- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem fakt naštvaný nejen na Telecom, ale i na Ipex. Dneska ráno provedli migraci moji ADSL linky na vyšší rychlost 512kbs. Jenže když se připojím na internet přes uživatelské jméno a heslo, nikoli přes dashboard, tak odezva trvá cca 2 minuty. Čili vytočím internetové připojení, vidím hlášení, probíhá ověřování uživatelského jména a hesla a dojde k vytvoření internetového připojení. Pak chci stáhnout poštu, a zkrátka nedostávám žádnou odevzu, když otevřu internetový browser a zadám adresu třeba http://www.mobil.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mobil.cz, opět nedostávám odezvu a hlásí mi to chybu :
Tedy hlášení je úplně stejné, jako kdyby jste zadali falešné telefonní číslo připojení k sítí internet. Jenže až po dvou minutách se teprve navazuje internetového spojení a začíná se stahovat pošta a načítají se webové stránky. Hlavně, že mám ISDN linku.
Když existoval dashboard, tak připojování proběhlo do dvou vteřin, nyní mi to trvá 2 až 3 minuty.
Vrchlabí. To jim asi takový trojúhleník nevyjde.