- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi jsme na Balkáně ne?EUROTEL mi tohle dělá každý měsíc,faktury na deseti tisíce musíte reklamovat písemně nebo osobně.VŮBEC NECHÁPU PROČ V TOMHLE STÁTĚ VŮBEC ŽIJU
Uz od rana jsou T-zones zhrouceny, dopoledne na infolince rikali, ze se to budu v poledne hotovy, volal jsem tam nyni coz je chvilku pred pulnoci a budou to pry resit az do nedele!!! coz je naprosto neuveritelny, nechce se nekdo z Mobil.cz po tom popidit, za trochu ostudy pro T-Mobile to stoji a rozhodne se si ji za to zaslouzi
Kamil
Už je to asi 2 roky, ale měl jsem dost velké problémy s inkasem. V onu dobu jsem přešel z Twistu na tarif s přeplatkem asi 2000,-Kč a zaroveň jsem si zřádil platbu inkasem,abych to měl všechno oběhnuté. Asi po 5 měsících, když jsem měl stále dost velký přeplatek, najednou T-Mobile začal inkasovat peníze z mojí banky. Volal jsem na infolinku, psal e-maily. E-mailem mi bylo odpovězeno, že musím zaslat dopis a "vyreklamovat" vyúčtování, to jsem neudělal, protože mi taková to věc přišla naprasto samozřejmá - snad stačí jen upozornit na chybu?! Mimo jiné jsem volal i na Infolinku, kde mi byli slíbeny "hory i s horákama." Po další tři měsíce mi chodily účty s ještě divnějšími čísly a stále mi byly strhávány peníze z účtu i přes můj přeplatek u T-Mobilu a to už mě kolonky v odpovědních e-mailech (jak si mě T-Mobile váží jako ZÁKAZNÍKA) začali pěkně štvát. Šel jsem popuzeně do nejbližši prodejny T-Mobilu, kde prodavač zavolal na Infolinku a vyšlo najevo, že si tam můj případ již někdo vcelku dobře pamatoval ... s použitím kalkulačky mi bylo vše nakonec "předvypočteno" a vysvětleno. Koneckonců nejednalo se až zas tak o nic závažného - předplatil jsem si telefon na další 3 měsíce. A podruhé koneckonců, za telefon jsem utrácel 300-400 korun, ale poněkud mi to vše hlo žlučí, protože mi i přes přeplatek strhávali peníze z konta....a to se nedělá :)
Toť vše ... teď už to snad mají vychytaný, či ne?! ..... W.
Já mám taky podobnou zkušenost. Někdy na začátku prosince jsem si na infolince objednal aktivaci GPRS Business Unlimited (do té doby jsem měl Basic). Tam mi slečna po asi pěti minutách hudby řekla, že teda zadala do systému požadavek a do 24 hodin že mi přijde zpráva, potvrzující aktivaci. Zpráva samozřejmě nepřišla, tak druhý den večer volám znova na infolinku. Další slečna, po otázce, kdy teda mám očekávat aktivaci, mi pustila zase na pět minut hudbu, a pak mi řekla, že požadavek je zadán, a že to bude tak do 48 hodin, že mají malé zpoždění. Dva dny jsem čekal a potvrzující zpráva nikde. Opět infolinka, opět slečna, opět pět minut hudby, a pak mi řekne, že mám již aktivováno. Když jsem se jí zeptal, že mi nepřišla potvrzující SMS a jestli opravdu bez obav mohu používat GPRS Business, mi řekla že ano.
25. prosince jsem se díval na vyúčtování, a jaké překvapení, na účtu místo obvyklých 1000 - 1600 Kč, na mě civělo přes 10.000 Kč. Samozřejmě mi bylo hned jasné, která uhodila. Takže znovu infolinka, reklamace, a že mi na druhý den zavolají z reklamačního oddělení. Nezavolali, znovu telefonát na infolinku, reklamace že se vyřizuje a ozvou se mi do 48 hodin. Kde já už to slyšel? Po dvou dnech samozřejmě nic, znova infolinka a poprvé mi to zvedl někdo schopný , nějaký mladík. Reklamace prý může trvat 30 dní, že se nemám nervovat, protože jak se na to dívá, tak mi to na 100% uznají. A prý jestli nechci konečně aktivovat GPRS Business, říkal, že požadavek je tam zapsaný od začátku prosince, ale pořád že mám Basic. Samozřejmě jsem souhlasil, běhěl tří sekund řekl hotovo, žádných pět minut hudby jako v předchozích případech, a že mám počkat na potvrzující SMS. SMS přišla za pár minut. Proč to nešlo dřív, nevím. Kvůli reklamaci mi nakonec zavolali asi za 10 dní, byla samozřejmě uznána.
A ještě jedna perlička. Někdy na začátku roku mi přišla zpráva, že dlužím na vyúčtování 1287 Kč, což byla přesně částka na předchozím vyúčtování, a bylo to to slavné vyúčtování, kde T-Mobile popletl variabilní symboly. Já jsem zaplatil složenku se špatným symbolem, protože platívám co nejdřív, a samozřejmě si tu platbu nedohledali, přestože jsem pokaždé na infolince v tom uvítacím projevu slyšel: "Neobávejte se, platby se špatným symbolem si dohledáme, T-Mobile se vám omlouvá". Opět mé oblíbené číslo 4603, prý teda že se na to podívají, a ejhle, ani jsem to po předchozích zkušenostech nečekal, za dva dny na webu ve vyúčtováních se opravdu objevilo, že je zaplaceno.
Takže kdo je tady debil?
A ještě jednu věc, kterou ale neřeším, protože je to jenom pár korun. Měsíc co měsíc mi chodí na vyúčtování platba za Premium SMS, někdy 12, 15 nebo 18 Kč. Jenomže já měsíčne pošlu 10 - 20 SMS, a všechno na dvě zcela obyčejná čísla. Žádnou Premium SMS bezpečně neposílám. Snad až budu mít náladu, zavolám si z nudy na infolinku.
Mam ET Individual + Data Nonstop, zatim 1 mesic.
Problem: me trvale bydliste a fakturacni adresa jsou ruzne. Vse je spravne uvedeno ve smlouve.
ET mi poslal fakturu na trvale bydliste (tedy spatne) a pak me popohanel k uhrade faktury, kterou jsem nedostal. Ozval jsem se, zacali mi hrozit, ze mi zablokuji cislo a poslali mi opis faktury na tentokrate fakturacni adresu. Bohuzel ale neposlali vyuctovani.
Slo o platbu za mejakych 5 dni, castka 100 korun, tak jsem to zaplatil aniz bych to vyuctovani videl. Ted cekam co bude dal, druhe zuctovaci obdobi skoncilo a ja cekam v nejblizsich dnes dopis (podle me uz tu mel byt).
Fascinuje me ale jejich pristup. Kaslou na to, nejsou schopni spravne odeslat fakturu, trpim tim akorat ja, jsou na me drzi, sice jsemz operatorky vymohl uznani ze to neni moje chyba, ale uznani, ze to je tedy chyba jejich uz ne, natoz pak omluva. Jsem trosku zklaman.