Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile řešil nesrovnalosti v telefonních účtech

Může se stát, že mobilní operátor udělá chybu v účtování služeb. Horší je, když po úspěšné reklamaci stejnou chybu zopakuje. Ne všechny reklamace jsou však oprávněné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

liv

tak kam???
Tak kam??? T-M? Oskar?Eurote??? Co je nejlepsi???
0/0
18.3.2004 12:36

Kolo
0/0
16.3.2004 19:11

kokunn

platby T_MOBILE
Také jsem po vánocích dostal výhružný dopis hrozící paragrafama . Bohužel, infolinka si mele svou já faktury zaplatil řádná a omluva nikde. Odešel jsem od T-MOBILE. Ještě ,že tu není jen jeden mobilní oprátor .
0/0
25.1.2004 19:55

Tom

Asi jsme na Balkáně ne?EUROTEL mi tohle dělá každý měsíc

Asi jsme na Balkáně ne?EUROTEL mi tohle dělá každý měsíc,faktury na deseti tisíce musíte reklamovat písemně nebo osobně.VŮBEC NECHÁPU PROČ V TOMHLE STÁTĚ VŮBEC ŽIJU

0/0
24.1.2004 16:30

Wipp

Chyba 502
Jen tak mimochodem, nevíte někdo co znamená chyba 502 - služba nedostupná. Objevuje se mi to už půl dne na T-zones ...
0/0
23.1.2004 21:58

Kamil

Re: Chyba 502

Uz od rana jsou T-zones zhrouceny, dopoledne na infolince rikali, ze se to budu v poledne hotovy, volal jsem tam nyni coz  je chvilku pred pulnoci a budou to pry resit az do nedele!!! coz je naprosto neuveritelny, nechce se nekdo z Mobil.cz po tom popidit, za trochu ostudy pro T-Mobile to stoji a rozhodne se si ji za to zaslouzi

Kamil

0/0
23.1.2004 23:45

Wipp

Inkaso

Už je to asi 2 roky, ale měl jsem dost velké problémy s inkasem. V onu dobu jsem přešel z Twistu na tarif s přeplatkem asi 2000,-Kč a zaroveň jsem si zřádil platbu inkasem,abych to měl všechno oběhnuté. Asi po 5 měsících, když jsem měl stále dost velký přeplatek, najednou T-Mobile začal inkasovat peníze z mojí banky. Volal jsem na infolinku, psal e-maily. E-mailem mi bylo odpovězeno, že musím zaslat dopis a "vyreklamovat" vyúčtování, to jsem neudělal, protože mi taková to věc přišla naprasto samozřejmá - snad stačí jen upozornit na chybu?! Mimo jiné jsem volal i na Infolinku, kde mi byli slíbeny "hory i s horákama." Po další tři měsíce mi chodily účty s ještě divnějšími čísly a stále mi byly strhávány peníze z účtu i přes můj přeplatek u T-Mobilu  a to už mě kolonky v odpovědních e-mailech (jak si mě T-Mobile váží  jako ZÁKAZNÍKA) začali pěkně štvát. Šel jsem popuzeně do nejbližši prodejny T-Mobilu, kde prodavač zavolal na Infolinku a vyšlo najevo, že si tam můj případ již někdo vcelku dobře pamatoval ... s použitím kalkulačky mi bylo vše nakonec "předvypočteno" a vysvětleno. Koneckonců nejednalo se až zas tak o nic závažného - předplatil jsem si telefon na další 3 měsíce. A podruhé koneckonců, za telefon jsem utrácel 300-400 korun,  ale poněkud mi to vše hlo žlučí, protože mi i přes přeplatek strhávali peníze z konta....a to se nedělá :)

Toť vše ... teď už to snad mají vychytaný, či ne?! ..... W.

0/0
23.1.2004 21:49

kepke

Tak nevím
Já měl předplacenku u T-M od roku 98,tedy tenkrát ještě od Paegasu. Od září jsem přešel na paušal. Platim  inkasem,takže mám výpis za 1Kč zatím jsem nepřišel na to, že by mě T-M šidil....Takže ty co říkaj že jedne měsíc maj 700Kč,pak 800Kč atd.,tak by jsem ji poradil at se podívaj na podrobnej výpis volání. Ono se to nezdá,ale ale ty hovory a SMSky se během toho měsíce slušně nastřádaj...
0/0
23.1.2004 21:01

Re: Tak nevím
konečně někdo inteligentní, neříkám, že jsou neomylní, ale zkuste si taky někdy uvědomit, že to fakt provoláte, i když jste "zaručeně volali míň"
0/0
15.3.2004 23:01

Pavel

T-Mobile & faktury

Já mám taky podobnou zkušenost. Někdy na začátku prosince jsem si na infolince objednal aktivaci GPRS Business Unlimited (do té doby jsem měl Basic). Tam mi slečna po asi pěti minutách hudby řekla, že teda zadala do systému požadavek a do 24 hodin že mi přijde zpráva, potvrzující aktivaci. Zpráva samozřejmě nepřišla, tak druhý den večer volám znova na infolinku. Další slečna, po otázce, kdy teda mám očekávat aktivaci, mi pustila zase na pět minut hudbu, a pak mi řekla, že požadavek je zadán, a že to bude tak do 48 hodin, že mají malé zpoždění. Dva dny jsem čekal a potvrzující zpráva nikde. Opět infolinka, opět slečna, opět pět minut hudby, a pak mi řekne, že mám již aktivováno. Když jsem se jí zeptal, že mi nepřišla potvrzující SMS a jestli opravdu bez obav mohu používat GPRS Business, mi řekla že ano.

25. prosince jsem  se díval na vyúčtování, a jaké překvapení, na účtu místo obvyklých 1000 - 1600 Kč, na mě civělo přes 10.000 Kč. Samozřejmě mi bylo hned jasné, která uhodila. Takže znovu infolinka, reklamace, a že mi na druhý den zavolají z reklamačního oddělení. Nezavolali, znovu telefonát na infolinku, reklamace že se vyřizuje a ozvou se mi do 48 hodin. Kde já už to slyšel? Po dvou dnech samozřejmě nic, znova infolinka a poprvé mi to zvedl někdo schopný , nějaký mladík. Reklamace prý může trvat 30 dní, že se nemám nervovat, protože jak se na to dívá, tak mi to na 100% uznají. A prý jestli nechci konečně aktivovat GPRS Business, říkal, že požadavek je tam zapsaný od začátku prosince, ale pořád že mám Basic. Samozřejmě jsem souhlasil, běhěl tří sekund řekl hotovo, žádných pět minut hudby jako v předchozích případech, a že mám počkat na potvrzující SMS. SMS přišla za pár minut. Proč to nešlo dřív, nevím. Kvůli reklamaci mi nakonec zavolali asi za 10 dní, byla samozřejmě uznána.

A ještě jedna perlička. Někdy na začátku roku mi přišla zpráva, že dlužím na vyúčtování 1287 Kč, což byla přesně částka na předchozím vyúčtování, a bylo to to slavné vyúčtování, kde T-Mobile popletl variabilní symboly. Já jsem zaplatil složenku se špatným symbolem, protože platívám co nejdřív, a samozřejmě si tu platbu nedohledali, přestože jsem pokaždé na infolince v tom uvítacím projevu slyšel: "Neobávejte se, platby se špatným symbolem si dohledáme, T-Mobile se vám omlouvá". Opět mé oblíbené číslo 4603, prý teda že se na to podívají, a ejhle, ani jsem to po předchozích zkušenostech nečekal, za dva dny na webu ve vyúčtováních se opravdu objevilo, že je zaplaceno.

Takže kdo je tady debil?

A ještě jednu věc, kterou ale neřeším, protože je to jenom pár korun. Měsíc co měsíc mi chodí na vyúčtování platba za Premium SMS, někdy 12, 15 nebo 18 Kč. Jenomže já měsíčne pošlu 10 - 20 SMS, a všechno na dvě zcela obyčejná čísla. Žádnou Premium SMS bezpečně neposílám. Snad až budu mít náladu, zavolám si z nudy na infolinku.

0/0
23.1.2004 14:53

Tomáš Marný

... T-Mobile byl přesvědčen, že jednal korektně...
... a pak se probudil a zjistil, že má ruku v nočníku :-(.
0/0
23.1.2004 12:32

ja

ET

Mam ET Individual + Data Nonstop, zatim 1 mesic.

Problem: me trvale bydliste a fakturacni adresa jsou ruzne. Vse je spravne uvedeno ve smlouve.

ET mi poslal fakturu na trvale bydliste (tedy spatne) a pak me popohanel k uhrade faktury, kterou jsem nedostal. Ozval jsem se, zacali mi hrozit, ze mi zablokuji cislo a poslali mi opis faktury na tentokrate fakturacni adresu. Bohuzel ale neposlali vyuctovani.

Slo o platbu za mejakych 5 dni, castka 100 korun, tak jsem to zaplatil aniz bych to vyuctovani videl. Ted cekam co bude dal, druhe zuctovaci obdobi skoncilo a ja cekam v nejblizsich dnes dopis (podle me uz tu mel byt).

Fascinuje me ale jejich pristup. Kaslou na to, nejsou schopni spravne odeslat fakturu, trpim tim akorat ja, jsou na me drzi, sice jsemz operatorky vymohl uznani ze to neni moje chyba, ale uznani, ze to je tedy chyba jejich uz ne, natoz pak omluva. Jsem trosku zklaman.

0/0
23.1.2004 11:56

johny

nechtěná hlasová schránka x registr zmeš.hovoru

Od doby kdy t-mobile zavedl registr zmeskanych hovoru, jsem si zrusil hlas.schranku a pouzival registr.

Pred tydnem jsem zjistil ze registr nemam funkcni a ze tam mam opet hlas.schranku!!!proste sama od sebe tam naskocila.

Nechapal jsem takze sem zavolal na infolinku.operator vse proveril,zrusil schranku a rekl ze by to melo fungovat.

bohuzel.druhy den opet hlasova schranka.az na druhy pokus se to podarilo (druhy den).takze zruseni hlas.schranky trvalo t-mobilu 2 dny.

Nebo ze by tu hlas.shranku nastavili schvalne abych meli ze me nejake prachy?? scheise t-mobile :-)

0/0
23.1.2004 10:56

Adamantium

Re: nechtěná hlasová schránka x registr zmeš.hovoru
Co to je prosím registr zmeškaných hovorů? T-mobile jsem nikdy neměl, takže netuším...
0/0
23.1.2004 11:49

kubis

Re: nechtěná hlasová schránka x registr zmeš.hovoru
Kdyz mas mobil offline, tak misto toho aby volajici spadl do schranky, tak se mu ozve ze volany neni dostupny a neplati nic; tobe pote prijde sms se seznamem cisel, odkud ti bylo volano v dobe tveho offline rezimu.
0/0
23.1.2004 12:43

INIS

Vyuctovani

Pridam svou do mlyna.

Mam tarif a platim ho inkasem. Zridil jsem si podrobny vypis hovoru, ktery pri platbe inkasem ma byt za korunu a T-Mobile mi nauctoval plnych 76 Kc! Tak sem volal na infolinku, tam mi rekli, ze to chybne vyuctovali a ze mi to odectou z dalsiho mesice. Tak uvidim jak plni slib:)

INIS

 

0/0
23.1.2004 10:13

Voloďa

Nejhorší zkušenost mám s Oskarem
Já jsem rušil paušál u Oskara a přes půl roku mi trvalo, než jsem z nich dostal zpátky volací zálohu. A po celou dobu mi tvrdil operátor, že už ji odeslali a kdesi cosi. Nakonec jsem začal machrovat na operátora, že to budu řešit soudní cestou a záloha byla zpátky za týden...
0/0
23.1.2004 10:00

Grim

Re: Nejhorší zkušenost mám s Oskarem
A neni to tim ze jsi machroval uz od zacatku? :-))) Me prisla do dvou mesicu, coz je termin na ktery me infolinka upozornila kdyz jsem o vraceni zalohy zadal.
0/0
23.1.2004 10:16

Miloš Babovák

Re: Nejhorší zkušenost mám s Oskarem
Jo mám stejnou zkušenost. Já čekal u Oskara na vrácení roomingové zálohy 5 měsíců :-( Po tom, co jsem jim sdělil, že jsem si najal právního zástupce byla záloha za 3 dny vrácena.
0/0
23.1.2004 11:23

dan

Re: Nejhorší zkušenost mám s Oskarem
No, a teď už jenom zažalujte o úroky z prodlení. Byla by sranda je na tom pobuzerovat.
0/0
23.1.2004 14:53

Nookie

Re: Nejhorší zkušenost mám s Oskarem
No, ona volací záloha je vůbec pěkný svinstvo! Jak si může někdo dovolit chtít peníze napřed a ačkoliv mám všechny pohledávky vůči Českýmu mobilu uhrazený, stále mi blokovat hovory? Dokonce se mi jednou stalo, že jsem zálohu přešvihnul, částku jsem dorovnal, dokonce i něco navíc. Výsledek? Telefon nebyl aktivován, protože jsem přešvihnul voalcí zálohu asi o 150Kč a musím tedy navýšit ještě o nějaká 83.50,- volací zálohu, ačkoliv mi na internetu to psalo, že ji mám z 98% vyčerpanou. Mj. to dočasné navýšení volací zálohy, které bude odečteno z následující faktury pokud vím, ještě nikomu nezafungovalo. Už mám volací zálohu kole 2500, ačkoliv jsem si těch 1500 přál převést na úhradu faktur...
0/0
23.1.2004 18:37

pan.smith

Re: Nejhorší zkušenost mám s Oskarem
A neni to nahodou tak, ze je to zakotveno ve Smluvnich podminkach se kterymi souhlasis v pripade, ze otevres obalku se SIM kartou? Je to v podstate smlouva mezi tebou a operatorem.
0/0
24.1.2004 7:22

lisa

chybne vyuctovani hovoru

jedna prihoda: mela jsem tarif u tehdy jeste Paegasu a na nem 2 partnerske karty, ktere meli clenove me rodiny.. jedna z nich se casem prestala pouzival - lezela fyzicky v mem supliku, ale stale na ni chodily ucty - nebylo to moc, vzdy se to veslo do 100kc, takze jsem si toho zpocatku ani nevsimla, ale horsi je, ze i po upozorneni na tento problem se to opakovalo.. Paegas samozrejme vsechny platby vratil, ale je to zvlastni a neprijemna zalezitost :-/.

Podrobny vypis hovoru samozrejme objednat jde, ale stoji 50kc (mluvim stale o t-mobilu). Pro toho, kdo ma inkaso, pak 1kc - to uz jde :)..

0/0
23.1.2004 9:06

Marian Matys, ComTEL

Re: chybne vyuctovani hovoru
Mno, vzhledem k tomu, ze podrobny vypis u T-Mobile rozhodne nestoji 50 Kc tak cert vi, co je pravdy na tom prvnim odstavci.
0/0
23.1.2004 10:31

Petr

P.R.
Myslel jsem si, že P.R. články by takto měly být označeny...
0/0
23.1.2004 9:03

Andrew

Re: P.R.

No Petře, taky jsem se dost divil, o čem ten članek vlastně je. To vypadá, že T-Mobilu se nepovedli faktury a tak si objednal článek, ve kterém všichni pochopí, že "operátor je taky člověk" a tudíž by se moc neměli zlobit, až chybu na účtu objeví.

Jinak si vůbec takto slabý článek nedokážu vysvětlit.  Postavit článek na příkladu z května a druhém podivném kolotoči náhod mi nepřijde jako nápad roku....

0/0
23.1.2004 9:52

Cookie

Kontrola je temer nemozna

Myslim, ze zkontrolovat se ucet temer neda, zvlaste kdyz provolate nekolik tisic mesicne. Vsimne te si toho az kdyz je castka nekolika nasobne vyssi. Ale i pak moc moznosti nemate. Nam se napr. u  jednoho operatora stalo, ze nam uctovali o 180.000,- vice za datove sluzby na jednom telefonu ! Dokazat to bylo jednoduchy, protoze oni pouzili neexistujici tarif.

Mozna by se hodilo, kdyby telefony dokazali ukladat informace o hovoru ( volane cislo, cas, delka hovoru .. ) nekam do pameti a pak se to dalo porovnat s vypisem operatora.

0/0
23.1.2004 8:42

Marian Matys, ComTEL

Re: Kontrola je temer nemozna
Takove telefony jsou, napr 9210(i)
0/0
23.1.2004 10:31

MaAaT

taky nejsem spokojen s uctovanim sveho telefoniho uctu!
mam pocit ze t-mobile upravuje ucet podle nekolika poslednich uctu. moje ucty vypadaly zhruba takto 700, 800, 1000, pak jse skoro nevolal a ucet byl 1100 dale jsem skoro nevolal a ucet byl 800, pak 700 a ted se drzi na 700 +- 50 kc !!!! to asi volam hodne stejne...
0/0
23.1.2004 8:17

Ladik

Re: taky nejsem spokojen s uctovanim sveho telefoniho uctu!
Tak to ti nezávidím a když si necháš vyjet podrobnej výpis hovorů tak se za to určitě taky tvrdě platí žejo. A to jsi s tím nic nedělal když sis myslel že platíš hodně?
0/0
23.1.2004 8:59

redwasp

Re: taky nejsem spokojen s uctovanim sveho telefoniho uctu!
Tak si mas na TZones zkontrolovat podrobny vypis hovoru. Me to obcas taky prekvapi, treba kdyz se zadari a dvacetiminutovy rozhovor s babkou na pevnou linku se uz koncem mesice nevejde do volnych minut... Obvykle me ty volny minuty +- autobus tak nejak samy vychazeji, ale stane se... Taky to mohl byt treba roaming, ten chodi vyuctovanej i s mesicnim zpozdenim...
0/0
23.1.2004 23:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.