- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co se děje na telecomu je fakt šílený.Nechápu kdo vypočítal provoz na jednu linku 500 kč.V regionu cca 50000 lidí je v údržbě cca 8 lidí,včetně kabelářů.Navíc lítají jak pitomci z jednoho místa na druhé díky nesmyslnému softu.Mohu potvrdit (Kubíček)že kvůli poruše na jednom místě se sjedou z okolí mechanici,místo,aby to řešil jeden člověk.O spojařské cti už ani nemluvím.Dřív,když mechanik viděl problém opravil ho.Dnes nemůže,protože to nemá předané,takže když spadne třeba samonos lidi máte smůlu.Po zdražení na 300 Kč žádalo o novou linku několikanásobně méně lidí.Teoreticky důchodci a mladí kvůli netu.Takže to vypadá asi tak,že se ještě podraží ubyde zákazníků,cena za prodej Telecomu se ještě zmenší.Poté někdo za supr výhodnou cenu koupí následně sníží ceny a prachy se pohrnou.Nemám co bych dál dodal.
Oblibena to hra telecomu :))
Buhuzel to zas zaplati zakaznici , ikdz s vy\hrozovanim ze pokud se mu nepovoli vetsi pausal tak zkonci ve ztrate jsem se jeste nesetkal :)) Obvykle to hra na zvyseni bezplatnych penez nac makat a nabizet konkurencni sluzby lepsi je plakat a brat prachy zadara ze zakazniku kteri nemaji na vyber , pausal platit musi.
Martin
Kdyby spoječnost optimalizovala náklady na údržby, ušetřila by miliony. Vždyť technik dnes jede na opravu několik desítek kilometrů a ve "vedleším" domě je jiná porucha, ale tu dostane až po návratu na "základnu". Nesmí ji opravit když je na "místě" s mnohem menšími náklady.