- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oskar ma skutecne nejlepsi cenovou politiku. Ale jiz NIKDY se nestanu jeho zakaznikem.
Poridil jsem si pred rokem a pul dohodu s oskarem. Prijemna blondyna v prodejne me ubezpecovala, ze je aktivni roaming a ze nebudu mit s pouzivani v zahranici zadne problemy. Samozrejme v Nemecku se karta vubec neprihlasila do site. Hned nasledujici vikend me v prodejne oznamili, ze pro aktivaci roamingu musim slozit vratnou zalohu 6000. To me tak nadzvedlo, ze jsem se rozhodl Dohodu zrusit. V radnem terminu cca 10 dnu jsem zaslal doporucenym dopisem pisemne zruseni smlouvy. Tu zrusili az po nekolika telefonickych urgencich. Nauctovali mi jeste dalsi mesic pausal a nevratili vratnou zalohu 1000 Kc Cas od casu, zrovna kdyz jim asi chybi prachy, maji tu drzost mi poslat fakturu zhruba na 1500Kc.
Já mám Oskara asi taky tři roky, teď platím dva tarify a jsem plně spokojen... Nechápu jak tady řešíte tu klientskou podporu - to jako jste ochotni platit měsíčně o několik set více jen proto aby jste jednou až eurotelu budete volat tak aby s váma mile jednali??? Já jsem v podstatě spoustu svých přátel "překecal" na tarify Oskara a taky mě to stálo celkem dost hovorů a mohu říct že u Oskara snad ani lepší být nemohou... Vždy mají k zákazníkům profesionální přístup v podstatě kdekooli... Je určitě pravdou že image ustupuje cenám - a určitš se to i projeví na nových cenách s 22% DPH... Poslat SMS za 1,22 nebo 3,0 KC je taky rozdíl...
A to, že třeba Eurotel má fakt levné datové přenosy je podle mě způsobeno také tím, že prostě má na to, je tak rychle zpřístupnit. Oskar kdyby měl ceny jako u Eurotelu tak by třeba měl DATA zdarma...
Vite co by me zajimalo? Schvalne kolik zakazniku operatori stratili. Co myslite kolik? Ma nekdo informace?
Richie
http://www.riweb.wz.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.riweb.wz.cz