhodne lepsi nez drivejsich 4 - 5tisic co sem platil kdyz se platili impulsy. Casove pasmo ve vsedni mi vyhovuje. Denne sem v 18:00 v praci nebo ve skole. JInak GtS se odpojuje po 4 hodinach a neni problem si nastavit autoreconnect tak nevim o co go :)
0/0
15.2.2004 8:54

Ivan

TELECOME probuď se, aneb KONEC TELECOMU SE NENÁVRATNĚ BLÍŽÍ
Mně osobně by bylo trapně s takovouto nabídlou přijít. To by si mohl objednat tak leda ten, kdo je zbaven svéprávnosti, nebo kdo dělá doma nočního hlídače. Možná tak v padesátých letech minulého století! TELECOM si ale podřezává  větev sám pod sebou. Já postupně ruším jednu linku Telecomu za druhou (co jsem měl firemní a soukromé). Vrcholem bude pokud navýší základní paušály, jak se chystají. To bude jejich konec. Mobilní operátoři a konkurence v připojení na internet je zlikviduje jak malinu. Díky jejich tuposti přizpůsobit se podmínkám 21. století. TELECOME měl jsem tě rád, probuď se!!! Přeji dobré ráno.
0/0
12.2.2004 10:07

DYK

Co to má znamenat???
Já jsem si aktivoval předevčírem Mimo špičku a dodneška mi to nejede. Máte někdo podobné zkušenosti???
0/0
11.2.2004 19:44

Venca

Re: Co to má znamenat???
Jaks to udělal s registrací? Já tam mam pořád hlášku "e-mailová adresa je v neplatném formátu". A ty paka na tech-help vůbec neví co s tím a prý je nás takových hodně. A to už je čtvrtek. Hajzlové jedni zapráskaný, brzy se na ně vy...
0/0
12.2.2004 21:06

Tom

Pozor - telecom to posunul o hodinu !!!
Včera jsem si zaregistroval paušál Mimo špičku za 730 kč s DPH, který měl fungovat už od 18:00 hodin jak bylo všude prezentováno a dnes koukám, že telecom udělal neuvěřitelnou změnu a posunul začátek o hodinu na 19:00 !! (Přitom konkurence má stejný paušál za 600,- s DPH.) Prostě neuvěřitelná sprosťárna od Českýho telecomu !!!
0/0
10.2.2004 19:31

Milo3

Re: Pozor - telecom to posunul o hodinu !!!
No to bych od nich nečekal, působí tak seriózně, ale jestli se neomluví a nezmění to, tak je to na žalobu o nepravdivé reklamě s následkem klamání spotřebitele.                   Miloš
0/0
20.2.2004 23:07

Bohumil Pechoc

To je sice hezký, ale jáá se musím, na internet připojovat přes telecom a volny, protože mi gts padá
To je sice hezký, ale jáá se musím, na internet připojovat přes telecom a volny, protože mi gts padá nebo se vůbec nepřipojím!!!!Takže utrácím více, ač jsem jinak připojen přes gts!!!/gts/gts...nějak nefunguje, nebo to maj u nás v Příbrami přetížený????
0/0
7.2.2004 19:46

Zarabeth

GTS: Ja vim v cem je trik
Take premyslite, proc GTS bude dobrovolne dotovat pripojeni neexistujicim pausalem? Vrtalo mi to hlavou, ale ted mi to pripada zrejme: je to marketingovy pruzkum. GTS tim ziska prehled, v kterych oblastech maji lidi nejvetsi zajem o alternativni pripojeni, ale nemaji k nemu snadny pristup. Tam potom zameri svoje sluzby GTSL ("Služba je aktuálně dostupná v rámci tzv. pilotního území GTS Praha pokrývající části Prahy 1 a 2. Rozšíření na další města České republiky připravujeme." - viz http://produkty.gtsdoma.cz/gtsl/) a tem, kteri momentalne vyuzivaji "pausal", nabidne alternativni moznost pripojeni, pravdepodobne za zvyhodneny mesicni poplatek nebo nulovy instalacni poplatek nebo tak. Hlavni pro ne je, ze nebudou sve GTSL rozsirovat naslepo, ale cilene presne do tech oblasti, kde o nej bude nejvetsi zajem...
0/0
7.2.2004 9:14

TELEKOMÁK.

Nač ta trapná diskuze.
Našim cílem (ČTc) je maximálně znehodnotit firmu a pak ji šikovně zprivatizovat. To se nám daří zatím na 100%. Lidi odhlašují telefony, počet zákazníků klesá, tím i cena naší společnosti. Vše jde jak má jít....Tak vo co go?????
0/0
5.2.2004 11:46

Incognito

Wifi je dneska vsude, nekde trebas s limitem na cca 1GB ale to na pohodovy serfovani a obcasny tahani mp3 staci. Ja jsem ted na neomezeny sdileny 512kbps lince s 8 lidma za 500kc/mes (bez dane) a celkem pohoda. Obcas to taha i 30kb/s. Telecom zaspal dobu mozna tak pred 4 rokama.. navic omezeni mimo spicku je humus nemluve o ted podminkach.. za ty penize ? Pokud nemate wifi tak volte GPRS, mel jsem ho 4 mesice a taha to cca 5kb/s o cemz si na modemu na 80% uzemi CR muzete nechat zdat. Navic GPRS zaziva rozvoj - nova kodovaci schemata atd. takze to muze byt jen cimdal lepsi a modem ? Zapomente na nej vzdyt to neni ani full duplex

0/0
5.2.2004 8:54

TT

Re:
Máš pravdu. Jedu přes GPRS T-Mobile a poslední dobou je to daleko lepší než Telecom. Za cca 850,- mužu bejt na netu 24 hodin a rychlost je stejná a někdy i lepší. Ještě k tomu ta mobilita... I když spousta lidí na to nadává tak já mám pozitivní zkušenost.
0/0
6.2.2004 15:07

Elvis

Telecom se snaží, ale nic moc.
No náš slavný Telecom se tedy zase moc nevytáhl, zase z lidí dělají slušně řečeno hlupáky. S takovou nabídkou ať jdou k čertu, neumí nic udělat pro lidi svévolně, vždycky je k něčemu musí dostrkat konkurence. Je to hanba !!!! Myslím si, že s tímhle určitě díru do světa neudělají. Takže "sbohem Telecome" já odcházím.  
0/0
5.2.2004 8:22

Destroyer

Ať se jdou vycpat
S takovou nabídkou se může jít Telecum vycpat. Za 399,- bez DPH spojení od 18 do 22 hodin s tím, že se spojení stejně rozpojuje po poměrně krátké době. Proč krátké? Kdo si aktualizoval nově nainstalovaná Woknows a musel stahovat ty desítky MB, tak ví proč. Tak touhle nabídkou se Telecum ukázal.
0/0
5.2.2004 7:21

petr

nic zajímavého!
Má poznámka se týká telekomu. Chybí paušál na internet bez omezení, opět budem pracovat v noci. Na druhé straně chybí paušál pod 500 korun, ceny bez DPH mě vůbec nezajímají, dph samozřejmě platit musím! Telekom se ještě bude divit a já k tomu můžu jen dodat: UŽ ABY TO BYLO. VEM HO ČERT!!!!!!!!!!
0/0
5.2.2004 1:03

magnus

jde
Záleží na ceně, kterou jste ochotni zaplatit, a službách, které za to dostanete. Momentálně bych věci vážil takto.
Telecom mi nabízí za 350 Kč s DPH paušál na telefonování (70 minut zdarma - ne na mobil). 486 Kč s DPH za internet o víkendu. Dohromady asi 836 Kč s DPH.
Alternativa - Eurotel data nonstop individual - 792 Kč s DPH. Neomezené připojení k Internetu + 100 minut volání do všech sítí v ČR + výhoda mobility.
Já jsem právě Telecom odhlásil a koupil etdn.
I kdyby tyto nabídky byly cenově srovnatelné, nemám žádnou motivaci do června něco měnit.
Nevýhodou etdn je pomalejší odezva a překlat adres. Není to tedy na online hry ani na provozování věcí, keré potřebují spojení p2p (např. icq chat, ip telefonie). Pro běžné brouzdání a email je naprosto dostačující.
Je tedy opravdu každého věc, za co to utratí. Podle mne je Telecom spíše v křeči. Kdo je na Inetu málo, paušál nepotřebuje. Kdo je na Inetu skoro pořád, poohlédne se jinde. Pak je zde množina lidí, kteří jinou možnost nemají, ale přepokládám, že to asi nebude cílová skupina Telecomu pro tyto služby. Bylo by to totiž dost smutné :-(
0/0
4.2.2004 20:40

NickRabit

Re: jde
jestli vam vadi u ET prepis NAT, tak si je mozne zaplatit jednorazove 495Kc za verejnou adresu(dynamickou), neni pak treba problem s nacitanim stranek na 1 pokus,... jinak si myslim, ze v cervnu se ETDN nejak nezdrazi, protoze ET a T-mobile si jdou po krku..
0/0
4.2.2004 21:00

Martin

Nechápu na co si stěžujete
Jak napsal autor článku, kdo chce používat internet opravdu masívně, pro toho stejně dialup není a pořídí si něco lepšího. Pro mě je i toto až zbytečně moc, já ani paušál nepotřebuju. A pro připojení nepoužívám Telecom ale alternativní telefonní operátory. Zlevňují mi hlavně těch počátečních 10 minut, které má telekom nejdražší a na které se nejčastěji připojuju, déle stejně nemám čas. Ve špičce jsem skoro na poloviční ceně telekomu. A těm, co chcou sedět u počítače celé noci, že jim vadí odpojení po 2,5 hod, radím - jděte se taky občas projít ven na čerstvý vzduch, do kina apod...  a možná vás přejde i ta zuřivost.
0/0
4.2.2004 19:09

Comtur

Všem, kteří zde kalí vodu a zejména přispěvatelům ABC a JIRKOVI!
Jestli je tady někdo omezenej, ba přímo tupej. tak jste to vy dva, soudruzi. Zřejmě patříte k oné bandě vydřiduchů, která pobírá za nulovou práci 30 a víc kolíku a nad normálníma lidma, kteří k té bolševické bandě nepatří, ohrnujete nos. Hm, hm, boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Aby se vám brzo nestalo, že skončíte coby houmlesáci na Hlaváku. Taková životní lekce by vám ani trochu neuškodila, a vy byste se snad definitivně vyléčili ze své bezbřehé zpupnosti a nadutosti. Čest práci.
0/0
4.2.2004 18:52

Jirka Akrij

Mockrát děkuji za nápad, Nicol !

Jsem moc rád za nápad Nicol Lenertové. V jedné reklamě na T-mobile prohlásila, že číselníky se dají použít i na jiné věci. Tak jsem ten nápad použil a nyní číselník používám jako aportovací prostředek na svého mileho pejska. Jinak telefon jsem odhlásil od Telecomu, jelikož jsem si telefonní aparát koupil ze svého, tak ho dnes používají mé děti na hraní.

Jelikož děti mají ve škole občas besídku, tak jsem přišel na skvělý nápad, že by mé děti mohli ve škole na dětské besídce si zahrát jako ve večerníčku " Mach a Šebestová ". Dál jsem jim utržené sluchátko. Ono totiž v dnešní době je pouze z nouze ctnost.  Je to jediné, co udělat s nenažraným monopolistou.

0/0
4.2.2004 18:17

Martin

Re: Mockrát děkuji za nápad, Nicol !

Ty jseš ale blb.

0/0
4.2.2004 18:50

PetrP

Re: Mockrát děkuji za nápad, Nicol !
ironie osudu, něco na tom ale je
0/0
4.2.2004 22:35

Vough

Mysli
Trochu premyslej. Tohle neni zadna moznost,naopak,Teleci ukazuje svoji neschopnost zavest uz i prachobycejny NEOMEZENY (to znamena bez odpojovani a bez limitu) pausal na dialup.Zajiste jsi s CT spokojen.JA NE!!
0/0
4.2.2004 15:20

Michal

Re: Mysli
Jsem spokojen... ale o to nejde... Proc by to mel Telecom delat? Jasne pro nas uzivatele by to bylo lepsi a vyhodnejsi... ty bys ve firme udelal hned nejlepsi nabidku svých sluzeb za nejnizsi cenu? Prece nejdrive necim zacnes s nejakou cenou, pockas si na reakci konkurence, ale od zacatku pocitas jeste s nejakou rezervou, kdyz nekdo jiný bude mít nabídku lepší než ty. A když nebude, vyděláš jen více. Je to přece o zisku.
0/0
4.2.2004 15:30

Michal

Když
se vám to nelíbí tak si to neberte! Nikdo vás přece nenutí. Neo snad ano? Vy co máte dial-up a tohle pro vás není "dost nobl", tak si sefujte dále a plaťte si každou minutu jako doteď... Budte vůbec radi, že nějaké nové možnosti jsou. Když nebyli, tak jste brečeli, teď něco je a brečíte ještě více. Třeba to časem zlevní... je to novinka, buh vi, co bude po skončení jejich testů... A k omezni max 2.5hod - je ochrana normalních uživatelů proti těm co musí mít každý den stahnuté 2-3filmy, hry, apod. Po skončení testů už třeba nebude...
0/0
4.2.2004 15:06

Tomas

Re: Když
Jasne chytráku. Já běžne dialupem stahuju 2-3 filmy. Prober se.
0/0
4.2.2004 15:30

Michal

Re: Když
No tak vidíš, když nestahuješ, tak ti odpojení po 2,5h vadit nemusí...
0/0
4.2.2004 15:50

Martin

Re: Když
Přesně tak. Kdyby někdo totiž nepotřeboval linku i na volání, tak by neměl vůbec důvod se odpojovat a to by prostě zablokovalo síť.
0/0
4.2.2004 18:52

TT

Re: Když
Seš normální vůl. Podívej se za hranice a pak tady kecej o možnostech připojení. Ja ti přeju aby speciálně pro tebe udělali cenu 2000,- a každou 2 minutu odpojení. Aby jsi měl proč obhajovat posranej Telecom. Prober se !!!
0/0
6.2.2004 15:17

Karel

JE TO DRAHÉ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fakt.
0/0
4.2.2004 13:46

Borek

Ještě je co zlepšit
Nechápu, proč provozovatel přerušuje spojení až po 2,5 hodinách. Lepší by bylo, kdyby je přerušoval pravidelně po 30 minutách.
0/0
4.2.2004 12:57

smichumoc

Re: Ještě je co zlepšit
Jestli je nabidka CT i GTS smesna tak tenhle prispevek je smesnejsi nez obe dohromady
0/0
4.2.2004 14:27

smichumoc

Re: Ještě je co zlepšit
Jestli je nabidka CT i GTS smesna tak tenhle prispevek je smesnejsi nez obe dohromady
0/0
4.2.2004 14:27

Gustaff

Rychlost připojení
Jen tak pro zajímavost, vy kdož se přes dial-up připojujete - jakou máte přenosovou rychlost? Znám lidi, kteří tvrdí, že jim to doma běhá jako svině 50k/s, ale já osobně z toho nevyždímu pomalu ani desetinu. To mě dost sere, když stahuju mptrojku a můžu si v mezičase dojít na záchod, udělat kafe a shlídnout zprávy v tv.
0/0
4.2.2004 12:50

Rosa

Re: Rychlost připojení
5kb/s....a kdyz stahujes album,muzes si jit zabehat....
0/0
4.2.2004 13:00

Martin

Re: Rychlost připojení
Ale no ták, nekecejte. A rozlišujte kb a kB, jo? kB je zhruba 8 kb, možná i víc (zabezpečení apod ...). Mám doma 50 kb/s, někdy i 52 kb/s. Kdo má pod 33 kb/s, může si to nechat od Telecomu zdarma proměřit a opravit. 33 je garantováno.
0/0
4.2.2004 18:54

Gustaff

Re: Rychlost připojení
Ne, fakt nekecám. 5kb/s! Podle mě to jsou nějaký vyšoustlý linky. To s tím proměřením je pro mě nová informace. Neměl bys nějaký podrobnosti?
0/0
5.2.2004 8:46

Martin

Re: Rychlost připojení

A já trvám na tom, že kecáš. 5 kb/s je naprostá kravina. Chtěl jsi napsat 5 kB/s při nějakém stahování, co ti píše FTP program, a to už je slušná hodnota.

http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/cenove_programy/home_internet_vyhodne.php#top

Viz tendleten link a pročti si tu stránku. Spletl jsem se, garantováno je 28.8 kb/s.

Nevím jaký jsi odborník, ale chápeš rozdíl mezi bitem a bajtem (b nebo B)?

0/0
5.2.2004 9:19

Martin

Re: Rychlost připojení
Nebo máš nějaký prastarý modem, nebo máš nehomologovaný modem, nebo máš špatně nainstalovaný modem a nějaké omezení ve windowsech. Viděl jsem u kohosi jakýsi pofiderní modem, který měl svůj ovládací panel, a tam se zaškrtlo nějaký "typ modulace" a bylo tam standardní nebo nestandardní cosi. A při té jedné to fakt jelo těch 5 kb/s. Takový modem doporučuju vyhodit, ale napřed zničit. Navíc by mohl poškozovat síť a za to jsou pěkné pálky. To doporučuju ověřit, než se na Telekom obrátíš s řešením té rychlosti. Nový modem bez problémů stojí dneska 400 Kč. Ještě by to taky mohlo být tím, že bydlíš třeba někde na samotce na horách a Telecom tam nemá pevnou linku ale rádiové pojítko a to je otázka, co to dokáže udělat, ale když to garantujou, tak to garantujou.
0/0
5.2.2004 9:24

Martin

Re: Rychlost připojení
A trvám na tom, že 5 kb/s je blbost.
0/0
5.2.2004 9:25

Gustaff

Re: Rychlost připojení

No dobře, uznávám. Udělal jsem si pár výpočtů a je to fakt blbost. Ale v tom případě mě můj vlastní počítač klame a nerozeznává "b" a "B". Vždyť on by to měl přece vědět nejlípKaždopádně jsem žil v bludu a myslel jsem si, že lze z modemu něco svižnýho vyždímat. Zřejmě nelze. Každopádně dík za procitnutí. Jdu si koupit mikrovlnku.

0/0
5.2.2004 10:26

Martin

Re: Rychlost připojení

Windowsy to myslím píšou dobře. Já tam mívám max 52000 b/s, což je 52 kb/s, a z toho může být tak 6 kB/s (kilobajtů). A to je na normální www stránky a poštu dost. Zajdi se mrknout k někomu jinýmu, jestli fakt nemáš nějakou poruchu nebo nějakou plečku modem.

Těch 6 kB/s může být i víc, modemy používají kompresi, takže kdybys teoreticky přenášel soubor obsahující třeba samé nuly, tak by to mohlo vylézt i o dost výš. Na druhou stranu ale v těch 52000 b/s je zahrnuto úplně všecko včetně hlaviček protokolů TCP/IP a dalších linkových protokolů, sem tam se nějaký paket cestou zaruší, dojde poškozený a posílá se znova.....

Windows to píšou ale dobře. Jestli tam máš fakt 5 kb/s, tak by ti měly psát 5000 b/s. Potom si najdi manuál k tvému modemu a podívej se co umí/neumí a jestli má homologaci pro provoz v ČR. A pak si udělej test a kontaktuj telecom.

0/0
5.2.2004 11:01

Martin

Re: Rychlost připojení
Každopádně, mi modem přijde pro extenzívní domácí použití dostatečně svižný. Dej vědět, jak jsi dopadl. A pozor na b a B
0/0
5.2.2004 11:04

mag

At jdou do ......
Tahle nabidka stoji za starou belu. At jdou do prdele.
0/0
4.2.2004 12:48

zajíc

Telecom - Eurotel = 1 firma?
neni nahodou telekom 100% vlastnikem eurotelu? :-))) takze ho tady asi nejake emoce vubec nerozhazej ani nezajimaj. Pokud zrusitme pevnou a poridim si (uz mam) EU datanonstop nic se nezmenilo, pouze opravdu vyhoda pripojeni kdykoliv atd. oproti oskaru a "pegasu".
0/0
4.2.2004 11:20

Zakov

Chvala iDnes
Kolik ste dostali za tu reklamu?:

Přinášíme vám podrobnosti o internetu za paušál od Českého telecomu a GTS, které jistě potěší všechny uživatele dial-upu.

Asi dost co?

0/0
4.2.2004 10:40

Zakov

sem se rozhodl
Chte jsem pockat jeste asi pul roku na modemu jestli se Velky zluty bratr nerozhoupe k nejakemu slusnemu tarifu. Treba ADSL 192/64 kbit neomezene data do 1000 Kc. Jak vidno budeme se drzet pravekeho pripojeni modemem. Na to vem ale vy panaci v Telekomu SERU!!!!!!!   Do dvou mesicu si koupim ET data nonstop i modemem za kacku. 
0/0
4.2.2004 10:37

Xindl

Re: sem se rozhodl

Pokud chceš Žluťasovi na*rat na hlavu tak doporučuji T-Mobile: za prvé ET je firma patřící Žluťasovi a za druhé T-Mobile mají podstatně rychlejší GPRS.

0/0
4.2.2004 12:20

Martin

Re: sem se rozhodl
Jo, ale t-mobil je největší xindl. A navíc - u toho GPRS počítejte taky s rychlým odvařením baterek.
0/0
4.2.2004 18:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.