Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé pevné linky neruší, ale mění tarify

I když se kvůli zvýšení DPH zdražil měsíční paušál za pevnou telefonní linku, lidé je zatím nijak radikálně neruší. Spíše si vybírají jiný tarifní program.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Jasně, zrušte
Zrušte si všichni pevné linky, na volání a internet stačí mobil, že. Ale dočkáte se toho, že pak mobilní operátoři zvednou ceny a budete koukat. Už dneska se to vyplatí jen tak tak a jak jim bude provoz v sítích stoupat a bude se používat víc a víc internet, sítě se zahltí a jediná možnost bude zdražit.
0/0
15.1.2004 17:38

Lojza

Re: Jasně, zrušte...
Ceny mobilního telefonování už těžko můžou být dražší (viz čtyřnásobné zvýšení daně z telefonování), navíc Český Telecom + Eurotel = jedna "firma"
Tihle dva už můžou leda s cenami dolů...
Vyšší počet hovorů = více peněz operátorovi = možost investovat do lepšího zařízení....
Zahlcení hrozí tak akorát na Štědrý den a Silvetra. Jinak málokdy.
Neplácej blbosti.
0/0
16.1.2004 17:20

Martin

Re: Jasně, zrušte...
Tím spíš, že jsou 1 firma, mohou snadněji zdražovat.
0/0
18.1.2004 21:05

kaga

a co se teď v telekomu řeší?
Tak tohle včera přišlo zaměstnancům CTc...

   -----Original Message-----
   Sent: Wednesday, January 14, 2004 1:33 AM
   Subject: Otevrene dvere
  
  

   Program "OTEVŘENÉ DVEŘE" bohuľel odhalil "ZAVŘENÉ
MYcLENÍ" některých
   pracovníků

   Co je dáno:

   *  V říjnu loňského roku byla na SMC schválena tzv. "Politika
      otevřených dveří". Cíl je jasný: vytvářet prostředí
vzájemné
      důvěry a překonávat komunikační bariéry (co se mnohdy děje za
      zavřenými dveřmi je takřka soustavně obsahem komunikace typu
"JPP"
      (jedna paní povídala);
   *  Několikrát byla důleľitost změny podnikové kultury a
uplatňování
      principu otevřených dveří nevyjímaje zdůrazněna v±emi interními
      komunikačními kanály včetně prezentací, které proběhly
v regionech
     
   *  Jiľ řadu měsíců platí zákaz kouření v kancelářích ČESKÉHO
TELECOMU
     
   *  Příkazy a principy jsou od toho, aby se dodrľovaly;
   *  Nejúčinněj±í kontrolou je systém kontroly "na vlastní
oči". Je
      rychlý, bez papírování a nesmírně vypovídající. I ti
nejotrlej±í
      při poru±ování příkazů jsou při této kontrole takřka beránci.

   Fakta:

   Úvod prvního SMC v novém roce patřil procházce generálního
ředitele
   Gabriela Berdára spolu s ostatními členy vedení po chodbách na±í
   firmy. Jaké bylo na±e překvapení, kdyľ jsme vět±inu času chodili
po
   dlouhých pustých chodbách plných zavřených dveří. V příli± mnoha
   kancelářích jsme byli svědky hromadných seancí, zřejmě hodnotících
   kvalitu a mnoľství vánočních dárků, dýmu z doutníků a cigaret,
kolegů
   v zápalu počítačových her apod.

   ceptanda:

   "Generální ředitel prý běhal po chodbách budov ČESKÉHO
TELECOMU a
   rozráľel dveře! Pár jich prý rozkopl a některé zaměstnance u toho
   zranil!!! Opravdu "zasvěcené" kuloáry".

   Podniková kultura a transformace:

   Test dodrľování pravidla otevřených dveří byl jedním ze základních
   testů schopnosti jednotlivců pracujících v ČESKÉM TELECOMU změnit
své
   chování v duchu principů a hodnot společnosti, kterými se na±e
firma
   bude řídit.

   Je potě±ující, ľe se na±lo poměrně hodně lidí, kteří evidentně
chtějí
   pracovat ve společnosti, která bude odměňovat úspěch, dodrľování
   pravidel, a kteří se chtějí ve své kaľdodenní činnosti hodnotami
   společnosti řídit. Je zřejmé, ľe tito lidé chápou, ľe změna
podnikové
   kultury je nevyhnutelná a začíná právě u detailů a u kaľdého
   jednotlivce, který je ochoten se na změnách podílet. Zejména pak
   v situaci a době, kdy je nejvy±±í čas na změnu. V době, kdy se
budeme
   privatizovat a kdy jsme pod drobnohledem nejen médií, ale i
velkého
   mnoľství majitelů společností z celého světa, zejména pak ze zemí,
   které vyľadují a odměňují hodnoty, ke kterým se přihlásil ČESKÝ
   TELECOM. Tato situace vyľaduje nasazení kaľdého z nás, a tím vná±í
   nový vzduch do na±ich vztahů. To jiľ v±ichni víme. Ov±em vyjma
těch,
   kteří se nacházejí za zavřenými dveřmi! Abychom mohli splnit
v±echny
   vytyčené cíle, potřebujeme schopný tým. Nikoliv v±ak tým, který
   nerespektuje nejen nejzákladněj±í daná pravidla, ale ani
elementární
   pokyny a příkazy! Nerada tohoto slova pouľívám, ale zákaz kouření
je
   prostě příkaz.

   Je velmi nepravděpodobné, ľe jednotlivci nerespektující základní
   poľadavky budou respektovat poľadavky mnohem sloľitěj±í,
vyplývající
   ze změn, kterými na±e společnost bude muset neustále procházet,
má-li
   i nadále existovat.

   Je dobře, ľe část zaměstnanců vůbec nezaregistrovala top
management
   procházející chodbami, ľe i dále plnila své úkoly a neměla tak
   pochopitelně potřebu ±ířit "důvěryhodné" zprávy o
"rozkopnutých
   dveřích". Dveře od kanceláří těchto zaměstnanců byly otevřeny
a tito
   zaměstnanci byli zabráni do své práce.

   Ze zbylé vět±iny někteří pochopili svoji chybu, omluvili se a
věříme,
   ľe uľ si dají pozor, aby se to neopakovalo. Velká část v±ak
   diskutuje, dělá ramena, vymý±lí spoustu důvodů, proč to nejde a
   dokonce akci "Otevřené dveře" zesmě±ňuje. Zejména těm
bych chtěla
   připomenout kancelář pana Bati v otevřeném výtahu, který
pravidelně
   objíľděl jednotlivá patra, kde se nemohl "za±ít" prostě
nikdo, nebo
   ze současnosti třeba newsroomy v±ech televizí, kde má kaľdý
moľnost
   nahlédnout, či otevřené kancelářské prostory moderních firem. Ve
   v±ech případech na dýchánky a tím na ±eptandy typu "JPP"
prostě čas
   není. Tak tomu je a bude.

   Politika otevřených dveří platí a měnit se nebude. Pokud to někomu
   nevyhovuje, je na jeho zváľení, zda je ČESKÝ TELECOM firma, pro
   kterou chce i nadále prac
0/0
15.1.2004 8:55

Cinda

nejradši bych ji ale zrušila
Já pořád váhám, jestli zrušit nebo nezrušit. Skoro z ní netelefonujem, internet máme přes kabel a na všechno ostatní máme mobily. Nechce se mi Českému Telecomu tak nějak platit za nic:(( 
0/0
14.1.2004 20:39

Cookie

Re: nejradši bych ji ale zrušila

A nad cim teda vahas ? Posli je do ..... a hotovo.  Nebo jses snad dobrocinna organizace ?

0/0
14.1.2004 21:40

Václav

Re: nejradši bych ji ale zrušila
Já jsem dal výpověď a čekám na zrušení. Místo toho mám na Inet Data Nonstop (na brouzdání to stačí) a pokud ET zdraží (až skončí promo), tak je zde WiFi :-). Bye Bye Czech Telecom!
0/0
14.1.2004 23:35

Martin

Re: nejradši bych ji ale zrušila
Včera jsem tady dával odkaz na článek " Uživatelé ADSL versus Telecom - který pojednává o tom jak se jedna advokátní kancelář rozhodla zastupovat uživatele ve sporu o volné minuty. Proč si k ADSL musíme kupovat tarify ČTc s volnými minutami, když chceme pouze Internet? To a ještě mnohem více se dozvíte v zmiňovaném článku. Jinak za včerejší den, už se našlo prvních 10 uživatelů, kteří do toho sporu jdou. Za těch 500 korun na soudní výlohy to stojí
0/0
15.1.2004 3:13

Honys

Pevný internet a pevna linka
Ve větších městech - Praha, Brno, Ostrava, Liberec, Pardubice, Kutná Hora, Plzeň, Mladá Boleslav a dalších můžete mít pevný internet i s pevnou linkou a bez paušálu za linku. Stačí se podívat na www.bluetone.cz  a najít tak alternaci k Telecomu.
0/0
14.1.2004 19:32

Dzerzinskij

Re: Pevný internet a pevna linka
Jo a platit 8540,- za zrizeni a 3477 za preneseni cisla. Si upad, ne?
0/0
14.1.2004 21:09

Honys

Re: Pevný internet a pevna linka
Nevím kde bereš ty čísla , jsi hodně vedle, instalace může být i zadarmo a totéž platí za přenos čísla, nebo si můžeš vzít jejich a to zadarmo.
0/0
15.1.2004 20:03

Karel

Re: Pevný internet a pevna linka
Velmi nepřehledné stránky, ceny jsou šikovně zašité
0/0
16.1.2004 9:03

L

Zážitek s rušením linky
Včera jsem ji rušil, ted když je mobilní internet za pausal, nebylo uz o cem uvazovat. Zazitek bylo jednání s personálem v zakaznickem centru - vybral jsem si asi to nejlepsi v Praze 3 na Olsanske, super nabytek, personal v kostymcich, prima. Zazitek prijde ale když začnete sledovat jednání personálu, ochotu se Vám věnovat , obslouzit Vás a hlavne ... nesmi otevrit pusu! Nevím kde ty lidi berou, že by platilo to prislovi o vránách?
0/0
14.1.2004 11:58

Martin

Re: Zážitek s rušením linky
Nonono, takové kecy mám nejraději, když si pořád někdo stěžuje na kraviny. Že by v Telekomu neuměli mluvit, nebo snad mluvili sprostě nevěřím. Co byste chtěl, políbit pr...? To mám rád takové kecy. Čekal jste snad, že vás ještě pozvou na oběd nebo co?
0/0
14.1.2004 15:27

L

Re: Zážitek s rušením linky
očekávám že když zákazník přijde do prodejny, že se mu prodavač začne věnovat, to je základ, když se tomu prodavači vyhýbají více než dvě minuty bez vysvetlení je to problém. Líbání pr.... ani zvaní na oběd pak už není není nutné ... a ani to ten základ nenapraví
0/0
14.1.2004 15:58

arnost

Re: Zážitek s rušením linky
 Máš recht  Včera sem byl s mamou a babkou rušit tři telekrámy.Kurňa ,myslel sem,že to pude hned,ale eště měsíc jim budem solit 3*348Kč.
0/0
14.1.2004 23:50

Edita

Prosim poradit jak utéct od Telecomu

Mám tuto linku kvůli dial-up internetu, jinak tuto firmu z duše nenávidím. Vydírá nás kde může. Zpomaluje přenos.rychlost jak to jenom lze.Bydlím na Ph 1 a chtěla bych nejlevnější způsob, jak se připojit k int., za normální peníze. Mobil mám-twist postačí.Díky za radu.

E

0/0
14.1.2004 11:39

F

Re: Prosim poradit jak utéct od Telecomu
na Praze 1 jede internet kabelem od UPC - stojí to tedka asi 1200 neomezeně - sežen si 3 lidi co do toho pujdou s tebou a kupte si za cca 3litry internet gateway a hub a můžete se šérovat za 3 kila měsíčně. rychlost je perfekt f porovnání s dial-up nebo mobilem. vřele doporučuju!
0/0
14.1.2004 12:02

Honza

Taky ji zruším
Taky se chystám zrušit pevnou linku. Držel jsem ji kvůli Inetu, ale v březnu 2003 jsem si nechal udělat bezdrát a jsem spokojený. Pevnou jsem nechtěl zrušit a žil jsem v naději, že se to změní k lepšímu. Ale najivně. Teď už jsem 100% přesvědčen zrušit pevnou linku. Stáhnul jsem ji na HomeMINI a z 90 Kč kreditu spotřebuju tak kolem 20 Kč. Uznejte, že potom je pevná linka úplně zbytečná. Používám oskartu a přešel bych na paušál, ale odrazuje mě volání v síti oskar. Na oskartě volám o 1Kč levněji a většinu hovorů mám do oskar, tak se to nevyplatí.
0/0
14.1.2004 11:14

emil

mobilky internetky
zrušte pevnou linku Telecomu jsou to vydřiduši a zloději ted když jim teče do bot tak na nás zkouší nějáký nesmysli v podobe tarifu a pripojeni k netu. neni to tak davno co musela probehnou petice pro zlevneni pripojeni k interneru pres pevnlu linku! Jo to tehdy chlapci byli jeste monopol.
0/0
14.1.2004 10:57

Jak je to s prechodem z isdn zpet na klasickou linku ? Pevne linky se nevzdam, ale isdn na par telefonatu (inet uz nepouzivam) je luxus. Takze me zajima, co se plati pri prechodu "zpet".
0/0
14.1.2004 10:49

tahaub

Re:
Nebude to jednoduchý, já  zrušil linku úplně tak vím, že na mě chtějí 5490kč za nedodržení smlouvy, protože isdn byla  v cenovém balíku  se slevou a smlouva je na 24 měsíců.Teď mám bezdrát  za 840kč bez omezení dat  a stálé připojení.Zlodějové z telecomu chtěli za isurf +1200kč a měl jsem 40h grátis.Pěkně děkuji ale, za blbost se platí a já se nechal zlomit telefonáty jak je isdn rychlý a výhodný.Telecom nikdy ! ! !
0/0
14.1.2004 13:34

walter

Taky ruším!
Zrušil jsem právě svoji smlouvu s Telecomem. Vžtyť s pomocí mobilu a kabelovky se dá snadno žít i bez něj! Nedovede si představit, jak je to krásný pocit! Udělejte to taky! Stojí to za ten pocit i ušetřené peníze!
0/0
14.1.2004 10:31

Cookie

Nezrusilo
Pan Crha si totiz hraje pouze se slovicky. Zuisit linku lze prakticky od dalsiho zuctovaciho obdobi tzn. pokud jste podali zadost o zruseni do 10.1. pak vam stanici zrusi az 10.2. Takze presnejsi otazka mela byt kolik dostali od zacatku roku vypovedi. Ja ji tedy poslal a se.. na ne. Jedu pres mobil za necelych 700,- a jiz nikdy se k nim nevratim. No a z Eurotel rozjede Edge tak to bude konec Telekomu uplne...
0/0
14.1.2004 10:27

Pepáno

Re: Nezrusilo
Otázkou je, nakolik CT jako 100% vlastník ET umožní efektivní ( rozuměj cenově přiměřený) rozjezd Edge. Aby si neřezel nohu při plném vědomí a bez narkózy.
0/0
14.1.2004 11:04

Joe

Spis...
...zrusim mobil :-/ volani z pevne me po zdrazeni vyjde zhruba na tretinu nakladu - tedy doufam ze znami nezrusi linku ;-)
0/0
14.1.2004 10:21

Inza

Vyúčtování

Já linku ještě nezrušil, bohužel jsem jeden z těch do je odkázán na internet přes DialUp a vzhledem k tomu jak často ho zase naopak potřebuji mi nestojí za to používat GPRS.

Ale pro Vás všechny... bodejť že to lidi neruší, když ČTc vymyslel bezva věc. Kvůli změně DPH vystavil VŠEM stanicím fakturu do konce roku 2003, tedy například u nás asi za 20 dní, kde je DPH 5% a navíc je tam poměrná část měsíčního poplatku. Možná vymyslí i druhou zábavnou formu účtu, kdy vyfakturuje prvních 10 dnů z ledna (taky to nebude nijak velká faktura). Z toho důvodu řada lidí vůbec nepocítí nějaké zdražení hned, faktury budou chodit nižší než doposud, jen 2x častěji . Možná by to mohl být do budoucna dobrý marketingový tah - posílat fakturu 2x za měsíc se sloganem "Snížíme Vám fakturaci za Vaši pevnou linku na polovinu"

0/0
14.1.2004 10:20

Grim

Jedna pani povidala
Jasne, verte Crhovy ty jeho kecy :-)) Podle nej jsou vsichni desne nadseni a objednavaji nove tarifni programy. Par lidi teda neco odhlasi, ale to jsou vyjimky mnohonasobne kompenzovany prilivem novych klientu. - Tak kecy v tomhle duchu ma pri kazdym vic nebo min viditelnym zdrazeni. A sezere mu to snad jenom prostacek, ktery o vyvoji poctu 'ucastniku' nikdy nic neslysel.
0/0
14.1.2004 9:58

Honza

TELECOM papapapa

Pevnou linku jsem taky zrušil. Internet mam přes Wi-Fi, a kdyz si potrebuji telefonvat tak mam dve cisla. TED JE DOBRA AKCE S T-MOBILE to číslo 7330!! A pokud potřebuji na OSKAR, tak mám OSKARTU ZE SPECIALNI EDICE a mužu volat hodinu za 15kč!

TAKŽE SBOHEM TELECOM !!!!

P.S. Používal jsem TELECOM, jenom kvůli INTERNETU!! Ale již nemusím...

0/0
14.1.2004 9:44

Michal Houska

Re: TELECOM papapapa
muzete prosim napsat od jake firmy mate pripojeni a kolik platite,jaka je dostupnost atd.velice by jste mi pomohl.dekuji
0/0
14.1.2004 10:20

Jirka

Re: TELECOM papapapa

Netopýr, Ostrava - nutnost sehnat 15 lidí v paneláku (je tu přes 50 bytů= byla to pohoda)  - pak každý jednorázový popl. 600,-Kč a měsíční paušál 269,-Kč/měsíčně za 64 kbps linku neomezenou.

0/0
14.1.2004 14:43

phoneman

Re: TELECOM papapapa
64 kbps pro každého, nebo sdíleně??? Protože jestli sdíleně tak to by byl pořádnej vopruz za 269,-, to by bylo rychlejší přes ten dial-up.
0/0
15.1.2004 10:40

Dzerzinskij

Re: TELECOM papapapa

Samozrejme sdilenych. Co mam reference od znameho, tak to v baraku zkusili a bylo to nepouzitelne - strasne pomale. Az vsichni ostatni pry odstoupili od smlouvy, tak to zacalo jet jakztakz, ale za mesic si firma prijela posbirat nadobicko, protoze ten 1 zakaznik ji nestal za to.

Jinak ma netopyr ceny uplne silene: kdyz nikoho nesezenu, tak aktivacni poplatek 16150,- a mesicne za sdilenej 64kb/s kanal 24 hodin denne 918,- Se zcvokli nebo co.

0/0
15.1.2004 15:01

Zdeny

Viva Český Telecom

Bohužel(několikrát bohužel) nepatřím k těm šťastlivcům, kteří mohou odhlásit pevnou linku. Bydlí s námi 75letá babička a ta si nedokáže představit, že by měla mobil. Máme Telefon120, už asi 4 měsíce. Telecom má hold kliku.

Ovšem pozor. To by nebyl Český Telecom, aby v jeho nových tarifech nebyl nějaký háček. Nezapomeňte totiž, že když budete volat půlminutový místní hovor, tak se Vám odečtou rovnou 2 volné minuty, na rozdíl od volání mobilem. Takže Vám ze 120 volných minut vyjde tak 90 minut skutečně provolaných.

A dále Telecom nepřevádí půlminuty. Zbylo nám třeba 10,5 minuty a Telecom převedl jen 10. A každý měsíc je to půlminutka pro Telecom. Ne že by mě to zrovna vytrhlo, ale princip je princip, obzvlášť, když se jedný o Český Telecom.

Takže "Telefon 120" by se měl spíš jmenovat "Telefon 119". Na Telecomu mi řekli, že se půlminuty nepřevádí, a že je to vykompenzováno zaokrouhlováním výsledné ceny na padesátilhaléře dolů. Skutečně výborné vysvětlení !!

0/0
14.1.2004 9:39

ABC

Re: Viva Český Telecom
Půlminuty ale nepřevádí žádný ! operátor.
0/0
14.1.2004 11:28

zajdee

Re: Viva Český Telecom
Mne Eurotel prevadi i sekundy :-))) hehehe
0/0
15.1.2004 13:06

Kubic

Re: Viva Český Telecom
Je tam těch fíglů více, třeba 0,50Kč/min o víkendech a jednom svátku se nevztahuje na tel. čísla ve službě Přítel (od dubna Přátelé), volné minuty se převádějí jen do následujícího měsíce, ne do dalších měsíců a dalo by se pokračovat. Ať žije bezplatné volání po celé Severní Americe za  20 US $.
0/0
14.1.2004 11:53

anonymous

Re: Viva Český Telecom
Tak nám tady nekraď vzduch a vodjeď do severní ameriky.
0/0
15.1.2004 10:44

nishkam

prilis mnoho zadosti o zruseni
kdyz jsem rusil pevnoou linku v prosinci, tak mi rekli, ze vypovedni lhuta je 1 mesic a ze to trva nekolik tydnu, nez tu zadost zaregistruji a nez to odpoji. Pry takovych zadosti maji ted hodne. Nechapu proc to musim posilat do Brna a nestaci zavolat, pripadne poslat email s zadosti na mistni ustrednu. Vypnout cislo prece trva 2 minuty.
0/0
14.1.2004 9:37

kenpa

Re: prilis mnoho zadosti o zruseni
Zkus nezaplatit, vypnou to okamzite
0/0
14.1.2004 11:10

phoneman

Re: prilis mnoho zadosti o zruseni
promiň, ale to je hloupá rada. V případě, že nezaplatíš Ti sice telefon vypnou, ale k tomu, abys ho mohl zrušit, nesmíš mít dluh. Takže napřed zaplatíš dluh, pak smluvní pokutu za znovuzapojení a pak Ti ho teprve zrušej. Tzn. že Tě to ve finále přijde o tu pokutu dráž. Jinak u mobilních operátorů je to to samý. Můj kamarád by mohl vyprávět. A navíc u mob.operátora je ta pokuta podstatně vyšší.
0/0
15.1.2004 10:24

Petr

web Telecomu

Zkuste najít na webu Telecomu informaci, jak zrušit pevnou linku. Mě se to tedy nepodařilo. Musel jsem absolvovat volání a čekání na 800123456, a pak ještě psát do Brna, a to přitom bydlím asi 300m od hlavního sídla Telecomu na Žižkově.

Jinak pevnou linku jsme taky zrušili a internet máme přes kabelovku.

0/0
14.1.2004 9:29

uzivatel

Re: web Telecomu
jak zrusit pevnou linku to by me taky zajimalo. jak zridit atd.. to na webu maj, ale o zruseni ani slovo :(
0/0
14.1.2004 10:55

Tomáš Marný

Re: web Telecomu
Nejlépe asi vyrazit do nejbližší prodejny Telepointu s písemnou žádostí, originál jim tam nechat a nechat si potvrdit kopii. BTW na zrušení se nemusí čekat měsíc, jde to udělat "dohodou", ovšem to musíte dorazit nejméně 10 dní před začátkem zúčtovacího období, jinak si musíte ten další měsíc opravdu počkat.
0/0
14.1.2004 12:07

Nasr Nat El Ecom

Re: web Telecomu
Výpověďní lhůta je jednoměsíční.
Je to (velmi dobře ukryto :o) ve všeobecných podmínkách provozování telefonní služby ( Dokumenty ke stažení - formát .pdf). Taky jsem to dlouho hledal.

Všeobecné podmínky pro poskytování veřejné telegrafní služby
0/0
14.1.2004 14:53

Nasr Nat El Ecom

0/0
14.1.2004 15:45

phoneman

je to smutné
Kde jsou ty časy,kdy ještě nebyly mobily??? Lidi si aspoň navzájem volali, jenomže dneska má skoro každej mobila a když budu počítat jen obyčejný lidi, co nepodnikaj(těch je většina), tak 70% z nich má předplacenku. Posuzuji dle svého okolí z 90 čísel co mám v mobilu je jich přes šedesát předplacenek. No a tito lidé moc nevolaj, protože šetřej kredit a volaj opravdu jen když něco potřebujou. Navíc jsem zjistil, že nejen u pevnejch linek, ale i u mobilů si spousta lidí neumí zvolit správnej tarif(předplacenku) a zbytečně vyhazujou peníze. Např. kámoška měla víc než rok GO FUN, ale SMSky jí to účtovalo za 3,30 a s ní to ani nehlo(vzniknul problém po přechodu z QUATRO na FUN). Tím jsem chtěl naznačit, že je spousta lidí kteří ruší pevnou proto, že si nespočítaj, že se jim i může vyplatit mít obojí. Ale je i spousta lidí, kterejm se samozřejmě při současných cenách pevná nevyplatí. No někdo jste tam taky napsal, že za čas se bude ještě TELECOM divit: já myslím, že ne. Když zruší pevnou 250tis účastníků co (jak už někdo napsal) neprovolaj ani paušál, tak to určitě TELECOM nepoloží. V podstatě všem tel.firmám jde hlavně o firemního zákazníka a ten bytovej je až vedlejší. Snad kromě TELE2. Mějte se fajn lidi a hodně si volejte, ať maj operátoři z čeho fungovat...
0/0
14.1.2004 9:06

Martin

Re: je to smutné
Mně to je taky líto. Např. potřebuju najít číslo spoolužáka ze základky, kterého jsem neviděl 10 let. Tak vezmu zlaté stránky a mám ho! Co s mobilama? To bych musel obvolat 50 lidí, než by mi to někdo řekl a jestli bych ho vůbec sehnal. Vím, že na základní komunikaci, když se v telefonování omezíme na hovory zachraňující život, stačí mobil, ale to je málo. A SMS nepovažuju za komunikaci ale za kravinu. To je pro děcka. Používám SMS max na doručení telefonního čísla, nebo čísla účtu apod., což se blbě diktuje a písemně je to jasné. Jestli lidi ty pevné linky poruší, tak to bude naprd. Jsem zvyklý pokecat se známýma po večerech třeba 20 minut a přes alternativního operátora to nic nestojí. U mobilu kecám minutu a do cizí sítě raději ani nevolám. To je návrat do minulého století, ne cesta do budoucnosti. Už aby šlo pronajímat celou linku alternativním operátorům, pak klesne i paušál.
0/0
14.1.2004 9:16

Wotnau

Re: je to smutné
Mně spíš vadí, že mobil vymýtil ctnosti, jako je dochvilnost. Když na někoho čekám a on mi zavolá, že se bohužel o půl hoďky opozdí, má za to, že je všechno OK - dal mi přece vědět.  To, že jsme se před týdnem dohodli na něčem jiném, už je vedlejší. Ale jinak doporučuju používat mobil k tomu, abychom se dohadovali, kdy a kde se fyzicky sejdeme.  Osobní komunikaci totiž ta telefonovací nikdy nenahradí (to už radši napíšu dopis). Doba, kdy teoreticky bude člověk moct žít a pracovat 24/7 doma, aniž by vytáhl paty či viděl jiného člověka, už není daleko.
0/0
14.1.2004 9:29

Fido

Re: je to smutné
S tim cislem je to pravda. Samozrejme za predpokladu, ze se dotycny spoluzak mezitim nestihl nekolikrat prestehovat. Jinak si ale dovolim nesouhlasit. V dobe kdy nebyly mobily se clovek vic zdrzoval u pevne linky. Doba tehdy nikoho nenutila byt neustale nekde v terenu jako je to dneska. Takze kdyz dneska nekomu zavolam na pevnou, vypada to asi takhle. Zavolam domu a bud to nezvedne nikdo, nebo mi nekdo oznami, ze dotycny tam neni a nevi se kdy bude. At zavolam radeji na mobil. Zavolam pres den do prace. Dotycny tu neni a nevi se kdy bude. Opet mam zavolat radsi na mobil. Takze pokud patrite k tem stastlivcum, co na pevne vzdy sezenou toho, koho volaji tak vas chapu. Ja patrim k te druhe skupine, ktere je pevna linka k nicemu a volam lidem, ktere na pevne sezenu jen opravdu vyjimecne. A konecne posledni vec. Drive, kdyz mel nekdo pohotovost, byl odsouzen k sezeni doma u telefonu. Dneska muze byt kdekoliv. I to je jedna z vyhod mobilu.
0/0
14.1.2004 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.