Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prestižní zakázku ministerstva informatiky má zřejmě získat Eurotel

Ministerstvo informatiky hledá nového mobilního operátora na další tři roky. Vyzvalo proto všechny zájemce o tuto prestižní zakázku, aby poslali své nabídky. Nyní používá ministerstvo Eurotel. Zadání tendru ale vypadá, jako by se oním operátorem měl stát znovu Eurotel. Nyní nakupuje ministerstvo internet a telekomunikace od Českého Telecomu a Eurotelu; to se zřejmě nezmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oldmen

Jakej pán takovej krám.
Mlynář je tupoun.Moc dobře ví že to má za pár tak se snaží urvat co se dá.
0/0
22.1.2004 6:07

Skriva

DPH
Po zbeznem precteni zadavaci dokumentace me "prekvapuje", ze chteji i "Celkovou cenu s DPH za dobu 3let" Jak maji operatori vedet DPH na pristi 3 roky, kdyz vlada/poslanci toto nevedi na pristiho pul roku? 2. osobne si myslim, ze body 1.1.3 c) a mozna i d) muze splnit jen Eurotel - ale nechme se prekvapit
0/0
21.1.2004 20:02

hisaak

Jen do voleb!
Tu smlouvu by ale meli podepsat jen do terminu voleb. Pak uz pujde Mlynar i ti jeho vypraskani socialisticti unionisti do trafik a takove smlouvy bude podepisovat nekdo jiny. Samozrejme idealni by bylo, kdyby se takova smlouva nepodepsala vubec a misto ni se radeji zbytecne ministerstvo informatiky (co sakra vlastne dela?!) zrusilo.
0/0
21.1.2004 13:13

Radek

Unionisti
Vůbec mne takové výběrové řízení u unionisty neudivuje. I u nás na zlínském krajském úřadě máme podobnou postavičku - vystudovaného železničního inženýra Hanačíka, který rozhoduje ve všech významnějších tendrech pro krajský úřad. V civilizované zemi by takový člověk dávno musel sedět.
0/0
21.1.2004 9:00

highway

Jednoduche
ET je vlastnena SPT, tj. statem. Statni instituce ma nepsane zadani podporovat statni firmy. Kdyby to rekli primo, tak to beru. Kdyz clovek cte zadavci podminky pro male ministerstvo, kolik z nich bude vyuzivat datove prenosy v mobilni siti, neni mi totiz jasne proc by vsichni zamestnanci ministerstva meli pouzivat GPRS. Informace, ze vetsina hovoru jde do site ET je usmevna: pokud by tohle melo byt podminkou vyberovych kriterii tak zrusme alternativni operatory a konkurencni mobilni firmy, zavedme jednoho a bude klid. Mozna si nekteri jeste pamatujete na radostnou dobu kdyz mobily nabizel pouze ET. Nevidim skutecne duvody, proc by nemohl byt operatorem ministerstva kdokoli z konkurence, normalni provoz a sluzby jsou schopni zabezpecit firmy. Tristni jsou pozadavky na informace, ktere jsou uplne zbytecne a zneuzitelne. IMHO by TM a OS meli rizeni z tohoto duvodu bojkotovat.
0/0
21.1.2004 8:59

píchal čimčařík

na**at

Já bych jim na**al, mobil má mit tak maximálně ministr a náměstci, ostatní maj sedět na zadku v kanclu u pevný pobočkový linky a za naše peníze makat a ne se někde courat. :-[

0/0
21.1.2004 6:36

Martin

Nic nez uplatky
Klasicky pripad. Zodpovedni lide dostanou uplatky od predem vyhrane spolecnosti. Je to patrne z dokumentu, kde je jasne videt, ze klienti v podstate nechteji telefonovat, ale cirou nahodou vyuzivaji podezrele mnoho nadstandardnich sluzeb konkretniho operatora.
0/0
20.1.2004 23:33

Xlet

Jestli to náhodou nebude tím, že má V. M. velmi dobré "styky" v určité firmě ?  
0/0
20.1.2004 21:36

Radim Cham

díky za článek

Opět to bylo velice výstižné a zajímavé čtení.

Bohužel pravda je taková, že po přečtení zadávací dokumentace jsem měl přesně ten samý pocit jako autor článku. Zadání nejen, že budí dojem jako by bylo na Eurotel předem ušito, ale spíše vzbuzuje podezření, že bylo Eurotelem přímo předpřipraveno a příslušnému úředníkovi pouze předhozeno.

Vždyť přeci proč vymýšlet již dávno vymyšlené?
Vidím úplně v jasných barvách, jak to asi probíhalo:

Státní zaměstnanec MI ČR:
"Halóóóó. Nemáte tam u Vás na Eurotelu nějaký formulář zadávací dokumentace na výběrové řízení? Víte končí nám ten minulý kontrakt a tak budeme asi muset vypsat nějaké to výběrové řízení."

MA (Major Account) z Eurotelu:
"No to víte, že pro Vás něco připravíme. Bude se to sice tvářit jako nezávislé výběrové řízení, ale nebojte se, o ty vaše nastřádané body z Benefit programu nepřijdete."

Státní zaměstnanec MI ČR:
"Když to říkáte vy ..."

MA z Eurotelu:
"A když to dobře dopadne, tak za to prodloužení kontraktu Vás ještě čeká mimořádná Benefit prémie. No a za ty Benefit body pořídíte pro sebe a vaše kolegy třeba zpáteční letenky do Paříže, ubytování v luxusním hotelu a ještě zbyde pár večeří."

Státní zaměstnanec MI ČR:
"Tak já vám předem moc děkuji. Však on to ten náš ministr zase bez problémů podepíše. Jako minule s tím Telecomem. Ono se to když tak nějak zdůvodní."

Chtěl bych se mýlit, ale uvidíme, jak dopadne předkládání nabídek, budou-li vůbec jaké.

0/0
20.1.2004 20:29

Fireboy

A všude jinde mají všichni operátoři pokrytí dostatečné ...
Tohle neni bohuzel pravda. Zkuste si zavolat z Oskara v IKEA na Zlicine nebo v Zabavnim Centru Cerny Most ...
0/0
20.1.2004 17:47

Rostislav Kocman

Re: A všude jinde mají všichni operátoři pokrytí dostatečné ...
Pro ministerské úředníky je to jistě důležité, volat z těchto lokalit v pracovní době, že?
0/0
21.1.2004 10:41

T-debil killer

Re: A všude jinde mají všichni operátoři pokrytí dostatečné ...
No, asi sis nevsim, ze to bude slouzit i jako soukromej mobil (i kdyz tezko rict, kdo z tech mogoru to tam bude dodrzovat)
0/0
5.2.2004 11:46

To Chce Klídek

Všechno není tak jednoduché....

Článek vyznívá, jako by za vším bylo spiknutí temných sil a bůhvíjaké úplatky. Ale dovedu si představit situaci toho, kdo řízení vypisuje a vůbec mu nezávidím. Sám vím něco o tom, jaké to je starat se o větší množství podnikových mobilů (sice v komerční organizaci, ale to je úplně jedno). Především cena ve skutečnosti není to nejdůležitější. Je to totéž, jako v soukromém životě. Když jsem spokojený se službami jedné sámošky, protože tam mají pečivo čerstvé a příjemné pokladní, nebudu pořád obíhat okolní obchody, jestli někde nemají rohlík o desetník levnější. Já už roky platím Telecomu měsíční paušál za dva aparáty, ačkoliv mám od něj jen jeden. Ale než bych někde nějaký starý brak sháněl, bral si v práci volno a jezdil jeden telefon vracet na služebnu Telecomu 50 km od svého pracoviště (protože bydlím 30 km od pracoviště v jiném kraji), to jim radši už 5 let platím nějakých 6,30 (nebo kolik) měsíčně navíc.

A ten správce ministerských telefonů to má ještě jasnější: dnes se stará o hromadu mobilních telefonů, ty se skoro určitě nakoupily jako dotované = blokované pro dosavadního operátora, zná postupy jak a s kým jednat, má instalované certifikáty do stránek pro podnikové klienty. Má na svoji ústřednu přivedený přímý spoj k mobilnímu operátorovi. Uživatele mobilů, většinou úředníky=technické antitalenty, konečně za několik let naučil, jak odeslat SMS a jak volat (víc toho stejně nepochopí).

Důležitý je i vztah zaměstnanců operátora k potenciálnímu zákazníkovi. Podle mých zkušenbostí: o Oskarovi málem ani nevíte, velké podniky aktivně nekontaktují a spoléhají na plošnou reklamu. Zástupci Eurotelu se chovají optimálně vstřícně, aktivně, ale ne vlezle. Obchoďáci T-mobilu jsou tak asertivní, že jsou spíš nasertivní. Jeden vedoucí oddělení je vypoklonkuje, k dalšímu šéfovi vlezou. A pořád dokola. Zkuste si volat na Hot-liny operátorů s nějakým technickým problémem: u Oskara se budete tak dlouho točit ve smyčkách hlasových automatů, že to nakonec vzdáte. U T-mobilu budou mladě vstřícní a optimističtí. Zato co pokus, to jiná odpověď, pokud možno vždycky špatná. Jedině u Eurotelu Vám většinou odpoví správně a rychle.

A teď někdo dramnatickým hlasem zvolá: musí se šetřit! Vypíšeme nové výběrové řízení! Vyhraje ho ten, kdo nabídne cenu za minutu volání o desetník levnější! Ušetříme peníze daňových poplatníků!

A já říkám: pěkná blbost. Kvalita i cena služeb všech tří operátorů je dnes velmi podobná. Nemá cenu něco měnit jen proto, že momentálně má někdo dravější obchodní politiku. Za rok bude možná všechno naopak.

A co je pro ministerstvo důležitější? Nějakých ušetřených pár set tisíc Kč za rok, nebo bezproblémové užívání mobilů a odborná pomoc operátora? Každý soudný člověk ať si odpoví sám.

 

0/0
20.1.2004 16:48

Radim Cham

Re: Všechno není tak jednoduché....

Zapoměl jsi se rozepsat více o těch "zaběhlých postupech". Do této kategorie přece patří Benefit program a další akce zaměřené na podporu loajálních "spolupracovníků".

Nejlépe těch sloužících ve státních firmách nebo v akciových společnostech. Pokud totiž někdo nespravuje vlastní peníze, tak píše příspěvky přesně jako ty.

A proto já také říkám: pěkná blbost. Kvalita i technická podpora služeb je u všech tří operátorů dnes velmi podobná. Má cenu změnit operátora, už jen proto, že ve státní firmě by mělo jít především o peníze daňových poplatníků.

Za rok bude možná všechno naopak a tedy dojde k další změně operátora. Volit na tři roky nedává žádný smysl, kontrakt by měl být maximálně na rok.

A perlička závěrem: Od 1. května 2004 je zde povinnost MI ČR postarat se ve spolupráci s ČTÚ a to zároveň se vstupem do EU o zavedení přenositelnosti mobilních čísel v ČR. Po jejím zavedení se konkurence přiostří a ceny dále poklesnou. Z tohoto pohledu tedy proto 3-letý kontrakt nevidím jako vůbec nic přínosného ani výhodného pro stát.

0/0
20.1.2004 20:42

To Chce Klídek

Re: Re: Všechno není tak jednoduché....

Samozřejmě nevím, jak je to na citovaném ministerstvu. U nás ve firmě se Benefit-body evidují, protože jsou každý měsíc uvedeny na faktuře (za všechny mobily sečtené do jednoho). Takže každé čerpání musí být podloženo stejně jako nákup za peníze - schválení předem, odevzdání dokladu do evidence faktur. Obohacování jednotlivce není možné. Ostatně nějakou formu odměn jako je Benefit mají i jiní operátoři a správci firemních mobilů (který by se chtěl obohatit a měl tu možnost) může být jedno, který operátor to je. Při objemech hovorného, které má velká firma nebo ministerstvo, Benefity umožní odebrat jeden nový mobil každý 1-2 měsíce. Jestli ty mobily nejdou do firmy, ale někomu do kapsy, to je samozřejmě bordel - ale s výběrem operátora to nesouvisí.

Nepřesvědčil jsi mě o tom, že by bylo potřeba něco měnit. Ve svém soukromém životě taky stále neměním auto jen proto, že novější model má trochu nižší spotřebu, o rohlících a sámošce jsem už psal. Každá změna znamená práci navíc a proto je nákladná, dokonce i změna k lepšímu. Je třeba vždy uvážit, jestli zátěž lidí plynoucí ze změn má smysl kvůli dosažené úspoře. Vím, že to pro jednotlivce může vypadat jako ironie, ale úspora řádu 100 000 Kč neznamená v životě velké firmy nic, tam se počítá na miliony. A vím, co říkám: i když se ceníky dvou operátorů na 1. pohled liší třeba i o 50%, konkrétní nabídky smluv velké firmě, při započtení všech možných slev atd., se ve výsledku liší řádově jen o %. Prostě ten "dražší" operátor dává většinou podnikovým zákazníkům lepší slevy.

Lidi, nekoukejte se na chod velké firmy (ministerstva, státní správy ....) z žabí perspektivy vlastní peněženky. To jsou dva úplně jiné světy. Ale kdo nikdy nerozhodoval o ničem víc, než své jedné výplatě (protože tu minulou už utratil), a svůj pohled na svět čerpá z Blesku a Práva, tomu je to marné vysvětlovat.

0/0
21.1.2004 10:14

Horrky

Hnus
To je zase podvod
0/0
20.1.2004 15:57

Otík

Pitomci
To se zase Mlynář napakuje.
0/0
20.1.2004 15:48

Re: Pitomci
Z čeho tak usuzuješ?
0/0
20.1.2004 16:46

jirIN

At vyhraje lepší, ale pokud ET vyhraje protoze ET=CT a CT sefuje min. informatiky
, nebo ne sefuje, ale prdi na Mlynare,kdyz jim neco nakaze, tak at jdou do haje. ET z pozice maleho zakaznika Paegasu hodnotim ze maj dobrej internet nonstop a krizove telefony hasicum, starostum a tak.
0/0
20.1.2004 13:40

Radek

Nejde o nové výběrové řízení

Pokud tak napadají Eurotel, že je mu to šité na míru, měli by si uvědomit:

a) Ministerstvo (neřeším důvody jeho existence) používá služby Eurotelu a požaduje po všech ostatních operátorech zachování stejných výhod a komfortu - tj. i dvě uživatelská čísla a ostatní instalované služby.
b) Počet volných kanálů se vztahuje na připojení pobočkové ústředny přímo do sítě Eurotel, tj. služba Conex a určuje, kolik hovorových kanálů mohou současně využívat, případně na přímé propojení poboček.
c) Ve výběrovém řízení se hovoří o službě připojení k Internetu či propojení poboček, nebo vzdáleném GPRS přístupu, takže služba Eurotel OnePort.
T-Mobile jim může splnit:
a) částečně
b) ano
c) nikoliv
Český Mobil:
a) ano
b) ano
c) nikoliv

0/0
20.1.2004 13:34

Bor

proč ne

Vybírám-li operátora, vybírám podle toho, komu volám. Pokud má většina Eurotel, tak je to přece jasné. Navíc, vzhledem k rozvoji, datovým přenosům a spolehlivosti je na tom ET dle mých informací nejlépe. Tak proč hned nadávat. Přece nechceme, aby naši úředníci vybrali systém horší a třeba dražší, jen proto, aby uspokojili naštvanou masu Vás.

 

0/0
20.1.2004 12:42

Mario

Re: proč ne
No hovor Eurotel - Eurotel za 10Kč za minutu se mi nezdá příliš levný... A propo, většinou velké firmy které přešly k Oskarovi jsou spokojeny hlavně s cenou - nehledí se tam tolik kam se volá a kdy - tak si myslím že Oskar by byl výhodnější...
0/0
20.1.2004 17:10

Re: proč ne
A kolik že to těch velkych zakazniku k Osckarovi preslo? :-)
0/0
20.1.2004 18:45

Re: 10 Kč/min
Tok to jsi s představama o cenách pro takové zákazníky úplně vedle. Všichni operátoři jim nabídnou VPN = volání mezi jejich telefony za malý paušál a ceny do sítě daného operátora za hooooodně nízkou cenu.
0/0
21.1.2004 9:39

bos

a co takhle...
...pockat, az kdo to vyhraje? a pak teprve zjistovat, co kdo nabidnul?
0/0
20.1.2004 12:36

Honza

Na ministerstvu jsou machři:-)
Uchazeč dále uvede "a) termíny a způsob aktivací mobilních telefonů a ostatních služeb" - to jsem nevěděl, že mobilní telefony je nutno aktivovat
0/0
20.1.2004 10:44

Michal Stopek

Mlynář-další šašek na naší scéně

ještě štěstí že jdeme do EU,protože místní idioti půjdou 100% do pozadí v moci rozhodovací.

0/0
20.1.2004 10:33

Re: Mlynář-další šašek na naší scéně
Myslím, že nemáš pravdu. Spousta lidí bude rychle vyléčena z EU. Rozhodovat budou stejně. Našich úředníků přibyde. My budeme mít všechno dražší.
0/0
20.1.2004 14:58

Tomáš

Chyba nastala u zrodu!
Největší chybou bylo samotné zřízení ministerstva pro informatiku. Co udělali včele s Mlynářem? Nic, kromě několika neprůhledných výběrových řízení a neplacení v řádném termínu poplatky za doménu? Vypadá to, jako by vláda něco "dlužila" panu Mlynářovi, tak proto pro něj vybudovala toto nesmyslné ministrestvo, které nemá kromě průserů žádné výsledky. Největší počin pana Mlynáře ale dosud ještě nepřišel, doufám, že se tak stane v co nejzašším termínu. Jeho odchod z politiky!!!
0/0
20.1.2004 9:57

Tomáš Marný

Re: Chyba nastala u zrodu!
Na ministerstvu je třeba odbor elektronického podpisu - kolik lidí ten pospis asi používá při tý šílený ceně? Kvůli 3 dopisům, který pošlu ročně na úřad, budu platit 350,- Kč? Předpokládám, že ten odbor se dále dělí na oddělení, nejspíš "Oddělení před zavináčem", "Za zavináčem" a nejdůležitější "Samotného zavináče" :-(.
0/0
20.1.2004 10:38

Michal

Re: Re: Chyba nastala u zrodu!
Kdyby jen 350 Kč. Pro styk se státními úřady je potřeba certifikát kvalifikovaný, a ten poskytuje monopolně jen ICA za 700 Kč/rok. Ale to je jako se vším novým: aby se to hodně používalo, musí to být levné a aby to bylo levné, musí se to hodně používat. Před pár lety byl digitální foťák vyloženě luxus, dnes smozřejmost a předpokládám, že za 2 roky budou foťáky na kinofilm k vidění jen v muzeu a v Rusku. I el. podpisu se dočkáme v běžné praxi........
0/0
20.1.2004 15:19

carloos

Re: Chyba nastala u zrodu!
hlavně že je internet pořád dostupnější a levnější :-))))))))))
0/0
20.1.2004 12:14

adam

Re: Chyba nastala u zrodu!
To ministerstvo vzniklo, aby se jedna pochybna koalicni strana necitila v koalici menecene. Tak jim zridili dalsi ministerstvo. Protze by bylo uz blbi mit tolik mistopredsedu vlady. Nas to stoji jen par set milionu rocene a jeden blbecek + par jeho kamosu se ma jak prase v zite. visil se akorat prostor pro korupci a par prenasecu papiru ma co prenaset. Asi tak. Jen doufam ze ted uz je lidi nebudou je volit. Uz ted se ta strana nedostane do parlamentu a pokud bude mit jeste o par desetin min nedostane ani prachy = krach.
0/0
20.1.2004 16:53

ves

Re: Chyba nastala u zrodu!
Strana sice krachne,ale to nebrání jejím představitelům,aby v tichosti převlékli kabáty a přešli do nějaké jiné silnější parlamentní strany.
0/0
21.1.2004 6:31

blaast

HNUS
proč mě tenhle přístup našich byrokratů vůbec nepřekvapuje. Je to hnus a jiný to nebude.
0/0
20.1.2004 9:12

peter web

clanek

Nechci se v tom nejak dlouze pitvat,  jenom by me zajimalo jak by si autor predstavoval vyberove rizeni a kriteria tak aby "neposkodil" ani jednoho z operatoru na nasem trhu.  Az na kriteria rozsah pokryti signalem a pocet uzivatelu (mohla by mit prinejmensim jinou vahu) mi prijdou kriteria rozumna. Co se tyce struktury poptavanych sluzeb (pocet provolanych minut do jednotlivych siti), rekl bych, ze to vychazi ze statiskik za minula obdobi -> co s tim chcete udelat? Jinak celkem dobry clanek.

 

0/0
20.1.2004 9:08

Duck

CESNET
A ja blbec jsem si vzdycky myslel, ze maji konektivitu od CESNETu. Ja blbec. Pro neplatit za stejne pripojeni 10x vic. To by me slak trefil.
0/0
20.1.2004 8:52

max

ruka ruku myje
Co cekat od ministerstva pod vedenim "bojovnika" proti monopolu. Vzdyt ve statutarnich organech je tolik hezkych mist pro zname a pribuzne:-) a ti se pak postaraji aby statni zakazky pripadly spravnym firmam. Sicilie nas vzor! 
0/0
20.1.2004 8:28

rakosnicek

RE: Kombi karta

Zdravim redaktora,

je videt ze ET opravdu nemusite, ale na druhou stranu se snazite byt objektivni a pritom novinarsky dravy. Bohuzel je to z toho clanku az prilis patrne. Jinak k faktum: Jestlize se pocita, ze nejvice mobilnich hovoru mam do site ET, ktereho operatora zvolim ??? Jestlize chci vyuzit nezavisle tarifikace na jedne SIM a nabizi to jen jeden operator..., ktereho si vyberu. Statni sprava me opravdu stve, znam x lidi, kteri na ministerstvech "pracuji" a spolecne se uz o tomto tematu nemuzeme byvit, protoze bych okamzite musel vystudovat prava a sekat zalobu za zalobou u mezinarodnich soudu, ale v tomto pripade za vyberem operatora nevidim korupci (aspon ne tak okatou), ale normalni logiku.

Tomas R.

0/0
20.1.2004 8:06

Jakub

RE: Kombi karta

Tak už si v tom udělejte jasno...

Jednou Rosťu Kocmana platí Oskar, potom je zase proti Oskarovi zaujatej. Další týden ho platí Eurotel a potom Eurotelu zase ubližuje. A nakonec T-Mobile - taky ho platí, ale zase o něm píše špatně :-)

Tak jak to tedy je? Nebude to spíš tak, že se vám nelíbí ten fakt?

0/0
20.1.2004 8:11

Martin

RE: Kombi karta
  • Oddělenou tarifikaci nabízí už 3/4 roku i Oskar. 2 čísla na jedné SIM.
  • Nejvíce hovorů - často je to právě konkurence, která nabídne volání do některé cizí sítě levněji, než ta vlastní síť - v pevných linkách běžný jev, u mobilů ne kvůli propojovacím poplatkům, které jsou strašně vysoké právě kvůli nečinnosti tohoto ministerstva, ČTÚ, eurotelu a t-mobilu.
0/0
20.1.2004 8:29

wang

RE: Kombi karta
vzdyt tuhle sluzbu ma i tmobile...nadefinujes cisla kam se vola sluzebne a vse ostatni jede jako na twist, takze si musi zamestnanec pro soukromy hovory kupovat kredit...
koneckoncu eurotel by nebyt statnich instituci jiz davno nebyl jednickou na trhu..ty ho zivi a jeste maji pritom hezky pocit z toho, ze se jedna o statem vlastneny podnik
0/0
20.1.2004 9:12

Martin

RE: Kombi karta

O tehle službě T-zmetka nevím, ale rozhodně není praktická a je to jen atrapa proti tomu, co nabízí konkurence.

  1. Nutnost mít twist - konkurence nabízí jakékoliv 2 tarify, predplacene i nepredplacene
  2. Nutnost neco si definovat - U konkurence se nic nedefinuje, prostě si vyberu ze kterého čísla si zavolám. Buď služebního nebo soukromého.
  3. Mám 2 odlišná telefonní čísla - rodině dám jedno, kolegům v práci druhé. K dosažení jsem na obou současně.
0/0
20.1.2004 9:40

wang

RE: Kombi karta
ty ses taky atrapa, kaspare
0/0
20.1.2004 9:57

Nookie

RE: Kombi karta
Možná je trapka a kašpar, ale rozhodně ví o čem mluví a dokáže přemýšlet. To co popisuješ u TMO je značně ořezané a poloviční řešení, které je vhodné ledatak pro děti, aby mohly volat rodičům zalevno...
0/0
20.1.2004 13:26

Carlos

RE: Kombi karta
Pro deti ?????????? Ty neznalku, on mluvil o funkci v PPS a tu urcite nemaj deti aby volali rodicum. Nejdriv si poradne zjisti fakta a pak tu teprv argumentuj !!!!
0/0
20.1.2004 14:51

Aladin

RE: Kombi karta

Je vidět že tady někdo ET zase má moc rád. Normální logika říká že ET je zkorumpované monopolistické dítě ještě Klausovi vlády. Protože v době příchodu mobilních operátorů tu byl jen ET. Všichni úředníčci za státní peníze dostali mobily od ET, které mají do teď. Opravdu těžko může být nějaká konkurence ve státní správě když berou neustále jen v potaz to, že ET má nejvíc úředníků, aby ne když někdo nechce konkurenci... není konkurence = ET si bude moci diktovat ceny jaké chce takže to v konečném důsledku zase vyjde všechno mnohem dráž. Nebylo by od věci sledovat majetek lidí kteří o tom rozhodují, znáte to ne? Domeček, autíčko pro ženu atd

Jsme zkorumpovaný stát a jak jsem si myslel o Mlynářovi, že je to dobrej politik tak po ADSL je tohle druhá věc která jen dokazuje, že je jako ostatní ...

0/0
20.1.2004 9:45

hafan

RE: Kombi karta

Protože v době příchodu mobilních operátorů tu byl jen ET. Všichni úředníčci za státní peníze dostali mobily od ET, které mají do teď

...hmmmm... urednici maji jeste stale NMT? tak to jim moc nezavidim...

0/0
20.1.2004 13:15

Michal

Lepší informovanost by neškodila
Po přečtení zprávy musí reagovat: Není pravdou, že by ET měl výhradní postavení ve státní správě. Například v celém resortu justice se používá výhradně T-Mobile a jsou i další orgány státní správy, kde jsou jiní operátoři než Eurotel.
0/0
20.1.2004 7:40

Jirka

Re: Lepší informovanost by neškodila
Resortní organizace justice vyhradně používají T-Mobile, ale bez výběrového řízení (bylo jim to nařízené ministerstvem). Jinak služby a přístroje nakupují jako běžný občan za běžné ceny, takže kdo si namazal kapsu za exkluzivitu? A služby ET používají také - tzv. krizové telefony.
0/0
20.1.2004 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.