Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uživatelé jsou frustrovaní z chytrých mobilů

Úměrně tomu, jak roste počet funkcí, které jsou schopné zvládnout mobilní telefony nejnovějších generací, stoupá také frustrace jejich uživatelů. Průzkum, který dnes zveřejnil britský zpravodajský server BBC News, totiž zjistil, že mnoho lidí má problémy svoje "chytré" telefony používat odpovídajícím způsobem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GG

Bravo, bravo, bravo !!!
Takze, proto, ze vetsina uzivatelu neni schopna pochopit cokoliv slozitejsiho, budu i ja muset pouzivat (nic jineho za chvili nekoupim) telefon, prizpusobeny inteligenci Pepka Vyskoce. Bravo, bravo... Mne je uplne jedno, ze takovy Pepek Vyskoc treba umi nejak zahadne vydelavat penize, jak to tady (v souladu s modou trzniho extremismu) kdosi vydava za nejdulezitejsi prednost. Pro me je takovy Pepek Vyskoc porad blbec a ja nevidim duvod, proc bych mel kvuli nemu pouzivat zarizeni, ktere me implicitne povazuje za blba - platim za ty veci uplne stejne jako Pepek a za kvalitu jsem ochoten dat i dost penez. KAM TO SPEJE ? Je asi pravda v tom, ze inteligence lidstva je konstantni, ale lidi je cim dal vic :-((
0/0
21.11.2003 10:24

gajda

nazor
To je ale blba diskuze.Nebo spis slohovky?
0/0
19.11.2003 23:35

Váš třídní

nebrzdíme jedeme nekecáme jedem jedem ať se to hýbe...........
0/0
19.11.2003 22:49

Jura

at....
Ať si každý vybere to své, má na to přeci právo (zřejmě i peníze).
0/0
19.11.2003 18:17

milan

trpitive patri bohatym... :)
Vidim, ze je zde opet spousta revolucionaru, kteri by nejradeji bohatym brali jejich drahe (rozumej spickove) mobilni telefony a davali je chudym jen pro to, ze oni uz o svem snu maji nastudovano vsechno a uzivatelskou prirucku umi nazpamet... a je tak nespravedlive aby se museli divat, jak nejaky zbohatlik foti a ani to pak neumi odeslat jako MMS... Tak holenkove - tihle lide mozna neumi posilat MMS, ale umi vydelavat prachy a to je jejich velke +, za ne si totiz muzou koupit dvacet takovejch jako jsem treba ja - co beham po svete s 6210kou...
0/0
19.11.2003 16:47

gx

Re: nejspise patrim k tem bohatymco nemaji 6210-ku... :) ... nicmene souhlasim
... hodne socialistickych soudruhu by rado sjednalo stejne mobily pro vsechny. Podle meho nazoru, je to ale stejne hloupe, jako koukat na filmy s Marilym Monroe, nebo Gwyneth Paltrow,  a chtit je s osobnim venovanim pro vsechny milujici divaky .... :-) Ja je miluju obe, ALE - nemusim je mit u sebe doma - a neberu to jako osobni ujmu ... :-) Obe mi staci na DVD - a .................. DOST... :-) Co ja s nima???... Za nedlouho maji davat na nekterem z kanalu "Velke nadeje". - Mam je na DVD, a velmi je doporucuju shlednout vsem svym znamym .... neni to propaganda, myslim to opravdu vazne. R. de Niro je squelej, G. Paltrow (ESTELLA je je bozi), a celej film je - uzasnej, pokud ho uvedou s puvodni hudbou ... (nejlepsi je stara A. Bancroft .... :-), nevim jak to dela, ale je NEJLEPSI! - jako stara Ms. Nora Dinsmoor). Gwyneth byla bozi - ale nemusim ji mit na domacim kanalu ... :-))) Takze soudruzi - prejme vsem ceho mohou dosahnout - vcetne mne - a ceho nemohou, tak at nepoptavaji a at se jim po tom nestyska ... :-) Jelikoz nejhorsi je pocit nedosazeni poptavaneho ... a nejlepsi je pocit dosazeni poptavaneho ... :-)
0/0
19.11.2003 18:06

Tsunami

Kupují si to proto...
Tento průzkum vzniknul ve Velké Británii a pro běžného Angličana, který má slušnou práci, takový telefon není vysoká položka, tak proč si ho nekoupit?
0/0
19.11.2003 13:13

Ron Jeremy

Re: Kupují si to proto...
Proč si prostoduchý Franta Vomáčka nekoupí knihu např. o kvantové fyzice, i když na ní má?
0/0
19.11.2003 15:51

Tsunami

Re: Kupují si to proto...
Na tyto mobily je jistě masová reklama, která lidem říká, že jsou pro ně to nej nej nej. A mezi námi všichni jsme "otroky reklam".
0/0
19.11.2003 23:05

User SE

User SE

Jsem majitelem SE610 a ten mě hrozně frustruje. Třeba dneska ráno mi zazvonil a já nevěděl co dělat. Pak jsem si uvědomil, že je ráno a měl jsem nastavenýho budíka. tak jsem ho chtěl zamáčknout a on se mě ptal vypnout ano/ne a přitom byl vypnutej!

Tak jsem zmáčknul zapnout a on zase zvonil. Za chvíli. Až moje sekretářka mě toho dokázala zbavit. Dala mi Nokii 3310 a ta je tak blbá, že mě frustrovat nemůže.

0/0
19.11.2003 12:02

Jura

Re: User SE

funkce vypnout ano/ne se netýká mobilu , nýbrž budíku.Pokud dáte ne, bude se zvonění opakovat za 10 min opět. Pokud dáte ano, budík se vypne.   pozn. Mám též SE t610.

0/0
19.11.2003 18:00

Fido

No a proc si to kupujou?
Nechapu proc si to lidi kupujou kdyz to nedokazou ovladat. To se zase rada blbcu potrebovala vytahnout ze ma neco lepsiho.
0/0
19.11.2003 11:31

boban

blbci mají dost peněz (to je můj závěr)
zvídavější by to uměli , ale nemají penízky
0/0
19.11.2003 11:20

gx

Re: blbci mají dost peněz

... za vice penez si naopak radeji koupim napr. digitalni fotoaparat se slusnym rozlisenim, nebo digitalni videokameru kterou mohu prehravat na 1280x1024 a nevypada to jako plesnive sypane zrni, nebo ux50 s blootoothem a wi-fi a infraredem a platformou ktera mi zajistuje komfortni a perspektivni komunikaci s PC. Od telefonu nechci nic jineho nez zajisteni "hovor prijmu /neprijmu /zavolam", event. SMS odeslu nebo prijmu. ------------------- Proto od mobilu cekam, ze to bude placka velikosti kreditni karty (nebo mensi), vazici 20g, s baterkou ktera vydrzi tyden bez nabijecky a jednoho dne si ho spletu s jednou z vizitek mych obchodnich partneru  a nutne s vybracnim vyzvanenim. Chci mobila, ktereho nebudu muset odkladat pri jednanich, pri veceri, nebo v divadle, ale zaroven se budu moci vzdy podivat na to, kdo se po mne shani. Fotacky, e-mailiky, MMS-ky, web-browsingy - to je podle meho nazoru vse pouze zvykackova snaha udelat bublinu a navesit ji na technologicky obstarozni pristroje ktere by byli jinak neprodejne. Abych multimedialni mobily zase zcela nezatratil - za jedine skutecne vyhodne vylepseni povazuji moznost nahravani, napriklad nekdo mi diktuje telefonni cislo nebo adresu nebo kod vyrobku, ja nemam tuzku, ale mohu si to nahrat. --------------------------------- A mimochodem - k nazvu prispevku na ktery odepisuji - pokud si nekdo vydelal "dost penez", tak to asi chtel udelat a byl na to dost chytry aby to provedl. Diky Bohu - je pryc doba, kdy mit nejake penize bylo temer prestupkem proti socialisticke moralce, a kdo je mnel tak vycuhoval z rady a byl "divny". 

0/0
19.11.2003 12:25

Abc

Re: blbci mají dost peněz
Příště prosím něco kratšího, kdo to má číst!!!
0/0
19.11.2003 12:37

gx

Re: blbci mají dost peněz
O.K. - pro Novaky necham priste misto psani natocit serial s Isabelou, Barbarelou a Manuelou. Je pravda, nevim jak budou rikat vety jako treba "moji intelektualni frustraci ohledne informacich technologii lze srovnat snad pouze s naprostym nedostatkem informaci ohledne novozeladskych neolitickych jeskynnich maleb ptaka Mau na Novem Zelandu" ... (koukam na Discovery ) - ale pro prumernou ceskou populaci to bude ... no ... kratsi?
0/0
19.11.2003 12:58

domov důchodců

Re: blbci mají dost peněz

Ideální telefon pro Vás je Siemens A-55. No jo, ale není moc levný? Co tomu řeknou lidi? A jsme u toho, že pro kravaťáka z City se A-55 nehodí.

Já třeba nepotřebuju, aby měl telefon klávesnici. Místo ní mi stačí velký dotykový displej s VGA rozlišením. A brejle, kterejma bych na to viděl. No a wokení OS. Prostě Poket PC se kterým se dá občas i telefonovat. Chci mít s sebou všechny kontakty, smlouvat si schůzky, rušit je, přesouvat a tak. Taky chci mít možnost nahrát si několikahodinové jednání,  vyfotit si třeba vzorky zboží a odeslat je někam k posouzení. Nebo si nafotit dopravní nehodu a zeptat se kamošů, zda by mi to nějak šikovně neodsvědčili.

Nevím, proč by mi měl někdo podsouvat svá řešení a předepisovat, co dělat. Na to máme reklamní agentury.

p.s. k tomu zrní : Většině lidí není dáno a nepomůže jim ani nejdražší kamera. Na druhé straně mistr může své dílo zaznamenat třeba inkoustovou tužkou.

0/0
19.11.2003 22:56

milan

Re: blbci mají dost peněz (to je můj závěr)
Kamo - napred se starej jak vydelat prasule a pak se zajimej o to, jak se s fotakem foti nebo treba plave... tedy, pokud ti na to zbyde cas. Beres to za spatnej konec - napred je prace, pak kolace. :)
0/0
19.11.2003 16:52

gx

Re: blbci mají dost peněz
ja mluvim - pokud to tak beres - za ty kolacovy konce, takze si nemusim vybirat co kdo nabidne, ale spise podle toho co chci. A rozhodne velekombinovane mobily nechci.    .... :-)
0/0
19.11.2003 17:31

milan

Re: blbci mají dost peněz
ted me tak napada - dneska jsem kolac snidal - a pred praci :)))
0/0
19.11.2003 18:15

Radek Pilát

...tak at si je nekupujou

Zavidim anglicanum jejich problemy. Maji jednoduche reseni: pokud na nektery telefon mentalne nestacim a amam strach, ze mne inteligencne zastini, tak muzu koupit jiny!!! Na trhu jsou stovky telefonu a vsech kategorii a lisi se jen minimalene. A v BLBYCH telefonech je nejvetsi vyber!!!!

Ja mam opacny problem. Chci telefon, ktery toho bude umet co nejvice. Ne proto, ze vsechno potrebuje, ale pro abych si mohl vybrat co chci pouzivat. Jsem ochoten zaplatit i za funkce ktee nevyuziji. Napriklad koupim si P900 a nebudou pouzivat emaily. Kalendar ale vyuziji naplno. Doinstaluji si FTP a SSH a budu spokojeny. Libi se mi i MDA II, ale nema klavesnici a ja potrebuji primarne mobil.....

Problem vetsiny lidi je, a nejen v teto oblasti, ze jsou lini shanet informace. Pro lenocha je vzdy jednodussi se na neco zeptat, nez otevrit dokumentaci. A pokud nameji koho otravovat, tak problem vubec neresi. Zase priklad: Furt mi nekdo pise jak se co udela v PHP, a moje odpoved zni www.php.net/documentation/ Vsude na internetu je dost kvalitnich informaci a Google je celkem snadno najde.

Anglicky pruzkum potvrdil, ze "zapadni" spolecnosti uz degenerovaly. Vsecho maji hotove, krasne a vsechno funguje. Jenom uz nikdo nevi proc.... Zatim to jede ze setrvacnosti, ale jsem zvedavej co budou delat, ale budou chromovany i ty emigranti, ktery jim tu jejich karu tlaceji dal. Ti jeste maji zbytky invence z domova a neodvykli premyslet, ale co pak???? Asi fakt vylezou na stromy....

0/0
19.11.2003 10:53

Pylorus

Reseni - P900
Kup si P900 - s tim emailem je to nesmysl. Perfektniho klienta ma jak P800 tak i P900
0/0
19.11.2003 11:28

Ron Jeremy

Chceme více telefonů pro dementy!!!
To je mi, páni, pokrok. Takže místo aby se lidé učili být chytřejší, budou se nejspíše dělat telefony (a vůbec všechno) blbější! Bravo! Za chvíli nějaký průzkum přijde s tím, že pěstování a příprava potravin je pro lidi náročná, a vrátíme se raději ke sběru lesních plodů a bobulí.  O něco později se vrátíme i na stromy, protože se tam dementi cítí bezpečněji. Jdu do ZOO studovat komunikaci primátů, co kdyby nějaký průzkum v blízké budoucnosti zjistil, že řeč je příliš náročná. Vždyť spousta lidí není schopná zvládnout psanou formu jazyka už dnes.
0/0
19.11.2003 9:33

vojta

Re: Chceme více telefonů pro dementy!!!
Rone Jeremy (mimochodem más nick dle porno legendy?) už jsem to někde jednou psal a musím napsat znovu: BINGO. Naprostej souhlas.
0/0
19.11.2003 11:33

Ron Jeremy

Re: Chceme více telefonů pro dementy!!!
Někdy mám pocit, jako bych byl ve filmu. Bohužel ale v "Návratu na planetu opic".
0/0
19.11.2003 14:07

Jurij Gagarin

Naprostý nesouhlas.......

Když na to lidi nemají (mentálně), tak si je prostě nekupují!!!!! To je jako kdyby jste chtěli po Ferari aby nedělalo rychlý auta, protože se lidi bojí jezdit rychle:-(((((

Zase jeden článek do Čtyřlístku:-(((((((((((((

0/0
19.11.2003 9:31

gx

naprosty souhlas

vytvareni iluze superkomunikacnich pristrojku musi podle meho nazoru nutne vest ke superzmateni uzivatelu. ac ja sam jsem drzitelem jiz asi 10 mobilu a handheld-pc, muj uzivatelsky nazor je nasledovny:

1. po mobilu chci telefonovani: hovor prijmu, odmitnu, odlozim, event. nekdy SMS prijmu nebo poslu, proto chci aby muj mobil byl pokud mozno co nejmensi, nejlehci

2. vsechny ostatni funkce (adresar, diar, e-mail, web-browser a pod.) rad sverim uplne jine masince, kterou si sebou rad vemu - ale jen v pripade potreby.

3. pro digitalni foto jsem si poridil kvalitni fotoaparat - a pokud chci, tak si ho sebou vemu, pokud ne tak ho necham doma.

Nevidim jediny duvod, proc bych mel sebou tahat pulkilovy mobil a tvarit se, ze pokazde kdyz ho vemu do ruky budu potrebovat adresar, diar, nekvalitni fotoaparat a videokameru, mobilni e-mail, fax ... a vsechny ty nesmysly najednou.

Paradoxne se proto taky rozhlizim pro lehkych a jednoznacne na telefonovani orientovanych modernich mobilech, a zcela cilene skrtam vsechny multifunkcni baliky. Proc bych mel proboha platit za nekvalitni fotoaparat ktery stejne nikdy nepouziju???

Ve snaze marketingove prorazit se firmy - paradoxne - soustredily na "stredni" vrstvu uzivatelu a tim se pripravily o nejchudsi a nejbohatsi segmenty trhu. Mohu rict jen - spatny odhad, cizince ... :-(((

0/0
19.11.2003 2:52

r

Re: naprosty souhlas

Naprosty souhlas. V soucasne dobe je prakticky nerealne sehnat novy telefon velikosti napriklad N8210, ktery by umel pouze telefonovat a SMSkovat jelikoz to je to co od telefonu potrebuji. Fakt netusim proc bych mel lustit, ci jeste hur psat emaily na necem tak priserne malem jako je display mobilu.

Jedine co od telefou chci je vydrz, co nejmensi rozmery+hmotnost (aby sel dat do kapsicky u kosile a nebyl tam skoro videt) a minimum zbytecnych pridanych funkci (takze bez javy, fotaku, mms, wapu, programu, her,a kdyz nebude mit neuveritelne nenazrany barveny display tak to bude super)

0/0
19.11.2003 8:15

St.

Re: naprosty souhlas

panove, nezapomente, ze jsou lide, kterym to staci, jsou spokojeni a uvitaji mit to v prijatelne malem kompaktu. me staci VGA rozliseni, 128MB na MP3, na 320*208 se lusti mejly celkem slusne a  pul kila uz to davno nema. 

K clanku: pokud si takovy mobil koupi clovek proto aby mohl oslnovat, snadno bude mit problemy s nastavenim.

St.  (P900)

 

0/0
19.11.2003 8:34

DS

Re: naprosty souhlas
No, to je přesně důvod, proč setrvávám u své N6510 a nekupuji nic nového (neb mi nemají co nabídnout). Pokud by tento MT měl hlasité HF a opak. budík, nepotřeboval bych již nikdy nic jiného....
0/0
19.11.2003 8:40

lky

Re: naprosty souhlas
Přesně tak. Jsem na tom stejně. Zatím není na trhu mobil, co by mi nabídl víc než N6510. Foto a barvu prostě nechci. Preferuji perfektní seznam a organizér vyhovuje. Snad až budou rychlá data, půjdu do 6230...
0/0
19.11.2003 14:59

indigo

Re: naprosty souhlas

Nesouhlasím!!

Souhlasím s tím, že pokud někdo nechce funkce používat, ať si takový mobil nekupuje nbo ty funkce nepoužívá a nebude zmaten (každý super mobil se dá používat jenom pro SMSkování a volání).

Po mobilu ale nechci jenom telefonování. Používám ho taky na připojení k internetu a jako organizér. Připouštím, že to není tak pohodlné jako na PDA, ale na něm to není tak pohodlné jako na notebooku. Má to ale obrovskou výhodu, protože mám jenom jeden malý přístroj, který mám pořád u sebe. Pokud už chci vyšší komfort použiju rovnou notebook.

Mám ale normální mobil a ne kombinaci PDA a mobilu, protože to je nepohodlné pro použití na telefonování a navíc je to nehorázně drahé, ale to je věc názoru a jsem rád, že si můžu vybrat.

Budoucnost podle mě patří zařízením malé velikosti, které nabídnou velkou zobrazenou plochu (např. nějakou formou prostorové projekce) a klávesnicí ovládanou lépe než perem na PDA. To ale asi tak hned nebude. Pokrok je ale dlážděn množstvím slepých uliček a je dobré vědět, že takhle to nejde.

0/0
19.11.2003 11:10

gx

Re: naprosty souhlas

... takze mame naprosto jednoznacnou predstavu: zarizeni male velikosti. Proc je ale cpat vsechny do jednoho? Iluze - napr. o prehravani DVD na PC, porizovani 5.1 zvukovych karet k PC a tvarit se, ze koukani na film u pracovniho stolu je opravdu BOMBA - ale alespon pro mne je to hloupost ...  Asi podobna jako vyroba kapesnich radioprijimacu s TV obrazovkou ... -------------------------- Mam radeji velky LCD u PC na praci, a pak velkou (nebo jeste vetsi) obrazovku a 5.1 nekde jinde, ke se mohu v pohode podivat na muj oblibeny "Cerna kocka, bilej kocour". Predstava, ze koukam na DVD na displayi mobilniho telefonu je pro mne stejne uchylna, jako 3-minutovy sex v metru kdyz vypadne na chvili proud ... :-) -------------------- Proto chci VELMI maleho mobila na telefonovani, a vsechny ostatni pridavne pristroje si chci vybrat - co do poctu, ale zejmena co do kvality.

0/0
19.11.2003 12:47

designer

Naprosty nesouhlas

Nevidim duvod, proc by clovek k mobilu nemohl v praci pripojit velky LCD dispej, klavesnici a mys a mit plhohodnotny komp. Nataha si par giga filmiku, odpoji, prijde domu a pripoji si velkou TV s 5.1 zvukem a kouka...

Horsi bude, az mu mobil klekne nebo nekdo ukradne... Ale to uz je jiny problem, ktery se da vyresit treba online bezdratovym zalohovanim...

0/0
19.11.2003 14:09

gx

V necem mas pravdu ...
... jednoho dne se mohu treba dockat mobilu ktery mne bude automaticky informovat o obsahu moji lednicky, o stavu meho bankovniho konta, o premierach filmu Q. Tarantina, nebo o provozu na Nuselskem moste ... O.K. ... nebylo by to spatne ... ale pouze za predpokladu, ze JA si vyberu typ informaci na ktere chci byt opozornovan, a nikoli ze vyrobce by jiz predem definoval jaky typ sdeleni (fotka-video-fax-zvuk) bude smerovan do meho mobilu. Frustrujici na dnesnich "chytrych" mobilech je pro mne hlavne predstava, ze bych mel pri koupi pristroje platit za sluzby ktere NIKDY nechci na mobilu vyuzivat. K telefonovani opravdu NEPOTREBUJU barevny display, ani pohyblive MMS-ky, ani video-sekvence. Podle meho nazoru jde spravnym smerem napr. Motorola, ktera na starych enginech buduje levne "barevne novinky". Ja bych tam nedal ani tu barvu - misto toho bych napr. prodlouzil dobu nahravani zvukovych zaznamu.
0/0
19.11.2003 15:56

Alois

Re: V necem mas pravdu ...
tak toho bych se opravdu dockat nechtel...nezda se vam tech kramu uz moc?
0/0
21.11.2003 21:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.