- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a hluboce se za to stydím....katastrofální služby za katastrofální ceny....
již brzo přecházím...
Jsem rozhořčený zaměstnanec T-mobile, jak musí neustále sledovat kritiku uživatelů t-zones na její kvalitu. Já potrvzuji, že kvalita t-zones také záleží na chování některých uživatelů. Je docela mi známo, že někteří používají takové programy, které mohou zapříčinit problémy nebo výpadky služby t-zones.
Co se týče samotné kvality služeb, já si myslím, že T-mobile nabízí to nejlepší co může nabídnout svým zákazníkům. A pokud přece se to někomu nelíbí, není důvod aby byl držen u svého operátora. Zrušení sms brány a zpoplatnění některých služeb vedlo operátora v přesvědčení, že některé služby, které byly dosud bezplatné byly často zneužívané ve prospěch těch, kteří tuto službu zneužívali.
Není tedy důvod proč by T-mobile měl nějaké služby nabízet zdarma.
**"T-mobil by mohl např. inovovat a koupit nové SMS centrum, ale on raději omezí SMS z netu zpoplatněním."**
Hmm a to ma nekdo kupovat neco aby to dalsim poskytoval zadarmo??? Takova rovnice by mela platit v dnesni dobe?
T-bil je suverénně nejhorší plečka. Nechápu, proč najednou takový článek o tzónách, které nejely snad nikdy, tak proč tolik humbuku. To nemluvím o výpadku v Praze před 2 měsíci. Je to nejstarší síť a je to poznat. Patří to do kovošrotu.
OSKAR!