Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile bude mít internet za paušál!

Podle informací Mobil.cz nabídne na přelomu roku T-Mobile zákazníkům přístup k internetu přes GPRS za paušální měsíční poplatek, bez omezení množství přenesených dat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Carloss

Promo?

Když je tu tolik zasvěcených: Může mi někdo z nich říci, jak teda bude promo vypadat?

Mohlo by to být třeba takhle: Pro ty, co uzavřou smlouvu od... do... to bude platit trvale.

Nebo třeba...: Pro ty, co uzavžou smlouvu od... do bude i-net za poušál na rok (?)...

Mno... Jestli tohle někdo z vás ví... Asi spíš ne. Tak nevím, o čem se tu vlastně debatuje. Nebude lepší si počkat, s čím operátor přijde a pak nadávat? Zatím se tu (skoro) jen nadává a ani se pořádně neví na co. :-((

0/0
26.11.2003 1:00

martin

rychlost
Jak poznám jakou rychlostí mi běží data přes GPRS u DATA NONSTOP ? Čím se to měří ?
0/0
22.11.2003 10:58

aries

Bude v tom podfuk.

Vsadil bych se,že to bude jen za příplatek k nějakému alespoň pětistovkovému tarifu.Kdyby to bylo jen za za těch 700 stovek, tak maj v rámci promo akce půl milionu zákazníků a zhroucenou síť.

0/0
20.11.2003 15:41

RL

Re: Bude v tom podfuk.
No nevim, za 700 stovek...:-)
0/0
24.11.2003 13:18

Johny

To uz tu jednou bylo
Tahle akce jiz jednou probihala behem prazdnin, mel jsem to aktivovane o docela to slo. Ted mam DATA Nonstop a jsem spokojenej a navic u DATA Nonstop nemam omezene zadne porty ...
0/0
20.11.2003 13:16

kosťa

Ad Eurotel DATA NONSTOP
No podle důveryhodných informací přímo z Eurotelu s jim kampaň na DATA NONSTOP pěkně vyplatila. Paušál si sice pořídilo "jen" 12.000 zákazníků, ale nepoměrně víc si jich aktivovalo klasický GPRS a začalo ho opravdu používat, takže teďka maj mnohonásobně vyšší příjmy z datovejch služeb. Eurotel může bejt spokojenej!
0/0
20.11.2003 9:43

jouda

Re: Ad Eurotel DATA NONSTOP
jo ale ET to taky pekne podcenil, takze ja ted mam sice internet za pausal, ale rychlost stahovani tak kolem 2kb/s 
0/0
26.11.2003 16:40

feda1

Tak na to jsem zvedavej ...
No jsem opravdu zvedavej s cim nakonec T-Mobile prijde ... cena se zda nizsi nez u Errotelu, na druhou stranu je vseobecne zname ze Eurotel ma daleko lepsi sit. Neomezenej GPRS pristup je bomba a ne ze ne .... pouhych 12000 zakazniku je podle me spise nez nezajmem, zpusobene cenou a to nejen za tuto sluzbu, ale i za porizeni telefonu a karet GPRS.Mit notebook a byt stale pripojenej k netu solidni rychlosti .... kurwa lidi komu se to jeste pred dvema roky zdalo ? Jeste tak ten priblblej Telecum kdyby se zameril na zavedeni pausalu u svych pevnych linek ... stejne je internet  na pevnych linkach jedina vec, ktera tenhle podnik jeste muze zachranit ... !!! Ovsem to oni asi jeste nechapou :-((
0/0
18.11.2003 12:25

Tomo

gprs vs. t-mobile na nic!
Každou chvíli "momentálně nedostupné", tak to je gprs od t-mobile! Na cs3 a cs4 rovnou zapomeňte, pokud nejste z Prahy, Brna nebo Ostravy.
0/0
18.11.2003 12:12

Moik

Re: gprs vs. t-mobile na nic!

Bude to spíš telefonem, kterej používáš....Měl jsem ME45 a valil mi internet tak kolem 50kbps...teď mám pučenej nějakej novej barevnej Alcatel a s ním valím kolem 70kbps. Bydlím 15km západně od Jihlavy v opravdu velké prdeli...

Teď jsem zakoupil Microsoft Smartphone, má taky 4+1 timeslot, tak to musím zkusit....

0/0
18.11.2003 12:26

mehmet

Re: gprs vs. t-mobile na nic!
Héj to bydlíš v Třešti nebo kde?
0/0
18.11.2003 14:31

zdenek

Re: gprs vs. t-mobile na nic!
hlásím, že teplicko je u TM také v pohodě - dlouhodobý down load kolem 40kbps, maximum přes 80 = spokojenost
0/0
19.11.2003 19:42

Jirka

Re: gprs vs. t-mobile na nic!
Jsem velice spokejeným zákazníkem T-mobile gprs . Tam , kde je příjem nad 80 % je to v pohodě. Jak v ČR tak v Evropě.Používám Nokia D211.
0/0
22.11.2003 19:15

Mirek

Re: gprs vs. t-mobile na nic!
Jsem z Prahy a jen můj poznatek.GPRS nepracuje vůbec v oblasti Prahy 9 Krejcárek,T-Mobile ale na mé poznámky nereaguje.Když přijedu domů na Prahu 4,je vše OK.Už jsem si díky této závadě několikrát svůj notebook rozladil.Jen pro pořádek,jestli si myslíte,že je v Praze vše OK tak tedy není.Mirek
0/0
26.11.2003 13:13

berija

nezajem
Nevim jak ostatni ale me t-mobile na sve promoakce a casove omezene nabidky nenalaka................
0/0
18.11.2003 11:48

Carloss

Re: nezajem
Když se Ti to nelíbí, nikdo Tě k pořízení nenutí. A nezaměňuj nabídku s vnucováním. Je to pro ty, kdo se o to bude zajímat.
0/0
26.11.2003 0:22

Kamil

jestli to bude tak je to super

Myslím že je to výborné.

700 kč měsíčně se dá unést

0/0
16.11.2003 19:10

Novak

Pratele, je to 700Kc bez DPH
Skutecna cena je opet jinde :-((
0/0
16.11.2003 16:56

jarda

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH
Ano skutecna cena je s 5% DPH (a i v pristim roce by mel internet zustat v nizsi sazbe) o 35Kc vyssi, vazne hruza!!! :)
0/0
16.11.2003 18:07

V.I.Špidlič

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH

Cha cha, internet v nizsi sazbe??? Ja vam dam nizsi sazbu, ale na holou, bando jedna......

 

0/0
16.11.2003 18:39

Eva M.

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH - Jardovi
Jardo, bohužel se mýlíš, od 2004 bude telefonování, internet i mnoho dalších služeb ve 22% sazbě.  Věř mi, živím se účetnictvím a daněmi, takže to bohužel vím docela přesně. Tahle novela zákona o DPH je už několik týdnů schválená, vyšla i ve Sbírce zákonu.
0/0
16.11.2003 20:30

inkvizitor

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH - Jardovi
Jo jo jo, i  hovorné bude mít místo 5% 22% DPH a to od ledna. Takže budeme volat dráž.
0/0
17.11.2003 11:30

Firestater

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH - Jardovi
... no spíš budem volat míň a zůstanem na svým:o)) (aspon já:o))
0/0
22.11.2003 14:32

Vulki

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH
Vzdy lepsia 22% DPH zo zakladu 700 ako 1000 u Eurotelu, ze?
0/0
17.11.2003 12:17

Vladimír Iljič Špidlin

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH
Přátelé samozřejmě s DPH 22% i pro mě. A za ty vaše daně si to koupím hned dvakrát.   Čest práci soudruzi a hezky na mě vydělávejte
0/0
17.11.2003 19:33

Re: Pratele, je to 700Kc bez DPH
Pánové, nevím jestli jste těch 700,- správně pochopili, ale opět (stejně jako v létě) půjde jen o "promoakci" k tomu počítanému 50MB tarifu, takže až T-Debajl nažene pár dušiček, data nad limit opět zpoplatní, včetně té vaší DPH... přemýšlejte. PS: Mobil mám na firmu takže DPH mě netrápí a zbytek jde rovnou do režijních nákladů...
0/0
18.11.2003 18:41

Tomo

Internet v ČR
Dle výzkumů skoro 70 % lidí v našem státě neví, k čemu by jim byl internet. Pak se samozřejmě nemůžeme divit, že tarif data nonstop má jen 12 000 zákazníků!
0/0
16.11.2003 12:25

Milan

Re: Internet v ČR
Čemu se divíte? Když veškeré informace týkající se internetu a všeho, co se točí kolem moderní informační technologie se vztahuje v této "pidi zemičce" na Prahu. Nedivím se tomu u Ruska, Číny (ale pozor, aby nás nepředběhli). U nás jsou veškeré ankety dělané v Praze. Na malých městách jsou lidi odkázaní na staré zlaté české ručičky, nebo hamižnosti lidí, kteří by chtěli rychle zbohatnout na ostatních. Navíc náklady na přípojku, jak internetu (a to myslím jakýmkoliv způsobem a dokonce i satelitní příjem televize)sídliště o 100.000 lidech se daleko líp finančně pokrývá, než sídliště o 2000 lidech. A teď má příjít ještě ta "úleva" nových DPH. Navíc jsou města, kde ISDN ani nejde zapojit, protože Český Telecom chtěl vydělat a instaloval nevhodné ústředny Italské výroby ......Nebudu se raději ani rozepisovat, protože to nemá smysl. Stejně se nic nezlepší.ZKUSTE SE PTÁT I NA TĚCH "BLBÝCH VESNICÍCH"
0/0
16.11.2003 15:04

Pierre

Re: Internet v ČR
Já ti dám blbý vesnice... Stačí ti modem a pevná linka a seš na netu... a "blbých" vesnic co nemaj ani pevnou linku není takové množství jak si myslíš! To jsou ti pražáci... Co není Praha je přilehlá osada... Pierre
0/0
17.11.2003 19:38

Error

Re: Internet v ČR
Zkusil jsi se někdy třeba v sobotu večer z nějaké vesnice připojit Dial Up? Linky jsou přetížené a jede to nesmírně pomalu. Pak se dokonce lidé odhodlávají k tomu, že by přes WiFi posílali signál z města do 30 km vzdálené vesnice..
0/0
18.11.2003 5:15

Milan

Re: Internet v ČR
Ano, dial-up na vesnici je .... ale rychlost je třeba v mém případě maximálně 9,6kbps, protože připojení je přes PCM4, kterou "bohužel z technických důvodů nelze" přepojit, i když o to ČT prosím už několik let na různých úrovních. A podle jejich slov to zřejmě nepůjde nikdy, protože "to tak kdysi bylo uděláno"
0/0
18.11.2003 8:42

pavel

Re: Internet v ČR
ja ziji na male vesnici, doma mam pevnou lajnu 512/512, kdyz vylezu na zahradu tak mam na notesu 512/512, kdyz jdu do lesa tak mam na notesu 512/512, v hospode mame 512/512, ve vedlejsich vesnicich to same, kdyz tohle reknu nekomu z Prahy tak cumi, kdyz prijedu do mesta musim se pripojovat pres ET-DN, pokrok se nezastavi :)
0/0
18.11.2003 16:12

Aleš

No pravda je, že zákazníci opravdu nepotřebují DATA Nonstop. Po mnohaměsíční reklamě používá tento tarifu Eurotelu pouhých 12 000 zákazníků ze 4 000 000, takže ačkoliv zdejší diskuze vypadá, že bez tohoto tarifu nemůže nikdo být, tak je to pouze hlasitá minorita, 99,5% zákazníků je to úplně volné. 
0/0
16.11.2003 10:38

Re:
Pouhých 12000 zákazníků data nonstop.... Ale jestli dobře počítám tak to je na tržbách 12 mil. korun měsíčně, ročně 144mil. korun... A to zase tak špatné není! Taky patřím k velmi spokojeným uživatelům!
0/0
16.11.2003 15:22

zdenek

Re:

to je jen hruby zisk... nezajimavý

máte představu, jaký je po odečtení nákladů???

0/0
19.11.2003 19:50

Destroyer

Re:

Jediné náklady, spojené s připojením k internetu BYLO nakoupení odpovídajícího SW / HW do sítě. Pak už to jen vydělává. Ona částka 999*12*12000 to možná už pokryla.

Ale z jiného soudku. Když sleduji, kolik by kdo byl ochoten za něco takového dát, tak se běžní lidé, tj. ti co to platí ze své kapsy (žádné dám si to do nákladů), shodují v tom, že by byli ochotní platit do 500,- měsíčně. JInak řečen, není málo těch, co mají doma telefon pouze proto, aby se mohli připojovat k internetu. Jejich úvaha tedy vyplývá z toho, že by nahradili Telekomáckou linku nějakým datovým tarifem. Cena 1049,- ale není náhradou za 399,- od Telekomu. A po zavedení 22% DPH bude ještě hůř.

Je to tedy věc strategie prodeje. Buďto prodat pár zákazníkům za velké peníze a nebo mít hodně zákazníků za relativně malé peníze. Druhé řešení mnohdy vede na vyšší zisk. V tomto případě ale chápu, že zdvoj- či ztroj- násobení počtu konzumentů tarifu DataNonstop s největší pravděpodobností povede na zhoršení spojení, tedy služby. A to především v místech s hustou zástavbou, kde je pravděpobnější, že přes jednu BTS bude chtít datovat více uživatelů. Je to dilema a Eurotel to vyřešil cenou, která jednoznačně vyselektovala pro síť přijatelné množství uživatelů.

0/0
20.11.2003 9:01

C

Re:
No 12 kilo není málo, kabelovky mají dohromady jenom 30 k a ro jsou mnohem rychlejší.
0/0
16.11.2003 16:14

Luboš

Re:
Vyjádření,že zákazníci tento tarif nepotřebují je naprosto zcestné a hloupé. Mnozí zákazníci nepotřebují většinu z mnoha nabízených tarifů. Přesto jsem rád že ti pro které je takový tarif optimální si jej můžou zvolit. Podstatou je tedy možnost volby, nikoliv potřeba.
0/0
16.11.2003 18:19

Honza

Data nonstop? T-mobile? Že by???
T-mobile přece zná své zákazníky a ti nepotřebují neomezený "data tarif". Tohle přece ještě nedávno prohlašoval mistr Hájek. Také mě nedávno pobavila odpověď na lince operátora na dotaz, zda bude data nonstop. Prý jsem jediný, kdo se na to ptá!!! Je to jasné. Ostatní se blbě neptají a přešli k Eurotelu. Já také....
0/0
16.11.2003 8:06

Jobi

Re: Data nonstop? T-mobile? Že by???

Naprosto výstižná odpověď

Jobi -
www.sweb.cz/jobi

 

0/0
16.11.2003 12:11

JS

Re: Data nonstop? T-mobile? Že by???
Souhlas. JS.
0/0
17.11.2003 20:13

xxxl

Re: Data nonstop? T-mobile? Že by???
Dost chaotický web.Doporučil bych předělat.
0/0
20.11.2003 12:46

Gotcha

Re: Data nonstop? T-mobile? Že by???
Na prohlaseni p. Hajka jsem reagoval tak, ze jsem odmitl cekat kdy T-Mobile prijde s nejakou zajimavou nabidkou (nemusi to  byt nutne neomezene), a ackoliv jsem jejich zakaznikem, poridil jsem si Eurotel Data nonstop. Kolik takovych zakazniku je? Vi to pan Hajek?
0/0
16.11.2003 15:04

JS

Re: Data nonstop? T-mobile? Že by???
Určitě moc. Ale pan Hájek je za vodou. JS.
0/0
17.11.2003 20:14

MZ

Re: Data nonstop? T-mobile? Že by???

Možná se TMO bude držet své filozofie posledních dní: cílení na určitou, i když relativně malou "zájmovou" skupinu. Třeba TMO objeví, že existuje malá skupinka lidí, kteří by internet za paušál užili. A kdyby se ještě cena za IZP odečítala od ceny tarifu, bylo by to super. Promoakce pro "business" je jistě dobrý způsob jak propagovat MDA II, ale někteří ""normální"" lidičky v dvojitých uvozovkách by to možná taky a trvale užili.

P.S.: co Vás to bude stát když Vám to stejně každou chvilku nejde? :-)))

0/0
18.11.2003 8:42

Eva M:

Cena prima, ale rychlost?

Paušál na internet za 700 Kč, to by tedy byla paráda  V lednu jsem utekla z paušálu TM k Oskarovi, ale pokud by ten internet u TM běhal svižně za 700 Kč trvale, tak bych se určitě ráda vrátila

Moc velký iluze si ale nedělám:

1) Je to "promoakce" a co pak bude dál?

2) Mám Nokii 6310, občas GPRS využívám přes TM a rychlost tedy k uzoufání pomalá. Jsem zvyklá na EuroISDN, kde sice platím o dost víc než těch 700 Kč, ale rozdíl v rychlosti je dle mých odhadů 10-20ti násobnej - tím myslím porovnání GPRS a ISDN. Při odesílání objemnějších mailů přes GPRS mi spojení občas zatuhávalo, takže jsem se musela připojovat znovu a začít celý balík odesílat znovu. Maily o velikosti 600 kb jsem odesílala 20 min, ale občas taky 50 min.  Takže se to pěkně prodražilo  a taky mě to stálo spoustu času i nervů, takže jsem byla vždycky moooc ráda, když jsem se z cest vrátila do kanceláře a začala fungovat přes drahou, leč rychlou ISDN. (Možná je GPRS rychlejší přes jiné telefony, pokud máte někdo zkušenosti, poraďte, budu vděčná za každé info).

3) Pořád doufám, že se probudí Telecom a nabídne slušnej paušál pro internet jak pro klasický dial-up, tak  i pro ISDN. Asi jsem hodně naivní, že

0/0
15.11.2003 21:45

stag

Re: Cena prima, ale rychlost?

1) Nikdo nevi....

2Co se tyce rychlosti, je u T-Mobilu mozno dostat se na cca 80 kb/sec diky cs3 a cs 4. Z vlastni zkusenosti mohu rict, ze to je realne. Zalezi samozrejme na lokalite a vytizeni site. Mam zkusenosti s d 211, 6310 i, t 610. S t 610 je prenos nejrychlejsi (i kdyz d 211 ma gprs class 10, tzn 4+2 timesloty...v mem testovani dopadla ale jeste hur nez 6310 i..:-(   ).

3) Take jsem naivni  :-)

0/0
16.11.2003 16:14

Luboš

Re: Cena prima, ale rychlost?
Musím tě opravit, D211 má 3+1 timesloty,proto se nediv že tak dopadla. Lépe je používat nově uvedenou GlobeTrotter. Ta má skutečně 4+2 timesloty. Technicky lze však realizovat pouze 5 timeslotů současně. Funguje tedy autonaticky v režimech 3+2 nebo 4+1. cena je dobrá a skutečně se blýská na neomezený paušál. Mimoděk je neblokovaná a dobře chodí i s Data Nonstop. GPRS od T-Mobile je však výrazně rychlejší a s technologii SpeedPlus se dostává na 100Kbits/s.
0/0
16.11.2003 18:40

stag

Re: Cena prima, ale rychlost?
Ano, mas pravdu...d 211 opravdu 3+1, ale to 6310 i take...Chybicka se vloudila...
0/0
17.11.2003 18:49

Honza

Re: Cena prima, ale rychlost?

No nevim, já jsem se konečně připojil s Motorolou T720i (po neuvěřitelně dlouhé cestě k ovladači pod w2k a xp, ale mam ho !!) a pod operatorem T-Mo mi to tahalo aktualizaci AVG mezi 10-12kB/s a to mi zatím docela vyhovuje. Pruser ovsem je že mě ta aktualizace (cca 10MB) vyšla na 300 kč a to je pěkně na H...O ,  cena 0,03 kč za kB je strašná!!!!  Jestli spustí neomezená data tak je to super i za těch 700,-

 

 

 

0/0
18.11.2003 12:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.