Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile má nový tarif

Včera zveřejnil T-Mobile informace o svém novém tarifu. Jmenuje se 20+20. Je určený především současným majitelům karet Twist, kterým se snaží nabídnout výhodné volání do pevné sítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

phoneman

To T-mobile dotuje ta volání do pevných sítích a nebo se konečně ukázala pravda kolik vlastně mobilní operátoři platí pevnejm za propojení a tudíž kolik normálně rejžují???!!!
0/0
18.10.2003 11:38

petr k.

autor clamku je logik jak stehno....
..... protoze nevim co by melo za smysl delat podle jeho rady nasledujici: " Proto se vyplatí občas zavolat na infolinku a ověřit si, jestli si tento tarif můžete ještě aktivovat." protoze predpokladam ze tezko bude operatorka rikat " ano muzete to mit -jeste je volnych 17384 aktivaci" tak ten kdo tam bude volat treba 10x za hodinu se jen treba 1000x dozvi " ano muzete to mit" akorat pak po 1001 uz jen " bohuzel ne -limit je jiz vycerpan"
0/0
15.10.2003 16:19

p.l.a.t.a.

T-Debil inovace

... to je zase kokotina!!! Uz zase vymyslej kraviny, cim slozitejsi blamaz, tim lepsi. Hlavne to je "mozna" pro ty co neumej pocitat . Trhnete si nohou, dekuji nechci! Je lepe rict:

100minut/mesic kamkoliv; 60+1 uctovani a cena: treba 500Kč

Takovy tarify uz muzete presunout na webu do odkazu historie tarifů .... fůůůůů, fůůůůů

 

0/0
14.10.2003 21:30

Standa Grossů

Re: T-Debil inovace
Já nevím, proč všichni blázněj ? Já mám PEGASe a dovolám se odkudkoli v ČR komukoli a ZADARMO!. Je fakt, že prostup do telefonu je poloduplexní, ale mě to nevadí. Jenom mne trochu štve, že nemůžu posílat SMS do mobilních sítí, ale jenom kámošům třeba na operační středisko. A taky, že ta baterka v tom "mobilu" z dlouhou anténou  moc nevydrží. Ale to se časem určitě zlepší ! Ale data mi choděj celkem slušně, skoro jako z pevný linky, když zaprší.....  
0/0
14.10.2003 22:25

Telecomák

ZOUFALEC S OSKAREM
(cerny-elektro, 13.10.2003 21:17) odpověz - * pošli e-mail oskara mají jen zoufalci, kteří se za 13 let mobilní telekomunikace v čr nedokázali rozhoupat Milý zlatý, 5 let jsem měl T - Mobile a pracuju u Telecomu, kde E-T je naší konkurenční společností. Nikdy bych Oskara ani za jednoho z těchto tzv. fungujících operátorů nevyměnil. Oskar svými službami a parametry již pomalu, ale jistě dohání T-Mobile a když pojedete do Severních Čech - mám tam rodiče, tak v lesích a v malých obcích Šluknovského výběžku si můžete o T-Mobilu ledatak nechát zdát, možná tak ještě chytíte T - Mobile Deutschland a o Eurotelu jakbysmet. Každý má ovšem svůj názor a já to respektuji, takže pokud máte T-mobile nebo Eurotel a jste spokojen, pak není co řešit. Ale není dobrý pojmenovávat uživatele zoufalci...možná byste se divil, kdo z nás dvou (tedy Vás a mě ) je zoufalec.......
0/0
14.10.2003 13:35

Vlastík

UBOHOST
Ubohost......Tarifová Epidemie, který podlehne každý? Za 250 Kč nabízí Oskar 50 minut do všech sítí a SMS za 1 Kč; navíc limit 30 000 zákazníků....co je to potom za nábídku a za epidemii? Zlatej OSKAR!
0/0
14.10.2003 13:22

Petr

Re: UBOHOST
Milý Vlastíku, tvoje chvála je poněkud slepá. Zapomněl jsi totiž doplnit to, co už tak na nabídce Oskara tak skvělé není. Minutové sazby jsou téměř dvojnásobné oproti T-Mobile. A kde jsou výhody???
0/0
14.10.2003 16:18

Re: UBOHOST

Oskar má vlastní síť/cizí síť 5/4 Kč,

TMob 4,5/3,5 Kč, tedy o 50 hal méně, ale rozhodně ne polovinu. Do pevné je levnější, ale účtuje hned 2 minuty a pak minutu a SMS má 1,7 místo 1.

Nemluvíme o wapu, mezinárodních hovorech, roamingu, ceně aktivace (Oskar 0, T 90), smlouvě na 2 roky u T proti zadne smlouve u O, a prevodu neprovolanych minut u oskara, atd. ......

0/0
14.10.2003 22:57

Vlastík

Re: UBOHOST
Ahoj Petře, Minutové sazby jsou sice o něco vyšší, ale využívám převážně SMS a k tomu občasnýmu volání je tenhle CP ideální. Pokud chce někdo volat hodně tak si pořídí jiný výhodnější plán, ne? A kde jsou výhody u T-Mobile oproti Oskarovi? Upsání se na dva roky? ....
0/0
15.10.2003 12:30

johny

tarif pro ty co neumi pocitat

no ono by to nebylo spatny ale to uctovani pri volani na pevnou

linku je pekna zlodejina.

prvni 2 minuty v celku a pak po minute. toz kur.. kde jsme???

to ty minutu muzu presvihnout za 3 dny.

a jeste smlouva na 2 roky.hnus.a 1,70 za sms kdyz platim

250 kc pausal je trosku moc.

0/0
14.10.2003 11:54

jackoff

Re: tarif pro ty co neumi pocitat
účtování jako český telecom, z pevný linky sms taky moc posílat nejdou, pravda.....!?
0/0
14.10.2003 13:19

Vasek

Data chybi
Myslim si ze stejne jako ja ma spousta lidi ten pitomy Telecom s HomeMini jen a JEN kvuli pristupu k mejlu a obcas k webu. To ale se slavnym 20+20 nepujde takze si to Tcko muze strcit za klobouk !!!  Twist uz mam cca 7let a nevzdal bych se ho !! Dukazem je to ze se Tcko stale snazi presvedcovat ze jsou JAKO tarify vyhodnejsi. Jsou ! ALE JEN PRO NE
0/0
14.10.2003 11:48

Adam

Šílenství Oskarů
Uživatelé Oskara se asi cítí tak méněcenní, že mají pořád potřebu utvrzovat sebe i ostatní, jak je levný, nejlevnší..! Cena je pro ně jediným parametrem. Jsou tak fundamentalističtí, že mají pořád potřebu napadat jiné operátory a jejich zákazníky. Tím si ovšem reklamu neuděljí, na mě to působí naopak a myslím, že i na další. Působí jako sekta, která má jediné heslo: levný, levný, levný, levný. Neznají pojmy jako je přestiž, kvalita, péče, komfort, pohodlí atd. A navís to pořád křičí okolo sebe, jako by ctili pravidlo o tisíckrát opakované lži, která se ovšem v tomhle případě nestává pravdou. Dobře pokud jste spokojeni s Oskarem, tak si buďte, tak jako někdo jiný  je spokojený s EUROTELEM nebo T-MOBILE.
0/0
14.10.2003 10:31

Re: Šílenství Oskarů

Teď ses ale ukázal méněcenný ty. Vůbec nejsme fundamentalističtí. Kromě ceny mě zajímají i všechny ostatní vyjmenované věci.

Prestiž - co je u T-mobilu za prestiž, česká pobočka německého kolosu, který Čechy akorát pumpuje. Neustále něco nefunguje. Přidávám vtipné reklamní kampaně Oskara, které nedělají ze zákazníků pitomce, proti naprosto nepochopitelným kampaním konkurence zaměřené buď výhradně na milionáře nebo na vylízaná paka z diskotéky. Vlastnictví Twist karty podle mě nikomu na prestiži nepřidá - kolem mě ji všichni nabízejí za zbytkový kredit, jelikož ho na nic nemají - v únoru přešli na Oskara a hrozí jim propadeni toho kreditu.

Kvalita - funkčnost T-zones např. je vyhlášená. Kdyby T-zones nebylo, nemá mobil.cz o čem psát. Věčné výpadky roamingu u Eurotelu nebo T-mobilu. EFR spustil T-mobile teprve snad před rokem, Oskar s ním už začínal.

Péče - vyzkoušej si někdy internetovou samoobsluhu, hlasovou samoobsluhu, SMS samoobsluhu, rubriku Ptejte se Oskara, kde zadáš dotaz a operátor ti odpoví. To je pro mě péče. Vše si nastavím sám odkudkoliv ze světa. SMS z internetu zdarma bez nutnosti zadávat nějaké registrační čísla, žádné poplatky za aktivaci, infolinka zdarma i z pevné sítě a ne jako u tmobile na čísle 603603603, kam se někdo kdo mobil ještě nemá, dovolá jen za těžké peníze, záznamník zdarma pro toho kdo chce, e-maily ve 2 SMS. K tomu moderní SIM karty s 220 položkama seznamu, 25 SMS .........

Komfort - viz péče

Pohodlí - viz péče

A cena

0/0
14.10.2003 15:41

Adam

Re: Šílenství Oskarů
Tohle už je něco jiného, to jsou korektní argumenty, o kterých je možné přemýšlet. Není to pouhé křičení. Já osobně používám jiného operátora, kterého bys ty možná kritizoval, ale já jsem spokojený - za dva roky jsem téměř neměl probém. Jedná se, ale o to, že já hned nezačnu napadat Oskara, že jeho služby, se kterými přichází jsou špatné. Jsou to služby na trhu a já si mohu vybrat, které mi budou vyhovovat a kolik za ně chci zaplatit. Ty jsi vyjmenoval výhody.. Já mohu taky - u T-Mobile: roamingový tarif worldclass, u kterého voláš ze zahraničí za 19 Kč/min., nejrychlejší gprs, gprs roaming, výhodné tarify Hit (pro mě není problém sepsat smlouvu na 2 roky - ty 2 roky telefonovat stejně budu, tak proč ne levněji), široká nabídka pro firmy, nejvíc tarifů u twistu atd. Eurotel: datový tarif non stop, tarif Individual atd. Navíc s MMSkami přišel Oskar poslední, jako s gprs a tak dále. Každý nechť má svůj názor... proto nekřičte, jako když vás na nože berou...
0/0
15.10.2003 11:20

Re: Šílenství Oskarů

OK, to je taky korektní odpověď. Jde taky o to, že když s něčím novým přijde Oskar, tak je na první pohled vidět, že to je novinka, kterou se rozhodně vyplatí si aktivovat a nemá to žádné skryté vady. Okamžitě pochopíš - todle buď budu potřebovat nebo nebudu. U tmobilu a eurotelu se vždy objeví nějaká nabídka, která má lákavý náyev, ale kdo si poyorně 3x přečte podmínky, tak na potřetí pochopí různé zádrhele. Viz víkendová volání za 50 hal u tmobilu nebo ted cosi u eurotelu. Vypadá to lákavě, ale vždy je tam ALE. Např., že se ti to uplatní až po provolání volných minut, čili stěží poslední víkend v měsíci.

K tvým výhodám - worldclass, ano. Ze zahraničí. Ale přesměrování do zahraničí? Opět jednička Oskar s 9,50 za minutu do běžných států.

GPRS roaming - taky beru, ale ten co nevidět přijde, už kvůli MMS ze zahraničí.

Nabídka pro firmy? Jednička je Oskar. Tarify bez volných minut za 100 Kč, kde po vlastní síti to jde až za korunu, VPN za korunu, do zahraničí nejlevněji, a volání za paušál za 300 Kč proti 700 u Tmobilu.

Data u Eurotelu - bez diskuse.

Že je skoro ve všem Oskar poslední? Prostě začal o několik let později než ostatní, maká na tom spousta chytrých lidí a prostě to trvá, než se naimplementují všechny služby. Rozhodně má ale vše mnohem dříve než konkurence, od data spuštění sítě. Např. EFR měl ale mnohem dřív než ostatní, SMS chat dřív než Tmobile a některé služby má dotaženější, např. GSM banking pro 10 účtů v 10 bankách, kdežto průkopník tmobil 10 účtů v 1 bance.

0/0
15.10.2003 16:47

Pavel Adam

Vyhodna nabidka volani
Kdyz uz tady nekdo vytahuje volani s aternativnimi providery tak se podivejte na www.viphone.cz Volani za 1Kc do CR a 24 zemi sveta, plus navic veskere sluzby ktere mate v soucasne dobe na klasickych pobockovych ustrednach. Pokud mate nebo chcete mit rozumne pripojeni do Internetu tak neni co resit. Shrnuti je na Marigoldu a nebo na Lupe. Pavel Adam.
0/0
13.10.2003 22:39

cerny-elektro

oskara mají jen zoufalci, kteří se za 13 let mobilní telekomunikace v čr nedokázali rozhoupat
0/0
13.10.2003 21:17

JOVO

Re:

Tys asi spadl z jahody, ne?

Jsem jeden ze zoufalců, co má Oskara (mám ale i T-debile) .

Pokud Ti připadá, že Má Oskar nejméně výhodné ceny, nemá možnost posílat SMSky z netu, atd..., tak nás můžeš nadále považovat za zoufalce. Jednou jsem si spočítal o kolik víc by mi vyšly jenom SMSky, pokud bych posílal z TWISTU STANDARD. Rozdíl byl víc, než 500,- Kč!!

Sorry, ale já nekradu!

0/0
13.10.2003 23:52

Paja

Re:
Jak to, ze neni moznost posilat smsky z netu na Oskara. .. Je bezne posilam!
0/0
14.10.2003 14:44

x

Re:
To byla metafora....
0/0
15.10.2003 17:10

jovo

Re:
To byla hlavně maximální IRONIE!!!
0/0
16.10.2003 21:28

Ondra

Není nad Oskara!!!
Mám Oskara a myslím, kam se na něj hrabe ńákej T-mobile!!!
0/0
13.10.2003 20:22

Petr

Re: Není nad Oskara!!!
Tak si zkus zavolat z okolí Brna. Aby ti z toho kvalitního signálu neprasknul mobil.
0/0
14.10.2003 16:27

Brnak

Re: Není nad Oskara!!!
Bydlim na kraji Brna, pohybuju se v jeho okoli. Mam vsechny 3 operatory, ale v klidu pouzivam Oskara. Cim to asi bude ?
0/0
14.10.2003 20:05

hooligan

bez pevny???
Jeste vsichni zapominate na tak dulezitou vec u pevny linky jako je - FAX !!! Jen se samotnym mobilem tu nevystacis!
0/0
13.10.2003 19:54

Awe

Re: bez pevny???

No to mas pravdu.Vetsina uzivatelu home mini ma doma fax.

Cece premejslej chvilku nez neco napises

0/0
13.10.2003 20:27

Re: bez pevny???

Ja faxuju jak divokej, ale nemam fax, ale faxovaci program na pocitaci a faxuju to modemem. Byl problem sehnat dobry program na faxovani, ale povedlo se a ted jedu. Je to normalni tiskarna ve windows, na ni to vytisknu, zepta se me to na cislo a odfaxuju

No a připojení na internet je taky pořád ještě výsada pevné linky. Navíc - co nevidět půjde pronajmout linku alternativnímu operátorovi a ten dá poloviční paušál a hovorné taky. Rušit linku a pak ji nemít nebo zavádět za 2000 taky není dobrý nápad.

0/0
13.10.2003 20:54

anonym

Re: bez pevny???
Jaky faxovaci programek?
0/0
13.10.2003 21:12

Policak

Re: bez pevny???
Treba WinFax .
0/0
13.10.2003 22:04

Re: bez pevny???
FaxNow2000
0/0
14.10.2003 10:30

vlk

Re: bez pevny???
internet je vysada pevnych linek ? a co nas "wireless internet provider" eurotel, ktery jako jadiny nabizi neoezene pripojeni na internet (jeste k tomu odkukkoliv (temer)) za par stovek mesicne ?
0/0
14.10.2003 10:28

Re: bez pevny???
Ano, máš pravdu, ale lidi, kteří si můžou dovolit 1000 korun měsíčně pouze za internet obvykle nemívají home mini. Bud mají Home Maxi nebo nepoužívají pevnou linku vůbec. Home Mini je pro osamělé důchodce a sociálně slabší.
0/0
14.10.2003 15:22

Fido

Re: bez pevny???
Faxovat se da uplne bez problemu i z mobilu.
0/0
14.10.2003 10:54

Marf

Re: bez pevny???

Proc by neslo posilat FAX z mobilu? Staci pripojit k pocitaci a pres treba WinFAX krasne odesles.

Marf

0/0
14.10.2003 10:03

hooligan

Re: bez pevny???

O to prave jde, ze jeste musis mit pocitac, kabel k mobilu (takovej USB prijde na 1000kc nebo infra port za 1500, a to jste nemluve o Blue Tooth) a pak jeste tiskarnu a popr. i scener kdyby se posilal treba nejaky rucni nakres. Myslim ze nektery maly zivnostnici, co jsou treba cely den v praci a fax maji doma - prave vyuzivaji Home Mini. Ale je to jen moje uvaha.

Navic fax se taky jednoduse pripoji k PC a taky je dobry na obcasne nalehave kopirovani.

0/0
17.10.2003 1:37

bubo

Re: bez pevny???
Copak o fax ani tak nejde ale zkuste si jít někam půjčit peníze bez pevný linky. Pokud nenavštívíte zrovna provident financial, zřejmě utřete...
0/0
14.10.2003 17:40

kvak

Re: bez pevny???

... navrhuji prjmenovat HOME MINI na HOMELESS MAXI 

a budete menit zitrek! CTc vic nez jen slova!

0/0
14.10.2003 21:41

mike

je to vsechno hezke
Ja presel z oskara na tarif T-Mobile a jsem spokojenej, oskar nema u mne doma pokryti tak mi je jakakoli tarifovo cenova valka ukradena :)
0/0
13.10.2003 18:13

i

Re: je to vsechno hezke
Tak proc jsi mel oskara, kdyz nemas pokryti
0/0
13.10.2003 20:02

kikin

Re: je to vsechno hezke
Oskar u neho doma nema "pokrytí" ... no prece nebude su..t Oskara, dyk by mu natrh p...l
0/0
14.10.2003 21:46

keks

6.25Kč/min !
Jedny z nejdražších volných minut!
0/0
13.10.2003 17:56

Re: 6.25Kč/min !

A ještě každá polovina určená přesně na co, jednu nevybereš, druhou přečerpáš ... A ještě to do pevné účtuje hned 2 minuty. A ještě aktivace

Já nevím, myslíte, že to je pravda, nebo si někdo jenom udělal srandu? A co ta podmínka prvních 30,000 zákazníků? To je další fór

0/0
13.10.2003 18:41

Honza

ze stranky T-mobile-bez komentare:-))

Poznámky: Společnost T -Mobile Czech Republic a.s. si v některých případech z důvodu implementace nového účetního systému vyhrazuje právo dočasně poskytnout náhradní srovnatelnou nabídku za Tarif 20+20. V takovém případě začne být Tarif 20+20 poskytován ihned, jakmile to bude technicky možné, nejpozději však do 31. 12. 2003. O změně tarifu na Tarif 20+20 bude T -Mobile Czech Republic a.s. informovat bez zbytečného odkladu prostřednictvím SMS zprávy. V případě, že Účastník využívá Tarif 20+20, není z technických duvodu možné do 31. 12. 2003 provést převod Účastnické smlouvy na třetí osobu ani uzavřít Dodatek k Účastnické smlouvě, kterým dojde k prodloužení ci změně trvání Účastnické smlouvy na dobu určitou 12 či 24 měsíců. Do 31. 12. 2003 také není možné provést změnu tarifu Partner na Tarif 20+20. Společnost T -Mobile Czech Republic a.s. si vyhrazuje právo uvedenou dobu zkrátit.

0/0
13.10.2003 17:44

Anonym

Re: ze stranky T-mobile-bez komentare:-))
0/0
14.10.2003 11:34

Nikol

Re: ze stranky T-mobile-bez komentare:-))

Nevím, čemu se, Vážený Anonyme, smějete. Naše Tarifová epidemie již zasáhla celou repoubliku a tak lze předpokládat, že si všichni zruší pevné linky a od jiných operátorů přejdou k nám. Máme výborný a rychlý internet a nabídneme Vám i více Emilů a to i když je nechcete. 

Společnost T-Debil si vyhrazuje právo, cokoli a kdykoli ve svých i nezveřejněných prohlášeních změnit. Včetně.

0/0
14.10.2003 22:08

Marťas

Reakce
Osobně čekám reakci od Oskara do týdne, jak to udělal za minulý měsíc několikrát. Tipoval bych balíček aktivovatelný ke každému tarifu s názvem Volám pevně za 45 Kč s 20 minutama na pevnou.
0/0
13.10.2003 15:51

Marťas

A proč se upisovat?
A taky nechápu cvoky, co jsou ochotni se dneska k čemukoliv upsat na 2 roky. Cenová válka zuří, operátoři se předhánějí, jedině šílenec se zaváže vydržet 2 roky platit stejné ceny. Po vánocích to bude stát polovinu
0/0
13.10.2003 15:41

Re: A proč se upisovat?
Ja bych rekl, ze ta valka moc nezuri. Z meho pohledu uzivatele go zdrazil eurotel na dvojnasobek (drive 30 s minimum, nyni minuta. Totez udelal i T mobile. Oskar to tak pocital uz od zacatku.
0/0
13.10.2003 17:02

kuk

Re: A proč se upisovat?
po vánocích /2004 přijde 22% DPH :-))
0/0
13.10.2003 18:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.