Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Navýšení kreditu kvůli DPH: nejvstřícnější je Eurotel, nejhorší T-Mobile

Prodejci dobíjecích kupónů hovoří doslova o panice – zákazníci vykupují kupóny a dobíjejí si kredit. Od ledna totiž platí vyšší DPH, takže operátoři budou kredit navyšovat. Jenže každý operátor se ke změně DPH u předplacených kreditů staví jinak – zatímco T-Mobile má podmínky nejpřísnější, Eurotel nejbenevolentnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravdou je ze vy si za 400 kredit nekupujete pocet provolanych minut, ale pouze si je ukladate na nejaky ucet, aby jste pozdeji z tehto penez mohli cerpat sluzby. Takze operator vam nic davat nemusel, protoze vam nic neslibil, je to jako kdyz zdrazi, taky nic navic nedostanete. Na druhou stranu by se opravdu dopustil kraceni dani a musel by je tedy odvest nejakym jinym zpusobem. A protoze nevyseni kreditu je asi nejednoduzsi zpusob, tak bylo zvoleno toto. Otazkou je jak je to s dani u kreditu zakoupeneho po 1.1.2004 u T-Mobilu, protoze u toho nic nekompenzuje a tak tedy krati dane.
0/0
6.1.2004 12:57

AZ

já se na to...
No to se dalo čekat, že se T-mobile zase nepochlapí!! Začalo to vánocema a teď tohle...hlavně že má takový bombastický reklamy:((((
0/0
5.1.2004 18:47

Cinda

už zase:(
Fakt, T-mobile je na tom zase nejhůř, ach jo:(((
0/0
4.1.2004 23:10

Josef

T-Mobile: 17% ?
Koukam se na kredit 1.1., 2.1.-nic, tak volám info a dozvim se, že mi to přepočtou do 10.1. Tak OK, ovšem vrátí mi milovaný T-M taky 17% z toho, co jsem provolal od 1.1?
0/0
2.1.2004 22:53

Champion

pokud by nedošlo k virtuálnímu navýšení kreditu ...

... tak by došlo ze strany mobilních operátorů vlastně k daňovému podvodu.

DPH totiž byla odvedena již v době dobití kreditu. Je to v případě předplacených telekomuninakčních služeb asi možné - byť je to z pohledu možné daňové kontroly tak trochu problematické. Skutečností však je, že byla odvedena DPH ve výši 5%. Při každém použití telefonu se nyní již odečítá z kreditu cena včetně DPH, ale žádná DPH se nyní již neodvádí. Proto se operátoři raději sami těchto neoprávněných výnosů dobrovolně vzdali a uměle proto navýšili stávající kredity.

Pokud jde o Eurotel, tak skutečnost, že nestanovil žádnou lhůtu pro použití do zásoby nakoupených dobíjecích kuponů pouze dosvědčuje, že se to někomu zatraceně vyplatí.

Mafiáni-překupníci, kteří nyní budou těžce šmelit se "starými" kupony to mají velice dobře vymyšleno. Eurotel to bude nyní pouze "tiše tolerovat". Čím více prodaných kreditů, tím vyšší výnosy. A jak se  říká: Výnosy nesmrdí.

Podle mne situaci nejlépe zvádl Oskar, včetně možnosti použít loni zakoupený kupón pouze do konce března 2004. Minimalizuje se tak možnost finančních spekulací s dopadem zvýšení DPH. Kdo potřeboval kredit, tak si jej již zakoupil a dobil na účet.  Pokud někdo náhodou zapomene, bude si moci dobýt i po konci března, ale bude to pouze na písemnou žádost a se zdůvodněním výjimky.

V případě Eurotelu, to však bude řízený daňový podvod ... pardon, vlastně optimalizace.

:-) 

 

0/0
2.1.2004 19:45

eze

fakta
Shrňme si fakta: 1) Navýšit kredit operátor MUSÍ, neboť já za své peníze musím nyní dostat stejné množství služeb jako v době, kdy jsem si je PŘEDPLÁCEL 2) Výše navýšení, pokud budeme předpokládat navýšení cen pouze o rozdíl DPH, musí být minimálně 16,2% z výše kreditu, nebo 22% ze základu bez původních 5% DPH. 3) Ať již dojde k navýšení kreditu kdykoliv (pozn. Oskar příjemně překvapil svu pohotovostí), při navyšování se musí vycházet ze stavu kreditu k půlnoci z 31.12.2003 na 1.1.2004
0/0
2.1.2004 15:06

Champion

Re: fakta

Ano, fakta si shrňme, ale podje skutečnosti a ne zbožných přání:

Ad1) Není pravda, že operátor kredit navýšit musí, ale z daňového hlediska je to pro něj nejjednodušší řešení daného problému. Není pravda, že by nemohl změnit koncové ceny oproti době, kdy si dotyčný službu u něj předplatil. Ani stejné množství služeb není potřeba dodávat. Jednalo by se o pouhé zdražení a v tom operátorům (kromě konkurenčního boje) nikdo nemůže zabránit. 

Ad2) Tento výpočet sedí.

Ad3) K navýšení kreditu mělo dojít automaticky ihned po půlnoci, tedy k 1.1.2004. Zase tak složitá operace to není a pokud to někteří operátoři (resp. jejich systémy) doposud nezvládly, tak je to spíše úmysl nebo neschopnost obsluhy.

Závěr: Jediný na přechod skutečně připravený operátor tedy byl ten, jehož systémy fungovaly hned (Oskar) a který zároveň o této skutečnosti proaktivně sám informoval odesláním příslušné SMS. Zpoždění informační SMS bych v tomto množství i omluvil, ale nefunkčnost systému v on-line režimu při dotazu na výši kreditu mi připadá jako nezvládnutí tohoto triviálního úkolu.

0/0
3.1.2004 14:49

Roman Joura

Srovnání starých a nových cen BEZ DPH u předplacenek
Sestavil jsem si ceníčky předplacenek BEZ DPH. Kdo má zájem se podívat na srovnání těchto cen z loňska s těmi letošními, pak prosím tady: http://tmo.webpark.cz/DPH_stareanoveceny_20040105.htm Celkově vzato šli operátoři, tedy kromě Oskara, ve vybraných položkách trošku dolů, byť třeba jen o pár haléřů.
0/0
2.1.2004 14:16

mavers

Eu
No nevi, vlastnim Oskara a EU, Oskar navysil dnes, EU porad nic a nic ... taky nevim, ale kde vzal autor informaci, ze T-Mobile je v tohle horsi, vzdyt EU pise (i kdyz autor se o tom vubec nezminuje),  ze navyseni probehne do 20.1. Jen mne zajima, kdyz ted budu volat z EU, zda se mi to bude odcitat v novych cenach, i kdyz kredit navysen jeste neni. To na tom dost operatori (nebo stat) vydelaj, ne?
0/0
2.1.2004 13:20

Zdenek

Eurotel

Bud si tento clanek doopravdy zaplatil Eurotel nebo si autor neumi poradne precist informacni letak eurotelu...

Jinak by urcite musel zminit, ze Eurotel bude kredit navysovat v obdobi 1.1.2004 - 20.1.2004. Proc autor zamlcel tuto informaci a oproti tomu u t-mobilu to napsal, aby ho pospinil??

Proste a jasne mi z toho nejlepe vychazi Oskar.. Ten mi uz 1.1.2004 v cca 11 hodin poslal SMSku ze mi navysuje kredit.

Jinak zdroj mych informaci je http://www.eurotel.cz/external/images/items/pdf/ET_DPH2.pdf

Mejte se pekne a HAPPY NEW YEAR:)

0/0
2.1.2004 11:27

mobilmánek

Re: Eurotel

jasně, máš pravdu !!!

dibil jsem 2 go karty a do dneška nic nepřišlo - sem zvědavej, jak se ET vypořádá s tím, co sme provolali do 20.1. - předpokládám, že mi taky návýšej kredit za todle volání....

0/0
6.1.2004 10:06

Martin

Dostal jsem prd místo navýšení kreditu

Tak je 2.1. něco před polednem a na mé Twist kartě zatím nedošlo k žádnému navýšení kreditu, ani mi nepřišla žádná SMS ohledně navýšení kreditu. Naposledy jsem dobíjel někdy 28.12.2003,  takže by mělo být vše v pohodě.

Máte někdo podobné zkušenosti? Posílá T-Mobile informativní SMS ohledně navýšení kreditu?

Že by T-Mobile zase vyčuraně čekal, že se polovina lidí kvůli nedobití kreditu neozve a tím si zase namastí kapsu? Na to je T-mobile expert!

0/0
2.1.2004 11:24

Lenka

Re: Dostal jsem prd místo navýšení kreditu
Prý budou kredity navyšovat až do 10.1.2004
0/0
2.1.2004 13:25

amalka

Re: Dostal jsem prd místo navýšení kreditu
Buď v klidu ani já nemám navýšený kredit ani na Oskartě ani u Eurotelu.Zajímavé je, že lidi co znám už ho mají. Měli ale kredity kolem 800.To já si holt se svými 200 budu muset nějaký čas  počkat.Jedu asi v malých částkách .
0/0
2.1.2004 20:41

Re: Dostal jsem prd místo navýšení kreditu
et jsem dobil 1000kč a k dnešku nedošlo k navýšení mého go kreditu 
0/0
5.1.2004 18:40

Kare

T-Mobile LEPŠÍ než Eurotel
Proč je podle vás T-Mobile nejhroší? Mě na tom nepřipadá nic špatného. Všichni operátoři musí kredit zvýšit o 17, tak kde je rozdíl? Naopak si myslím, že Eurotel zaváděním nových kuponů vnáší zmatek a chudáci obchodníci budou muset mít skladem tolik různých kuponů,
0/0
2.1.2004 10:58

Jirin

Re: T-Mobile LEPŠÍ než Eurotel

Tak toho bych zase az tolik nebal, protoze pokud jsem si vsiml dobre, tak vetsina obchodniku uz pred vanocemi nemela zadne dobijeci kupony, proste vyprodano...

Takze zas takovy zmatek v tom nebude...

0/0
4.1.2004 10:19

Fredíšek

Re: T-Mobile LEPŠÍ než Eurotel
Gdo jeste pouziva kupony? Snad kazdy pouziva bud internet nebo bankomaty...
0/0
5.1.2004 12:15

Chytrý

Re: T-Mobile LEPŠÍ než Eurotel
blbečku...
0/0
5.1.2004 15:43

fanda

zbytečnej humbuk
od roku 1997 operátoři obcházeli daňové zákony, když nakoupili telefony s DPH 22% a prodávali v sadě za korunu a jakousi aktivací,  která byla pokaždé v jiné hodnotě do výše skutečné ceny telefonu, ale s 5% DPH. A finančák se tvářil že je vše v pořádku. 
0/0
2.1.2004 9:53

nakupovaci manie-hloupost lidi
ale operatori a prodejci si mnou ruce nad obraty ... vzdyt se nic nemeni ... kdyz nekdo prijde do kramu a chce kupon se sedmnascti procentni slevou (tak se v duchu smeju) ... vzdyt nic nedostane .. jen to co normalne ... stejny pocet minut ci sms .. mms apod. .... a to staci tak laciny trick .. a vovo tom .. to je :o)
0/0
1.1.2004 21:46

Re: nakupovaci manie-hloupost lidi

Zas tak jednoznačný to není. "Jen to, co normálně" platí pro kupóny z roku 2003. A těch už asi moc v oběhu není.

Normálně pro rok 2004 znamená méně provolaných minut / poslaných SMS  při utracení stejných peněz jako v roce 2003.

0/0
2.1.2004 17:04

Jeza

Operator kredit navisit musi !!!!!!!!
    Operator DPH navisit MUSI. Pokud si koupim kupon za 105 korun v roce 2003, mam 100Kc bez DPH na volani s platnosti min. 6 mesicu.  Pokud neprovolam ani korunu do silvestra, MUSIM mit stale po 1.1.2004 kredit pro volani 100Kc bez DPH  a zvyseni DPH me nemusi zajimat, protoze jsem koupil kredit v roce 2003 a zaplatil v poradku DPH. Jedinne co zakaznika predplacene sady musi zajimat je zdazani - zmena ceny bez DPH u operatora.
0/0
1.1.2004 16:22

-ExIt-

Re: Operator kredit navisit musi !!!!!!!!
Cau to je jasny - slo mi o to informovat jak to probiha :) Zdrar...
0/0
1.1.2004 16:44

Odborník

Re: Operator kredit navisit musi !!!!!!!!

NESMYSL.

Operátor kredit navyšovat NEMUSÏ, ale je to pro něj elegantní řešení problému. Jinak by totiž správně měl odvádět DPH až po poskytnutí plnění (telekomunikační služby), což systémy ale neumějí a nedělají.

Howgh.

0/0
4.1.2004 19:02

-ExIt-

Navýšení kredito Oskar
Tak vážení, dnes kolem 12 hod dorazila textovka o navýšení kreditu od Oskara - zatím jen na jednu z mých tří Oskaret. Eurotel zatím nic - také tři Go. Twistové Té nemám ...
0/0
1.1.2004 15:25

George

T-Mobile nebrat!!!
Moje heslo - jIž nikdy T-Mobile (mám hodně velmi špatných zkušeností s přístupem k zákazníkovi). Co se změnil Paegas v tento buzerantský název, je německy arogantní, namyšlený absolutně nevstřícný. Jde mu jen o REJŽOVAT ZA KAŽDOU CENU. Jediná naše obrana - NEKUPOVAT, NEPODPOROVAT!!!! Co myslíte? Jak dlouho čekáte na operátora na lince TerrorMobilu? Já většinou min. 7 minut, myslím, že už toto o něčem hovoří. Vše nej v novém roce. Jirka
0/0
1.1.2004 12:00

wang

Re: T-Mobile nebrat!!!
na TM jsem si zadne arogance nevsiml a to ze chce vydelat je docela normalni, to chce kazdy podnikatelsky subjekt, jestli cekas dlouho na operatora, tak to bude zrejme tim ze mas twist...
0/0
2.1.2004 10:59

Kare

Re: T-Mobile nebrat!!!
T-Mobile nebrat? A to si mám raději vybrat operátora s drahým hovorným a nebo operátora bez pokrytí na horách? Promiň, ale T-Mobile používám od r. 97 a nikdy jsem neměl ani jeden problém. Služebně používám Eurotel a můžu s klidem říct, že dnes má T-Mobile suveréně nejlepší pokrytí a kvalitu hovorů. Takže T-Mobile budu dál KUPOVAT A PODPOROVAT!!!
0/0
2.1.2004 11:03

Jirik

Re: T-Mobile nebrat!!!

Také jsem je používal od roku 97. Poté, co mě odpojili (bez jakéhokoliv oznámení) JEDEN DEN po splatnosti faktury, jsem se rozhodl pro změnu (přesněji řečeno mi T-Mobile rozhodování ulehčil, rok jsem zvažoval jak se vypořádám s jejich zpoplatněním příchozích e-mailů na mobil). Nechoďte na mě s větami typu že musím platit včas. Kdo někdy podnikal, ví, jak to chodí. Něco takového bych si ke svým zákazníkům dovolit nemohl. Nejsem zkrátka arogantní.

Nenadávám, pouze přikládám jako ukázku pro zaslepené tím svým operátorem. Myslím, že problémy mohou vzniknout všude.

0/0
3.1.2004 1:37

Kony

Re: T-Mobile nebrat!!!

Mám T-mobile a Eurotel. Eurotel jako obyčejný paušální smrtelník a T-Mobile jako exkluzivní zákazník. A služby jsou neporovnatelně lepší u Eurotelu (myšleno kvalita volání a bezproblémovost datového spojení). Je to moje zkušenost člověka který současně využívá obou operátorů. T-Mobile vyslal člověka aby ukázal jak se pracuje s GRPS přijel k nám do krajského města 100km od Prahy a ukázka skončila na teoretické rovině prý pro problémy na vysílači (tento problém střídavě nastává stále - signál je plný). Pokud odjedu z firmy do místa svého bydliště vzáleného cca 4km vzdušnou čarou signál poklesne na polovinu a je nemožné využívat GPRS a v hovoru vypadávají slova a celé věty. Eurotel v místě bydliště také polovina čárek a GPRS a hovory jako při plné síle. U T-mobile se zkoušelo samozřejmě několik telefonů a žádná změna. (neoficiální vyjádření jednoho z pracovníků T-Mobilu "mít takovou techniku jako Eurotel tak vám to taky pojede")

 

0/0
3.1.2004 9:55

Eduard

Re: T-Mobile nebrat!!!

Tak to je zajímavá zkušenost a potvrzuje to mé pozorování za posledního cca půl roku, co jsem si pořídil DataNonstop. Eurotel má dle ukazatele síly signálu na telefonu většinou všude slabší signál než T-mobile, ale prostě jim to bez problémů funguje, jak hovory tak data. Naproti tomu T-mobile ukazuje většinou plný signál, ale hovory nejsou vždy v pořádku a jakmile signál poklesne někam k polovině, jsou zde již takové výpadky, že je již hovor nepoužitelný. Také u T-mobilu pozoruji časté kolísání od nuly do maxima, zatímco ET drží stále svou stabilní polovinu. Nevím čím to je, když srovnám sílu signálu na ukazateli telefonu, tak je na tom určitě líp T-mobile, ale když porovnám kvalitu hovorů a pokrytí bez ohledu na "signálometr", pouze s tím, že vezmu telefon a volám, tak jednoznačně vede Eurotel. (jen mé osobní pozorování)

0/0
3.1.2004 11:10

Re: T-Mobile nebrat!!!
To ses zbláznil ne? Asi jsi z jiný planety ... Uzívej si spokojene Tecka .... - skoda jen ze prichazis o hovory jako ja ... od te doby co byl zpristupnen registr zmeskanych hovoru tak na mem Tecku prokazatelne nekolik zmeskanych - asi 3 desitky ... u ET se mi to nestali. Driv jsem lidem neveril kdyz mi rikali ze jsem mel vypnutej mobil - mimochodem lokalita 100tis mesto v ruznych castech a z okna vidim na BTS ... Oprerator se s tim samozdrejme nikdy nesetkal ... Tak dal prochazej o hovory u Tecka. Ja pokud chci kvalitu tak jedu na ET. Zdar...
0/0
3.1.2004 13:42

Renda

Autor článku je neseriózní novinář

Doporučuji autorovi článku, aby si pořádně prostudoval materiály všech operátorů. Všichni budou navyšovat stejně - viz některé předchozí příspěvky. T-Mobile má smůlu, že informuje zákazníků úplně a nic neskrývá (na rozdíl od ostatních operátorů).

 

0/0
1.1.2004 9:54

TWISTR

Prodloužení kreditu u Oskara
V článku máte chybu, podle aktualizovaných stránek Oskara kupon za 250 Kč opět kredit neprodlužuje:-(
0/0
1.1.2004 8:26

Aljosha

Re: Prodloužení kreditu u Oskara
V článku by chyba být neměla, chyba je podle infolajny na jejich webu. Dobití prostřednictvím M-plateb (kupón 250 Kč asi nebude) částkou 250 Kč by mělo platnost kreditu prodloužit o 6 měsíců.   Takže uvidíme....
0/0
1.1.2004 14:07

Roman Joura

Re: Prodloužení kreditu u Oskara
Ta chyba už měla být dávno opravená - říkají dobře informovaní zdrojové, tedy klienti mající trpělivost s Oskarovou infolajnou :-)
0/0
2.1.2004 3:24

sportik

Re: Prodloužení kreditu u Oskara
On celý ten článek je nějaký zaplacený Eurotelem :))
0/0
2.1.2004 11:07

Dan

Prolhaný T-mobile

U T-mobile jsou vůbec hovada. Slibovali, že kdo si nabije do konce roku kredit tak na tom vydělá, ale už pomlčeli o tom, že 31.12. už v 16,00 vypnou terminály Sazky i bankomaty pro dobíjení a smůla!!! Oskar i Eurotel samozřejmě v pohodě až do 23,59!!! Jsou to amatéři.

 

0/0
1.1.2004 1:14

OTA

Re: Prolhaný T-mobile
NEJSOU TO AMATEŘI,TO JSI NEPOCHOPIL,ŽE TO JE DĚLANÉ CÍLENĚ,ABY OHOLILI A VYDRBALI S CO NEJVĚTŠÍM POČTEM ZÁKAZNÍKŮ ? TO JE TVRDÝ PROFESIONALISMUS A BYZNYS ! JE TO VELMI NESERIOZNÍ A VŮČI ZÁKAZNÍKŮM SPROSTÉ!!!  DIVÍM SE LIDEM,KTEŘÍ U TAKOVÉ AROGANTNÍ FIRMY JEŠTĚ JSOU !!!
0/0
2.1.2004 9:29

Jirik

Re: Prolhaný T-mobile

Nemám rád nadávání tohoto typu, ale bohužel musím souhlasit. Jako důkaz arogance stačí připomenout zrušení bezplatného doručování e-mailů na mobil po vánocích roku 2002 nebo vyjadřování p. Hájka o datových službách T-Mobilu po spuštění služby Eurotel Data Nonstop (zákazníci T-Mobilu takovou službu nechtějí a podobné žvásty) atd. atd.

Mým osobním důkazem jejich arogance je moje odpojení (bez jakéhokoliv oznámení této skutečnosti) jeden jediný den po splatnosti faktury. Byl jsem pravidelně platící zákazník od roku 1997. Pokud nevěříte, nedivím se Vám, nevěřil jsem také. Mějte se fajn

0/0
3.1.2004 1:42

bugr¦mig22@seznam.c

plácání prázdný slámy
jsem plátce dph a nějaký zvýšení dph je mi celkem u pr............
0/0
31.12.2003 18:46

mavers

Re: plácání prázdný slámy
Vsak on Ti to stat na minimalni dani "vrati", ze se nam smejes ...
0/0
2.1.2004 13:23

honza

Doporuceni autorovi clanku
Slovni uloha pro zakladni skoly - aneb jak TM navysi kredit. Mame kredit 105Kc (zahrnujici 5% DPH). Spocitejte podle vseobecnych podminek TM, o kolik se vam navysi kredit. Pokud tuto ulohu autor nezvladnete, doporucuji navrat do lavic zakladni skoly. (Reseni: zakladni hodnota kreditu je bez 5%DPH 100Kc, navyseni 17% je 17Kc a tedy celkova hodnota kreditu 105+17=122Kc). Dale bych doporucoval kurz cteni: zkuste si precist informace u ostatnich operatoru, v kterypak datum vam zaruci pripsani bonusu kreditu. Preji uspesne dokonceni zakladniho vzdelani v pristim roce!
0/0
31.12.2003 17:21

tomovi

Re: Doporuceni autorovi clanku

Presna tak, chtel jsem neco podobneho autorovi uz drive napsat, ale nejak se tomu serveru vcera dopoledne nechtelo tu reakci vlozit.

Souhlasit se da jedine s tim, ze T-mobil ma nejhorsi podmiky navyseni (o par desetin procenta a nemoznost dobyt po 1.1.2004), ale nelze to oznacit za prodelecne pro zakaznika.

A to zdaleka nejsem priznivcem T-mobilu.

 

0/0
1.1.2004 21:04

mess

Re: Doporuceni autorovi clanku

no malicko jsi nedopocital sam :)

v kreditu starem, ktery jsi mel loni, je jiz zapocitana DPH 5%. Tj. skutecne mame 105Kc. Pokud mas kredit 100, bez DPH mas 100/105, coz je neco malo pres 95Kc. Navysit kredit tak, aby nominalni hodnota zustala stejna, by museli o (122-105)/1,05 (v procentech), coz neni 17, ale neco pres 16 procent, jak psal autor. Proto kazdy, komu se navysuje kredit o 17%, skutecne ziskava jakysi drobny bonus. Chapu vsak, ze se to operatorum vyplaci, nez se patlat s poradnou kontrolou zaokrouhlovacich chyb, to je lepsi na tech predplacenkach pridat par korun.

0/0
5.1.2004 13:39

Drunker Barny

nechte matiku matikou......

..... pojdte si dneska poradne vypit makovice, dyk i Eurohell radil pred Vanocema v TýVí, at si udelame poradny vokno!!! Takze dneska vsichni vesela xlastame a 1.1.2004 vsichni poradny vokno!!! A pak budeme mit radi socanky s ubohejma analnima alpinistama z Lidu, protoze zapomeneme kdo to vlastne chce to DPH!

Mne osobne vadi zejmena zvyseni dane za alkohol, ponadz se budu muset ozirat vo par korun na litr min!!! Ale treba pak zbyde vic na moji transplantaci jater za par let!

Proto nemyslete na DPH, nezvracejte vzteky kvuli DPH, zvaracejte dnes z alkoholum je jeste uzasne levnej!!!

0/0
31.12.2003 17:02

Helmut Niederman

Ach ta matematika, aneb zbytečné navyšování kreditu.

Čeští lidé si opravdu komplikují život tím, že musí matematicky počítač, jak vlastně ušetří či neušetří na volání v příštím roce tedy od zítřka.

Já fakt nechápu, proč M.O. musí navyšovat kredity, vždyť přece při dobíjení dobíjím finanční kredit nikoli minutové kredity na volání. Jsem proti tomu, aby operátoři navyšovali kredity. Kdo chce volat dráž ať si koupí dražší kupón.

Příklad. Jestliže si koupím kupón za 400,- Kč u T-mobile a vidím že draze volám k vůli vyšší sazbě DPH, tak je jasné, že ten kredit 400,- Kč se brzy spotřebuje v závislosti na tom jak často telefonuji. Když vím, že jsem náruživý telefonista, tak si přece proboha, nebudu kupovat kredit za 400,- Kč ale rovnou přidám a koupím si dražší kupón třeba za 800,- Kč.

Jedině kdo tady může v této zemi něco kompenzovat, pak je to jedině špidlova vláda, ta byla hlavním destrůjcem finanční reformy.

Myslím si, že navyšovat kredit o nějakých 17 % je podle mne velkým nesmyslem.

0/0
31.12.2003 15:06

Pepa

Re: Ach ta matematika, aneb zbytečné navyšování kreditu.
Naprostý souhlas, vztah operátorů a DPH zákazníka nezajímá. Oni měli ceny s DPH zachovat a nebo to nazvat zdražení služeb. Sazba a procentní číslo DPH nemá na konečnou cenu mít vliv. Oni jenom sprostě převedli daňovou zátěž, kterou mají v odvodu DPH na zákazníky a to od nich není vůbec hezké. Marketingově to pojali jako kompenzaci DPH a přitom je to naprostý nesmysl. Úřad pro kontrolu hospodářské soutěže by jim měl okamžitě udělit pokutu za domluvené zdražení telekomunikačních služeb. Upravovat ceny mohou operátoři kdykoliv ale nikdy by to neměli dělat tak okatě a společně a to ani při změně daňových zákonů a sazeb. Kompetentní orgány by měli začít jednat a operátorům toto jejich společné zdražení patřičně ohodnotit jako nezákonné.
0/0
31.12.2003 16:12

Martin Kalenda

Re: Ach ta matematika, aneb zbytečné navyšování kreditu.
pokud toto neni mysleno jako vtip, tak uprimne lituju cloveka co dokaze vyslovit tak chorobnou myslenku. DPH je dan co se tahne za statem ne za operatory ty ji pOuZe od zakaznika vyberou. BTW nechapu proc navysuji kredit (byt jen fiktivne) - kdyby to neudelal aspon by si vetsina socek uvedomila koho maji priste volit. (no po pravde neni koho, ale to sem nepatrei dph zvyseni si vymysleli socani) - stejne jako totalne OUT sazbu dani - nehovoric o CelKOvE danove zatezi. diky tomu bude vyssi spotrebni dan napr na naftu a alkohol alespon poroste turistika protoze uz ted je nafta stejne draha v cizine jako tadyk.
0/0
1.1.2004 23:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.