Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aktuálně: známe podrobnosti o nové Nokii 6230 (první informace)

Nově připravovaná Nokia 6230 je opravdu fešák každým coulem. Křiklavé barvy ustoupily líbivému chromu kombinovanému s matnými tmavými plasty. Nabídku funkcí by této Nokii mohl závidět kdejaký smartphone.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan

MMC karty fungující v 6230
Pokud máte někdo zájem o dobré a levné paměťové karty MMC, které hlavne spolupracují s telefonem nokia 6230, tak mě kontaktujte na rubin@progressway.cz
0/0
2.6.2004 12:56

don

cena
Aka ma byt cena?CENA?CENA?
0/0
15.3.2004 10:33

Bizzi

Re: cena
cca 14 000 - 15 000kc
0/0
29.3.2004 20:41

Jindra

Klidek
Ale no tak pánové, shodneme se, že je to solidní telefon a ty čuňačinky si necháme na dom. Těším se večer.
0/0
7.3.2004 16:22

Tomek

PRASE
Ty pičo jedna jestli si chceš psát pičoviny tak si je piš na toaletní papír (ten je dost dlouhý.... a ne sem do příspěvků, protože takoví chuji jako ty mě jen zbytečně okrádají o čas. Jinak atorovi děkuji za povedeny článek.
0/0
25.1.2004 16:26

Bizzi

Nebrec =o)
Teda slecinko... mozna je nacase,aby ti nekdo rekl,ze ty picoviny jak pises nemusis cist:o) Stezovat a nadavat na neco umi kazdej.. ale ocenit ..to jen tak nekdo nezvladne co...  :o)
0/0
5.2.2004 20:10

Bizzi

Ze si vsichni jenom stezujete

Mozna by neskodilo,kdyby ste si uvedomili,proc jen nokia tam kde je.Myslim,ze kdyby byla tak hrozne spatna a na nic jak rikate,lidi by si ji asi nekupovali. Je fakt,ze jejich ceny sou docela vysoky,ale ja si na kvalitu zatim stezovat nemuzu. Jo je jasny,ze vsechno ma svy mouchy, ale chybycky najdete i jinde..a zavaznejsi! 6230 se me osobne libi.. ma 65tis barev, ma fotak,ma velkou pamet,mp3, radio... me docela vyhovuje..CO se ty bluetooth, tak i kdyz neni tak rozsireny,je to dobra vecicka a jak uz nekdo napsal, bylo by tu zase spousta reci proc ho nema.

Jo a desing neni spatnej nebo dobrej.. je vyhovujici nebo nevyhovujici... nikda se nejde zavdecit vsem...

0/0
22.1.2004 18:04

GrossPičeJebavý

zkurvenej mobil od nokie
Takovej bazmek si může koupit jenom piča
0/0
31.10.2003 19:11

Zdeněk

Moje reakce na tvoji DEBILITU..........
Jsi ubohej a trapnej magor s IQ  " 0 ".
0/0
13.4.2004 21:50

Pete

Averze...

Myslim že tenhle telefon neni tak špatnej.. Vaše averze vůči nokiiím je až zarážející, ale design mi nepřijde špatnej (pokud má stříbrný boky, jinak fakt vypadá jako kus gumy). Velice si vážim mp3 přehrávače, jež všici výrobci s chutí do svých telefonů nezařazují.. Foťák s kamerou by na začátku roku 2004 měl být samozřejmostí.. Proto je otázka, kolik bude stát.. Bohužel i já musim zkritizovat v tomhle ohledu enka, jelikož na to co uměj, sou silně předražený....

0/0
30.10.2003 18:01

sert

sracka za srackou
Kdyby uz konecne udelaly poradnej telefon.
0/0
25.10.2003 15:09

GGG

Re: sracka za srackou
Ty už se konečně nauč pravopis, synu...
0/0
4.11.2003 22:28

Re: sracka za srackou
Mě se nejvíc líbí jak v každý diskusi Nokie pomlouvaj ty samí lidi. A nejlepší je, že sami mají pořád N3110 (protože jsou socki a záviděj ostatním).
0/0
10.11.2003 8:50

akord

hnus
Hezoun?Vypada to spis jak ovladac na televizi tesla z 85 roku.Silenost to co tedka dela nokie.Zlatej siemens
0/0
25.10.2003 15:07

Hades

Re: hnus
Jo, jasne ... Mel jsem celou radu eskovejch siemensu a super ... Ale od ty doby (tusim prvni byl ST55), kdy to delaj v Korei, na to dlabu ...
0/0
7.3.2004 14:08

Chierro

Souhlasím, Nokia to v poslední době už přehání!
0/0
25.10.2003 14:19

petr

VYDĚLÁVEJTE FOTOMOBILEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
25.10.2003 13:38

SCH

Nokia u mne boduje s EDGE
Co musim nokii priznat je boj za EDGE, zadna sit to zatim neumi (snad jen Pannon v Madarsku) a dokud nebudou telefony s EDGE tak se do toho operatorum nebude chtit. Jiste nokia chce prodat sve sitove komponenty a tak to nedela nezistne, ale profitovat z toho budeme my zakaznici. myslim ze do dvou let by EDGE mohl byt standard v GSM sitich u nas. Jeste aby se zapojilo par vyrobcu telefonu jako Siemens, Motorola kteri sami dodavaji i GSM site a je to tutovka mozna i driv.
0/0
23.10.2003 11:45

mmarek26

myslim ze vypada lip nez

len ty fce. Pokud to bude mit SYMBIAN 40, tak nazdar.

Ano posledny managersky tel je N6310i. Chybi mi komunikator "a la" N9210 (+slot na karty, BT, GPRS, EDGE - kdyz uz ET jde do toho, barevny dispaly mi klidne staci 4tis - hlavne aby byl citelny a jasny - ten co ma N3650 mi uplne vyhovuje, fotak mi nechybi, ale potesi, dobra baterka LI-POL nejlip)

0/0
23.10.2003 10:47

Vladislav Janeček

Re: myslim ze vypada lip nez
Kde jste přišel na informaci, že v této Nokii bude Symbian40. Žádný takový operační systém totiž neexistuje, v Nokii 6230 je použit systém Series40, který se Symbianem nemá nic společného. Na systému Symbian je založen až vyšší
0/0
23.10.2003 11:24

mmarek26

Re: myslim ze vypada lip nez

aha, ja myslel ze N7210, 6610, 6100, 5100, 7250 (i) je na SYM 40. a ono je to akorat "nejake" series40. Ahaaaaa

ale ak je v N6230 pouzity Series40 tak nazdar ... ozaj.

Na SYM 60 si klidne poslem pres BT *.txt ... ak to chcem preposlat na N7210 pres IR, tak nic.Ani obrazky, zvuky - proste NIC. Az ted to chapem, ze to je fakt jen "barevnejsi menu" a nic.

Taky tekl teda nechcem. Plastovy hnus 6600 nechcem taky. Moje N3650 je jeste ako tak snesitelna, ale takhle to dale nemuze jit. Asi si nakupim zasobu starych 6310i hahhahaha abych mel fakt dobry drzak do zalohy;-)

0/0
23.10.2003 19:55

Pepinos

Re: myslim ze vypada lip nez
Na nový komunikátor si musíš počkat. Měl by vyjít v první polovině 2004.
0/0
30.11.2003 13:47

a-N

vymoženosti
smartfounů v hloupém mobilu (ironie). Že by pro chytrý mobil bylo to NEJ, jak umí pracovat s foto a video? No nevím, ale myslím, že tohle určitě nové Nokii závidět nebudou. ;o)
0/0
23.10.2003 10:18

MFK

Holá, leč velmi tvrdá skutečnost

Zdá se mi, že je Nokia v koncích. Neví kudy kam a tápe po stránce designové i technologické.

Docela mě baví sledovat jak je Sony Ericsson válcuje na plný čáře (minimálně co se kvality, designu a zpracování MT týče)

Zdar

0/0
23.10.2003 9:41

x

Re: Holá, leč velmi tvrdá skutečnost
Zajimave je, ze kdyz je Nokia tak v koncich, tak i presto posiluje svuj trzni podil... Asi vedi, co lidi kupujou. Technologicky asi nejsou Nokie uplna spicka. Ale Nokia vzdycky umela vyrabet telefony, ktere lidi chteji.
0/0
23.10.2003 11:59

Mario

Re: Holá, leč velmi tvrdá skutečnost
Souhlasim s tebou. Tenhle telefon je absolutně nezajímavej co se týče designu.vypadadá to jak levnej kus gumy-nic elegantího. ale nemá cenu o tom mluvit.Každá blbá ovečka si ho koupí protože je to NOKIA. A teď mě třeba sežerte ale SE T610 je mnohem vkusnější.
0/0
23.10.2003 13:13

vovi

Měli by Vám vrátit školné...
"všechny tlačítka jsou totiž umístěny ". Faš tátynek byt topry sokolofna, že?
0/0
23.10.2003 9:02

Petr

Co takhle to po sobě aspoň jednou přečíst a opravit chyby!!!
Dostupné materiály udávají výdrž na jedno nabití baterie tři hodiny v pohotovostním režimu nebo až sto osmdesát hodin v pohotovosti.
0/0
23.10.2003 8:46

Ra:.

bla bla

?? tři hodiny v pohotovostním režimu nebo až sto osmdesát hodin v pohotovosti ??

0/0
23.10.2003 5:54

chaos

Bluetooth u Nokie samozřejmostí??
To snad nemyslíte vážně, p. Janečku.
0/0
23.10.2003 4:11

Hobbit

Re: Bluetooth u Nokie samozřejmostí??

pridavam se, nokie snad nechape, ze s infraportem nebo kabelama se vystacit neda a az na par vyjimek bloetooth do telefonu nedava, cizm si podle meho odrazuje hodne kupujicich.

O samozrejmosti nemuze byt rec, spis bych mluvil o zazraku

0/0
23.10.2003 7:25

Vladislav Janeček

Re: Bluetooth u Nokie samozřejmostí??
Nejde o zázrak, ale o budoucí trend. Jak vidíte, tak Nokia zřejmě lecos z toho, co uvádíte, pochopila.
0/0
23.10.2003 8:38

Vladislav Janeček

Re: Bluetooth u Nokie samozřejmostí??
Bluetooth je samozřejmostí u snad všech nových telefonů (všech výrobců) této třídy. Musíte si zvyknout na skutečnost, že Bluetooth budou obsahovat i mobilní telefony Nokia. Už vidím ty nadávky v diskusích, kdyby Nokia 6230 Bluetooth neuměla...
0/0
23.10.2003 8:37

Bad.Man

Re: Bluetooth u Nokie samozřejmostí??

Ale ten prispevek na ktery reagujete byl myslen jinak ... a sice tak, ze az do dnes BT u Nokie samozrejmosti NEBYL ...

Jinak k telefonu: No prijde mi, ze byl koncipovan s jedinym cilem: prima konfrontace s SE T610 (potazmo 630) ... Ale neni uz trochu pozde ?

0/0
23.10.2003 14:14

Manon

Re: Bluetooth u Nokie samozřejmostí??
No a ono nebyl nahodou SE T 610 koncipovan jako konkurence k 7650? ono totiz byl, ale erik se spozdil - a bylo to hodne pozde...
0/0
24.10.2003 15:57

David

Nokie zaspala dobu
Nokie zaspala dobu na plný čáře. A jsem tak trochu rád, protože jméno stojící především na reklamně je trochu křehké. Raději by měli mrknout na soft pro N7210, aby nám je nenosili všechny do servisu!!
0/0
23.10.2003 0:20

KLF

Re: Nokie zaspala dobu
Uplny suhlas !!! Nokia sa moze na vrchol dostat uz len novym Communicatorom, ktory ale neviem kde stale trci ?!?!?!?! ;(
0/0
23.10.2003 1:30

DS

Re: Nokie zaspala dobu
Na vrchol? nevšiml jsem si, že by Nokia byla pod vrcholem? Můžete mi říci, kdy k tomu došlo? Zajímají mě ukazatele jako tržní podíl, obrat, zisk, počet prodaných kusů a podobně. Díky za odpověď.
0/0
23.10.2003 7:48

Romana

Re: Nokie zaspala dobu
Nez communicator, tak jim spis chybi nejaka originalita. Nokie, ktere vyjdou do konce roku mi pripadaji jako slataniny vseho mozneho. Co se deje, ze by nemeli napad nebo jim odesli dobri designeri ?? No, ono, uznejme, co se da jeste vymyslet ?? Mozna bych od Nokie cekala nejaky telefon dostupny vsem. Po 3310 a 3410 neni zadny. Ve funkcich by plne postacilo - barevny displej, polyfonni melodie, vyssi pamet na kontakty a SMS a dobra cena. Jo a to "VECKO" je priserny. Jeste se maji co ucit. Cagos ..
0/0
23.10.2003 8:31

Kral

Re: Nokie zaspala dobu

Bohuzel musim souhlasit, a jako dlouholeteho uzivatele Nokii ( jiz od genialni 8110) me to mrzi.

  1. Nokia nenabizi zadny plnohodnotny komunikator.
  2. Poslednim pouzitelnym manazerskym telefonem je 6310i
  3. Dlouho ocekavany smartphone 6600 vypada jako levna plastikova hracka a z neznameho duvodu nema datovy konektor.

Nokia je posledni dobou jednicka pouze v uvadeni extravagantnich telefonu a telefonu pro zlatou mladez , neuspech N-Game signalizuje, ze i v teto oblasti Nokia zacina propadat .Dalsim dulezitym kriteriem je kvalita produkce a i zde se ukazatele zhorsuji a to jak co se tyce poruchovosti tak chyb ve firmwaru telefonu. Jinak receno pokud Nokia rychle nezareaguje cekaji na burze strmy pad a velke financni problemy.

Jak se ukazuje reklama neni vsemocna a ani 150 milionu Euro nepresvedci zakazniky kupovat NGame a jine zazraky typu papirovy telefon .

0/0
23.10.2003 9:44

elvis

Re: Nokie zaspala dobu
Pro vas: vy vsichni co tady vychvalujete Ericssony a tvrdite, ze nokia se hned tak na vedouci postaveni nevrati a po kazdem novem kousku od nokie ji ihned zkritizujete: muj nazor je, ze nokie je podle vsech ekonomickych ukazatelu stale prvni (narozdil od motoroly, erika, alcatelu, LG a dalsich, kde se rozdily zmensuji)......to na uvod. a potom - nechapu, proc kritizujete i mobili, do kterych vam nic neni - kdyz chci super manazerskej telefon, tak si koupim posledniho komunikatora nebo nakej smartphone ze 7mickove rady, a nekritizuju tenagerovske telefony. je pravda, ze nokia ceka s implementaci nekterych technologii do svych typu, ale myslim, ze je to z obchodnich duvodu - ted se to prodavalo dobre bez bluetootch, ted prida bluetooth a pokracuje dal....muze si to totiz jako jedina dovolit stejne jako si jako asi jedina muze dovolit vsechny ty vystrelky a modni zalezitosti (ktere mne osobne se taky nelibi - taky jsem konzervativnejsi) - ale musim uznat, ze ona na to svym potencialem ma a zkousi tak nove cesty. mne se sice veci jako N-gage, trojkove a petkove rady ani vsechny ty blikave veci nelibej, ale nekritizuju je, protoze to proste neni muj typ telefonu.......nekomu se libi a proto se taky prodavaji a diky tomu je Nokia narozdil od napr. Erika (o kterem tu nekdo zcestne tvrdil, ze ji v mnoha smerech prevalcoval) stale prvni :-)
0/0
23.10.2003 10:54

Mario

Re: Nokie zaspala dobu
Seš prostě zakomplexovanej mamlas co má na čele napsáno Nokia. Důležitá je kvalita- ne kvantita. příjemnou diskuzi, hádejte se tu jak chcete
0/0
23.10.2003 13:20

DS

Re: Nokie zaspala dobu
Kvalita? Kvantita? Co to melete? Důležité pro firmu je vydělávat peníze. A to Nokii jde. Tak nezáviďte. Většina kritiků Nokie se prostě nemůže smířit s tím, že jejich oblíbená firma nemá takový úspěch... na druhou starnu můžou být rádi.. nejsou členy tak velkého stáda, že?
0/0
23.10.2003 13:50

Kubajz

Re: Nokie zaspala dobu
Jenze si uvedom jednu podstatnou vec. Me nezajima kvantita produkce, ani ekonomicke vysledky firmy, ME ZAJIMA TELEFON! Pokud Nokie chrli jeden prisernej telefon za prisernym, a to co se designu i funkcnosti tyce, tak u me skoncila. Byl jsem zarytym zastancem Nokie, ponevadz Nokia 6310i byl supr kousek (ktery ale neni schopna nahradit), pak u me Motorola vyhrava s novym "V600". A at si klidne ma Nokia 99% podil trhu a vetsi zisky nez Microshit...
0/0
23.10.2003 20:01

Xlukas

Re: Nokie zaspala dobu

mario, ty jsi v.l. evidentne jsi nepochopil co elvis psal. kdyz si kupujes siemens nebo se nebo jsi mozna dokonce zamilovany do alcatelu , tak si clanky o nokiich vubec necti. je mne lito tech, kteri se umi kriticky vyjadrovat jenom v diskuzich, ale jinak drzi hubu a nikdy nic nedokazali.

kdyz to umite lip nez v nokii, siemensu, se, ..., tak proc si nezalozite vlastni firmu. jsteli tak skveni, urcite budete brzo jednicky. anebo mate moznost se na vyvoji software, designu a funkci pro mobily sami podilet. ale pozor berou tam jen schopne lidi (to vy urcite jste, takze vas to trapit nemusi)

uz aby zacaly nokie vyrabet mobily na prani zakaznika, to by vam pak vsem zavreli (asi spis poradne otevreli) pusu. nebojte se maji to v planu, ale bude se to prodavat jen vernym priznivcum znacky registrovanym v nokia clubu .

0/0
23.10.2003 13:55

igor

Re: Nokie zaspala dobu
Uz me to tady taky pekne sere pokazde kdyz je nova nokia prijde si sem kazdej krypl na ni prisadit naky keci chapu ze nekdo muze mit jinej nazor ale polovicka tech lidi je rozhodnuta co do tehle diskuze napise uz kdyz ten clanek ma v nazvu NOKIA. Kazdej ma naky chyby a ma je i Nokia ale taky si je jako jeden z mala vyrobcu MT muze dovolit. I ja sem ten konzervativnejsi uzivatel a ty plastove blikajici priserky nejsou pro me ale prectu si to a nemam blby keci kdyz se me to netyka. Jinak souhlasim ze vsema "bratrama" s clubu NOKIA co tu psali vsechno je to pravda.
0/0
23.10.2003 22:40

Mario

Re: Nokie zaspala dobu
Já nejsem zaujatej proti nokii, sakra. Mě jenom štve že ji každej kdo se v tom nevyzná upřednostňuje. Siemens a Alcatel jsou vyjebávky, to je jasný. Já jsem Vždycky upřednostňoval Nokia a Ericsson. pravdou bohužel je že jeho telefony jsou momentálně zajímavější a jestliže Nokia nevyrobí další supr telefon jako byla 6310 tak se to asi projeví. Moje nejlepší telefony byly 6310 a R520m
0/0
24.10.2003 9:41

Simon

Re: Nokie zaspala dobu

Mno, ani siemens, ani alcatel NEJSOU vyjebávky. Když člověk vezme telefon srovnatelné ceny od nokie a alcatelu, vybavením i provedením je lepší alcatel. Porovnejte třeba OT735 s 6610/7210/6100. Tyto nokie jsou ještě o kousek dražší, ale alcatel je mnohem vybavenější. Stvořili nejčitelnější pasivní displej, displeje starších series 40 jsou na světle naprosto nečitelné a oproti ALC. malé, alcatel má větší paměť, lepší provedení (kov vs. plast), má integrovaný foťák se slušným (na mobil) rozlišením, větší mžnosti práce s MMS, ... Funkčně je na tom jen o něco hůře než 7250i, srovnatelný se 7250. Hm?

A co třeba siemens ST55? Sx1? Hm?

 

0/0
24.10.2003 10:02

igor

Re: Nokie zaspala dobu
Ja potrebuju aby telefon "sel" s programy v mem PC a taky bych rad nake aplikace a hry a toho se v zadnym pripade u ALC nedockam. Ja si klidne priplatim za kvalitu nokie. A pokud jde o ST55 tak ten simens vubec nevyvinul ale naky korejci a SX1 se mel zacit prodavat pred 5 mesicema a nakonec bude na trhu driv 6600. Tak nevim Hmmmmm? :-)
0/0
24.10.2003 23:38

ds

Re: Nokie zaspala dobu
Mario: A proč tě to štve? Vždyť ti to může být úplně fuk... Nutí ti někdo Nokii, nenutí. Musíš ji koupit, nemusíš.... Proč by si měl někdo kupovat mobil, kterýse mu třeba nelíbí... JE TO JEHO VĚC. Pokud tě štve, že lidé upřednostňují Nokie, tak to tvůj život musí bých opravdu těžký... Co tě neštve?
0/0
24.10.2003 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.