Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na novinky v konfiguraci sítě GPRS Eurotelu? Co od nich očekáváte jako uživatelé?

Počátkem září postihl část uživatelů Eurotelu přistupujících na internet prostřednictvím GPRS rozsáhlý výpadek. Možná, že souvisí i s odkladem zprovoznění nových APN, které Eurotel ohlašoval již v květnu. Přesto se zákazníci Eurotelu zřejmě nakonec dočkají pozitivních zpráv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sestra

euroteldatanonstop+terminal TC35i
ma nekdo toto zarizeni spojene pres linux?
0/0
9.11.2003 14:21

nishkam

Re: euroteldatanonstop+terminal TC35i
ano :)
0/0
27.4.2004 14:59

racek

philips 825

test na http://www.pooh.cz/test/

JAK RYCHLÉ MÁTE PŘIPOJENÍ?

Měřením byla zjištěna rychlost 56.9 kbps s pomocí vzorku 50 KB dat.

9.6 mobil 9.6 kbps
14.4 modem 14.4 kbps
28.8 modem 28.8 kbps
33.6 modem 33.6 kbps
43.2 mobil 43.2 kbps
56k modem 53.3 kbps
Vy 56.9 kbps
 
64k ISDN 64 kbps
128k ISDN 128 kbps
256k ADSL 256 kbps
512k ADSL 512 kbps
1mbit Frame Relay 1 mbps

0/0
29.9.2003 10:50

racek

nejlepší mobil na DATANONSTOP

NEJLEPŠÍ JE PHILIPS 825  PROPOJENÍ PŘES BLUETOTH MSI

JEDU UŽ  ČTVRTÝ DEN VKUSE ANI JEDNOU MI TO NESPADLO ATD.RYCHLOST 4AŽ 5KB/S PŘITOM MÁM SLABÝ SIGNAL.URČITĚ NEDOPORUČUJI ŽÁDNÉ SIEMENSE A NOKIE S ALCATELAMA NEMÁM ZKUŠENOSTI.VŠECHNY SIMEMENSY PO URČITE DOBĚ VYPÍNAJÍ TAKŽE NĚJAKÉ NOČNÍ STAHOVÁNÍ NEPŘICHÁZÍ V UVAHU.

0/0
29.9.2003 9:59

Heevy

jaký telefon ?
Ahoj, mám na vás všechny takový stupidní dotaz. Jaký telefon používat na Data Nonstop a proč? Ze všech příspěvků, který tady jsou vyplývá, že každej má ten "svůj" a ten bude hájit zuby nechty, takže jsem se z toho moc nedověděl. Možná bych měl ještě dodat, že všude kde budu surfovat má eurotel výbornej signál. Díky moc za všechny reakce
0/0
27.9.2003 8:55

Lehečka

APN profi.internet
Mám neskonalé problémy s přístupovým bodem profi.intenet od 19.9. večer, pravděpodobně nepřiděluje statické IP adresy, nemůžu se dovolat nápravy, pokud někdo máte podobné problémy, volejte Eurotel, ať už to konečně vyřeší.
0/0
20.9.2003 11:14

aldav

Počet timeslotů
Lidičky nevite o nejakem softíku který zjistí počet timeslotů,které využívám při připojení u Eurotelu ????
0/0
18.9.2003 9:16

Honza

Re: Počet timeslotů
Zjístí se to přes servisní menu telefonu.
0/0
18.9.2003 11:33

Greg

Re: Počet timeslotů

a nevite nekdo jak se dostanu do servisniho menu u Siemensu mT50.

 

DIky predem

0/0
18.9.2003 12:07

Incognito

Re: Počet timeslotů

Odblokujes to treba S45explorerem, je tam GPRS menu a par nastaveni, radsi bych se v tom nehrabal.

BTW. jestli nekdo uvazuje o DN tak to rozhodne zvazte, je to pomaly , hodne pomaly. Tak za dva mesice vam to poleze krkem. Obcas to navic celkem kravy, ja ted mam asi tak 2x horsi ping nez normalne (zjistit to nejde ale je to na aplikacich znat) nevim co s tim pockam jeste tejden a pak to rusim.

0/0
20.9.2003 17:10

martin

firemní LAN a GPRS mobil

Vážení, obracím se na Vás s prosbou o radu. Pro připojení firemní sítě jsem po několika zoufalých pohledech na účet za ISDN, který máme ve formě LAN Modemu zakoupil DATA Nonstop od Eurotelu a po extrémě jednoduchém zapojení jsem nadšen. Používám Siemens S 55 a propojuji přes BT, abych mohl trvale nabíjet. Neumím však toto připojení nasdílet v síti, a tak přenáším BT na počítač, který potřebuje "surfovat". Kdo mi může poradit s řipojením do sítě (cca až 10 PC Note v síti, 3 x switch, NAS server přiděluje DHCP, ISDN Lan modem Telecomu se do sítě cpe až úporně...) Díky. Máte li kontakt na člověka, či firmu, co to umí, uvítám také.

0/0
17.9.2003 21:47

Anonym

Re: firemní LAN a GPRS mobil

Obecne musite nastavit ten pocitac, kam bude pripojenej telefon, nastavit jako gateway - to se da udelat v tom DHCP. Na stanicich pak nemusite nastavovat nic. A na tom compu, co bude fungovat jako gateway, musite povolit routovani) - tzn. mely by na nem byt NT, W2K nebo nejlip XP - ty maji i integrovany firewall. Sly by tam teoreticky i W98 s nastavenym ICS (Internet Connection Sharing), ale to bych z duvodu stability moc nedoporucoval.  Pocitejte ale s tim, ze GPRS pro 10 stanic bude dost brutalne slow. Pokud byste chtel vyuzivat to ISDN zaroven s tim, tak by to bylo s tou konfiguraci slozitejsi a muselo by se to promyslet.

 

0/0
18.9.2003 15:53

tester

Re: firemní LAN a GPRS mobil
Zvazoval jste i ADSL? Z cenu kolem 1500 Kc byste meli ve firme mnohem rychlejsi pripojeni.
0/0
18.9.2003 16:21

Anonym

Re: firemní LAN a GPRS mobil
Mate pravdu, na jare bych se ptal stejne, ale ted je to IMHO zabity (spolehlivost nebo spis NEspolehlivost a agregace!). Ostatne jak znamo, TELE2 uz od toho dalo ruce pryc...
0/0
18.9.2003 16:48

Re: firemní LAN a GPRS mobil
Sem ochoten verit sice leccemu, ale ne to ze by ASDL bylo i s agregaci (pouzivana v celem Internetu) pomalejsi nez GPRS - ktery ma rychlost maximalne modemu 56 Kbs/s - a s stou (nespolihlivcosti to neni tak strasne - stiznosti by bylo urcite mnohem vic).
0/0
20.9.2003 23:56

Anonym

Re: firemní LAN a GPRS mobil
Nikdo netvrdi, ze to je pomalejsi, nez GPRS, ale za ty prachy bych do toho v soucasne dobe rozhodne nesel. To uz radsi bezdrat.
0/0
22.9.2003 13:28

ufff

nefunguje

APN internet.open nejde, neslo to nikomu, zkouselo to asi 5 lidi.

Co se tyce GPRS a online her tak zalezi jak moc dobre je naprogramovana. Q3 s podivem beha bez problemu, Ultima Online je celkem hratelna i presto jak je spatne udelana. Asherons Call by mel behat jeste lip, Everquest pry hruza..

0/0
17.9.2003 19:59

Dan Lukes

Re: nefunguje
internet.open.s jede. Sice neni "open" a EUROTEL se vyjadril, ze neni a nikdy nebylo urceno k pouzivani zakazniky, ale jede ...
0/0
18.9.2003 4:54

Martin D.

Re:RE RE A co UMTS ?
Ja si myslim ze ze nakupem originalnich videokazet ktere jsem koupil jsem uz na autorskych pravech zaplatil dost a uz vice je nehodlam platit s kazdeho prazdneho CD-R CD-RW ktery koupim platim taky poplatek za autorska prava i kdyz na nevypalim jen svoje texty nebo obrazky ktere sam nakreslim uz se proste o tom nehodlam bavit, Vy si platte za originalky kdyz mate tolik penez ja tolik penez zase nemam Podle meho jsouv zivote mnohem dulezitejsi veci nez to jestli si nikdo pro svoji potrebu stahne nejaky film a zaplatil za nej nejaky autorsky poplatek Jen lituji vase deti ktere prnesou domu okopirovanou audiokazetu to maji u Vas asi pekne zle. Nejspise to vsak bude tak ze mate doma vy sam spoustu audiokazet nebo videokazet ktere jste si sam od nekoho zkopiroval a delate mi tady kazani o tom jaky jsem nemrava kdyz si za svoje penize stahnu nejaky film z Internetu. Proc se treba nezamyslite nad tim jak jsou u nas v CR invalidi diskriminovani nebo proc zeny ktere maji male dite nemuzou sehnat praci?  Kvuli tomu byste se mel spise rozcilovat ne? Nebo jste tak povrchni asi ano? Mne tyhle temata pripadaji mnohem dulezitejsi nez nejaka autorska prava.... Jsouu totiz ze zivota....
0/0
17.9.2003 11:33

Re:RE RE A co UMTS ?

Porizeni dite si mela rozmyslet driv nez si ho poridila - holt kazdy nemuze mit vsechno.

Ten film nekdo natocil a za to zaplatil hercum(a i stavecum dekorace,makerum a pod.). Pote ho nekdo nelgelane umistl na internet a vy jste ho stahl - takze ste podporil nelegalni cinnost. Nevydit nejnovejsi film neni zadna tragedie - holt plati ze na co nemam to nedelam.

Me taky pred rokem 1989 me nedali penize na listky na kazdej film (ci koncert)  nebo desku - odpovedi jim bylo jen vyhrozovanim paskem, ze jsme rozmazlenej fracek co chce mit vsechno.

0/0
18.9.2003 11:39

Martin D.

Re:RE RE A co UMTS ?

"Porizeni dite si mela rozmyslet driv nez si ho poridila - holt kazdy nemuze mit vsechno".

Tak kdyby se takhle lidi chovali tak bychom jako narod vymreli skoda ze takle jako vy neuvazovali vase rodice? Bylo by o hlupaka min. Klidne tuto cinnost budu podporovat, az bude stat nova nahrana videokazeta stat cca 50-100 Kc a bude sirsi vyber tak si ji rad koupim. Pred nedavnem jsem shanel nejake dily Česke sody a svete div se ve videopujcovne nikde nic nemeli.Objednat jsem si to  take nikde nemohl! Ale na Internetu to neni problem stahnout. Jak nikdo muze chtit abych kupoval predrazene originalky a navic  z kanalu ktere maji maly vyber. A kdyz uz si teda nekdo koupi originalni videokazetu  tak mu jeste autor zakaze pujcit ji zdarma kamaradovi. Nakonec to dojde tak daleko ze bude trestne  kdyz si koupim originalni videkazetu s filmem a pustim ji u sebe doma znamym a  oni vidi film ktery nezaplatili!  Treba bude jednou trestne a nemoralni kdyz si nikdo koupi bochnik chleba a ukroji krajic nekomu kdo za nej nezaplatil. Opravdu jste ten typ cloveka ktere by chtel aby clovek platil za to ze si zaspiva znamy hit na ulici. A co treba zavest poplatky ze vzduchu nebo za denni svetlo. Je videt jak jste radobi spravnak asi jako ten  uliznutej slusnak co buduje z filmu "Starci na chmelu" Nevim proc bych mel podporovat velke vydavatelske firmy nebo hvezdy ktere ktere zisky s prodanich penez prozerou viz skupina Lunetic ktere vsechny penize ze sve cinnosti rozhazeli misto toho aby je nejak rozumne investovali A k tomu rozmazlenymu frackovi ja se za nej nepovazuju ja svuj zivot nemam rozhodne jednoduchy tak proc bych si ho nesprijemnil nikdo jste mi z Vas na nic neprispel tak mne nemate pravo kritizovat Pokud by nikdo mel nejake pochybnosti o tom jestli to mam nebo nemam jednoduche klidne Vam o tom neco napisu.     

 

0/0
18.9.2003 16:18

Re:RE RE A co UMTS ?

Slusna demagogie - pujcenim videokazety kamaradovi se stavate jejim distributorem.  On za ni nezaplatil (a nebo pouze Vam za pujceni) a tak nema na ni pravo - me taky staci se obvykle podivat na film ci casopis si precist jen jednou a proto si ji pak urcite nekoupi.  

0/0
18.9.2003 16:35

Martin D.

Re:RE RE A co UMTS ?
A kdyz nsapise nekdo informaci o tom ze vysel novy film tak je vlastne take jeho jakym si distributorem Nahrana videokazeta je vyrobek jako kazdy jiny plati se za ni clovek je jejim majitelem to same plati i o chlebu ten kdo ho ukroji a nabidne ho tomu kdo za nej nezaplatil je vlastne je take jeho distributor a nemel by to delat opravdu je odporne jak se zastavate hlavounu v hudebnich vydatelstvi tim jsem s vama skoncil uz mne nezajimaji vase bludy byl byste dobrej otrokar 
0/0
18.9.2003 17:04

Re:RE RE A co UMTS ?

Pokud si to myslite - tak si otevrte pujcovu videokazet - koupi te si jednu originalni a pak ji za dany polatek pujcite komukoliv a ten poplatek si nechate pro sebe. Sem zvedav, jak rychle skoncite na policii - normalni pujcovna musi odvest cast z poplateku za pujceni kazety.

Cleba si nikdo nekupuje na divani, nybrz na spotrebu a snezenim krajice onim chudakem dana cast zmizi a vy uz ji dale nemuzete znovu spotrebovat. Prirovnani s videoakzetou by patrilo, ze se chudak podival pouze na prvni 1/2 filmu a vy pouze na  druhou polovinu filmu.

Ja se nikoho nezastavam, pouze upozornuji na porusovani platnych zakonu v oblasti kterou nikdu bezpodminecne porusvat nemusi. Nikomu se nic nestalo, kdyz nevidel nejnovejsi film - proste si pockal az prisel za cas do televize. 

0/0
19.9.2003 16:13

Calitri

Re:RE RE A co UMTS ?

Vase logika je opravdu uzasne logicka. Dam si pred dum kasicku, kam budou prochazejici lide hazet drobne za to ze se divaji na architektovo dilo. Kdo neda alespon 50Kc, podporuje nelegalni cinnost. Vybrane penize predam architektovi. Dobry MLM, ale az si ke me architekt pojede pro vydelek, bude muset u kazdeho objektu ktery nakreslil nekdo jiny zastavit a zaplatit za to ze se na nej podival. A az se bude po dalnici vracet a predjede trabanta, bude muset zaplatit za autorska prava na design trabanta. A to alespon 500Kc a beda mu, kdyby si ho vyfotil a nekde fotku ukazoval. Asi vam jeste nedoslo, ze jediny kdo okrada(sebe i divaky) jsou nahravaci spolecnosti. vyrobni cena jednoho originalniho CD se vsim co k nemu patri je cca 15Kc, to znamena, ze nahravaci spolecnost si prida +-4000%. To se vam nezda jako okradani? Kdyby CD stalo do 100Kc(to je porad velky vydelek) nikdo by nic nestahoval a nekopiroval. Nakonec by se prodalo originalnich nosicu nekolikanasobne vic a nahravaci spolecnost by vydelavala stejne, ne-li vice. Nevidim zadny logicky duvod proc bych nestahoval filmy mptrojky a podobne z internetu.

Dale bych vam chtel pogratulovat ze jste napsal takove neskutecne moudro ohledne deti - je videt ze jste zaostaly "chlap". Mozna byste zmenil nazor kdybyste se ocitl v kuzi te matky.

Vase vzpominky na totalitu si nechte pro pravnoucata, dnes uz je trochu jina doba a pokud chcete a mate na to penize(asi ano kdyz si muzete dovolit platit "autorska prava"), muzete se odstehovat na Kubu. Jiste se vam styska po fronte na banany, chapu to.

PS: Odpustite mi poplatek za to ze jsem si precetl vase nazory?

Preji vam nahly narust inteligence a hodne stesti

0/0
18.9.2003 22:49

Re:RE RE A co UMTS ?

Jenze cena reklamy,cena obchodu(30%) a hlavne autorska prava kapelam - oni se totiz musely na vysluni vypracovat a casto jiz od zacatku sve skolni dochazky. Zatimco jste sedel v kine tak oni chodily hrat na hudebni nastroj - sice je to mozna bavilo, ale rozhodne ne tak jak to bylo nutne.

Cena je dana cenou ve svete(del jejich prijmu) - jinak sem vtrhne cela Evropa a CD vykoupi a to se jim libit nebude a proto nam je nedaji za 3 Eura. Ceske skupiny, ktere neprodavaj CD v cizine by mohli by levnejsi.

Az se zhrouti prodej CD - tak se prestanou ve svete vyrabet a tim se samo ukonci piratstvi - a nebude mit pak kdo co poslouchat (novy hity). Jedine snad zbydou nekvalitni nahravky primo z koncertu.

0/0
19.9.2003 10:44

Martin D:

Re:RE RE A co UMTS ?
Konecne nejaky normalni clovek a ne prachatej manazer kterej ma na vsecko co chce diky za podporu
0/0
22.9.2003 18:10

vlk

Re:RE RE A co UMTS ?

dobrý den,
nemohu se neozvat ... víte, v lecčems máte asi pravdu, ta témata, kterých jste se dotkl jsou opravdu důležitá a věřím, že vy sám o nich asi víte více než my ostatní - až do této chvíle s vámi souhlasím. ale obhajovat krádež (protože nelegální stažení filmu je krádež) je přece hloupé. ano, každý z nás "internetových" lidí to dělal nebo dělá, ale všichni víme, že "krademe" a obhajovat to je nesmysl.

a argumentovat tím, že platíte za připojení nebo že jste už kdysi zaplatit za video/audio kazety je přece absurdní. zaplatil jste za tu tehdejší nahrávku. v kině také platítte, i kdybyste šel pokaždé na stejný film :-)

 

0/0
18.9.2003 12:09

mmm

datanonstop gprs

jede mi to pomalu download pruměr 3.5kb/s .jak zjistím silu signálu?mám philips 825 4+2 timesloty

jak to jede vám ?

0/0
31.8.2003 20:55

aldav

Re: datanonstop gprs
Rekl bych,ze to bude tim Philipsem,uz se o tom mluvilo,ze je nejaky pomaly  Chtel jsem do nej jit take,kvuli cene a BT,ale nastesti jsem na Netu zachytil negativni zpravy a nezbavil se sveho S45.Jedu 5-6 kB....a chystam se na upgrade na S55+BT MSI
0/0
17.9.2003 6:19

Pupák

Re: datanonstop gprs
S55 mi běží maximálně 35,5 kbps, spíš 31. Při stahování je to maximálně 3 - 3,5. Je někde chyba?
0/0
17.9.2003 13:25

aldav

Re: datanonstop gprs
Asi to bude mistem ja jsem z Brna a momentalne hrnu ... 5 kb , zmer si to tady http://www.pooh.cz/test/default.asp .S 55 mam uz na ceste zitra probehne test, tak dam vedet,ale docela jsi me vydesil,i kdyz,kdyz to porovnam na chalupe, tak mi to jede taky tak 3-4kB
0/0
17.9.2003 13:59

MHPlus

Re: datanonstop gprs
Podle mne je S45 možná lepší volba... Díky Class 10 u S55ky může síť "optimalizovat" své zatížení a přidělovat telefonu 3+2 timesloty místo 4+1.
0/0
18.9.2003 8:22

a

Re: datanonstop gprs
Sitim nerozumim a proto me logicky napada,proc by ted nemohlo byt prideleno jen 3+1,nebo dokonce 2+1,kdyz bude na siti velky fofr  ???
0/0
18.9.2003 8:38

MHPlus

Re: datanonstop gprs
Klidně i 0+0... To je jen moje zkušenost z pozorování servisního menu - při stahování velkých souborů to chvíli běželo 4+1 a pak šup na 3+2.
0/0
18.9.2003 17:04

Ladin

Re: datanonstop gprs
Je to tak. Donedávna jsem měl Alcatel OT715 (class 10) a ten byl "optimalizovaný" na 3+2 permanentně. Proto jsem se jej také zbavil. Nyní mám S45 - a zvýšení rychlosti je skutečně znát (podle objektivních měření, nejsou to dojmy). Class 8 má ale také své nevýhody (aspoň u mě se to projevuje): v momentě kdy vzrostou požadavky na upload, tak se rychlost downloadu velmi silně sníží (většinou hluboko pod 1 kB/s). Připisuji to právě pouze tomu 1 timeslotu pro uploadu - nezbývá v něm pak dostatečná kapacita pro obsluhu (kontrolu) downloadu. U 3+2 na Alcatelu s tím tak výrazné problémy nebyly.
0/0
20.9.2003 22:16

martin

Re: datanonstop gprs
Ja mam NOKIA 6610 a jede mi pripojeni pouze kolem 22-25kbit/s. Pritom jsem v Usti nad Labem(ne zadna vesnice) a mam plny signal... Cim to muze byt? diky
0/0
18.9.2003 15:39

Tomáš Palyza

Mailovy client (Java) a pripojeni GPRS k Internetu (n6310i)
Muzete mi nekdo poradit? Mam Nokii 6310i. Zatim na zkousku provozuji 2 mailove clienty. Napr. Sirius - www.nubix.com, http://80.86.187.177/wap/index.wml. Zatim se uspesne pripojuju pres GPRS k WAPu. Ale chtel bych se pripojovat mobilem (bez PC) primo k internetu a stahovat tak emaily za 10x nizsi cenu. Zkousel jsem to u Oskara, vsechno mam pry nastaveno dobre, ale navazovani spojeni se po kratke dobe ukonci. Mate s tim nekdo zkusenosti ?? Muze to takhle opravdu fungovat nebo ne ? diky - pokud budete odpovidat, upozornete me prosim radsi i na mail. tp
0/0
23.8.2003 1:05

daquirm

funguje pres GPRS IRC? 
0/0
28.7.2003 21:13

Karel Fajkus

IRC přes GPRS
Ano, funguje (GPRS Eurotelu, APN internet).
Nevím ale, jestli funguje Identd, a dost o tom pochybuju (můj IRC server Ident nepožaduje). Také jsem nezkoušel DCC.
0/0
28.7.2003 22:38

drzhor

NUFUNGUJE WWW.ICQ.COM a WWW.WINAMP.COM
Spolu s dalšímí lidmi jsem s hrůzou zjistil že přes 30 hodin nejednou internetové adresy www.icq.com a nejde se ani přihlásit na messenger www.icq.com... Volal jsem na EUROTEL a strávil min. 3 hodiny vyřizováním.. vždy stejný výsledek u nich neni chyba. probíhalo to následovně: * nejdříve tvrdili že je asi výpadek na icq.... (to jsem vyvrátil přes tele2 se normálně zalogu a fungují i icq stránky....) * potom mi tvrdili že asi nepodporuje icq gprs přenos dat (taky jsem vyvrátil na OSKARU gprs normáně funguje) momentálně jsem bezradný... nevím co dál... icq se da rozchodit přes jabber ale co když narazím na další stránky??? nejsem v problému osamocen mám dalších 6 lidi co mají úplně stejný problém. ikdyž u gprs není zaručené skoro nic tak přeci jenom ten internet by měl fungovat NE?? vaclav fiala
0/0
22.7.2003 13:58

Glin

Re: NUFUNGUJE WWW.ICQ.COM a WWW.WINAMP.COM
Ano, mam ten samy problem, od pondlei asi 10 hodin rano prestalo fungovat ICQ, a stranky www.icq.com, www.winamp.com, ale i spoustu dalsi (napr. mozilla.org, linux.com ...). Nejhorsi je, ze misto toho, aby priznaly vypadek a rekli, ze ho resej a kdy to asi tak bude fungovat, tak zapiraj a zapiraj! Vypadek bych toleraoval vpohode, ale takove chovani mi preide dosti nefer! Tak doufam ze uz s tim neco udelaji (uz je to skoro 30hodin)
0/0
22.7.2003 14:31

Milan

zapiraji
Jo ja jsem jim tam zase volal a napred taky ze to je na strane icq. ale kdyz jim reknu ze sem sel do kavarny to vyzkouset a slo to, tak mi zacal rikat ze jim neco spadlo a ze na tom pracuji specialiste a ze to jeste neni at mam chvili strpeni. A jeste se me ptal jestli mi fungujou adresy cz .... zajimave.
0/0
22.7.2003 15:01

Re: zapiraji
Tak uz to chodi, zajimalo by me, jestli se nekdy dozvime cim to bylo :-/...ale s jejich zapirackskym chovanim dost pochybuju
0/0
22.7.2003 19:08

bredy

Re: zapiraji
Prostě jim asi spadnul jeden router do ciziny. U Mistrálu běžná věc :o)
0/0
17.9.2003 9:40

Karel Fajkus

Kachna?

Co ta nová APN? Kromě jednoho pro statické IP adresy nějak nepřicházejí... Nebyla to kachna? Volal jsem teď na *11 a tam o dalších APN nic nevědí (i když se byla slečna někde zeptat); ne že by to mělo něco znamenat, tam obvykle všechno vědí až jako poslední. :)

Takže, nějaké nové zprávy?

0/0
7.7.2003 14:14

Dan Lukes

Re: Kachna?
Od oddeleni pece pro zakazniky jsem dostal tuto odpoved na otazku po "open" APN:

  1. APN adresa ve tvaru "internet.open.s" skutečně existuje, ale nebyla a není určena ke komerčnímu provozu
  2. naše společnost neustoupila od svého záměru umožnit pro nekorporátní zákazníky přístup k APN, na němž nebude provoz filtrován. Záměr bude, dle v současné době platných nezávazných plánů rozvoje, realizován v brzké době. O nadcházející úpravě budeme zákazníky informovat.
0/0
18.9.2003 4:58

drzhor

HRY ON-LINE NA GPRS???
někdo mi tvrdil že nelze přes gprs hrat on-line hry, ale stahnul jsem si Wolfenstein - Enemy Territory (280 mega) a BEZ PROBLEMU to hraju... mam tam sice ping 999 (max) ale to je tim, že jsem "nepingnutelnej"... dělalo mi to akorat problém ve špičce jinak je to opravdu NO PROBLEM: :DDD a hraje se bez jakyhokoliv omezeni... takže nevěřte a prověřujte :) ***samo že to asi nepujde u všech ale co jsem se bavil tak zatim na ničem žadnej zakys***
0/0
23.6.2003 18:15

michal zobec

Re: HRY ON-LINE NA GPRS???

No ja taky hraju pres GPRS. Hraju Operation Flashpoint a Vietcong. Ale ping mi to ukazuje i kdyz by tedy nemel, ale je to podle me tim ze hra pinga sama sebe, coz by melo jit. nejde totiz pouze primy pristup na muj port zvenci. ping mam v prumeru 700-1200. kdyz je to horsi mam az 1400 a predevcirem byl skoro do pulnoci pomalejsi net a mel jsem v OFP ping nekdy i vic nez 2000 a to uz se vazne nedalo. U pingu 700 a do tisice je hra relativne v pohode, i kdyz souboje na blizko jsou problem, ale treba v cooperative to tak zase nevadi.

ohledne wolfensteina si spis myslim ze je to tim ze hra nepocitala s takovym pingem.

ja mam ericsson r520m 4+1. treba hrani s public servery ve vietcong je nemozne, maximalne se mi podarilo rict "hi all" a pak me vykopl server kvuli pingu. ale domluvena hra urciteho okruhu hracu se da. zatim jsem hral max. ve 3 lidech.

0/0
29.6.2003 1:57

Fido

Re: HRY ON-LINE NA GPRS???
U Eurotelu opravdu ping nefunguje. Funguje ale u Oskara a tam se pohybuje kolem 1000-1600 ms (samozrejme mam na mysli GPRS). Predpokladam ze u ET to bude stejne. To pro vetsinu her opravdu neni.
0/0
17.9.2003 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.